Voor na 1 april hebben ze ook geen plan, dat is nog het mooiste.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef Ronald het volgende:
Alle jongeren en studenten waarschijnlijk ook nog weer tot maart/april ophokken, bijna misdadig zo langzamerhand.
Je zult maar een jaar of 18 zijn in deze tijd.
Daar is op zich niets mis mee, het gaat gewoon om de gewoonte het even te doen, dan hoef je daar ook niet elke keer over in discussie te gaan, ik vind dat soort dingen ook maar een heel klein offer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vandaag nog in het tankstation gestaan met een verplicht mondkapje op terwijl er in de verste verte geen andere klanten waren en de cassiere zich achter glas bevond. Dat kapje is ook wel een beetje een aflaat geworden.
Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef chratnox het volgende:
Ik krijg echt een heel onbehaaglijk gevoel bij die constante push op het 'stay at home'gebod of hoe ze 'm ook noemen.
Alsof dat het cadeautje is dat we komende dinsdag krijgen.
Ook voor 1 april niet hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor na 1 april hebben ze ook geen plan, dat is nog het mooiste.
Dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.
Dat vind ik zelf ook het ergste, geen enkel concreet exit scenario met datums.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor na 1 april hebben ze ook geen plan, dat is nog het mooiste.
Ga je nu zeggen dat je er nog geen hebt gevonden in de onderwereld?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef halfway het volgende:
Rutte, ik zal toch een keer naar de kapper moeten!
Maar hij gaat in op de proportionaliteit. Hij zegt eerst: Een stay at home order is veel heftiger, dus de avondklok is proportioneel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef ijs. het volgende:
"Ik ga niet in op de proportionaliteit..."
Waarom zou je, die is er niet.
Ook dat gedreig meteen als dit mogelijk niet door gaat. Niemand had ooit gehoord over de hele dag binnen zitten, maar dat wordt nu als dreigementje ingezet.
Ze kunnen ook weinig anders bieden nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef RipCity het volgende:
Heerlijk. Nu al 0 perspectief bieden voor na 2 maart. Zo houden we iedereen top gemotiveerd om te leven.
Is de avondklok, dan geen stay in home order ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef chratnox het volgende:
Ik krijg echt een heel onbehaaglijk gevoel bij die constante push op het 'stay at home'gebod of hoe ze 'm ook noemen.
Alsof dat het cadeautje is dat we komende dinsdag krijgen.
Gemeld bij Ferd! Je bent het haasje!quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je er nog geen hebt gevonden in de onderwereld?
Ik heb ze al 2 keer over de vloer gehad sinds dat ze dicht moest. Het mens moet ook eten.
Ach, ze hoeven nog maar de helft van het collegegeld te betalen volgend jaar en ze kunnen geld lenen bij DUO. Dat is genoeg compensatie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef Ronald het volgende:
Alle jongeren en studenten waarschijnlijk ook nog weer tot maart/april ophokken, bijna misdadig zo langzamerhand.
Je zult maar een jaar of 18 zijn in deze tijd.
Ja, maar dan zonder bepaalde uren eraan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is de avondklok, dan geen stay in home order ?
Zo begon het ook met de avondklok, ik geloof nog geen twee weken later was het een feit (onrechtmatig, maar toch)quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef josja het volgende:
Hoor ik Ferd nou ook al over een stay at home order? Ik raak ernstig in paniek van hoe vaak dat vanmiddag voorbij is gekomen.
Dat is helemaal hun zorg niet. Je motiveert jezelf maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef Haags het volgende:
Hoe ze mij en velen anderen nog gemotiveerd denken te kunnen houden na 2 maart is mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |