Ik heb minder moeite met Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Jerry ophemelen![]()
Maar ik ben het wel eens dat Mike erger is dan Jerry
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef mario390 het volgende:
HALLOO GEKKIES DE
HIER ZITTEN
LIESE IS EN VROUW DAT ZEI ZIJ OOK
10 keer
Over Mike. Er wordt letterlijk gezegd dat hij een manipulator isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef puzziepie het volgende:
Over wie hebben Zoey , Jill en Tho het nu?
Yep , ik had al op je gereageerd in het andere topicquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Over Mike. Er wordt letterlijk gezegd dat hij een manipulator is
Een bouwvakker, minstensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger was
Ik stoor me vaak aan haar, maar hier was ze toch gewoon goed bezig?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja, door het vertek van Jerrel staat Zoey terug op de laatste plaat bij mij.
Jerrel zei ook dat hij een man is...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze NU een vrouw is weten wij ook wel. De vraag is wat ze vroeger was
Mike is mijn favoriete bewoner zolang hij maar niet in de weg komt te staan van de eindoverwinning van Nick.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet dat men vermoed dat het HM-spel doorgestoken kaart is, maar je moet toch toegveven dat het een beetje briljant is.
Het is nu 5-5 voor K5 vs Kamp Zoey. Maar eigenlijk 5-4.5, want Mike is niet te vertrouwen. Door Mike daar bovenop ook HM te maken is de dynamiek compleet open. Beiden kampen willen Mike winnen. Mike wil ook Mike laten winnen
Mike bepaalt nu alles, maar liegt de hele boel bij elkaar, waardoor zelfs opperslang Zoey het allemaal niet meer weet
Dat was op woensdag ja. Op donderdag was hij een vrouw en mocht hij naar de vrouwen-WC in BB-huis. Op vrijdag was hij weer man. Op zaterdag was hij non-binair (wtf is dat? integer? float? word? double?) en op zondag weer vrouw in een poets-outfitje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel zei ook dat hij een man is...
Ja, en ik ben ook een vrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef mario390 het volgende:
HALLOO GEKKIES DE
HIER ZITTEN
LIESE IS EN VROUW DAT ZEI ZIJ OOK
10 keer
Rustaaghquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
ben jij jongen of meidje?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Heb jij iets tegen transgenders?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Als ze verder willen komen, zullen ze deze week hard moeten spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef Windhapper het volgende:
Maar iedereen moet lekker op hun gevoel afgaan zolang dat maar overeenkomt met wat Michel zegt.
Klopt. Zij was vroeger Leo. Nu is ze Liese. Pukkelgate komt door de hormooninjecties.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Maar willen hem laten geloven dat hij veilig isquote:
capslock uit AUBquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
quote:
nee maar het is onzin wat zequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen transgenders?
Nee, het is geen onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar het is onzin wat ze
hier babbelen
Dat is vanaf het begin al zo alleen nu Michel onder druk komt te staan komt het eruit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als ze verder willen komen, zullen ze deze week hard moeten spelen.
Het gaat om iedereen in k5. Niet alleen Michel.
Die is toch huismeester.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan Mike onder de bus gooein de week erop. Samen met de meisjes, die kan wel eens een nominatie recordje pakken.
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met lijk heel erg langzaam een beetje af te haken bij de kleuterklas.
Bedoel over 2 weken, nadat hij HM af isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is toch huismeester.![]()
O wacht de week daarop bedoel je.
Ik zou ervoor tekenen. Maar laat Met dan lekker op Djill stemmen, Mike mag nog wel heel even blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.
Nick: "Allez Mattie, ge wit dakik u nieks kwalijk neem eh!? Gij zijtne toffe! Jilleke weet nie wa ze aan u mist bruur!"
Michel: "Hey Matt, ik weet dat je op gevoel op mij stemde, en dat is OK he. We hebben allemaal gevoel en wij moeten gewoon nog een klik opbouwen. <insert mooi verhaal> <insert samen sporten>. Zoey heeft jou gewoon gebruikt jongen. Zo gaat dat, dat is het spel, maar jij hebt ZELF een keuze. Jij bent sterk Matt! Wij geloven écht in jou. JOIN THE DARK SIDE.... LET YOUR HATRED FLOW.
Dan hebben ze Matt zó voor ze gewonnen en dan kan Mike hoog en laag springen liegen, maar dan is het klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ze lekker lullen dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar het is onzin wat ze
hier babbelen
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..de eeuwige dooddoener weer .. laten we er deze week een superleuke week van maken
Dat doen ze toch nooooooooit
Michel: “Ik ben vroeger ook gepest.”quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Nick en Michel slim zijn, dan spreken ze allebei Matt nog eens aan.
Nick: "Allez Mattie, ge wit dakik u nieks kwalijk neem eh!? Gij zijtne toffe! Jilleke weet nie wa ze aan u mist bruur!"
Michel: "Hey Matt, ik weet dat je op gevoel op mij stemde, en dat is OK he. We hebben allemaal gevoel en wij moeten gewoon nog een klik opbouwen. <insert mooi verhaal> <insert samen sporten>. Zoey heeft jou gewoon gebruikt jongen. Zo gaat dat, dat is het spel, maar jij hebt ZELF een keuze. Jij bent sterk Matt! Wij geloven écht in jou. JOIN THE DARK SIDE.... LET YOUR HATRED FLOW.
Dan hebben ze Matt zó voor ze gewonnen en dan kan Mike hoog en laag springen liegen, maar dan is het klaar.
Beloof dan het hard te spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..de eeuwige dooddoener weer .. laten we er deze week een superleuke week van maken
Dat doen ze toch nooooooooit
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Michel: “Ik ben vroeger ook gepest.”
Matt: “Maar ik ben niet gepest...”
Michel: “Maar je hebt geen ziel... toch?”
Liese, vorig jaar met kort haar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
SCHEI TOCH UIT DE
GELOVEN LIESE WAS ERDER
GEEN VROUW
Mike heeft het wel gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is dit nou weer voor waanbeeld van Djill?
Absoluut.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow.. Thomas .. wat een revelatie . .we worden helemaal gek. Niemand hier had Mike nog door
Brugman Keukensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Die gast kan lullen als brugman.
Holy SHIT. Is het erg dat ik uiterst verbaasd ben dat Jill dit gezegde spontaan in de juiste contekst wist te gebruiken!?
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey we steunen jullie op naar de finale!![]()
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey! RUN LIKE THE WIND! Mike gaat jullie allemaal onder de bus gooienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hup Jill, Hup Thomas, Hup Zoey we steunen jullie op naar de finale!![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese, vorig jaar met kort haar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |