Ik heb minder moeite met Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Jerry ophemelen![]()
Maar ik ben het wel eens dat Mike erger is dan Jerry
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef mario390 het volgende:
HALLOO GEKKIES DE
HIER ZITTEN
LIESE IS EN VROUW DAT ZEI ZIJ OOK
10 keer
Over Mike. Er wordt letterlijk gezegd dat hij een manipulator isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef puzziepie het volgende:
Over wie hebben Zoey , Jill en Tho het nu?
Yep , ik had al op je gereageerd in het andere topicquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Over Mike. Er wordt letterlijk gezegd dat hij een manipulator is
Een bouwvakker, minstensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger was
Ik stoor me vaak aan haar, maar hier was ze toch gewoon goed bezig?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja, door het vertek van Jerrel staat Zoey terug op de laatste plaat bij mij.
Jerrel zei ook dat hij een man is...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger was
Mike is mijn favoriete bewoner zolang hij maar niet in de weg komt te staan van de eindoverwinning van Nick.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet dat men vermoed dat het HM-spel doorgestoken kaart is, maar je moet toch toegveven dat het een beetje briljant is.
Het is nu 5-5 voor K5 vs Kamp Zoey. Maar eigenlijk 5-4.5, want Mike is niet te vertrouwen. Door Mike daar bovenop ook HM te maken is de dynamiek compleet open. Beiden kampen willen Mike winnen. Mike wil ook Mike laten winnen
Mike bepaalt nu alles, maar liegt de hele boel bij elkaar, waardoor zelfs opperslang Zoey het allemaal niet meer weet
Dat was op woensdag ja. Op donderdag was hij een vrouw en mocht hij naar de vrouwen-WC in BB-huis. Op vrijdag was hij weer man. Op zaterdag was hij non-binair (wtf is dat? integer? float? word? double?) en op zondag weer vrouw in een poets-outfitje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel zei ook dat hij een man is...
Ja, en ik ben ook een vrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef mario390 het volgende:
HALLOO GEKKIES DE
HIER ZITTEN
LIESE IS EN VROUW DAT ZEI ZIJ OOK
10 keer
Rustaaghquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
ben jij jongen of meidje?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Heb jij iets tegen transgenders?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Als ze verder willen komen, zullen ze deze week hard moeten spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef Windhapper het volgende:
Maar iedereen moet lekker op hun gevoel afgaan zolang dat maar overeenkomt met wat Michel zegt.
Klopt. Zij was vroeger Leo. Nu is ze Liese. Pukkelgate komt door de hormooninjecties.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Maar willen hem laten geloven dat hij veilig isquote:
capslock uit AUBquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
quote:
nee maar het is onzin wat zequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen transgenders?
Nee, het is geen onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar het is onzin wat ze
hier babbelen
Dat is vanaf het begin al zo alleen nu Michel onder druk komt te staan komt het eruit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als ze verder willen komen, zullen ze deze week hard moeten spelen.
Het gaat om iedereen in k5. Niet alleen Michel.
Die is toch huismeester.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan Mike onder de bus gooein de week erop. Samen met de meisjes, die kan wel eens een nominatie recordje pakken.
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met lijk heel erg langzaam een beetje af te haken bij de kleuterklas.
Bedoel over 2 weken, nadat hij HM af isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is toch huismeester.![]()
O wacht de week daarop bedoel je.
Ik zou ervoor tekenen. Maar laat Met dan lekker op Djill stemmen, Mike mag nog wel heel even blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.
Nick: "Allez Mattie, ge wit dakik u nieks kwalijk neem eh!? Gij zijtne toffe! Jilleke weet nie wa ze aan u mist bruur!"
Michel: "Hey Matt, ik weet dat je op gevoel op mij stemde, en dat is OK he. We hebben allemaal gevoel en wij moeten gewoon nog een klik opbouwen. <insert mooi verhaal> <insert samen sporten>. Zoey heeft jou gewoon gebruikt jongen. Zo gaat dat, dat is het spel, maar jij hebt ZELF een keuze. Jij bent sterk Matt! Wij geloven écht in jou. JOIN THE DARK SIDE.... LET YOUR HATRED FLOW.
Dan hebben ze Matt zó voor ze gewonnen en dan kan Mike hoog en laag springen liegen, maar dan is het klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ze lekker lullen dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar het is onzin wat ze
hier babbelen
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..de eeuwige dooddoener weer .. laten we er deze week een superleuke week van maken
Dat doen ze toch nooooooooit
Michel: “Ik ben vroeger ook gepest.”quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.
Nick: "Allez Mattie, ge wit dakik u nieks kwalijk neem eh!? Gij zijtne toffe! Jilleke weet nie wa ze aan u mist bruur!"
Michel: "Hey Matt, ik weet dat je op gevoel op mij stemde, en dat is OK he. We hebben allemaal gevoel en wij moeten gewoon nog een klik opbouwen. <insert mooi verhaal> <insert samen sporten>. Zoey heeft jou gewoon gebruikt jongen. Zo gaat dat, dat is het spel, maar jij hebt ZELF een keuze. Jij bent sterk Matt! Wij geloven écht in jou. JOIN THE DARK SIDE.... LET YOUR HATRED FLOW.
Dan hebben ze Matt zó voor ze gewonnen en dan kan Mike hoog en laag springen liegen, maar dan is het klaar.
Beloof dan het hard te spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..de eeuwige dooddoener weer .. laten we er deze week een superleuke week van maken
Dat doen ze toch nooooooooit
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Michel: “Ik ben vroeger ook gepest.”
Matt: “Maar ik ben niet gepest...”
Michel: “Maar je hebt geen ziel... toch?”
Liese, vorig jaar met kort haar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Mike heeft het wel gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is dit nou weer voor waanbeeld van Djill?
Absoluut.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow.. Thomas .. wat een revelatie . .we worden helemaal gek. Niemand hier had Mike nog door
Brugman Keukensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Die gast kan lullen als brugman.
Holy SHIT. Is het erg dat ik uiterst verbaasd ben dat Jill dit gezegde spontaan in de juiste contekst wist te gebruiken!?
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey we steunen jullie op naar de finale!![]()
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey! RUN LIKE THE WIND! Mike gaat jullie allemaal onder de bus gooienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey we steunen jullie op naar de finale!![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese, vorig jaar met kort haar.
[ afbeelding ]
Ja, allemaal op Mike!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Jill wil dat zei en Mike op de bank komen volgende nominatieronde
Precies. Jammer voor Matt maar wel de beste optie. En daarna met 8 man op Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten gewoon Matt en Zoey doen.
Dan is iedereen veilig.
Nick gaat zo mee op Zoey.
Ja!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Precies. Jammer voor Matt maar wel de beste optie. En daarna met 8 man op Mike.
Sorry, had die van jou gemist. Allebei mooi!quote:
En Jillquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, allemaal op Mike!
Mike: Thomas, Jill, Matt, Zoey, 4 stemmen
Jill: Liese, Julie, Naomi, Michel, Nick, 5 stemmen
Thomas: Julie, Naomi, Michel, Nick, 5 stemmen
Mike: Ja uuuh... ik stem neutraal en weer eens wat anders: Naomi en Michel.
woops.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Jill wil dat zij en Mike op de bank komen volgende nominatieronde
Hij maakt misbruik van lieve Naomi .. dat gaat hem nooit vergeven worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike speelt het een beetje te vuil.
Maar de kijker houd daar ook van. Nog niet zo zeker dat Mike hiervoor afgestraft ga worden
Mike haalt het nog altijd van Matt of Zoey.
Ik moet Mike echt niet zou altijd voor de ander kiezenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike speelt het een beetje te vuil.
Maar de kijker houd daar ook van. Nog niet zo zeker dat Mike hiervoor afgestraft ga worden
Mike haalt het nog altijd van Matt of Zoey.
Denk wel dat ze dat van Mike zou winnen, tenzij Mike op een leuke manier voor echte mastermoves zorgt de komende week. Jill's populariteit is flink gedaald... maar. Ik denk dat Jill zónder Jerrel weer wat op kan krabbelen.quote:
Ik zag dat meerdere daar die slippers hebben, Juli had ze in oranje aan. Lijkt me toevallig dat ze allebei van thuis hebben meegenomen. Dus echte BB slippers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Misschien wel even een leuk weetje: Ik ben in het bezit van een zelfde paar slippers als die Miesjel heeft.
Mensen onderschatten haar. Net als bij Tekkel heeft zij hem heus wel door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat Naomi verstandig genoeg is om niet in de val van Mike te trappen.
Jill was grappig/aandoenlijk in het begin, maar dat is er wel van af.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk wel dat ze dat van Mike zou winnen, tenzij Mike op een leuke manier voor echte mastermoves zorgt de komende week. Jill's populariteit is flink gedaald... maar. Ik denk dat Jill zónder Jerrel weer wat op kan krabbelen.
Zou op zich ook een stunt zijn, als iedereen op Mike en Jill stemt en zelfverzekerd op de bank zit als de uitslag komt....en Jill moet gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk wel dat ze dat van Mike zou winnen, tenzij Mike op een leuke manier voor echte mastermoves zorgt de komende week. Jill's populariteit is flink gedaald... maar. Ik denk dat Jill zónder Jerrel weer wat op kan krabbelen.
nou ik zie der niet zoveel doen eigenlijk ja ze luistert na die andere maar ze voelt der meer aangesloten bij jill enzo maar het is niet zo dat ze overlegt wat ze gaat stemmen met k5quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef Keep_on_Track het volgende:
Jill vindt het vervelend dat Mike mensen persoonlijk gebruikt.
Dat doet Zowie gelukkig niet.
Krijg het idee dat die zelfs een beetje gek op hem wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat idee heb ik dan weer helemaal nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg het idee dat die zelfs een beetje gek op hem wordt.
Zaad van een maat Mike kan geen kwaadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom biedt Thomas zich niet aan als tegenhang.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Zou op zich ook een stunt zijn, als iedereen op Mike en Jill stemt en zelfverzekerd op de bank zit als de uitslag komt....en Jill moet gaan
Inderdaad, tactisch spelen prima, maar Naomi inpalmen als een loverboy.... gatverdamme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij maakt misbruik van lieve Naomi .. dat gaat hem nooit vergeven worden.
Ik vraag het me af...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze worden wel steeds meer maatjes, dat zou nog wel eens een gevaar voor Michel kunnen worden...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dan weer helemaal niet
Als ze merken dat Djill en Thomas op het bankje belanden: Ja! Anders gaan ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou BB het aandurven om een immuniteit spel erin te steken deze week, of iemand die niet mag nomineren?
Ook als de kansen even groot zijn dat Jill en Thomas niet mogen stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als ze merken dat Djill en Thomas op het bankje belanden: Ja! Anders gaan ze dat niet doen.
Mike graaft zijn eigen grafquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaja met Mike hebben we een echte gamer. Wel wat een smerige gamer, maar Mike gamed.
Naomi gaat Michel nooit een mes in zijn rug steken, en ik denk dat Naomi prima doorheeft dat Mike gebakken lucht isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze worden wel steeds meer maatjes, dat zou nog wel eens een gevaar voor Michel kunnen worden...
True, maar ik denkl dat ze zonder Jerrel dat grappige wel weer terug kan winnen. Laten we niet vergeten hoe snel de stemming bij het publiek kan omslaan. You win some, you lose some.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jill was grappig/aandoenlijk in het begin, maar dat is er wel van af.
Daarom #matttoo
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Naomi gaat Michel nooit een mes in zijn rug steken, en ik denk dat Naomi prima doorheeft dat Mike gebakken lucht is
Iedereen vindt Mike een onbetrouwbare ventquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef suzi1 het volgende:
maar stel dat zoey aan naomi verteld dat mike onbetrouwbaar sujet is en dit en dat, zal naomi daar dan haar mond over kunnen houden?
Groene poep op een bodempje van wattenschijf, met een sprinkle van teennagel en tenenkaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst het gezichtje en dan het kontje nog even
Dat is alsof een nijlpaard een luipaard te dik noemtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Lillfex het volgende:
Ik ga echt voor Jill dan hoor Mike nee die is me te leugenachtig
Heb vandaag gezien dat Matt Jill aanraakte en dat Jill snauwde: Blijf van me af.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
True, maar ik denkl dat ze zonder Jerrel dat grappige wel weer terug kan winnen. Laten we niet vergeten hoe snel de stemming bij het publiek kan omslaan. You win some, you lose some.
Als Jill wat minder geforceerd gaat doen (en dat kan makkelijk zonder de forceer-koning Jerrel), dan denk ik dat ze wel weer wat zieltjes terug kan winnen.
Matt is een prima gast. Zijn probleem is Jill. Als stop met zichzelf aan Jill te superglue-en, dan denk ik dat ook hij best populair kan zijn. Hij is niet dom, en heeft een mooi verhaal.
Naomi is sowieso op de hand van Nick, en ook Michel maar weet niet hoe dik ze is met Zoey.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Naomi gaat Michel nooit een mes in zijn rug steken, en ik denk dat Naomi prima doorheeft dat Mike gebakken lucht is
Matt is geen onaardige gast maar wat is zijn verhaal precies? Ik haak af zodra hij zijn mond opentrekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
True, maar ik denkl dat ze zonder Jerrel dat grappige wel weer terug kan winnen. Laten we niet vergeten hoe snel de stemming bij het publiek kan omslaan. You win some, you lose some.
Als Jill wat minder geforceerd gaat doen (en dat kan makkelijk zonder de forceer-koning Jerrel), dan denk ik dat ze wel weer wat zieltjes terug kan winnen.
Matt is een prima gast. Zijn probleem is Jill. Als stop met zichzelf aan Jill te superglue-en, dan denk ik dat ook hij best populair kan zijn. Hij is niet dom, en heeft een mooi verhaal.
Mee eens, en ik denk dat dát juist Matt's redding kan zijn. Als zijn roze wolkje leeg regent en hij weer op aarde land, aansluiting bij anderen vind, dan denk ik dat we "de echte Mike" (sorry voor de Jerrel quote) gaan zien. En dat kon nog wel eens aardig meevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb vandaag gezien dat Matt Jill aanraakte en dat Jill snauwde: Blijf van me af.
Ik zie het niet goed komen met die twee? Matt binnenkort zich gekwetst voelen.
Of hij loopt over naar K5 of hij gaat lone wolven
Met komende week de beslissende stem, uit rancune gaat hij voor Djill en Thomas. K5 krijgt hier lucht van stemmen ook Djill en Thomas die dus op het bankje komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb vandaag gezien dat Matt Jill aanraakte en dat Jill snauwde: Blijf van me af.
Ik zie het niet goed komen met die twee? Matt binnenkort zich gekwetst voelen.
Of hij loopt over naar K5 of hij gaat lone wolven
hij had ze gekocht voor BB en zitten nu al met plakband aan elkaar geplakt dus zijn de jouwe nog heel ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Misschien wel even een leuk weetje: Ik ben in het bezit van een zelfde paar slippers als die Miesjel heeft.
Sorry, ik zou het oprecht niet weten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt is geen onaardige gast maar wat is zijn verhaal precies? Ik haak af zodra hij zijn mond opentrekt.
Heeft al op jonge leeftijd veel zorgtaken in het gezin op zich moeten nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt is geen onaardige gast maar wat is zijn verhaal precies? Ik haak af zodra hij zijn mond opentrekt.
Ja dat! Dat zou echt saai zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:14 schreef odie22 het volgende:
als Matt weg moet , komt er geen reuring verder
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft al op jonge leeftijd veel zorgtaken in het gezin op zich moeten nemen.
nou ze hangt al aardig aan hemquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt mag wegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat! Dat zou echt saai zijn.
En is geen verkeerde kerel. Maar daar hebben we niks aan.
Mike of Matt, snap het nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, en ik denk dat dát juist Matt's redding kan zijn. Als zijn roze wolkje leeg regent en hij weer op aarde land, aansluiting bij anderen vind, dan denk ik dat we "de echte Mike" (sorry voor de Jerrel quote) gaan zien. En dat kon nog wel eens aardig meevallen.
Mike wil Michel eruit...met Michel erin heeft hij nooit kans om in de finale te komen. Dat snapt hij wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Mike heeft natuurlijk wel de kaarten in handen om in ieder geval van of Jill of Thomas af te komen, benieuwd of ie dat aandurft
heeft meer de functie van decorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat! Dat zou echt saai zijn.
En is geen verkeerde kerel. Maar daar hebben we niks aan.
Maar vindt zo vreemd dat Jullie ze ook heeft maar dan in oranje....Had hij niet de echte die stuk waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had ze gekocht voor BB en zitten nu al met plakband aan elkaar geplakt dus zijn de jouwe nog heel ?
Ja prima hoorquote:
ja dat matt dan de nieuwe michel wordt en bij k3 in de tube kan en saunaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima hoor
Maar ik wil iemand uit dat arrogante groepje zien gaan
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike ziet zijn kans schoon en begint Thomas en Jill te manipuleren.
Heb twee paar en beide al een een jaartje of twee mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had ze gekocht voor BB en zitten nu al met plakband aan elkaar geplakt dus zijn de jouwe nog heel ?
Als K5 voor Matt gaat haalt Mike hem van de bank, zodat er een duel ontstaat tussen Michel aan de ene kant en Thomas en Jill aan de andere kant. Het huismeesterschap van Mike heeft het eigenlijk nutteloos gemaakt om op iemand anders te stemmen dan Thomas of Jillquote:
Sneu jong.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft al op jonge leeftijd veel zorgtaken in het gezin op zich moeten nemen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike of Matt, snap het nu niet meer.
ja hoop dat dat goed gaat aangezien thomas net te horen heb gekregen hoe mike is en hij was best overwelmed of zoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike ziet zijn kans schoon en begint Thomas en Jill te manipuleren.
Dat is wel waarom Mike Michel eruit wilquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat matt dan de nieuwe michel wordt en bij k3 in de tube kan en sauna
Vanmiddag had hij best commentaar op Jill en Thomas ongewild.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is te dom voor dit spel.
Dat werd duidelijk na de nominaties.
Hij kon het maar niet begrijpen.
Ze willen voor Matt en Zoey gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als K5 voor Matt gaat haalt Mike hem van de bank, zodat er een duel ontstaat tussen Michel aan de ene kant en Thomas en Jill aan de andere kant. Het huismeesterschap van Mike heeft het eigenlijk nutteloos gemaakt om op iemand anders te stemmen dan Thomas of Jill
Jij bent een fijne gozerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil volgens mij dat Naomi uiteindelijk Big Brother wint
Ik vraag me af of de meiden daar wel in mee zullen gaan in deze fasequote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze willen voor Matt en Zoey gaan.
Althans, dat is het idee van Michel.
Tot zover snap ik hetquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meiden daar wel in mee zullen gaan in deze fase
Tricky... maar zou inderdaad kunnen ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zowel Thomas als Jill gaat winnen van Michel
Juistquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:24 schreef Juan_Roman het volgende:
Zo machtig Thomas zich vorige week voelde, zo wanhopig is hij deze week.
hij wil hem wel erg graag eruit lijkt bijna wel persoonlijk zoals hij nu tegen jill en thomas praatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Mike wil Michel eruit...met Michel erin heeft hij nooit kans om in de finale te komen. Dat snapt hij wel.
Dat denk ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben hier totaal niet geschikt voor maar kan ook niet schaken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Schiet mij maar in een kapotje word gek van dat nominatie gelul snap er geen moer meer van![]()
Gelieve dit te spoilerenquote:
hoe komt die aan splinter in zijn hoofdquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat matt dan de nieuwe michel wordt en bij k3 in de tube kan en sauna
Ten alle tijden....Maar heel eerlijk denk ik ook van Nick.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook niet hahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben hier totaal niet geschikt voor maar kan ook niet schaken.
Sauna....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe komt die aan splinter in zijn hoofd
Wat en wie is ditquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat tho afvalt komt er bij jill weer aan lijkt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Ja Tho,...eigen schuld met je achteruit varende boot![]()
[ afbeelding ]
nee ik snap er soms ook niets van zoals nu mike ouwehoert bijvoorbeeldquote:
Matt is ook niet loyaal geweest ..hij zou niet op Nick stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt is nu de eerste die Mike zegt dat hij niet loyaal is geweest
Dat heeft ie de afgelopen week ook niet gedaan... daardoor zit Jerrel nu thuisquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
heozo wilt mike totaal niet op Nick stemmen
Ik ben niet eens aan het luisterenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij wil hem wel erg graag eruit lijkt bijna wel persoonlijk zoals hij nu tegen jill en thomas praat
hmm dat wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ten alle tijden....Maar heel eerlijk denk ik ook van Nick.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oja dat kan is dat niet geschuurd datquote:
Ja vooral die snap ik niet met ze gebrabbelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik snap er soms ook niets van zoals nu mike ouwehoert bijvoorbeeld
En goed ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Mike mag blij zijn met z'n HM-schap want anders was ie deze week al aan de beurt geweest
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nick, splintertje in zijn hoofd van de sauna.
Dat is wel wat Michel ook zei tegen Julie en Liese. Dat ze samen weleens op de bank zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik snap er soms ook niets van zoals nu mike ouwehoert bijvoorbeeld
Het lastige is dat team Thomas 'm nodig heeft en dat ie onaantastbaar is deze week...ze moeten hun ziel wel aan 'm verkopen om te voorkomen dat er 2 van hen op de bank zitten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef Keep_on_Track het volgende:
Mike weet alles zeker, zonder enige onderbouwing. En men volgt hem als schaapjes...hij zit in hun hoofd...
ja weet het maar hij wilt het niet, waarom wilt hij niet op nick stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft ie de afgelopen week ook niet gedaan... daardoor zit Jerrel nu thuis
Ik ben er bang voor , ze hebben hem nodigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef Keep_on_Track het volgende:
Mike weet alles zeker, zonder enige onderbouwing. En men volgt hem als schaapjes...hij zit in hun hoofd...
Michel heeft het licht gezien na donderdag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel wat Michel ook zei tegen Julie en Liese. Dat ze samen weleens op de bank zouden kunnen komen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
Mike: Ik heb OOk een grote achterban! Alleen is daarvan geen mens die dit kijkt!
Ik vertrouw Zoey nog wel genoeg om te denken dat ze niet een van de dames gaat nominerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel wat Michel ook zei tegen Julie en Liese. Dat ze samen weleens op de bank zouden kunnen komen.
Denk het ook dat hij populair zou zijn maar hoeveel fans heeft Thomas en Jill samen.....wie van de twee hij ook tegenover hem heeft staan die krijgt echt dubbele fans die stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm dat wil ik wel zien.
Die gozer is populair man.... Thomas en Jill ook
Maar zou verschrikkelijk hard zijn
En toch speelt hij het als een rat. Vreet van twee walletjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef Clasientje het volgende:
Ik erger me kapot aan die Mike vies ventje is het.
en hoeveel zijn er dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef odie22 het volgende:
Al die exen van Mike hebben nu de verhalen gehoord van hem, die gaan massaal tegen hem stemmen
wutquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
beloof als meidzijnde dat je mike wel een keer likt en hij houdt je vrij
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vertrouw Zoey nog wel genoeg om te denken dat ze niet een van de dames gaat nomineren
Ja wtf? Zit ik net een heel pro-Matt verhaal te houden, flikt hij ditquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Met wil Naomi erop? Wat een kneus.
precies en ook al vertrouwen ze hem niet hij komt er wel mee weg en zelf krijgt hij geen nominaties (want aandacht afgeleid), erg slim... goede verkoper waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch speelt hij het als een rat. Vreet van twee walletjes
Ik twijfel, Zowi denkt alleen aan Zowi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vertrouw Zoey nog wel genoeg om te denken dat ze niet een van de dames gaat nomineren
Tuukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
precies en ook al vertrouwen ze hem niet hij komt er wel mee weg en zelf krijgt hij geen nominaties (want aandacht afgeleid), erg slim... goede verkoper waarschijnlijk
Omdat hij de belgische meiden achter hem wil houden. En dat gebeurt niet als hij Nick weg stemt...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja weet het maar hij wilt het niet, waarom wilt hij niet op nick stemmen
Daarom moeten ze gewoon het plan van Michel volgen. Niet van tevoren met Zoey praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik twijfel, Zowi denkt alleen aan Zowi.
Zou mij niet verbazen als Mike en Met nog gewoon maagdjes zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
Toch hetzelfde met Michel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat hij de belgische meiden achter hem wil houden. En dat gebeurt niet als hij Nick weg stemt...
Hij gaat nu naar die kamer?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Is Mike weer terugverhuisd naar de kleuterkamer trouwens?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als Mike en Met nog gewoon maagdjes zijn.
Mike? Nee man, die heeft 9.3 miljard matches op tinder!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Matt denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
9.3 miljard matches en geen één geneukt, praatjes vullen niet altijd gaatjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike? Nee man, die heeft 9.3 miljard matches op tinder!
Keuken rijmt op neuken. Dus Mike is binnen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
9.3 miljard matches en geen één geneukt, praatjes vullen niet altijd gaatjes.
mike is precies een hoerenloperquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het broekpoepmoment.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Matt is echt een totaal nietzeggende gozer he... daar ga je nog geen memorabele minuut van bij elkaar sprokkelen
Ik vermoed dat Mike daar nog wel een mooi verhaal over kan vertellen. Inclusief SOA's!quote:
Wanneer gaat de huismeester in voor Mike, morgen of zondag?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
vrijdag is op de een of andere manier altijd een doodsaaie dag om te kijken. Laat staan dat het die dag is dat ik meeste tijd heb om te kijken. Donderdag, waar van alles gebeurd en maandag zijn dan weer heel drukke werkdagen hier
net cherrol met zijn 1 miljoen volgersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike? Nee man, die heeft 9.3 miljard matches op tinder!
nou ze hebben hem door nu hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:32 schreef Keep_on_Track het volgende:
Nick gaat vertellen over zijn ontmaagding.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Thomas liggen te knuffelen
Morgen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer gaat de huismeester in voor Mike, morgen of zondag?
Hij speelt het spel goedquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
precies en ook al vertrouwen ze hem niet hij komt er wel mee weg en zelf krijgt hij geen nominaties (want aandacht afgeleid), erg slim... goede verkoper waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |