Zoey ook. Die doet ook veel klusjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarstraks weer proper gezet door Michel. De enige in huis die voor orde zorgt.
Wordt het dan een 'we moeten dit....' of 'ik ga......' ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel had dit al geoppert maar ze gaan het zondagavond samen bespreken, dan noemt hij zijn plan en namen en dan moet iedereen maar zelf weten wat ze doen.
Ging over de tanden van Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Was het zo spannend, dat er een SL moest komen
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Was het zo spannend, dat er een SL moest komen
4 tanden gebrokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.
Hij schept teveel opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ah,nieuw gedoetje met Michel in de hoofdrol?
Gaat mooi weer worden hè..dus veel tuinstreamsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Yolk het volgende:
Hebben Nick en Michel werk uit handen van BB-personeel genomen? Of is het de bedoeling dat de bewoners de tuin proper houden? Anyway, ziet er goed uit.
Ja, Pikachuquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Thomas zijn cadeau eigenlijk al gekregen vandaag?
weer een goede reden om het publiek te laten zien dat ze fantastisch zijn. Scoren!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Yolk het volgende:
Hebben Nick en Michel werk uit handen van BB-personeel genomen? Of is het de bedoeling dat de bewoners de tuin proper houden? Anyway, ziet er goed uit.
Wat, serieus? Is Jerrel terug het huis ingeslopen?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Michel is begonnen met het wisselen van zijn tanden ofzo.
Iets met sporten en een stang die op zijn tanden terechtkwam zoiets.. Maar direct kwam er een SL , dus weet niet precies hoe het zitquote:
Jaaaaaa. De welbekende etensstrijd in een RLSquote:
Goed werk van beide heren. Ik vroeg me alleen af of de bewoners verantwoordelijk voor zijn, of dat het anders door BB-personeel gedaan zou worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat mooi weer worden hè..dus veel tuinstreams
Dan eet/drink je toch wat er nog wel is? Heb Mike bijvoorbeeld ook horen zeggen dat hij de enige is die Optimel drinkt in het huis. Het is geen hotel hé, ik heb thuis ook wel eens iets op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Afgelopen week is het voorgekomen dat normale dingen (Brood, Melk, Kaas, Yoghurt) op waren.
Eerder was dat ook al een probleem, waarna men bij de lunch op Michel's verzoek eerst de kliekjes van voorgaande avond op moest maken.
Dat vertelde hij uiteindelijk.quote:
Die gasten vervelen zich gewoon terwijl de jongere smartphonegeneratie wel gewend is de hele dag op de bank te hangen. Als de regie ze dan ook niets te doen geeft... Ik stofzuig ook dagelijks door de lockdown.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
weer een goede reden om het publiek te laten zien dat ze fantastisch zijn. Scoren!
Ai. Dat is pijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met sporten en een stang die op zijn tanden terechtkwam zoiets.. Maar direct kwam er een SL , dus weet niet precies hoe het zit
Ze blijven spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Ah,nieuw gedoetje met Michel in de hoofdrol?
Even wachten dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vertelde hij uiteindelijk.
Maar was in eerste instantie moeilijk te volgen omdat Mike het had over zijn babytandjes![]()
Uiteindelijk kwam het denk ik wat geheimzinnig over en vroeg Liese aan Michel wat er was en toen zei hij dat
Topic welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:40 schreef Toweler het volgende:
Off topic maar bestaat de utopia topic nog?
Michel zou er wel wijs aan doen z'n mond erover te houden. Hij eet ook gewoon veel. Laat die discussie dan door iemand anders doen...hoeft zich echt niet overal mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven spijkers op laag water zoeken.
Er vallen er 3 af daar in huis. De rest zie ik alleen groeien.
Ze vreten hun bord niet eens leeg, dus wat een gezeik.
Het is daar soms een kippenhok waardoor gesprekken lastig te volgen zijnquote:
Ok, top. En nu heb je ineens een huisgenoot die steeds alle yoghurt en muesli opvreet die jij ook het liefst eet voor ontbijt. Jij moet nu steeds crackers eten die je eigenlijk niet zo lekker vind.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dan eet/drink je toch wat er nog wel is? Heb Mike bijvoorbeeld ook horen zeggen dat hij de enige is die Optimel drinkt in het huis. Het is geen hotel hé, ik heb thuis ook wel eens iets op.
Dat had zomaar gekund maar dan hadden ze goede stand ins....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Goed werk van beide heren. Ik vroeg me alleen af of de bewoners verantwoordelijk voor zijn, of dat het anders door BB-personeel gedaan zou worden.
SL duurt wel langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is daar soms een kippenhok waardoor gesprekken lastig te volgen zijn
Dat is ook wel weer zo. Je moet inderdaad wat als er verder niets te doen is. En ze hebben het mooi gedaan dat moet ik ook toegeven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Windhapper het volgende:
Die gasten vervelen zich gewoon terwijl de jongere smartphonegeneratie wel gewend is de hele dag op de bank te hangen. Als de regie ze dan ook niets te doen geeft... Ik stofzuig ook dagelijks door de lockdown.
Michel is nu aan het kijken of Mike's gebit hem ook past, zodat ze ook dat eerlijk kunnen delen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik vraag me wel af waarom dit zo lang duurt
Er speelt een hoop geloof ik
Ik begreep dat er iets was met Julie, een verrassing, teveel eten opscheppen , ging allemaal wat door elkaar heenquote:
Ik vind hem een pannenkoek eersteklas en hoop dat hij er volgende week uitgaat met zijn dominante haantjesgedrag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, top. En nu heb je ineens een huisgenoot die steeds alle yoghurt en muesli opvreet die jij ook het liefst eet voor ontbijt. Jij moet nu steeds crackers eten die je eigenlijk niet zo lekker vind.
Prima toch? Dan eet je toch gewoon wat er is?
Is het nou echt zooooo moeilijk om toe te geven dat óók Michel niet eerlijk is met eten? Ik vind het een toffe vent en zou hem er graag tot de finale in zien, maar hij is niet perfect he.
Edit: Zie dat je in de post hierboven dat al doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |