Dat artikel kun je elk jaar in februari recyclenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Dven het volgende:
Wolffgod
Wolff bombardeert Red Bull tot favoriet: "Ze waren het snelst."
sTiLl I rIsEquote:Op maandag 22 februari 2021 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een verhaal gaat dat worden jongens en meisjes, Mercedes die hun achterstand gaat overwinnen ten opzichte van het razendsnelle en torenhoog favoriete Red Bull, om vervolgens toch, en dit schrijft als een jongensboek, de WDC en WCC 2021 te pakken! Helemaal uit het niets!
Geweldig! Zie ik toch nog een balletvoorstelling dit jaar.quote:
In mijn beste Italiaans:quote:Op maandag 22 februari 2021 12:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vanwaar dat klavertje vier op de zijkant bij het Alfa logo?
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vanwaar dat klavertje vier op de zijkant bij het Alfa logo?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Quadrifoglioquote:The Quadrifoglio is the brand used by the Italian auto manufacturer Alfa Romeo to indicate a high performance model, similar to BMW's M badge. Quadrifoglio is Italian for four-leaf clover.
Ik dacht altijd dat die 4 kleppen per cilinder haddenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Quadrifoglio
df?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:05 schreef mikieu het volgende:
Voorvleugel lijkt een laag meer te hebben? Kan het niet helemaal goed zien, lijkt me niet dat ze een laag meer mogen
Edit, denk toch dat er evenveel zijn, staat veel meer df.
Omdat ze de laatste maanden 0 ontwikkeling meer aan de 2020 auto hebben gedaan. Straks staan ze er bij de opening 0,7 sec voorquote:Op maandag 22 februari 2021 11:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat artikel kun je elk jaar in februari recyclen
Ja dat zouden ze sowieso doen.quote:
Het duurt allemaal toch weer erg lang. Merk dat ik ook gewend ben geraakt aan elke week een race met af en toe een weekend zonder race ertussen. En dan realiseer je je dan dat na Bahrein er alweer 3 weken geen race is.. Was dat niet voor het laatst in 1999? Tussen Australi en Brazili een maand ofzo, omdat de GP van Argentini niet doorging toen..quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef SiGNe het volgende:
19 Maart kunnen we Formula 1 Drive to Survive weer zien op Netflix
Blijkbaar willen ze daar constant in zijn, Ferrari en Mercedes veranderen ook nooit veel met uitzondering van de BLM Mercedes waar ze nog minimaal een jaar aan vast zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:16 schreef opreis het volgende:
Zouden ze nou eigenlijk nog iemand hebben die verantwoordelijk is voor de livery die betaald krijgt om jaar op jaar het zelfde design aan te leveren?
Dat snap ik. Vanaf het begin van het seizoen ben ik bekend met welke auto de RB is. Maar ik vraag me meer af waar iemand die de livery doet dan de rest van het jaar mee bezig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar willen ze daar constant in zijn, Ferrari en Mercedes veranderen ook nooit veel met uitzondering van de BLM Mercedes waar ze nog minimaal een jaar aan vast zitten.
Fuck it. Trappen met dat hok.quote:
Die livery is juist bewust hetzelfde om kosten te besparen. Enige wat wijzigt zijn wat sponsoren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:16 schreef opreis het volgende:
Zouden ze nou eigenlijk nog iemand hebben die verantwoordelijk is voor de livery die betaald krijgt om jaar op jaar het zelfde design aan te leveren?
ik vond dit wel een leuk artikel waarin een oud livery designer z'n mening geeft over de liveries van de '20 auto'squote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vanaf het begin van het seizoen ben ik bekend met welke auto de RB is. Maar ik vraag me meer af waar iemand die de livery doet dan de rest van het jaar mee bezig is.
ik vind het wel beter zonder Aston Martin, vond dat wel een vreemde manier van sponsoringquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Inderdaad geen schokkend wereldnieuws die livery.
Even wachten tot de foto's van de shakedown/promo dag op Silverstone.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:11 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Zijn er al foto's waar je de verschillen duidelijk kan zien? Ik las iets over de halo en iets daar voor, heb ook bij de vloer wat verschillen gezien maar kon ook door de belichting daar komen die dan wel niet bewust is aangepast.
Heeft Ziggo het signaal al bij je afgesloten? Het kan 2 jaar duren voordat Ziggo je verbinding met het kastje in de straat fysiek verbreekt. Tot die tijd heb je televisie-signaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef THEFXR het volgende:
al iets bekend voor non-ziggo abo's waar ze gratis kunnen kijken? of moeten die gewoon dokken voor een sportzender?
Klinkt als de Belgische snelwegen...quote:
wat een onzin weerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heeft Ziggo het signaal al bij je afgesloten? Het kan 2 jaar duren voordat Ziggo je verbinding met het kastje in de straat fysiek verbreekt. Tot die tijd heb je televisie-signaal.
Je kastje kan er alleen niks meer meequote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heeft Ziggo het signaal al bij je afgesloten? Het kan 2 jaar duren voordat Ziggo je verbinding met het kastje in de straat fysiek verbreekt. Tot die tijd heb je televisie-signaal.
Kanaal 14 is nog altijd niet versleuteld. Geen kastje of smartcard nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kastje kan er alleen niks meer mee
Je gaat toch niet tijdens een race ook op dit forum kijken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, maar alleen met het duurste abonnement en via internet. Dan is dit forum al vrij snel een plek waar je spoilers mee krijgt terwijl je zelf nog 10 seconden moet wachten, als de stream het al doet.
Schijnt bij mijn takenpakket te horenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens een race ook op dit forum kijken?
Alsof het forum niet boeiender is dan kijken naar de Mercedessen die een rondje wegrijden in de meeste races.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt bij mijn takenpakket te horen
Geen zorgen hoor, ik zit echt niet continu naar het forum te staren.
Af en toe wil ik nog wel eens naar de tv kijken tijdens het forummen eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof het forum niet boeiender is dan kijken naar de Mercedessen die een rondje wegrijden in de meeste races.
Moet je niet doen, dat leid maar af van het forumquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe wil ik nog wel eens naar de tv kijken tijdens het forummen eigenlijk
Natuurlijk welquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens een race ook op dit forum kijken?
inb4 te kleine databundelquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt bij mijn takenpakket te horen
Geen zorgen hoor, ik zit echt niet continu naar het forum te staren.
Na 1 week winter ook de Nederlandse wegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Klinkt als de Belgische snelwegen...
quote:
Is er al een Mercedes en Lewis felicitatietopic editie 2021?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
Het leeft dit jaar wel allemaal wat minder h? Vorig jaar nog een apart topic voor de wagens van het nieuwe seizoen meende ik.
Ja, wel vreemd, want de winterstop was ongeveer even lang. Was DTS niet eerder vorig jaar, om te hypen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
Het leeft dit jaar wel allemaal wat minder h? Vorig jaar nog een apart topic voor de wagens van het nieuwe seizoen meende ik.
Het is saai en voorspelbaar. De auto's zijn nauwelijks veranderd. Ik loop er niet warm voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
DTS was op 28 februari toen, en daar is het nieuwe wel een beetje van af inmiddels.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, wel vreemd, want de winterstop was ongeveer even lang. Was DTS niet eerder vorig jaar, om te hypen.
Lol ik had vorig jaar seizoen 1 nog niet afgekeken en dit jaar seizoen 2 niet bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DTS was op 28 februari toen, en daar is het nieuwe wel een beetje van af inmiddels.
Maar ja, de enorme voorspelbaarheid van dit alles is niet echt goed voor de hype.
krijg flashbacks naar een autospel met rakettenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn schijnbaar raketten onderschept tijdens het podium van de FE race in het altijd gezellige Saoedi Arabi. Alles voor de centen
Lekker belangrijk dat er mensenrechten worden geschondenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn schijnbaar raketten onderschept tijdens het podium van de FE race in het altijd gezellige Saoedi Arabi. Alles voor de centen
Je moet ergens een lijn trekken. Ja maar hullie is een slecht argument.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoor niemand janken over China, Vs, Japan...
Nergens zeg ik ja maar. Ik zeg als je jankt over de een, jank dan ook over de ander.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ergens een lijn trekken. Ja maar hullie is een slecht argument.
F-ZERO ?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijg flashbacks naar een autospel met raketten
Waar trek je dan de lijn?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ergens een lijn trekken. Ja maar hullie is een slecht argument.
Vorig jaar waren er ook geen andere sporten op tv.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien komt het doordat de 2021 auto's een bijna kopie zijn van 2020 auto's.
Nu hadden we rond deze tijd de wintertests en dan 2 weken later de 1e gp in Australi.
Hier en nu dus.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar trek je dan de lijn?
Zowel China, Rusland en de VS staan samen met Saoedi-Arabi in de top 10 van mensenrechten schendingen van Amnesty International.
zijn bommetjes boven de baan niet al een paar lijnen te ver?quote:
op de baan is de regelquote:Op zondag 28 februari 2021 22:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zijn bommetjes boven de baan niet al een paar lijnen te ver?
Ik snap niet hoe ze dit aanbod kunnen weigeren?quote:Formule 1-coureurs en teams krijgen uniek vaccinatieaanbod in Bahrein
AMSTERDAM - De organisatie van de Grand Prix van Bahrein heeft een uniek aanbod gedaan aan alle Formule 1-betrokkenen. Onder meer coureurs, teamleden en media kunnen in maart het Pfizer-BioNTech vaccin toegediend krijgen.
Net als in Nederland moet er wel 21 dagen tussen beide prikken inzitten. Op 12, 13 en 14 maart zijn de tests in Bahrein. Op 28 maart volgt volgens de eerste Grand Prix van het seizoen op hetzelfde circuit.
Het management van de Formule 1 heeft het aanbod beleefd afgeslagen, zo wordt desgevraagd gemeld. De verwachting is dat de tien teams zich daarbij aan zullen sluiten. Het officile statement van de leiding van de koningsklasse luidt:
,,De Formule 1 heeft, als een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde organisatie, geen plannen om zich als een reizende groep te laten vaccineren voorafgaand aan de geplande uitrol van vaccins via het gezondheidssysteem in het Verenigd Koninkrijk.”
De nieuwe Formule 1-baas Stefano Domenicali stelde eerder al dat de Formule 1 niet ‘voor wilde dringen’. Veel betrokkenen, onder wie coureurs, zijn normaal gesproken drie weken na een eventuele eerste dosis ook niet meer in Bahrein. De verwachting is dan ook niet dat een van de hotshots gebruik zal maken van het aanbod.
Dat noem je emphatie mn jongen.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:19 schreef Anton91 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tieaanbod-in-bahrein
[..]
Ik snap niet hoe ze dit aanbod kunnen weigeren?Ik zat er vanmiddag al aan te denken op de fiets. In Isral heb je binnenkort blijkbaar vaccinatie reizen, het zou toch wel een stunt zijn als Red Bull Max Verstappen en Sergio Perez zonder dat de pers het weet vaccineren en dan in ieder geval uitsluiten dat ze op die manier mogelijk het kampioenschap mislopen doordat iemand een of meerdere races uitvalt.
wat een enorm solidaire gedachtequote:Op zondag 28 februari 2021 23:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dit aanbod kunnen weigeren?Ik zat er vanmiddag al aan te denken op de fiets. In Isral heb je binnenkort blijkbaar vaccinatie reizen, het zou toch wel een stunt zijn als Red Bull Max Verstappen en Sergio Perez zonder dat de pers het weet vaccineren en dan in ieder geval uitsluiten dat ze op die manier mogelijk het kampioenschap mislopen doordat iemand een of meerdere races uitvalt.
Ik wist niet dat Stefano de nieuwe F1 baas is. Sinds wanneer is dat en waarom heb ik dat nieuws gemist?!?quote:Op zondag 28 februari 2021 23:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |