Nee, maar Jill voelt zich klein bij Liese .. zonder reden overigens . Het zit in haar eigen hoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoey, Julie, Naomi, had ze minder/geen moeite mee gehad.
Heeft Thomas misschien ooit gezegd dat hij Liese de knapste vond ofzo?
Links handige kinderen kregen slaagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
Matt heeft zijn bestek andersom vast. Dat zie ik steeds vaker bij jongeren. Ik kreeg vroeger op mijn kop als ik het niet goed vast had.
Dat is idd een mooiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Whuzz het volgende:
Kuuuut. "Jilloezie" was zoveel beter geweest
@:Benny change plz?
Niet normaal toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Links handige kinderen kregen slaag
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:21 schreef Kinga het volgende:
Straks wil Jill alles weten natuurlijk wat de mean girl gezegd heeft
Moa, niet zonder reden. Liese is vrij langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar Jill voelt zich klein bij Liese .. zonder reden overigens . Het zit in haar eigen hoofd![]()
Jaloers omdat zij zich verbaal klein voelt
Dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is best een klik tussen Liese en Thomas_o-
Stel je voorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:23 schreef Italy1404 het volgende:
Thomas die een bontje sluit met Liese zodat BB toch nog leuk wordt...
Jill heeft een dikke harses. Dat wil je toch zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, niet zonder reden. Liese is vrij lang
Maar idd, ik denk dat Jill Liese ziet als een... "sophisticated" (kan niet op een goede NL vertaling komen) dame. Dat is ze niet, maar in vergelijking met Jill ben je dat al snel natuurlijk.
Het zonnetje in huis! jammer van die dikke laaghangende bewolkingquote:
Straks alle haren van Liese afgeknipt terwijl ze slaaptquote:
Dat doet zelf, ze leunt op Thomas , erg ongezondquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze neemt ook totaal geen deel aan het gesprek, krijg zelfs een beetje medelijden.
Knoflookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
wat is dat voor bijzondere saus die hij naar binnen lepelde?
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finalequote:
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze neemt ook totaal geen deel aan het gesprek, krijg zelfs een beetje medelijden.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lekker!
wel raar dat ze dat als een kunst zien
Nah, ik vermoed dat MeesterManipulator Mike (Bekend in keukenland onder zijn pseudoniem MMM) nog wel een konijn uit de hoed gaat trekken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finale
Een lekkere maken is wel een kunstquote:
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doet zelf, ze leunt op Thomas , erg ongezond
Ze is verbaal heel zwak, maar ze probeert zich ook niet te mengen in gesprekken , uit zich niet en denkt als kindquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij van![]()
![]()
Ze is gewoon nog jong en minder ervaren dan andere spelers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb bij Jill ook wel eens het idee dat ze een gesprek niet helemaal begrijpt of kan volgen en daarom niet deelneemt. Niet nu specifiek hoor, maar soms zit ze er met zo'n blik bij van![]()
![]()
Liese in de finale zou deze BB wel samenvatten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Is nu gewoon vrij saai: de club van Michel elimineren de club van Thomas... geen bal meer aan... dus ik hoop dat iemand iets gaat ondernemen... programma nóg saaier met alleen Nick, Michel, en Liese in de finale
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
toen ik nog kook en bakte ging bijna overal knoflook bij. op t ei door de spaghettie op de crok mesjeur. het ia dat er geen knoflook eliquid is, anders zat die in me vaper
Eens..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.
Ja, neem nou een Jerrel bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit dus. En de winnaar van BB moet naar mijn mening wel sociaal kunnen zijn met iedereen.
Leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
toen ik nog kook en bakte ging bijna overal knoflook bij. op t ei door de spaghettie op de crok mesjeur. het ia dat er geen knoflook eliquid is, anders zat die in me vaper
is er hier op fok een vape-topic? want dan kan ik me na bb daar in gaan verdiepen/mengenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb al duizend smaken geprobeerd, maar dát lijkt me nou écht goor in een vape
Stel je voor dat het zo loopt dat alleen Naomi, Liese, Julie, Michel en Nick bij de laatste 5 zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Topicreeks: Elektronisch roken / e-smoken / dampen / vapenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is er hier op fok een vape-topic? want dan kan ik me na bb daar in gaan verdiepen/mengen
Ik zou Jill ruilen voor Mike en liever Naomi dan Liese.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat het zo loopt dat alleen Naomi, Liese, Julie, Michel en Nick bij de laatste 5 zitten.
Dan moeten ze op elkaar beginnen stemmen. En dat kan pas drama opleveren.
Maar voor de balans mogen van mij
Nick
Michel
Liese/Naomi
Thomas
Jill
Snap wat je bedoelt.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef suzi1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |