quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. HeT iS MaAr vOOR 2 weKeN!!!En weer stierf er een puppy en een kitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de mensheid weer een beetje van binnen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik raak echt totaal de draad kwijt als hij aan het woord is. Op onlogische plekken pauzes, alsof hij het spannend wil houden ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:08 schreef ijs. het volgende:
De Efteling is dicht dus Ferd had gelukkig tijd om langs te komen
De uitspraken over het aandeel van de Britse variant worden gedaan op grond van sequencing. Sequencing gebeurt steekproefsgewijs, vandaar mijn toevoeging. Dat kun je hier nalezen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag wat, als ik om je mening vraag dan had ik daar wel expliciet om gevraagt.
Dat zie je ook niet aankomen. Net als dat Pfizer per 1000 verplakt zit en zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja, dat Februari onverwacht 29 dagen had dat jaar
Click & Collect van 4 uur naar 3 uur.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef Oliver23 het volgende:
Premier Rutte ziet ’weinig ruimte’ voor versoepeling vanaf 2 maart
DEN HAAG - Premier Mark Rutte ziet nog „weinig ruimte” voor versoepelingen na het einde van de huidige lockdown op 2 maart. „Het ziet er niet hoopvol uit”, zei hij donderdag in de Tweede Kamer.
Het kabinet maakt volgende week dinsdag bekend hoe het verder moet na die datum. Rutte zei wel dat er nog wordt gekeken naar het voortgezet onderwijs en of er iets mogelijk is voor de economie. Ook kijkt het kabinet dinsdag of de avondklok van kracht moet blijven tot 2 maart.
Kortom, alleen voor het voortgezet onderwijs en niet essentiële winkels (wat bedoeld hij anders met de economie) zit er nog iets van versoepelingen in.....
Wacht, zit Pfizer per 1000 verpakt? Jeetje, hoe weet je dat?! Dat heb ik nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet aankomen. Net als dat Pfizer per 1000 verplakt zit en zo.
De avondklok tot 2 maart is al een zekerheidje dus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef Oliver23 het volgende:
DEN HAAG - Premier Mark Rutte ziet nog „weinig ruimte” voor versoepelingen na het einde van de huidige lockdown op 2 maart. „Het ziet er niet hoopvol uit”, zei hij donderdag in de Tweede Kamer.
Het kabinet maakt volgende week dinsdag bekend hoe het verder moet na die datum. Rutte zei wel dat er nog wordt gekeken naar het voortgezet onderwijs en of er iets mogelijk is voor de economie. Ook kijkt het kabinet dinsdag of de avondklok van kracht moet blijven tot 2 maart.
Kortom, alleen voor het voortgezet onderwijs en niet essentiële winkels (wat bedoeld hij anders met de economie) zit er nog iets van versoepelingen in.....
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef RipCity het volgende:
Heerlijk. Nu al 0 perspectief bieden voor na 2 maart. Zo houden we iedereen top gemotiveerd om te leven.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Ronald het volgende:
[..]
De avondklok tot na 2 maart is al een zekerheidje dus.
Het zit in emmers zekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht, zit Pfizer per 1000 verpakt? Jeetje, hoe weet je dat?! Dat heb ik nooit eerder gehoord.
Je wordt er toch moedeloos van... geef goddomme eens wat perspectief over wat er wél kan ipv die voet continue op de rem te houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef Oliver23 het volgende:
Let op, we mogen dan weer 2 mensen ontvangen, lees mijn lippen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef chratnox het volgende:
Ik krijg echt een heel onbehaaglijk gevoel bij die constante push op het 'stay at home'gebod of hoe ze 'm ook noemen.
Alsof dat het cadeautje is dat we komende dinsdag krijgen.
Als ik ze hoor over meerdere dingen een klein beetje open doen dan hoef ik ze daar ook niet over te horen. Daar heb je precies niks aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wordt er toch moedeloos van... geef goddomme eens wat perspectief over wat er wél kan ipv die voet continue op de rem te houden
Overal versoepelen ze maar Rutte is bang dat de lijken door de straten spoelen over 2 weken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wordt er toch moedeloos van... geef goddomme eens wat perspectief over wat er wél kan ipv die voet continue op de rem te houden
Vandaag nog in het tankstation gestaan met een verplicht mondkapje op terwijl er in de verste verte geen andere klanten waren en de cassiere zich achter glas bevond. Dat kapje is ook wel een beetje een aflaat geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:09 schreef Vallon het volgende:
Grapperhaus.,,,, ging nu omstandig zijn mondkapje op doen om één meter verder spreekgestoelte te bestijgen.
Ik vraag mij af wat het nut is van deze show als detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |