Nee, maar Jill voelt zich klein bij Liese .. zonder reden overigens . Het zit in haar eigen hoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoey, Julie, Naomi, had ze minder/geen moeite mee gehad.
Heeft Thomas misschien ooit gezegd dat hij Liese de knapste vond ofzo?
Links handige kinderen kregen slaagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
Matt heeft zijn bestek andersom vast. Dat zie ik steeds vaker bij jongeren. Ik kreeg vroeger op mijn kop als ik het niet goed vast had.
Dat is idd een mooiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Whuzz het volgende:
Kuuuut. "Jilloezie" was zoveel beter geweest
@:Benny change plz?
Niet normaal toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Links handige kinderen kregen slaag
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:21 schreef Kinga het volgende:
Straks wil Jill alles weten natuurlijk wat de mean girl gezegd heeft
Moa, niet zonder reden. Liese is vrij langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar Jill voelt zich klein bij Liese .. zonder reden overigens . Het zit in haar eigen hoofd![]()
Jaloers omdat zij zich verbaal klein voelt
Dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is best een klik tussen Liese en Thomas_o-
Stel je voorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:23 schreef Italy1404 het volgende:
Thomas die een bontje sluit met Liese zodat BB toch nog leuk wordt...
Jill heeft een dikke harses. Dat wil je toch zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, niet zonder reden. Liese is vrij lang
Maar idd, ik denk dat Jill Liese ziet als een... "sophisticated" (kan niet op een goede NL vertaling komen) dame. Dat is ze niet, maar in vergelijking met Jill ben je dat al snel natuurlijk.
Het zonnetje in huis! jammer van die dikke laaghangende bewolkingquote:
Straks alle haren van Liese afgeknipt terwijl ze slaaptquote:
Dat doet zelf, ze leunt op Thomas , erg ongezondquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze neemt ook totaal geen deel aan het gesprek, krijg zelfs een beetje medelijden.
Knoflookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
wat is dat voor bijzondere saus die hij naar binnen lepelde?
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finalequote:
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze neemt ook totaal geen deel aan het gesprek, krijg zelfs een beetje medelijden.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lekker!
wel raar dat ze dat als een kunst zien
Nah, ik vermoed dat MeesterManipulator Mike (Bekend in keukenland onder zijn pseudoniem MMM) nog wel een konijn uit de hoed gaat trekken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finale
Een lekkere maken is wel een kunstquote:
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doet zelf, ze leunt op Thomas , erg ongezond
Ze is verbaal heel zwak, maar ze probeert zich ook niet te mengen in gesprekken , uit zich niet en denkt als kindquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij van![]()
![]()
Ze is gewoon nog jong en minder ervaren dan andere spelers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij van![]()
![]()
Liese in de finale zou deze BB wel samenvatten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finale
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
toen ik nog kook en bakte ging bijna overal knoflook bij. op t ei door de spaghettie op de crok mesjeur. het ia dat er geen knoflook eliquid is, anders zat die in me vaper
Eens..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.
Ja, neem nou een Jerrel bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.
Leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
toen ik nog kook en bakte ging bijna overal knoflook bij. op t ei door de spaghettie op de crok mesjeur. het ia dat er geen knoflook eliquid is, anders zat die in me vaper
is er hier op fok een vape-topic? want dan kan ik me na bb daar in gaan verdiepen/mengenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb al duizend smaken geprobeerd, maar dát lijkt me nou écht goor in een vape
Stel je voor dat het zo loopt dat alleen Naomi, Liese, Julie, Michel en Nick bij de laatste 5 zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Topicreeks: Elektronisch roken / e-smoken / dampen / vapenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is er hier op fok een vape-topic? want dan kan ik me na bb daar in gaan verdiepen/mengen
Ik zou Jill ruilen voor Mike en liever Naomi dan Liese.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat het zo loopt dat alleen Naomi, Liese, Julie, Michel en Nick bij de laatste 5 zitten.
Dan moeten ze op elkaar beginnen stemmen. En dat kan pas drama opleveren.
Maar voor de balans mogen van mij
Nick
Michel
Liese/Naomi
Thomas
Jill
Snap wat je bedoelt.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
Fok isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef suzi1 het volgende:
[..
is er hier op fok een vape-topic? want dan kan ik me na bb daar in gaan verdiepen/mengen
zullen Naomi Nick en Liese wel beseffen dat ze in het 5 groepje nooit kunnen winnen? want michel en julie hebben met zn 2 altijd de overhand die zullen dus overblijvenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat het zo loopt dat alleen Naomi, Liese, Julie, Michel en Nick bij de laatste 5 zitten.
Dan moeten ze op elkaar beginnen stemmen. En dat kan pas drama opleveren.
Maar voor de balans mogen van mij
Nick
Michel
Liese/Naomi
Thomas
Jill
bij de laatste 5 zitten. Liese of naomi van het oorspronkelijke K3 + Nick, Michel en Thomas en Jill.
LOLquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook net achter gekomen. het is hier echt heel groooooot!
Michel en Julie zet je natuurlijk ooit tegen elkaar in de nominatie. Net als Thomas en Jill, Nick en Naomi. Drama!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zullen Naomi Nick en Liese wel beseffen dat ze in het 5 groepje nooit kunnen winnen? want michel en julie hebben met zn 2 altijd de overhand die zullen dus overblijven
hoe zit dat trouwens, moet er minimaal 1 nl en 1 be in de finale, of kunnen het ook 4 be zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zullen Naomi Nick en Liese wel beseffen dat ze in het 5 groepje nooit kunnen winnen? want michel en julie hebben met zn 2 altijd de overhand die zullen dus overblijven
Zo lekker droog.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
Chocoladetaart met gekarameliseerde appel als nagerecht.
[ afbeelding ]
Nick vraagt vervolgens of ze er nog slagroom bij willen. Thomas wil dat wel. Nick spuit uit een spuitbus wat slagroom erbij en zegt: "zelfgemaakte".
Dat waren Jerrel en Nick gister.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Toch een leuk gesprek geworden tussen Julie en Thomas. Beter dan de cringe tussen Mies-Zoey-Jill gister.
Een heel leuk gesprek.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Toch een leuk gesprek geworden tussen Julie en Thomas. Beter dan de cringe tussen Mies-Zoey-Jill gister.
Nee want Jill en Thomas zijn al weggestemd. Volgende week de eerste. Saunagesprekje Nick Naomi en Mike vandaag!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel en Julie zet je natuurlijk ooit tegen elkaar in de nominatie. Net als Thomas en Jill, Nick en Naomi. Drama!
Schijnt contractueel vast te liggen dat het minimaal 1 BE en 1 NL is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens, moet er minimaal 1 nl en 1 be in de finale, of kunnen het ook 4 be zijn?
You never knowquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Is this the beginning of something beautiful?? Qua game dan he
Dat zeg ik toch? Dat je Jill&Thomas tegenover elkaar wilt zetten. Maar ook Julie&Michel en Naomi&Nick.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:41 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Nee want Jill en Thomas zijn al weggestemd. Volgende week de eerste. Saunagesprekje Nick Naomi en Mike vandaag!
Owja. Vergeten, omdat ik niet naar Jerrel heb gekeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat waren Jerrel en Nick gister.
Michel en Nickquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schijnt contractueel vast te liggen dat het minimaal 1 BE en 1 NL is.
Hoewel ik anti Thomas ben, zou ik dit erg zwaar vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:41 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Nee want Jill en Thomas zijn al weggestemd. Volgende week de eerste. Saunagesprekje Nick Naomi en Mike vandaag!
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:42 schreef cobain1994 het volgende:
Schudden met die billen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Owja. Vergeten, omdat ik niet naar Jerrel heb gekeken.
Jah, vind de muziek tijdens het eten ook altijd jammer. Wacht dan nog even een kwartiertje.quote:
er is ergens een roddel begonnen dat het 1 NL en 1 B moet zijn, maar ik kan het nergens officieel vindenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens, moet er minimaal 1 nl en 1 be in de finale, of kunnen het ook 4 be zijn?
Michel is een NL. Geen directe concurrentie tot de finale.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mike redt Jill of Thomas wel, bij een ex aequo. Denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:41 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
@MissyZ Mag jij hier iets over zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is ergens een roddel begonnen dat het 1 NL en 1 B moet zijn, maar ik kan het nergens officieel vinden
Ja precies!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, vind de muziek tijdens het eten ook altijd jammer. Wacht dan nog even een kwartiertje.
Op een gegeven moment zullen ze wel zeggen je mag alleen een landgenoot nomineren.. of juist andersom..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schijnt contractueel vast te liggen dat het minimaal 1 BE en 1 NL is.
Bondingquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat zijn deze script dinner goed?
Of geheime opdrachten geven aan Nl'ers waarbij ze immuniteit kunnen verdienenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zullen ze wel zeggen je mag alleen een landgenoot nomineren.. of juist andersom..
Die lult ook vaak uit haar nek. Lijkt me geen betrouwbare bronquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:MissyZ Mag jij hier iets over zeggen?
Nou, als je honger hebt, dan helpt het om te eten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat zijn deze script dinner goed?
Hop, Koude Douche. En rap!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill verstopt zich voor het poets moment, wat jammer dit
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill verstopt zich voor het poets moment, wat jammer dit
Nee, daar nemen ze de zwakkere voor om een paar sokken die achter gebleven waren....quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, als je honger hebt, dan helpt het om te eten.
Hij bedoelt of er veel geneukt wordt tijdens bonding.quote:
Allebei onder de koude douche met kleren aanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi tegen Jill: Ik ben zwaar teleurgesteld
Haha, Naomi zou een prima moeder zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij bedoelt of er veel geneukt wordt tijdens bonding.
Wil iemand van die 100.000 overgebleven kijkers hier dan even laten weten wie er heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Stel even dat Jill en Thomas op de bank komen (of er moet iets heel geks gebeuren voor maandag). En Thomas gaat er uit, wat ik dan zie gebeuren, dan wordt het toch een beroerde tijd voor Jill, volgens mij gaat ze dan ook vrij snel vrijwillig weg en Matt er achteraan.. bij de de 7 die overblijven hebben dan Zoey en Mike de slechtste papieren en Julie zal ook exit gaan (niet genoeg op de voorgrond), dus een finale met Michel, Nick, Naomi en Liese lijkt mij zeer waarschijnlijk. In dat geval geef ik Naomi of Liese de grootste kans om te winnen.
En terecht !! Vermoeiend die luiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je Thomas haalt wel de finale.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wil iemand van die 100.000 overgebleven kijkers hier dan even laten weten wie er heeft gewonnen?
Dit is momenteel het meest waarschijnlijke ja. Thomas, Jill, Matt, Mike en Zoey zullen het denk ik niet eens kunnen worden over de 2e genomineerde. Het maakt dan eigenlijk niet uit wie ze stemmen naast Michel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
K5: Jill en Thomas
Mike Michel en ????
Kleuterklas: Nick en Michel
Ikzie een scenario tussen Michel, Jill en Thomas. Waarbij Mike 1 mag saven
Dan zeg je haar dat je volledig achter haar keuze staat, haar als volwassen individu respecteert, hoopt dat ze zeer gelukkig met hem wordt, veilig vrijt en dat hij altijd welkom is in huis, voordat je rattengif in zijn biertje doet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n ontzettend enge vent eigenlijk.
Je dochter zal maar met zoiets thuiskomen...
ik zie het ook liever niet gebeuren, vind Thomas en Jill te leuk, maar ik kan me bijna geen scenario's bedenken waarop ze gesaved worden, huismeester zijn ze al geweest, dat zou de enige mogelijkheid zijn naast een immuniteit om ze er (nog iets langer) in te houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wil iemand van die 100.000 overgebleven kijkers hier dan even laten weten wie er heeft gewonnen?
Ligt eraan op welk vlak.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
bonding met liese ?
ahahahahahahahahahaahahahahahaa
liese is vor thomas 3 klassen te goed
Ik hoop dat Michel eruit gaat. 🤮quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is momenteel het meest waarschijnlijke ja. Thomas, Jill, Matt, Mike en Zoey zullen het denk ik niet eens kunnen worden over de 2e genomineerde. Het maakt dan eigenlijk niet uit wie ze stemmen naast Michel.
Voor Mike is het gunstig om Thomas te saven omdat hij dan zeker is dat er weer een Nederlander weg gaat.
Maar ik denk ook dat de kans wel groot is dat BB nog met een vrijstelling of dubbele stem o.i.d. uit de hoge hoed komt.
Jill gaat er echt niet zelf uit. Die gaat dan bij matt hangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Stel even dat Jill en Thomas op de bank komen (of er moet iets heel geks gebeuren voor maandag). En Thomas gaat er uit, wat ik dan zie gebeuren, dan wordt het toch een beroerde tijd voor Jill, volgens mij gaat ze dan ook vrij snel vrijwillig weg en Matt er achteraan.. bij de de 7 die overblijven hebben dan Zoey en Mike de slechtste papieren en Julie zal ook exit gaan (niet genoeg op de voorgrond), dus een finale met Michel, Nick, Naomi en Liese lijkt mij zeer waarschijnlijk. In dat geval geef ik Naomi of Liese de grootste kans om te winnen.
Je prijst hem het graf in. Dan is ze genezen (Toon Hermans)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zeg je haar dat je volledig achter haar keuze staat, haar als volwassen individu respecteert, hoopt dat ze zeer gelukkig met hem wordt, veilig vrijt en dat hij altijd welkom is in huis, voordat je rattengif in zijn biertje doet.
Ondergoed vooralquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Whuzz het volgende:
haha, ze hebben allemaal nog kleding van ex-bewoners in de kast
Pssst Mario.. Het gaat hier over een bondje, niet over bondage.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
bonding met liese ?
ahahahahahahahahahaahahahahahaa
liese is vor thomas 3 klassen te goed
Klopt niet, vandaag al besproken in de sauna. Nick stemt op Thomas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
K5 gaat niet voor Jill/Thomas.
Nog te riskant nu.
Mogen ze blij zijn dat Matt nog IN het huis zit, anders vind je poepgoed in de kastquote:
Mijn Thomasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je Thomas haalt wel de finale.
Samen met Nick en iemand van K3 (Naomi/Liese)
Zorgt tenminste voor wat gespreksstof...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gatverdamme wat is die keukenboer
vies, vatsig. liegeding
brr
de fallus van Veghel
chronische jeuk an de eikol
Vind jij ze zo gezellig dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:53 schreef M.Ritcher het volgende:
Zal een gezellige boel worden straks als de Nederlanders er uit zijn.
Met wie was hij in de sauna.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Klopt niet, vandaag al besproken in de sauna. Nick stemt op Thomas.
Mike heeft wel een geloof in zichzelf dat is wel grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gatverdamme wat is die keukenboer
vies, vatsig. liegeding
brr
de fallus van Veghel
chronische jeuk an de eikol
Geen Jill tegen Thomas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
ik zei niks van bondagequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pssst Mario.. Het gaat hier over een bondje, niet over bondage.
Nou, lekker belangrijk dat Naomi dat vindt. Ik hoop dat Jill dat ook vindt. Stom wijf die Naomi.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
We bespreken niks zeggen ze we stemmen op gevoel laat me niet lachenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Mike zat er ook bij hè... Zou goed kunnen dat hij een rookgordijn optrok voor mol Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Jill is nog een graadje dommerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, lekker belangrijk dat Naomi dat vindt. Ik hoop dat Jill dat ook vindt. Stom wijf die Naomi.
Tuurlijk wel! Ze stemmen puur op gevoel, na een week lang uitvoerig al hun gevoelens besproken te hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Toweler het volgende:
[..]
We bespreken niks zeggen ze we stemmen op gevoel laat me niet lachen
Mike hoort niet bij hun en er is afgesproken niet over nominatie te praten met anderen,,,,,dus dat is om Mike te misleiden.quote:
Volgens mij zei Naomi dat tegen Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, lekker belangrijk dat Naomi dat vindt. Ik hoop dat Jill dat ook vindt. Stom wijf die Naomi.
😂quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen , al zou ik het wel leuk vinden om Jill tegenover Thomas te zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mike zat er ook bij hè... Zou goed kunnen dat hij een rookgordijn optrok voor mol Mike.
Dit is ook niet echt, dit is om Mike te misleiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Toweler het volgende:
[..]
We bespreken niks zeggen ze we stemmen op gevoel laat me niet lachen
Pardon?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel had dit al geoppert maar ze gaan het zondagavond samen bespreken, dan noemt hij zijn plan en namen en dan moet iedereen maar zelf weten wat ze doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het betere muziek ..sommige muziek heb ik ookquote:
inderdaad PARDON!!!!quote:
En dommigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ze is jong en weinig levenservaring nog..
Gewoon een standaard dom mokkeltje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dan zijn ze dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat het alleen voor de game is dat Naomi, Nick en Mike zoveel optrekken.
Hoop dat ze niet zo dom zijn om in zijn praatjes te trappen.
Die heeft het IQ van een plofkip.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die heeft het IQ van een plofkip.
Sommige nummers best grappig..maar ???..nooit gehoord..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Had je deze muziek wel graag willen kennen dan?
En lief en een beetje naïef misschien.. maar het hart op de juiste plek. Vind de opbloeiende liefde tussen Thomas en haar prachtig om te zien.quote:
Zouden ze nu juist wel moeten doen. Als het lukt en een van de twee verdwijnt, valt dat hele groepje uit elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
K5 gaat niet voor Jill/Thomas.
Nog te riskant nu.
BB belgie zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Niet boeiend wie er dan wint.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill is nasty bezig ..niks liefquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
En lief en een beetje naïef misschien.. maar het hart op de juiste plek. Vind de opbloeiende liefde tussen Thomas en haar prachtig om te zien.
Kon jij horen dan waar het over ging. Ik kreeg er niets van mee, alleen ik zeg het straks wel. Muziek stond keihardquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef puzziepie het volgende:
Jill is pissed , reageert weer meteen alles op Thomas af
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
BB belgie zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Niet boeiend wie er dan wint.
Er zal evenwicht moeten zijn in landafkomst en zelfs in man/vrouw anders verliezen ze kijkers.
Je voelt je aangesproken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Weet je wat dom is. Iemand 24/7 op een forum uitmaken voor dom.
haha valt wel mee tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill is nasty bezig ..niks lief
Ik weet niet wat er is, maar ze doet boos en negeert hemquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kon jij horen dan waar het over ging. Ik kreeg er niets van mee, alleen ik zeg het straks wel. Muziek stond keihard
Michel staat er ook tegenover. Te riskant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zouden ze nu juist wel moeten doen. Als het lukt en een van de twee verdwijnt, valt dat hele groepje uit elkaar.
Een graadje?quote:
Volgens mij ben jij verliefd op Jill. In elke reactie staat Jill dit Jill Dat en nee ik rot niet uit een forum in mijn eigen land.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?
Lekker wegblijven dan
Opbloeiende liefde? Yeah rightquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
En lief en een beetje naïef misschien.. maar het hart op de juiste plek. Vind de opbloeiende liefde tussen Thomas en haar prachtig om te zien.
Dat ook, maar dat staat er los van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een graadje?![]()
Als domheid pudding was, dan was Jill dr. Oetker.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij verliefd op Jill. In elke reactie staat Jill dit Jill Dat en nee ik rot niet uit een forum in mijn eigen land.
Dat is toch niet normaal?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn broer was ook linkshandig, is hem er ook "uitgerammeld" in de lagere school.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een graadje?![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill: "Ben je je op je verjaardag geboren?"
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom moeten ze een meerderheid zien te krijgen om J&T naast elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel staat er ook tegenover. Te riskant.
Leek me weer over Michel te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over michel volgens mij, maar kan ook mike zijn, dat zijn bord heel vol lag en matt maar een klein beetje. En dat hij nog een tweede vol bord had en matt niets meer.
Dat was een grapje die ze maakte. En thomas ging daar leuk in mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
nee op andere dag
![]()
dat kind toppt alles
Nu nog 5 tegen 5 en Mike huismeester. Mike wil Michel weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom moeten ze een meerderheid zien te krijgen om J&T naast elkaar te zetten.
Gedoe over het eten (Michel? Nick? en ook iets met Juliequote:
Huh wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef puzziepie het volgende:
Jill is pissed , reageert weer meteen alles op Thomas af
[ afbeelding ]
Is er pudding van dr.Oetker?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een graadje?![]()
Hèhè, het begint ze in huis ook eindelijk op te vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leek me weer over Michel te gaan
Ja, jammer ik hoorde het ook niet....maar dat twee snaaiers die net nog aan het gebak waren dat zeggen. Je kan beter warm eten dan alleen maar snaaien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over michel volgens mij, maar kan ook mike zijn, dat zijn bord heel vol lag en matt maar een klein beetje. En dat hij nog een tweede vol bord had en matt niets meer.
Geen idee wat er is , iets met een verrassing, eten , iemand die veel eet oidquote:
Dat bedoelde ze grappig toch? Zeg ja, anders vervliegt echt mijn hoop voor de mensheid!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
De koks scheppen het eten op een bord dus in theorie zou het kunnen dat als zij jou niet mogen je minder krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze grappig toch? Zeg ja, anders vervliegt echt mijn hoop voor de mensheid!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hèhè, het begint ze in huis ook eindelijk op te vallen.
Ach ja, ze hebben die taart zelf gemaakt vannacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, jammer ik hoorde het ook niet....maar dat twee snaaiers die net nog aan het gebak waren dat zeggen. Je kan beter warm eten dan alleen maar snaaien.
Ja en thomas ging er op verder van ik denk op een andere dag want ik weet dat niet he of ze me niet bedonderenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze grappig toch? Zeg ja, anders vervliegt echt mijn hoop voor de mensheid!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leek me weer over Michel te gaan
Michel heeft dat al haarfijn uitgelegd tijdens het dineetje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef zodeju het volgende:
Jemig hebben die twee vrouwen het nu over hij nam nog een tweede bord terwijl hij al een berg ophad. dat Jill dacht jongen jonge.....Dat zeggen diegene die nog lekker een stuk taart nemen met een dot slagroom waar je u tegen zegt.
Zijn er tijd mee bezig geweest vannacht las ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben die taart zelf gemaakt vannacht.
Ze kunnen toch even vragen aan de persoon hoe vol het bord mag?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De koks scheppen het eten op een bord dus in theorie zou het kunnen dat als zij jou niet mogen je minder krijgt.
Ik zeg niet dat dat nu gebeurd he.
Zoey vooralquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn er tijd mee bezig geweest vannacht las ik.
Wat voor zwaar werk doet michel daar dan in het huis. Hij kiest er zelf voor om te sporten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nu nog 5 tegen 5 en Mike huismeester. Mike wil Michel weg.
[..]
Michel heeft dat al haarfijn uitgelegd tijdens het dineetje.
Niemand zegt er wat van. Niemand komt tekort.
Iemand die de hele dag werkt heeft een hogere energie behoefte dan iemand die de hele dag in bed of op de bank hangt.
Dus.....niet vragen of andere misschien nog een stukje moet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben die taart zelf gemaakt vannacht.
Oh, dus dan is het prima dat Michel niet eerlijk is met het avondeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]Ja, diegene die niet van het snoep af kunnen blijven en niet van warm eten houden....die altijd met lange tanden hun bord leeg eten totdat het toetje komt en de snacks.
Tot drie uur ongeveerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn er tijd mee bezig geweest vannacht las ik.
Is gedeeld, zoey had hem gesneden zag ik hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus.....niet vragen of andere misschien nog een stukje moet.
Dat is wel gevraagdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus.....niet vragen of andere misschien nog een stukje moet.
Je kan niet ontkennen dat ie meer in beweging is dan een aantal anderen waarvan ik geen namen noem maar die de hele dag horizontaal doorbrengen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat voor zwaar werk doet michel daar dan in het huis. Hij kiest er zelf voor om te sporten.
Tjah de weegschaal er bij halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ze kunnen toch even vragen aan de persoon hoe vol het bord mag?
Dat klopt, zoals nick vandaag in de sauna ;-) en nu op de eetkamerbankquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ie meer in beweging is dan een aantal anderen waarvan ik geen namen noem maar die de hele dag horizontaal doorbrengen...
Tuurlijk, maar dat geeft hem niet het recht om 2x zoveel te eten als anderen, terwijl er regelmatig wat eten te kort is. Dan sport je een dagje niet, of je hebt gewoon een keertje honger.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ie meer in beweging is dan een aantal anderen waarvan ik geen namen noem maar die de hele dag horizontaal doorbrengen...
Je hebt weer niet gezien dat hij de vloer van de tuin poetste vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat klopt, zoals nick vandaag in de sauna ;-)
Mike ook, maar die doet ze tenminste netjes uit!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese heeft inderdaad een lelijk tandje. Dat was me de eerste dag al opgevallen, maar ik had direct al besloten dat het me niet stoort. Zolang ze maar niet bijt.
Ja Jill deed de regels van Zoey vrolijker dan Zoey de regels van Jill 😁😁😁quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey bedankt jill en thomas dat ze zich zo netjes aan de huisregels hebben gehouden en dat thomas zo sportief was om de douche te pakken en anderen dat niet deden. Jill bedankt zoey dat ze haar erin heeft gehouden. En zegt ik ben trots op julie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Heeft Michel daar ooit wat van gezegd dan?? En dan moet in de douche vriendelijksnuitje daar Thomas van op de hoogte brengen. Terwijl als Michel wat klaar maakt altijd rond gaat voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het prima dat Michel niet eerlijk is met het avondeten?
Is gewoon allebei fout. Michel is een asociale avondeten-opschepper en kwark-schrokop. Kleuterklas zijn asociale snacksnaaiers.
Mijn zoon eet ook 2x zoveel als ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het prima dat Michel niet eerlijk is met het avondeten?
Is gewoon allebei fout. Michel is een asociale avondeten-opschepper en kwark-schrokop. Kleuterklas zijn asociale snacksnaaiers.
Ja, Zoey Jill en Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gedeeld, zoey had hem gesneden zag ik hier.
Ik zag haar alleen uit een bakje kroepoek eten vandaag, weet niet of ze heeft geteld wat ze op heeft gegeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
heeft Julie vandaag de borrelnootjes al geteld en de kroepoek en de glazen cola en de plakken kaas?
Ja, daar heeft Michel zeker wat van gezegd. Een hele preek zelfs, dat ze eerst aan hem en Nick moeten komen vragen voor ze dingen mogen pakken, dat hij en Nick eerst mogen kiezen voor de booschappen, enz enz. Hij heeft er meermaals wat van gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Michel daar ooit wat van gezegd dan?? En dan moet in de douche vriendelijksnuitje daar Thomas van op de hoogte brengen. Terwijl als Michel wat klaar maakt altijd rond gaat voor iedereen.
Nee klopt heb ik niet gezien, was vanaf vanmorgen 4 uur aan het werk. Was om 15:30 pas weer ingelogd en vanaf die tijd lag nick en de sauna.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt weer niet gezien dat hij de vloer van de tuin poetste vandaag
Weer precies blind jij. Of je ziet dingen die je wil zien
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike ook, maar die doet ze tenminste netjes uit!
De discussie gaat over de snacks. Eten is er zat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat geeft hem niet het recht om 2x zoveel te eten als anderen, terwijl er regelmatig wat eten te kort is. Dan sport je een dagje niet, of je hebt gewoon een keertje honger.
hij zat er al, sneller dan Jill d'r schaduwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:26 schreef Toweler het volgende:
Hoelang duurt het voordat Matt in de tub is
Ook normaal als het eten op is en jij honger hebt en hij niet? Dat was namelijk zo bij Julie. Die klaagde daar over, maar alleen tegen de kleuters. Niet tegen Michel natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mijn zoon eet ook 2x zoveel als ik.
Heel normaal vind ik.
Ze zullen echt geen brood overhouden als Michel geen schep extra chili con carne neemt? En dat eten tekort lijkt me ook wel meevallen, hoor het vaak genoeg en toch vreten ze de hele dag door?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat geeft hem niet het recht om 2x zoveel te eten als anderen, terwijl er regelmatig wat eten te kort is. Dan sport je een dagje niet, of je hebt gewoon een keertje honger.
Die is de hele dag druk met het gelul van Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Hznootje het volgende:
Zit er misschien ook iemand van dr.Oetker achter de knoppen daar?
Rare is dat ik altijd zie dat er meer weggegooid wordt . Terwijl er meestal een tweede bord genomen kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mijn zoon eet ook 2x zoveel als ik.
Heel normaal vind ik.
Onzin. Afgelopen week is het voorgekomen dat normale dingen (Brood, Melk, Kaas, Yoghurt) op waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De discussie gaat over de snacks. Eten is er zat.
De regie was net te laatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Hznootje het volgende:
Zit er misschien ook iemand van dr.Oetker achter de knoppen daar?
Omdat ze wat meer volwassen zijn denken ze meer recht te hebben in dat huis te zitten maar dat is een beetje idioot natuurlijk. Hun huis en de rest is er op bezoek.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst volgens mij toch wel een sfeertje van, "ik ben beter, mooier, knapper, sterker, fitter en daarom heb ik recht op meer en beter", waardoor sommigen in het huis zich minder voelen en daar ook nog eens niets aan kunnen veranderen.
Ik wil het dak zienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Vind die tuin er best mooi uitzien. Weinig onderhoud met dat kunstgras.
Oh oke ik kreeg net te lezen dat Nick dit had gedaan. Maar ziet er inderdaad netjes uit. Mag hij bij ons ook wel komen doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We krijgen even het resultaat van het harde werken van Michel te zien.
Zie je die vloertjes, hoe ze blinken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
En Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke ik kreeg net te lezen dat Nick dit had gedaan. Maar ziet er inderdaad netjes uit. Mag hij bij ons ook wel komen doen.
Daarstraks weer proper gezet door Michel. De enige in huis die voor orde zorgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ging over iets anders. Geen eten maar tussendoortjes en broodbeleg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook normaal als het eten op is en jij honger hebt en hij niet? Dat was namelijk zo bij Julie. Die klaagde daar over, maar alleen tegen de kleuters. Niet tegen Michel natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |