Ja dus? Moet ze er dan minder van gaan genieten ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die externe waar ik mee te maken had die riep dat thuiswerken een zaligheid was met alle rust dat alles lekker dicht was en ze er volop van genoot...
Terwijl in die meet meerdere mensen zaten met kinderen op schoot of naast zich met thuisonderwijs en alles
Echt, mensen![]()
![]()
Mondkapjes voor mij, vooral. Had ik nooit verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn echt dingen die mij te ver gaan, maar er zijn een heleboel dingen waar ik januari 2020 van dacht: Ja dag, dat komt hier echt nooit hoor.
Of mensen in hun huis opsluiten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Mondkapjes voor mij, vooral. Had ik nooit verwacht.
Waar hebben we dat meer gezien?quote:Reconstructie: hoe Duitsland draagvlak wilde creëren
Hebben Duitse wetenschappers willens en wetens meegewerkt aan het creëren van een angstcultuur rond het coronavirus om zo strenge maatregelen van de Duitse regering tijdens de eerste lockdown te rechtvaardigen? Die vraag wierp de krant Welt am Sonntag vorige week op, na inzage in interne e-mailcommunicatie tussen het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken en vooraanstaande wetenschapsinstituten.
De publicatie bracht opvallend weinig teweeg in Duitsland, maar in Nederland werd er door media volop over bericht. De NOS heeft de bewuste e-mails inmiddels ook in handen. Daaruit blijkt dat er werd geschoven met variabelen, scenario's en sterftecijfers, vanuit het motto: "Beter erger dan te rooskleurig". Maar ook dat wetenschappers simpelweg aan het pionieren waren aan het begin van een unieke, mondiale crisis.
Iedereen vaccineren zal sws niet aan de orde zijn, genoeg mensen die niet willen of kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hoor, waar gaaaaaaat het over![]()
Vaccineren met die handel, hop hop hop
Iedereen één spuit en open met die maatschappij
Helemaal niet na die uitspraken van Hugo dat ze enkel voor schijnveiligheid zouden zorgen. Dat hij daar later op terug is gekomen heeft er enkel mee te maken dat hij hoopte dat dan de discussie over mondkapjes zou verdwijnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Mondkapjes, aantonen of je niet verkouden bent om te mogen gaan stemmen, winkelwagentjes schoonmaken, niet meer dan één bezoeker thuis ontvangen, na een bepaalde tijd niet meer buiten mn eigen tuin mogen komen, me moeten vaccineren om weer naar een concert te mogen, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij bleek uiteindelijk wel gelijk te hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Helemaal niet na die uitspraken van Hugo dat ze enkel voor schijnveiligheid zouden zorgen. Dat hij daar later op terug is gekomen heeft er enkel mee te maken dat hij hoopte dat dan de discussie over mondkapjes zou verdwijnen.
Uhuh, geloof je dat echt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja maar, onze gezondheid staat toch voorop. Het zijn onze gekozen volksvertegnwoordigers.
Wil echt weten van Kuipers hier nu van denkt.
Ja maar als je twijfelt ben je een wappie. Mooi ook hoe ze de eigen bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Anton91 het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)voorwaarden-toe.html
[..]
Waar hebben we dat meer gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.tweedekamer.n(...)ie_jaap_v_dissel.pdf
Maar als je het daar niet mee eens bent, dan ben je medeschuldig aan tenminste 1000 dooie bejaarden. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef chratnox het volgende:
Mondkapjes, aantonen of je niet verkouden bent om te mogen gaan stemmen, winkelwagentjes schoonmaken, niet meer dan één bezoeker thuis ontvangen, na een bepaalde tijd niet meer buiten mn eigen tuin mogen komen, me moeten vaccineren om weer naar een concert te mogen, etc.
Het is not done.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dus? Moet ze er dan minder van gaan genieten ofzo?
Een dystopie, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mondkapjes, aantonen of je niet verkouden bent om te mogen gaan stemmen, winkelwagentjes schoonmaken, niet meer dan één bezoeker thuis ontvangen, na een bepaalde tijd niet meer buiten mn eigen tuin mogen komen, me moeten vaccineren om weer naar een concert te mogen, etc.
En dan nog degene van @:Caland , waar ik nog steeds het gevoel van heb dat NL er ook aan doet.
Ja, door latere rare beleidskeuzes. Konden mensen daar over praten. Weet niet of dat de beste manier is om gelijk te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bleek uiteindelijk wel gelijk te hebben
Ik had alles verwacht. Mondkapjes, avondklok, winkels dicht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Die mondmaskers hebben toch maar mooi voorkomen dat we 3,5 maand in lockdown moesten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, door latere rare beleidskeuzes. Konden mensen daar over praten. Weet niet of dat de beste manier is om gelijk te krijgen
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dan nog degene van @:Caland , waar ik nog steeds het gevoel van heb dat NL er ook aan doet.
Ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers hebben toch maar mooi voorkomen dat we 3,5 maand in lockdown moesten.
Oh wacht...
Precies. Ik ben ook blij dat de avondklok die korte hevige klap heeft gegeven. Die mokerslag zegmaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers hebben toch maar mooi voorkomen dat we 3,5 maand in lockdown moesten.
Oh wacht...
"ja maar zonder de mondkapjes waren er nog meer besmettingen geweest!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh wacht...
Het is nog geen dinsdag. Als Rutte 'niet positief is' dan weet je wel ongeveer wat hij dinsdag gaat vertellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had alles verwacht. Mondkapjes, avondklok, winkels dicht.
Het enige waar ik nog geen gelijk in heb gekregen is een reisverbod (bijvoorbeeld niet meer dan 20km vanaf je huisadres) en een vanuit de overheid verplichte vaccinatie.
Maar dat zal bij de volgende variant wel om de hoek komen.
Was @Anton91 , mijn fout. Was deze post: COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1475 Buitenspeelverbodquote:
Nee maar dat komt door al het tuig wat zich niet aan de regels heeft gehouden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook blij dat de avondklok die korte hevige klap heeft gegeven. Die mokerslag zegmaar.
Dat heeft echt geholpen de cijfers omlaag te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |