Gaat heen met je desinformatieve kutpostsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bij de societeit zorgen ze wel dat de feestelijke bijeenkomsten binnenkamers blijven.![]()
Je vermoedt een deepfake? Of beelden gemaakt voor de lockdown/sluiting van horeca, niet-essentiele winkels e.d.?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat heen met je desinformatieve kutposts
Thanks, lief van je! maar wat ik postte klopte niet. En ik ben zo'n idioot die dat dan toegeeft en ervan wil lerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren hoor
Mij is ook genoeg niet helemaal duidelijk. Denk eigenlijk voor 99% niet waaronder de meeste kamerleden.
Ben benieuwd waar deze soap weer gaat stranden.
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alles is verboden.
Plezier is verboden
ORDNUNG MUSS SEIN
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.
Ze waren daar helemaal geen groot soort van feest aan het houden, ga toch weg johquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je vermoedt een deepfake? Of beelden gemaakt voor de lockdown/sluiting van horeca, niet-essentiele winkels e.d.?
De beelden van Grapperhaus' bruiloft, was dat volgens jou ook 'desinformatie'?![]()
Alleen voor topsporters, zonder publiek en ze moeten zelf hun bloemen pakken en medaille omhangen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En op een andere schaatsbaan, die niet volledig overdekt is, is het prima mogelijk.
Geen idee. Thialf is nogal ver weg van de randstad. Hier op de Vechtse Banen is de buitenbaan gewoon open voor recreanten. Bij mijn weten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik volg het schaatsen niet, maar ik dacht dat Thialff ook open kon? Zal wel niet dan.
Één woord: geopolitiekquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
"het is een klap in het gezicht van de zorg!"
dat de Jonge niet met Rusland zaken wil doen, vanwege politieke overtuiging. Sputnik beschermt 92%, knoop dat maar in je oren....
Ah so. Ja lullig. Idd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, het punt is natuurlijk. Thialf is gesloten, mag niet gebruikt worden om te schaatsen/sporten, maar een kamerlid mag er wel een rondje komen schaatsen met (in dit geval) Sven Kramer en tweet dat heel trots.
Dat laat best goed zien hoe ver ze van de werkelijkheid staan.
Dat weet ik wel (mijn vriend wilde afgelopen weekend kijken), maar ik bedoelde dat ik dacht dat het dak open konquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen voor topsporters, zonder publiek en ze moeten zelf hun bloemen pakken en medaille omhangen.
Sputnik is nog niet goedgekeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
dat de Jonge niet met Rusland zaken wil doen, vanwege politieke overtuiging. Sputnik beschermt 92%, knoop dat maar in je oren....
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken, wat is je puntquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Thialf is nogal ver weg van de randstad. Hier op de Vechtse Banen is de buitenbaan gewoon open voor recreanten. Bij mijn weten.
Dat is ook een kansloze bedoeling, net alsof die Russen domme idioten zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
Mooi. Je kunt dus gewoon schaatsen. Je kunt de bossen in met je MTB. De klimwand is zelfs open.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken, wat is je punt
Ja bijzonder he,fauci, de Amerikaanse Jaap van Dissel, snapte er ook al niks vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
Marcel Levi net bij Op1: "Die hele hetze over de Britse variant die eraan komt is misschien wel een beetje overdreven"
Elite?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Omdat de normale mens niet meer mag sporten zoals ze deden? Ja je mag hardlopen, fietsen, klimmen en nog wat andere buitensporten. Maar binnen mag niks, maar als je maar van de elite bent mag je alles.
Tot het te druk wordt in de natuur, dan worden de wegen afgezet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
Ja hier zijn de bossen ook gewoon open om te mouitainbiken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |