abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:41:01 #201
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198087692
quote:
Regeringspartij D66 vindt dat het tijd is om een nieuw adviesorgaan op te richten: het Maatschappelijk en Economisch Team (MET). Deze adviesorganisatie moet naast het OMT opereren en kijken naar de economische en maatschappelijke effecten van de coronamaatregelen.
Aldus de partij die zonder voorbehoud instemde met alle coronamaatregelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198087694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wordt echt doorzichtig, Rutte die blijft spelen op de onderbuikgevoelens van de burgers.
Ik lees heel af en toe eens de reacties op nu.nl maar zo gauw ik de populaire reacties zie word ik al te ziedend om nog verder te kunnen lezen. Het werkt wel wat Rutte doet, als je alles daar leest.
pi_198087695
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Is dit item nog het terugkijken waard trouwens?
Ja was wel interessant om even te kijken. Levi was geen voorstander van wat HerstelNL wil trouwens :P
pi_198087696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een hoop mensen vinden die benadering blijkbaar fantastisch, aangezien VVD+CDA in de peilingen al bijna genoeg zetels hebben om zelfstandig een kabinet te volgen.
Het draagvlak neemt al af, dat is al een goed teken!

https://nos.nl/artikel/23(...)gelen-neemt-toe.html

Die virtuele zetels kunnen ook gigantisch snel afnemen als Rutte door blijft gaan met dit beleid. Hij is blind voor alles en iedereen, alle kritiek die hij uit de kamer krijgt gaat het ene oor in en het andere oor eruit.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:41:27 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198087698
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Door het versplinterde politieke landschap zijn er simpelweg weinig alternatieven. Ik stem doorgaans VVD, zou dat eigenlijk liever niet willen dit keer (vooral door de toeslagenaffaire + huidige corona-aanpak) maar zeg maar wat dan je keuze moet zijn een beetje progressief aan de rechterkant.
Het helpt ook niet mee dat we een lachwekkende oppositie hebben.
pi_198087707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Aldus de partij die zonder voorbehoud instemde met alle coronamaatregelen.
Jaartje te laat.
I'll give you something to do
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2021 @ 23:42:58 #207
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198087709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Denk ik dus ook. Anderhalve meter blijft, mondkapjes blijven nog jaren. Vaccinatiebewijs voor festivals, vakantie, schouwburg etc.

De oude normaal krijgen we nooit meer terug. Zelfs niet nadat iedereen is gevaccineerd, dan komt er wel een variant waarop het vaccin toevallig niet werkt.
En dat niet alleen. De maatregelen worden telkens van stal gehaald als het griepseizoen begint. Weer mondkapjes, ontsmetten, anderhalve meter. Want ja, anders gaan er weer een paar bejaarden dood
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198087710
quote:

[..]

Door het versplinterde politieke landschap zijn er simpelweg weinig alternatieven. Ik stem doorgaans VVD, zou dat eigenlijk liever niet willen dit keer (vooral door de toeslagenaffaire + huidige corona-aanpak) maar zeg maar wat dan je keuze moet zijn een beetje progressief aan de rechterkant.
Er zijn weinig alternatieven, maar ik ga sowieso een proteststem uitbrengen op een partij dat nog enigsinds realistisch naar de maatregelen kijkt. Valt weinig te kiezen, PVV of FVD. Beide zullen waarschijnlijk niet in een coalitie komen.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:43:14 #209
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198087716
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik lees heel af en toe eens de reacties op nu.nl maar zo gauw ik de populaire reacties zie word ik al te ziedend om nog verder te kunnen lezen. Het werkt wel wat Rutte doet, als je alles daar leest.
Ik heb hetzelfde. Vandaag weer. Reacties als 'verlenging avondklok is onvermijdelijk, hadden mensen zich maar beter aan de regels moeten houden'. :{
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:43:38 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198087717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:43 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Er zijn weinig alternatieven, maar ik ga sowieso een proteststem uitbrengen op een partij dat nog enigsinds realistisch naar de maatregelen kijkt. Valt weinig te kiezen, PVV of FVD. Beide zullen waarschijnlijk niet in een coalitie komen.
Je kunt ook nog op de DENK-goden stemmen :P
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2021 @ 23:44:03 #211
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198087723
quote:

[..]

PVV uiteraard
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198087730
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar als je het daar niet mee eens bent, dan ben je medeschuldig aan tenminste 1000 dooie bejaarden. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Laat het die Belgische ettor maar niet horen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198087731
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het helpt ook niet mee dat we een lachwekkende oppositie hebben.
Dat is wat me vooral tegenvalt. Hoe kan het dat een minister ermee wegkomt om gewoon geen antwoord te geven op vragen? Die stuur je toch ter plekke met zn koffertje de straat op als oppositie zijnde?

Grapperhaus heeft gewoon 20 minuten vragen staan ontwijken, gaf op geen enkele vraag antwoord, zo erg dat Arib het op een gegeven moment benoemde. Dan laat je 'm er toch niet mee wegkomen?
pi_198087735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

PVV uiteraard
Nee, ik moet best vaak lachen om Greetje maar PVV en vooral FVD zijn wel echt uitgesloten net als elke partij met een religieuze grondslag.

Hou je weinig over
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198087744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je kunt ook nog op de DENK-goden stemmen :P
Die hebben ook wel goede opmerkingen gemaakt wat betreft corona, maar daar heb ik gok ik nog minder raakvlak mee op andere punten, maar eigenlijk geen idee, zal ik eens naar moeten kijken.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:45:45 #216
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198087745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:43 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik overweeg ook - voor het eerst in mijn leven - een proteststem uit te brengen. Maar PVV of FVD wil ik dan ook weer niet. Maar wat dan wel? Geen idee.

De huidige oppositie is echt lachwekkend. Het hele linkse blok stemt met Rutte mee. Zonder ook maar enige kritiek. Hooguit op de procedure, niet op het feit dat onze rechten worden ingeperkt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198087773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:43 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Vandaag weer. Reacties als 'verlenging avondklok is onvermijdelijk, hadden mensen zich maar beter aan de regels moeten houden'. :{
Met die rechtzaak rondom de avondklok ben ik zo woest geworden om deze reactie dat ik een screenshot heb gemaakt en een rant van een kwartier tegen m'n vriendin heb gehouden, die het overigens gewoon met mij eens was. Maar ik moest m'n verhaal kwijt

pi_198087775
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198087778
twitter

Wopke hoe dom kun je zijn :N :N
pi_198087781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is wat me vooral tegenvalt. Hoe kan het dat een minister ermee wegkomt om gewoon geen antwoord te geven op vragen? Die stuur je toch ter plekke met zn koffertje de straat op als oppositie zijnde?

Grapperhaus heeft gewoon 20 minuten vragen staan ontwijken, gaf op geen enkele vraag antwoord, zo erg dat Arib het op een gegeven moment benoemde. Dan laat je 'm er toch niet mee wegkomen?
Tja, wat moet je als oppositie. Voor alles heb je een meerderheid nodig. Verwerpelijker zijn de kamerleden van regeringspartijen die denken dat ze daar vooral zitten om de regering te faciliteren en hun controlerende taak van ondergeschikt belang vinden.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:49:31 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198087795
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja zo werkt het in sociale situaties, waar je sociale vaardigheden hebt en toepast.

Heb je niet nodig in een lockdown to the max. Snap wel dat jij en meerdere fokkers dat heerlijk vinden O+

Nogmaals, het was een fucking voorbeeld man, het gaat niet om jou. Iets met de plank misslaan
Ow wow. Ff lekker sneren vooral?
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198087796
Gewoon allemaal blanco stemmen. Dit is niet mijn regering, vriend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198087803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:45 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ik overweeg ook - voor het eerst in mijn leven - een proteststem uit te brengen. Maar PVV of FVD wil ik dan ook weer niet. Maar wat dan wel? Geen idee.

De huidige oppositie is echt lachwekkend. Het hele linkse blok stemt met Rutte mee. Zonder ook maar enige kritiek. Hooguit op de procedure, niet op het feit dat onze rechten worden ingeperkt.
Ja en beide partijen kennen ook geen echte sterren die goed oppositie kunnen voeren. Het beste zou zijn om iemand die redelijk scherp tegen de regering ingaat maar geen totaal idioot is.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:50:39 #224
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198087813
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:
Thialf is inderdaad gesloten voor recreatieschaatsers, reageert directeur Winters. Voor topsporters is de schaatshal echter geopend. Formeel is de locatie gesloten voor bedrijfsactiviteiten, met uitzondering van topsport-trainingen. Winters: ,,Dat betekent niet dat we geen individuele gasten mogen ontvangen. De ontvangst van de minister moet worden gezien als een toegestaan bedrijfsbezoek, waarbij in plaats van een rondleiding een paar ronden schaatsen is geboden’’.
Ah, oké.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198087821
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ow wow. Ff lekker sneren vooral?
:W
Heerlijk hoe ik hier verder niets aan heb hoeven bijdragen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')