Doe niet zo debiel joh.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB.
Geen probleem dus.
Is Wopke Hoekstra naast politicus ook topsporter?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elite?
Of gewoon beroepsmatig sporten?
Wat is je punt?quote:
Ieder laatste half uur voor ingaan van de avondklok ben ik ze nog wel enorm dankbaar hoor. Denk dat ik maar op ze zal moeten stemmen, de helden. Als leeuwen hebben ze gevochten voor onze vrijheid.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
Vooral benieuwd hoelang het duurt voordat Wobke de tweet verwijderd
Doet me een beetje denken aan het half uurtje van D66 van de afdeling Amsterdam. Dat duurde een half uurtje ofzo
Bedoeningquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is ook een kansloze bedoeling, net alsof die Russen domme idioten zijn.
Ik zou de reacties onder de tweet eens doornemen. Nou, dat ongeveer.quote:
Wel op tijd naar huis anders krijg je een boete.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB. De klimwand is zelfs open.
Geen probleem dus.![]()
Hij is daar niet in zijn vrije tijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is Wopke Hoekstra naast politicus ook topsporter?
Tot vrijdag niet begreep ik...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel op tijd naar huis anders krijg je een boete.
Ik moest laatst boodschappen doen en kwam echt last minute om half 9 binnen om nog net dat laatste kwartiertje mee te pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ieder laatste half uur voor ingaan van de avondklok ben ik ze nog wel enorm dankbaar hoor. Denk dat ik maar op ze zal moeten stemmen, de helden. Als leeuwen hebben ze gevochten voor onze vrijheid.![]()
Doet me beetje denken aan die externe waar ik mee te maken had die riep dat thuiswerken een zaligheid was met alle rust dat alles lekker dicht was en ze er volop van genoot...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.
Dat laat best goed zien hoe ver ze van de werkelijkheid staan.
Jij neemt reacties op Twitter serieus?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de reacties onder de tweet eens doornemen. Nou, dat ongeveer.
Mwah, wel wat serieuzer dan jouw reacties hier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij neemt reacties op Twitter serieus?
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is daar niet in zijn vrije tijd
Zou ik niet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, wel wat serieuzer dan jouw reacties hier.
Eerst gaat Wobke nog even naar de kapperquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.
Wat gaan ze volgende week doen? Vrienden van Amstel Live voor de kabinetsleden?
Checkquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.
Het is er één van het niveau Willem-Alexander die naar Griekenland gaat terwijl reizen naar het buitenland ontraden worden. Ja het mag, maar de beeldvorming is niet al te best.
Nee, het is zeker geen handige campagne.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is er één van het niveau Willem-Alexander die naar Griekenland gaat terwijl reizen naar het buitenland ontraden worden. Ja het mag, maar de beeldvorming is niet al te best.
Levi was wel interessant net. Die gaf aan dat we eigenlijk een beetje aan het overdrijven waren met de Britse variant in Nederland.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Discombobulate het volgende:
Op1 nog interessant met Levi en die ander? Heb nu even geen tijd om snel te kijken.
ja maar, onze gezondheid staat toch voorop. Het zijn onze gekozen volksvertegnwoordigers.quote:
Als over een jaar blijkt dat onze MP een reptillian is, is dat voor nu nog steeds BNW.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef THEFXR het volgende:
Die BNW users krijgen steeds meer gelijk, begint echt eng te worden in dit land, dat de Jonge eens opschiet met dat vaccineren.
Er zijn echt dingen die mij te ver gaan, maar er zijn een heleboel dingen waar ik januari 2020 van dacht: Ja dag, dat komt hier echt nooit hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Als over een jaar blijkt dat onze MP een reptillian is, is dat voor nu nog steeds BNW.
Dit soort aantijgingen werden tot voor kort in dit topic (waarschijnlijk terecht) verwijderd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn echt dingen die mij te ver gaan, maar er zijn een heleboel dingen waar ik januari 2020 van dacht: Ja dag, dat komt hier echt nooit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |