Zoey ook. Die doet ook veel klusjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarstraks weer proper gezet door Michel. De enige in huis die voor orde zorgt.
Wordt het dan een 'we moeten dit....' of 'ik ga......' ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel had dit al geoppert maar ze gaan het zondagavond samen bespreken, dan noemt hij zijn plan en namen en dan moet iedereen maar zelf weten wat ze doen.
Ging over de tanden van Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Was het zo spannend, dat er een SL moest komen
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Was het zo spannend, dat er een SL moest komen
4 tanden gebrokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.
Hij schept teveel opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ah,nieuw gedoetje met Michel in de hoofdrol?
Gaat mooi weer worden hè..dus veel tuinstreamsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Yolk het volgende:
Hebben Nick en Michel werk uit handen van BB-personeel genomen? Of is het de bedoeling dat de bewoners de tuin proper houden? Anyway, ziet er goed uit.
Ja, Pikachuquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Thomas zijn cadeau eigenlijk al gekregen vandaag?
weer een goede reden om het publiek te laten zien dat ze fantastisch zijn. Scoren!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Yolk het volgende:
Hebben Nick en Michel werk uit handen van BB-personeel genomen? Of is het de bedoeling dat de bewoners de tuin proper houden? Anyway, ziet er goed uit.
Wat, serieus? Is Jerrel terug het huis ingeslopen?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.
Iets met sporten en een stang die op zijn tanden terechtkwam zoiets.. Maar direct kwam er een SL , dus weet niet precies hoe het zitquote:
Jaaaaaa. De welbekende etensstrijd in een RLSquote:
Goed werk van beide heren. Ik vroeg me alleen af of de bewoners verantwoordelijk voor zijn, of dat het anders door BB-personeel gedaan zou worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat mooi weer worden hè..dus veel tuinstreams
Dan eet/drink je toch wat er nog wel is? Heb Mike bijvoorbeeld ook horen zeggen dat hij de enige is die Optimel drinkt in het huis. Het is geen hotel hé, ik heb thuis ook wel eens iets op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Afgelopen week is het voorgekomen dat normale dingen (Brood, Melk, Kaas, Yoghurt) op waren.
Eerder was dat ook al een probleem, waarna men bij de lunch op Michel's verzoek eerst de kliekjes van voorgaande avond op moest maken.
Dat vertelde hij uiteindelijk.quote:
Die gasten vervelen zich gewoon terwijl de jongere smartphonegeneratie wel gewend is de hele dag op de bank te hangen. Als de regie ze dan ook niets te doen geeft... Ik stofzuig ook dagelijks door de lockdown.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
weer een goede reden om het publiek te laten zien dat ze fantastisch zijn. Scoren!
Ai. Dat is pijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met sporten en een stang die op zijn tanden terechtkwam zoiets.. Maar direct kwam er een SL , dus weet niet precies hoe het zit
Ze blijven spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ah,nieuw gedoetje met Michel in de hoofdrol?
Even wachten dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vertelde hij uiteindelijk.
Maar was in eerste instantie moeilijk te volgen omdat Mike het had over zijn babytandjes![]()
Uiteindelijk kwam het denk ik wat geheimzinnig over en vroeg Liese aan Michel wat er was en toen zei hij dat
Topic welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:40 schreef Toweler het volgende:
Off topic maar bestaat de utopia topic nog?
Michel zou er wel wijs aan doen z'n mond erover te houden. Hij eet ook gewoon veel. Laat die discussie dan door iemand anders doen...hoeft zich echt niet overal mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven spijkers op laag water zoeken.
Er vallen er 3 af daar in huis. De rest zie ik alleen groeien.
Ze vreten hun bord niet eens leeg, dus wat een gezeik.
Het is daar soms een kippenhok waardoor gesprekken lastig te volgen zijnquote:
Ok, top. En nu heb je ineens een huisgenoot die steeds alle yoghurt en muesli opvreet die jij ook het liefst eet voor ontbijt. Jij moet nu steeds crackers eten die je eigenlijk niet zo lekker vind.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dan eet/drink je toch wat er nog wel is? Heb Mike bijvoorbeeld ook horen zeggen dat hij de enige is die Optimel drinkt in het huis. Het is geen hotel hé, ik heb thuis ook wel eens iets op.
Dat had zomaar gekund maar dan hadden ze goede stand ins....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Goed werk van beide heren. Ik vroeg me alleen af of de bewoners verantwoordelijk voor zijn, of dat het anders door BB-personeel gedaan zou worden.
SL duurt wel langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is daar soms een kippenhok waardoor gesprekken lastig te volgen zijn
Dat is ook wel weer zo. Je moet inderdaad wat als er verder niets te doen is. En ze hebben het mooi gedaan dat moet ik ook toegeven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Windhapper het volgende:
Die gasten vervelen zich gewoon terwijl de jongere smartphonegeneratie wel gewend is de hele dag op de bank te hangen. Als de regie ze dan ook niets te doen geeft... Ik stofzuig ook dagelijks door de lockdown.
Michel is nu aan het kijken of Mike's gebit hem ook past, zodat ze ook dat eerlijk kunnen delen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik vraag me wel af waarom dit zo lang duurt
Er speelt een hoop geloof ik
Ik begreep dat er iets was met Julie, een verrassing, teveel eten opscheppen , ging allemaal wat door elkaar heenquote:
Ik vind hem een pannenkoek eersteklas en hoop dat hij er volgende week uitgaat met zijn dominante haantjesgedrag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, top. En nu heb je ineens een huisgenoot die steeds alle yoghurt en muesli opvreet die jij ook het liefst eet voor ontbijt. Jij moet nu steeds crackers eten die je eigenlijk niet zo lekker vind.
Prima toch? Dan eet je toch gewoon wat er is?
Is het nou echt zooooo moeilijk om toe te geven dat óók Michel niet eerlijk is met eten? Ik vind het een toffe vent en zou hem er graag tot de finale in zien, maar hij is niet perfect he.
Edit: Zie dat je in de post hierboven dat al doet![]()
Ieuwwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel is nu aan het kijken of Mike's gebit hem ook past, zodat ze ook dat eerlijk kunnen delen!
En toen sloeg Julie hem zijn tanden uit zijn bekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep dat er iets was met Julie, een verrassing, teveel eten opscheppen , ging allemaal wat door elkaar heen
Gaan ze dan ook Julie delen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Michel is nu aan het kijken of Mike's gebit hem ook past, zodat ze ook dat eerlijk kunnen delen!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toen sloeg Julie hem zijn tanden uit zijn bek
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik vind hem een pannenkoek eersteklas en hoop dat hij er volgende week uitgaat met zijn dominante haantjesgedrag.
😂😂😂quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toen sloeg Julie hem zijn tanden uit zijn bek
Riiiiight, alsof Michel een kans zou hebben tegenover chickmagnet Supérieure Mike!quote:
Werd tochniemand aangesproken verder? Was gewoon weer het bekende achter de rug gewauwel, de kinderen gingen in de tub en SL?quote:
Die twee zouden eens moeten stoppen met lunch en avondeten...laat ze het lekker zelf uitzoeken. En kijken hoever ze komen .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Michel zou er wel wijs aan doen z'n mond erover te houden. Hij eet ook gewoon veel. Laat die discussie dan door iemand anders doen...hoeft zich echt niet overal mee te bemoeien.
Ik heb ze niet in de tub gezien ,misschien heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Werd tochniemand aangesproken verder? Was gewoon weer het bekende achter de rug gewauwel, de kinderen gingen in de tub en SL?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
10 minuten geleden kwam Michel de SL ingelopen om wat steentjes van de tegel te schuiven met z'n voet. Lijkt me niet dat je dat doet als er echt iets aan de hand is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou geen enkel probleem zijn. Maar wel eens, tijd dat iemand anders eens gaat kokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee zouden eens moeten stoppen met lunch en avondeten...laat ze het lekker zelf uitzoeken. En kijken hoever ze komen .
met een beetje geluk gebeurt het nu al.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik vind hem een pannenkoek eersteklas en hoop dat hij er volgende week uitgaat met zijn dominante haantjesgedrag.
Misschien iemand uitgegleden of ongelukje in de Tub en Mies maakt het pad vrij voor de gewonde bewoner...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
10 minuten geleden kwam Michel de SL ingelopen om wat steentjes van de tegel te schuiven met z'n voet. Lijkt me niet dat je dat doet als er echt iets aan de hand is.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat wel goedkomt. Nick heeft die taak toegeeigend en de rest vind het wel best zo. Als Nick het niet doet doet iemand anders het gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee zouden eens moeten stoppen met lunch en avondeten...laat ze het lekker zelf uitzoeken. En kijken hoever ze komen .
Jill, Thomas en Matt gingen in de hottubquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef rinardo het volgende:
Iemand de laatste beelden al teruggekeken, wat is er aan de hand op moment streamlock?
Zouden ze geprobeerd hebben om Matt te verzuipen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zit niemand meer in de hottub. Daar gingen Matt, Jill en Thomas een kwartier geleden juist in
Is hij zijn tanden bij elkaar aan het schrapen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ja en net zag je jill erin stappen en toen was matt er niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef Ireth het volgende:
Hottub in beeld, geen Matt, Thomas en Jill. Matt zat er al in en Jill en Thomas wilden er net in stappen toen de SL kwam..
Lijkt me ook beter, en zoek wat anders voor diegene die niet kunnen hangen de hele dag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zou geen enkel probleem zijn. Maar wel eens, tijd dat iemand anders eens gaat koken![]()
Geen flikker te doen hebben hele dag en niemand anders die zin heeft om te koken of te helpen
Zoiets zal het wel zijn. Wazig gedoe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef BB-King het volgende:
Big Brother had ze gewoon verzameld in de woonkamer voor een melding ofzo.
Niks aan het handje.
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zouden ze Matt er uit hebben gestuurd?
ja dit vermoed ik dan ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef BB-King het volgende:
Big Brother had ze gewoon verzameld in de woonkamer voor een melding ofzo.
Niks aan het handje.
Ze hebben een nieuwe BB-Feature. We kunnen live meeluisteren met de gedachten van bewoners.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef Flory het volgende:
Matt ook in de tub weer, nog steeds geen sound
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Neewas al die tijd gewoon bij Jill hoor
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Ireth het volgende:
Kolere, Matt heeft ook al een grotere cupmaat dan ik heb
Ik hoor een leegte.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe BB-Feature. We kunnen live meeluisteren met de gedachten van bewoners.
Momenteel Matt en Jill
Zoey en Julie kunnen je uitleggen wat daar zoal aan te doen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Ireth het volgende:
Kolere, Matt heeft ook al een grotere cupmaat dan ik heb
Koud is goedquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh Jill ligt in het koude water, vuurtje brandt niet.
En tub weer weg, zeg dat dan ook niequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe BB-Feature. We kunnen live meeluisteren met de gedachten van bewoners.
Momenteel Matt en Jill
en weer geen dak!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef Flory het volgende:
[..]
En tub weer weg, zeg dat dan ook nie
Of het is interactief en we moeten zelf geluiden makenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Momenteel Matt en Jill
Oei dat is niet fris...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:54 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft vanmiddag gesport op de crosstrainer, niet eens van shirt gewisseld laat staan gedoucht daarna en stapt nu zo de hottub in. Naast irritant vind ik hem ook gewoon een beetje smerig.
Ne kleine stomme pluchen Picachu. Mijn kleinste is daar heel blij mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Thomas zijn cadeau eigenlijk al gekregen vandaag?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
Of het is interactief en we moeten zelf geluiden maken
Jouw kleine?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ne kleine stomme pluchen Picachu. Mijn kleinste is daar heel blij mee.
😂🤣😂quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill: Nederland maar 12 Provincies? Dat kan nooit.... ... Amsterdam... Rotterdam... Luxemburg... Wadden...
Matt: *fapfapfapfap*
Heeft ie een Hummer?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat de vriend va Julie over het hek geklommen is..ze mot thuis kome
Haha, ja. Ook echt zo'n stomme kleine. Denk dat BB kennis heeft gemaakt het businessmodel van Nintendo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ne kleine stomme pluchen Picachu. Mijn kleinste is daar heel blij mee.
Ah terug geluid spijtig genoeg. Jill die happy birthday ligt te schreien !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Jockari het volgende:
Waarom zitten wij in België al drie kwartier naar die stomme tuin te kijken ?
Was z'n eigen van toen hij nog een klein Thomasje was toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, ja. Ook echt zo'n stomme kleine. Denk dat BB kennis heeft gemaakt het businessmodel van Nintendo.
Stagair: Een Pikachu van 80cm kost HOEVEEL!? WTFFFFF. Doe die kleine maar
Oh. Dus was nog tweedehands ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was z'n eigen van toen hij nog een klein Thomasje was toch?
Zaten wij ook, maar dan zelfs x2quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Jockari het volgende:
Zo lang?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Jockari het volgende:
quote:
Ja, bedoelde ook meer als:quote:
Valt me sowieso op dat die Belgen allemaal een stuk beter op de hoogte zijn van Nederlandse cultuurdingetjes dan andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Nick is behoorlijk André H6-fanaat.
Hij heeft zelfs een foto van H6 boven zijn bed.quote:
Oh jeequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een foto van H6 boven zijn bed.
Ik verstond brainfart.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren naar Mies over Braveheart
Dat is hetzelfde als je zegt dat Johan Cruyff een B voetballer was. Wat een dwaas om dat te zeggen. Belgen hebben dus geen smaak. Voel je niet aangevallen alle Belgen hier, maar als je Hazes niet goed vond/vind, heb je het niet helemaal begrepen.quote:
Prima zanger. Maakte kutmuziek. Dus slecht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je zegt dat Johan Cruyff een B voetballer was. Wat een dwaas om dat te zeggen. Belgen hebben dus geen smaak. Voel je niet aangevallen alle Belgen hier, maar als je Hazes niet goed vond/vind, heb je het niet helemaal begrepen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren naar Mies over Braveheart
Hebben ze ijs gehad tijdens de SL?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Mike voelt zich niet lekker ..
Teveel ijs gegeten , nu buikpijn![]()
[ afbeelding ]
Tyf op gekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prima zanger. Maakte kutmuziek. Dus slecht.
Sorry, ik als Nederlander ben geen hazes fan. en ook geen martlappen .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je zegt dat Johan Cruyff een B voetballer was. Wat een dwaas om dat te zeggen. Belgen hebben dus geen smaak. Voel je niet aangevallen alle Belgen hier, maar als je Hazes niet goed vond/vind, heb je het niet helemaal begrepen.
Als Vlaming zeg ik dat er niks boven Hazes Senior gaat. Ook niet in belgie. Herman Brood is ook één van mijn favoriete nederlanders (en we kunnen nog door gaan met de golden earring e.d.)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dit is wel bijzonder. 2 gasten en een meid in de hottub, en die meid heeft de kleinste cupmaat van de drie.
Ga lekker smartlappen luisteren gekquote:
Tjaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, ik als Nederlander ben geen hazes fan. en ook geen martlappen .
Ik denk het? Niet gezien iigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze ijs gehad tijdens de SL?
Je mag blij zijn dat er niemand bijzit....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Is Zoey nou d'r nagels aan het vijlen in haar bed?
Cruyff was inderdaad wel de minste zanger, maar groter dan Maradonna.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door zijn drugsgebruik joh. Daarvoor was 'donna beter dan Freddy.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Cruyff was inderdaad wel de minste zanger, maar groter dan Maradonna.
Meneer gek voor jou dwaas. Ga emigreren naar Belgiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga lekker smartlappen luisteren gek
Grappig, je weet wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Cruyff was inderdaad wel de minste zanger, maar groter dan Maradonna.
Hij heeft ook een hele tijd blues gezongen in jam setting , met o.a Jan Akkerman , Herman Brood en vele anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
das deudquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat die Belgen allemaal een stuk beter op de hoogte zijn van Nederlandse cultuurdingetjes dan andersom.
Logisch. Het is Belgie. Het enige dat we kennen zijn wafels, frieten, bier en een paar Vlamingen. Oh ja, dat Vlamingen en Walen niet zo lekker op elkaar gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat die Belgen allemaal een stuk beter op de hoogte zijn van Nederlandse cultuurdingetjes dan andersom.
Thuis zit die waarschijnlijk ook altijd in haar bed. 's Avonds naakt onder haar kleed een USB-stick ergens inpluggen en aandacht zoeken, en weer naar bed. Verschiet er dan van dat haar familie haar laat vallen. Weg met dat k**--wijf.quote:
Zo te zien nog steedsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tsja, normaal passen er zes mensen in...
[ afbeelding ]
dat of de teen van Zoey... keuzes.. keuzes ... keuzesquote:
Urbanus ... hallo ??quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Logisch. Het is Belgie. Het enige dat we kennen zijn wafels, frieten, bier en een paar Vlamingen. Oh ja, dat Vlamingen en Walen niet zo lekker op elkaar gaan.
Damn it. Mis bijna het belangrijkste: Jambers
Dat vond ik een heeeele makkelijke deze keer. Zodra Zoey iets met d'r lijf heeft kun je maar beter heel snel wegschakelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
dat of de teen van Zoey... keuzes.. keuzes ... keuzes
Ik noem mij als vlaming nog altijd orangofiel. Tot spijt van de nederlanders die dit niet graag van mij zullen horen. Hopelijk ooit de annexatie van vlaanderen aan Nederland.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Logisch. Het is Belgie. Het enige dat we kennen zijn wafels, frieten, bier en een paar Vlamingen. Oh ja, dat Vlamingen en Walen niet zo lekker op elkaar gaan.
Damn it. Mis bijna het belangrijkste: Jambers
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:13 schreef Whuzz het volgende:
Dat vond ik een heeeele makkelijke deze keer. Zodra Zoey iets met d'r lijf heeft kun je maar beter heel snel wegschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Of ze haalt er weer die wattenschijfjes bij !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vond ik een heeeele makkelijke deze keer. Zodra Zoey iets met d'r lijf heeft kun je maar beter heel snel wegschakelen.
SPOILERTAG MOTHERFUCKER. DO YOU SPEAK IT!?quote:
thanks!quote:
Zou dit wel zien zitten West en Oost Vlaanderen smelten tot een provincie van Nederland. Antwerpen en Vlaams Brabant worden Zuid-Brabant en Belgisch Limburg smelt samen met Nederlands Limburgquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik noem mij als vlaming nog altijd orangofiel. Tot spijt van de nederlanders die dit niet graag van mij zullen horen. Hopelijk ooit de annexatie van vlaanderen aan Nederland.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou dit wel zien zitten West en Oost Vlaanderen smelten tot een provincie van Nederland. Antwerpen en Vlaams Brabant worden Zuid-Brabant en Belgisch Limburg smelt samen met Nederlands Limburg
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILERTAG MOTHERFUCKER. DO YOU SPEAK IT!?
Sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
thanks!![]()
zelfs hier ben je niet veilig voor de teen
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat, zie ik niet meteen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Zie het als rummicub. Je combineert NL en Vlaanderen, maar nu heb je Wallonië nog over. Die moet je ergens aanleggen.... .... kut. Alles weer terug schuivenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou dit wel zien zitten West en Oost Vlaanderen smelten tot een provincie van Nederland. Antwerpen en Vlaams Brabant worden Zuid-Brabant en Belgisch Limburg smelt samen met Nederlands Limburg
Ik ook ! Onmiddellijk! Vrees alleen dat de nederlanders ons niet zo graag zien komen. Of ben ik verkeerd vrienden nederlanders ???quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Fikkert2 het volgende:
En patje die zijn benen scheert in huiskamer was not done !
Een ingegroeide teennagel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dat, zie ik niet meteen?
Er is nog al een verschil tussen nederlanders en vlamingen .Dat zie je al in het huis. Ik weet niet of dit zou werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook ! Onmiddellijk! Vrees alleen dat de nederlanders ons niet zo graag zien komen. Of ben ik verkeerd vrienden nederlanders ???
Weer 5k kwijt na teengate.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey heeft inmiddels 28,4k volgers. Zelf dacht ze dat het er nu al wel 30k zouden zijn...
Er is al een verschil tussen Nederlanders onderling. Boven de rivieren vs onder de rivieren. Randstad vs de rest. Groningers vs Friezen. Ik als Fries vs de rest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is nog al een verschil tussen nederlanders en vlamingen .Dat zie je al in het huis. Ik weet niet of dit zou werken.
En de Fransen moeten maar van Wallonië een departement makenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook ! Onmiddellijk! Vrees alleen dat de nederlanders ons niet zo graag zien komen. Of ben ik verkeerd vrienden nederlanders ???
Ga altijd stuk om die emoji hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:18 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: Ik had echt een GOEIE date met Liese vanavond!
Jill: Ja?Dat is echt fijn!
Wij worden nog maten capuchon_jongen !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En de Fransen moeten maar van Wallonië een departement maken
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Thomas is Jill echt aan het dissen met zijn Liese-date
En iemand uit Friesland die met een West Vlaming communiceert is zoals een Chinees en een Amerikaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:20 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Er is al een verschil tussen Nederlanders onderling. Boven de rivieren vs onder de rivieren. Randstad vs de rest. Groningers vs Friezen. Ik als Fries vs de rest.
Van harte welkom!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ook even gegluurd en scheelt niet eens zoveel met Liese (24k) en Jill (22,3k)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey heeft inmiddels 28,4k volgers. Zelf dacht ze dat het er nu al wel 30k zouden zijn...
Ik vond het heel gekunsteld overkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt dat ze een erg leuke date had gister met Michel en Zoey. Wat ik heb teruggelezen in CoS, was dat niet zo
En Zoey had er al 23K.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:23 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heb ook even gegluurd en scheelt niet eens zoveel met Liese (24k) en Jill (22,3k)
Er komt vast voor Jill wel een eierkoeken deal aan met al die volgers
Voor de komst van VTM (eerste Vlaamse commerciële zender), was men afhankelijk van de BRT, die relatief weinig aan amusement deed, dus schakelden de Vlamingen massaal in op de Nederlandse zenders.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik zou het wel gezellig vinden hoor, welkom.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus niet eens zoveel erbijquote:
Trui achterstevoren dragen. Kun je zo in je capuchon nekkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt letterlijk daarjuist over m'n nek gegaan
Ik ben opgegroeid met VTM, en zit hier als Belg ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor de komst van VTM (eerste Vlaamse commerciële zender), was men afhankelijk van de BRT, die relatief weinig aan amusement deed, dus schakelden de Vlamingen massaal in op de Nederlandse zenders.
Inmiddels hebben ze in Vlaanderen ongeveer net zoveel commerciële zenders als wij, dus is er intussen een aardige culturele inhaalslag gemaakt.
Eerste half uur heeft ze niks gezegd, was het gesprek meer Zoey en Michel, later kwam ze wat los .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt dat ze een erg leuke date had gister met Michel en Zoey. Wat ik heb teruggelezen in CoS, was dat niet zo
Geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
geen probleem! We maken weer "Groot Brabant"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook, val net binnen en open een spoiler van FreshFruit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben echt letterlijk daarjuist over m'n nek gegaan
Ik ben zelf ook geen bewonderaar van H6,quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom weleens in Arendonkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er was vandaag een echt Noord Hollandse dame aan de Kasse van mijn plaatselijke supermarkt. Vond het wel een verrassing want ik verwacht geen Nederlanders in mijn dorp
Gecondoleerd. De kotsbak staat naast Capuchon_Jongen. Weet niet offie al vol is...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ook, val net binnen en open een spoiler van FreshFruit.
Is morgen volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:22 schreef bb-fan-1999 het volgende:
waar blijft die party, dacht dat er iets voor Thomas georganiseerd zou worden?![]()
Weer even Michel dissen zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef puzziepie het volgende:
Er spelen wel dingen ..iets met 3 mensen..Zoey gaat dat nog wel een keer bespreken oid
Big Deal. Terror Jaap deed het in andermans bed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Is Zoey nou d'r nagels aan het vijlen in haar bed?
En ondertussen 'babbelen' over wat dingen die in het huis spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef zodeju het volgende:
Hoelang kan je bezig zijn met 10teentjes??
Ik gok dat het over andere mensen gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer even Michel dissen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |