SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Ik heb het even snel opgezocht in het debat. Er was een vraag over 'het vertoeven in de open lucht in de meest persoonlijke levenssfeer':quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je graag (je hebt tot nu toe hele zinnige dingen gezegd in deze), maar waar blijkt dat uit?
Nogmaals: ik heb het debat niet gezien en de MvT slechts vluchtig gescand. Zou wel graag zelf tot een conclusie willen komen.
Misschien volgt het virus wel een trendwatcherquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef mir1986 het volgende:
[ Twitter ] Toch wel fijn dat het in Zweden zo hard daalt, zonder mensonterende maatregelen en waar de horeca gewoon open is, geen avondklok.
Noem je Adjiedj Bakas nou een virus?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien volgt het virus wel een trendwatcher
Echt hoor, waar gaaaaaaat het overquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het even snel opgezocht in het debat. Er was een vraag over 'het vertoeven in de open lucht in de meest persoonlijke levenssfeer':
Grapperhaus legt hier uit dat de eigen tuin uitgezonderd is, maar dat iemand die op bezoek is in de tuin staat in overtreding is.
Heel veel landen loopt het naar beneden, toevallig Frankrijk met de strikte avondklok blijft een beetje steken op een plateau.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef mir1986 het volgende:
[ Twitter ] Toch wel fijn dat het in Zweden zo hard daalt, zonder mensonterende maatregelen en waar de horeca gewoon open is, geen avondklok.
Hoeveel gevallen per dag daar?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef mir1986 het volgende:
Gebeurt hier ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef JosMert het volgende:
Bizar dit, meer achtergrond over het Duitse bangmaak beleid.
https://nos.nl/l/2369301
Je hebt helemaal gelijk. De Wpg wordt aangepast in niet de Twm. MvT te snel gelezen en niet nog ff het wetsvoorstel gecheckt. Behoorlijk dom van mequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Er worden een paar regels tekst toegevoegd aan de Wpg (niet de Twm), die het mogelijk maakt om per ministeriële regeling het vertoeven in de buitenlucht te beperken.
Wat er exact in die ministeriële regeling komt te staan is nog niet bekend gemaakt. Wel een paar dingetjes gelekt zoals blijkbaar Ferd die zegt dat mensen enkel in de openlucht mogen zijn op hun eigen terrein oid.
(Ben wel benieuwd hoe dat exact wordt opgeschreven, beetje lullig als je een huis met tuin huurt)
Walgelijk figuur datquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Noem je Adjiedj Bakas nou een virus?
Natuurlijk kan het daar veel harder zakken, veel meer natuurlijk immuniteit. Dan kan het reproductiegetal ook veel minder hoog worden als bijvoorbeeld Nieuw Zeeland als er geen maatregelen zouden zijn. Wij in Nederland hebben gewoon niet gemaximaliseerd in de zomer en het voorjaar. Hadden eerder moeten versoepelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef mir1986 het volgende:
In Manaus geldt dat dan weer niet, toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het daar veel harder zakken, veel meer natuurlijk immuniteit. Dan kan het reproductiegetal ook veel minder hoog worden als bijvoorbeeld Nieuw Zeeland als er geen maatregelen zouden zijn. Wij in Nederland hebben gewoon niet gemaximaliseerd in de zomer en het voorjaar. Hadden eerder moeten versoepelen.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vast al gepost, maar ben je dan een teringmongool zeg
Ja lol. Al die sporten die nu nog beoefend kunnen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben ze daarna ooit strengere maatregelen gehad? Volgens mij is het in Brazilië meer free for all. Maar als ze dezelfde mentaliteit als nu hadden gehad was het in feb/maart/april natuurlijk ook veel harder gegaan. Geloof niet dat ze een R hebben in Brazilie die tussen de 2-3 ligt of wel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
In Manaus geldt dat dan weer niet, toch?
Jaap moet eens een statistieke maken waarin de relatie tot de stokbroodconsumptie en coronagevallen duidelijk wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Heel veel landen loopt het naar beneden, toevallig Frankrijk met de strikte avondklok blijft een beetje steken op een plateau.
Haha, jan modaal en Henk en Ingrid komen nergens binnen als ze willen sporten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die baan is toch dicht?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dank je! En sowieso dank voor je informatie en uitgebreide antwoorden. En het openstaan voor constructieve discussie ipv jijbakken etc.! Idem voor @Drekkoningquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Uit het wetsvoorstel:
[..]
Art. 58j, staat niks over spoedeisendheid. Terwijl spoedeisendheid bij de Wbbbg een belangrijke vereist was:
[..]
Omdat de normale mens niet meer mag sporten zoals ze deden? Ja je mag hardlopen, fietsen, klimmen en nog wat andere buitensporten. Maar binnen mag niks, maar als je maar van de elite bent mag je alles.quote:
Ik zou morgen even met je schaatsen je gaan melden bij thialf. Benieuwd of je binnen komt.quote:
Dank je!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het even snel opgezocht in het debat. Er was een vraag over 'het vertoeven in de open lucht in de meest persoonlijke levenssfeer':
Grapperhaus legt hier uit dat de eigen tuin uitgezonderd is, maar dat iemand die op bezoek is in de tuin staat in overtreding is.
Hoge immuniteit die toch geen immuniteit bleek te geven tegen een variantjequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hebben ze daarna ooit strengere maatregelen gehad? Volgens mij is het in Brazilië meer free for all. Maar als ze dezelfde mentaliteit als nu hadden gehad was het in feb/maart/april natuurlijk ook veel harder gegaan. Geloof niet dat ze een R hebben in Brazilie die tussen de 2-3 ligt of wel?
Is dit echt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De buitenschaatsbaan in Geleen is anders gewoon open voor publiek. Is die foto in een binnenschaatsbaan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou morgen even met je schaatsen je gaan melden bij thialf. Benieuwd of je binnen komt.
Oh zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou morgen even met je schaatsen je gaan melden bij thialf. Benieuwd of je binnen komt.
Vast niet voor topsporters, dus imo helemaal prima dat Sven Kramer daar zijn ding doet.quote:
Ellende? Mooi opgelost juistquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Daar begint de ellende al
https://www.ed.nl/dossier(...)a-uitbraak~aa4d8510/
Dit is thialf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
De buitenschaatsbaan in Geleen is anders gewoon open voor publiek. Is die foto in een binnenschaatsbaan?
Niet na 21:00 hoor, ook niet in je eentje en als je ruim afstand houdt van alle anderen, onder het sporten niemand treft. Ist verboten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef mir1986 het volgende:
Ja je mag hardlopen, fietsen, klimmen en nog wat andere buitensporten.
De buitenbaan is ook hier bij de Vechtse banen in Utrecht gewoon open. Voor iedereen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast niet voor topsporters, dus imo helemaal prima dat Sven Kramer daar zijn ding doet.
Maar deze tweet is hetzelfde als dat Mark Rutte morgen even een foto maakt aan de bar met een versgetapt biertje. Dit kan je toch niet maken.
Van wat ik las is het meer dat de nieuwe variant besmettelijker was en daarom voor een nieuwe golf zorgde...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoge immuniteit die toch geen immuniteit bleek te geven tegen een variantje
Je bent niet bekend met thialf?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
De buitenbaan is ook hier bij de Vechtse banen in Utrecht gewoon open. Voor iedereen.
Bij de societeit zorgen ze wel dat de feestelijke bijeenkomsten binnenkamers blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
Maar deze tweet is hetzelfde als dat Mark Rutte morgen even een foto maakt aan de bar met een versgetapt biertje. Dit kan je toch niet maken.
Je vraagt je toch af waar al die persvoorlichters altijd zijn. Die moeten toch denken: Hm, is dit echt een goed idee?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast niet voor topsporters, dus imo helemaal prima dat Sven Kramer daar zijn ding doet.
Daar is het recreatief schaatsen verboden. Of zo. ?quote:
Je hoeft je niet te excuseren hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. De Wpg wordt aangepast in niet de Twm. MvT te snel gelezen en niet nog ff het wetsvoorstel gecheckt. Behoorlijk dom van me![]()
![]()
![]()
Nou is het voor mij wel weekend en was het een intensieve werkweek met flink wat meer uren dan gepland, maar dat mag uiteraard geen excuus zijn. Geen stellige uitspraken doen als je e.e.a. niet goed hebt onderzocht en/of gecheckt...
Thialf, Heerenveen. Overdekte schaatsbaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
De buitenschaatsbaan in Geleen is anders gewoon open voor publiek. Is die foto in een binnenschaatsbaan?
enge vent, dit roept Stasi beelden op van vroeger uit het oostblok.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Binnen mag je niet sporten, al een tijdje niet meer trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is het recreatief schaatsen verboden. Of zo. ?
Elders niet.
Normaal kon je er 'vrij schaatsen' maar:quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Elders niet.
Dit is de laatste update.quote:In verband met de vandaag aangekondigde maatregelen, rondom de bestrijding van COVID-19, is Thialf in ieder geval gesloten tot 19 januari 2021 voor alle gebruikers en bezoekers. De door de overheid specifiek aangewezen groepen topsporters zijn hiervan uitgezonderd.
Alles is verboden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Elders niet.
Gaat heen met je desinformatieve kutpostsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij de societeit zorgen ze wel dat de feestelijke bijeenkomsten binnenkamers blijven.![]()
Je vermoedt een deepfake? Of beelden gemaakt voor de lockdown/sluiting van horeca, niet-essentiele winkels e.d.?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat heen met je desinformatieve kutposts
Thanks, lief van je! maar wat ik postte klopte niet. En ik ben zo'n idioot die dat dan toegeeft en ervan wil lerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren hoor
Mij is ook genoeg niet helemaal duidelijk. Denk eigenlijk voor 99% niet waaronder de meeste kamerleden.
Ben benieuwd waar deze soap weer gaat stranden.
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alles is verboden.
Plezier is verboden
ORDNUNG MUSS SEIN
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.
Ze waren daar helemaal geen groot soort van feest aan het houden, ga toch weg johquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je vermoedt een deepfake? Of beelden gemaakt voor de lockdown/sluiting van horeca, niet-essentiele winkels e.d.?
De beelden van Grapperhaus' bruiloft, was dat volgens jou ook 'desinformatie'?![]()
Alleen voor topsporters, zonder publiek en ze moeten zelf hun bloemen pakken en medaille omhangen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.
Geen idee. Thialf is nogal ver weg van de randstad. Hier op de Vechtse Banen is de buitenbaan gewoon open voor recreanten. Bij mijn weten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.
Één woord: geopolitiekquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
"het is een klap in het gezicht van de zorg!"
dat de Jonge niet met Rusland zaken wil doen, vanwege politieke overtuiging. Sputnik beschermt 92%, knoop dat maar in je oren....
Ah so. Ja lullig. Idd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.
Dat laat best goed zien hoe ver ze van de werkelijkheid staan.
Dat weet ik wel (mijn vriend wilde afgelopen weekend kijken), maar ik bedoelde dat ik dacht dat het dak open konquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen voor topsporters, zonder publiek en ze moeten zelf hun bloemen pakken en medaille omhangen.
Sputnik is nog niet goedgekeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
dat de Jonge niet met Rusland zaken wil doen, vanwege politieke overtuiging. Sputnik beschermt 92%, knoop dat maar in je oren....
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken, wat is je puntquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Thialf is nogal ver weg van de randstad. Hier op de Vechtse Banen is de buitenbaan gewoon open voor recreanten. Bij mijn weten.
Dat is ook een kansloze bedoeling, net alsof die Russen domme idioten zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB. De klimwand is zelfs open.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken, wat is je punt
Ja bijzonder he,fauci, de Amerikaanse Jaap van Dissel, snapte er ook al niks vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
Marcel Levi net bij Op1: "Die hele hetze over de Britse variant die eraan komt is misschien wel een beetje overdreven"
Elite?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Omdat de normale mens niet meer mag sporten zoals ze deden? Ja je mag hardlopen, fietsen, klimmen en nog wat andere buitensporten. Maar binnen mag niks, maar als je maar van de elite bent mag je alles.
Tot het te druk wordt in de natuur, dan worden de wegen afgezet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken,
Doe niet zo debiel joh.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB.
Geen probleem dus.
Is Wopke Hoekstra naast politicus ook topsporter?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elite?
Of gewoon beroepsmatig sporten?
Wat is je punt?quote:
Ieder laatste half uur voor ingaan van de avondklok ben ik ze nog wel enorm dankbaar hoor. Denk dat ik maar op ze zal moeten stemmen, de helden. Als leeuwen hebben ze gevochten voor onze vrijheid.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
Vooral benieuwd hoelang het duurt voordat Wobke de tweet verwijderd
Doet me een beetje denken aan het half uurtje van D66 van de afdeling Amsterdam. Dat duurde een half uurtje ofzo
Bedoeningquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is ook een kansloze bedoeling, net alsof die Russen domme idioten zijn.
Ik zou de reacties onder de tweet eens doornemen. Nou, dat ongeveer.quote:
Wel op tijd naar huis anders krijg je een boete.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB. De klimwand is zelfs open.
Geen probleem dus.![]()
Hij is daar niet in zijn vrije tijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is Wopke Hoekstra naast politicus ook topsporter?
Tot vrijdag niet begreep ik...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel op tijd naar huis anders krijg je een boete.
Ik moest laatst boodschappen doen en kwam echt last minute om half 9 binnen om nog net dat laatste kwartiertje mee te pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ieder laatste half uur voor ingaan van de avondklok ben ik ze nog wel enorm dankbaar hoor. Denk dat ik maar op ze zal moeten stemmen, de helden. Als leeuwen hebben ze gevochten voor onze vrijheid.![]()
Doet me beetje denken aan die externe waar ik mee te maken had die riep dat thuiswerken een zaligheid was met alle rust dat alles lekker dicht was en ze er volop van genoot...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.
Dat laat best goed zien hoe ver ze van de werkelijkheid staan.
Jij neemt reacties op Twitter serieus?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de reacties onder de tweet eens doornemen. Nou, dat ongeveer.
Mwah, wel wat serieuzer dan jouw reacties hier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij neemt reacties op Twitter serieus?
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is daar niet in zijn vrije tijd
Zou ik niet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, wel wat serieuzer dan jouw reacties hier.
Eerst gaat Wobke nog even naar de kapperquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.
Wat gaan ze volgende week doen? Vrienden van Amstel Live voor de kabinetsleden?
Checkquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar of het nu slim is is een tweede. Heel Nederland zit thuis en mag niet sporten, maar Wopke Hoekstra gaat gezellig even schaatsen in het (gesloten) Thialf.
Het is er één van het niveau Willem-Alexander die naar Griekenland gaat terwijl reizen naar het buitenland ontraden worden. Ja het mag, maar de beeldvorming is niet al te best.
Nee, het is zeker geen handige campagne.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is er één van het niveau Willem-Alexander die naar Griekenland gaat terwijl reizen naar het buitenland ontraden worden. Ja het mag, maar de beeldvorming is niet al te best.
Levi was wel interessant net. Die gaf aan dat we eigenlijk een beetje aan het overdrijven waren met de Britse variant in Nederland.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Discombobulate het volgende:
Op1 nog interessant met Levi en die ander? Heb nu even geen tijd om snel te kijken.
ja maar, onze gezondheid staat toch voorop. Het zijn onze gekozen volksvertegnwoordigers.quote:
Als over een jaar blijkt dat onze MP een reptillian is, is dat voor nu nog steeds BNW.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef THEFXR het volgende:
Die BNW users krijgen steeds meer gelijk, begint echt eng te worden in dit land, dat de Jonge eens opschiet met dat vaccineren.
Er zijn echt dingen die mij te ver gaan, maar er zijn een heleboel dingen waar ik januari 2020 van dacht: Ja dag, dat komt hier echt nooit hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Als over een jaar blijkt dat onze MP een reptillian is, is dat voor nu nog steeds BNW.
Dit soort aantijgingen werden tot voor kort in dit topic (waarschijnlijk terecht) verwijderd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn echt dingen die mij te ver gaan, maar er zijn een heleboel dingen waar ik januari 2020 van dacht: Ja dag, dat komt hier echt nooit hoor.
Ja dus? Moet ze er dan minder van gaan genieten ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die externe waar ik mee te maken had die riep dat thuiswerken een zaligheid was met alle rust dat alles lekker dicht was en ze er volop van genoot...
Terwijl in die meet meerdere mensen zaten met kinderen op schoot of naast zich met thuisonderwijs en alles
Echt, mensen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |