Dag verkiezingen..quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn JoNg0nS![]()
Jahoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef Red_85 het volgende:
Zou deze wet ook kunnen als wij een constitutioneel hof zouden hebben gehad in NL?
In sommige landen is dat beter geregeld, daar is het gewoon verplicht om alle door overheid betaalt onderzoek direct te openbaren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die zal je natuurlijk nooit krijgen.
Niet zo zeuren. HeT iS MaAr vOOR 2 weKeN!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik zuig het uit mijn duim zodat ik jullie voor de gek kan houden. Het is onderdeel van mijn groteske plan om de gehele natie te ontwrichten en domineren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus je verzint er gewoon dingen bij die je niet zeker weet, werk je voor Rutte ofzo
Nee, februari.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
Ik weet wel hoe ik voortaan aangifte ga doen, ik ga gewoon naar gewerkte dagen kijken in December, en dat extrapolleer ik over de rest van het jaar, en dan zeg ik achteraf: Ja het is nu koffiedik kijken dat ik in die andere maanden meer werkte
Welnee, een stem op D66/CDA/Christenunie/Groenlinks/SP/PvdA/50Plus is evengoed een stem op de avondklok.quote:
Het spijt me, oh grote leider.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zuig het uit mijn duim zodat ik jullie voor de gek kan houden. Het is onderdeel van mijn groteske plan om de gehele natie te ontwrichten en domineren.
N=1quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef chratnox het volgende:
Wacht, zegt Rutte nu net dat de 1 bezoeker thuis naar zijn beeld waarschijnlijk meer impact heeft dan de avondklok?
Waarom is dit debat er dan?
"En wat heb ik hieraan? NIKS! MUAHAHahahaha!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zuig het uit mijn duim zodat ik jullie voor de gek kan houden. Het is onderdeel van mijn groteske plan om de gehele natie te ontwrichten en domineren.
Tering nog aan toe, de cijfers worden heus niet veel beter, dit blijft nog maanden aankloten als het aan dit kabinet ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag wat, als ik om je mening vraag dan had ik daar wel expliciet om gevraagt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is een beetje alsof het oke is degene die door rood rijdt af te tuigen, want je had hem in theorie ook ter plekke kunnen executeren. Hoewel, in dit geval tuigen we ook degenen af die niet bewezen door rood hebben gereden, maar dat eventueel wel zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:58 schreef chratnox het volgende:
Oh daar gaan we weer.. Proportionaliteit.
Ja, een alternatief was een stay at home order, dus een avondklok is proportioneel.
Een N=1 van jou of mij over de avondklok is minder relevant dan een N=1 van degene die zo hard aan het duwen is om die avondklok erdoor te duwen.quote:
Breek me de bek niet open over die gek van 50plus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welnee, een stem op D66/CDA/Christenunie/Groenlinks/SP/PvdA/50Plus is evengoed een stem op de avondklok.
VVD heeft niets te vrezen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
"En wat heb ik hieraan? NIKS! MUAHAHahahaha!"
[ afbeelding ]
Ja, precies. Het is proportioneel om iedereen die nadenkt over iemand neer te schieten te vermoorden, want het alternatief was dat ze iemand gingen vermoorden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is een beetje alsof het oke is degene die door rood rijdt af te tuigen, want je had hem in theorie ook ter plekke kunnen executeren. Hoewel, in dit geval tuigen we ook degenen af die niet bewezen door rood hebben gereden, maar dat eventueel wel zouden kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |