SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Laten we hier een spertijd van 1705 tot 855 doen. Snel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, in Jemen is het ook heel vervelend leven.
Nee. Nu al een paar keer 'maar dat hadden we ook kunnen doen dus het volk mag blij zijn dat het beperkt is gebleven tot een avondklok' of woorden met gelijke strekkingquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Is er een stay at home order?
Ja, daar krijg ik een heel ongemakkelijk gevoel van. Zo van: Je moet niet zeuren, want het had nog veel erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Nu al een paar keer 'maar dat hadden we ook kunnen doen dus het volk mag blij zijn dat het beperkt is gebleven tot een avondklok' of woorden met gelijke strekking
2 februari: de modellering was twee derde en uit de uiteindelijke cijfers bleek toen 47,6% van de nieuwe besmettingen (kan een ander getal achter de komma zijn geweest).quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat werd er toen gezegd? 2/3de of 'de helft'?
En was dat op 18 februari een meting, of weer een afgeleide in het model? Want dat hoor je ook elke keer terug.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
2 februari: de modellering was twee derde en uit de uiteindelijke cijfers bleek toen 47,6% van de nieuwe besmettingen (kan een ander getal achter de komma zijn geweest).
18 februari: 70% van nieuwe besmettingen Britse variant.
Ik hoop dat ik het zo goed zeg.
Zulke cijfers herinner ik me ook, dus heel ver zit je er vast niet vandaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
2 februari: de modellering was twee derde en uit de uiteindelijke cijfers bleek toen 47,6% van de nieuwe besmettingen (kan een ander getal achter de komma zijn geweest).
Ik een weekje door halt, dat was het wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef ijs. het volgende:
Ik heb me als jongere nog nooit vertegenwoordigd gevoeld door een jongerenorganisatie.
Hooguit anderhalve examenweek door het Laks.
Geen model, maar cijfers aan de hand van eerste dag van besmetting. (Wel op basis van een steekproef dus.)quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En was dat op 18 februari een meting, of weer een afgeleide in het model? Want dat hoor je ook elke keer terug.
Steekproef weer, nu op 3 of op 4 mensenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen model, maar cijfers aan de hand van eerste dag van besmetting. (Wel op basis van een steekproef dus.)
Gezien dit zal hij er dus 15 a 20% bij overdrijven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Steekproef is afgenomen bij mensen die tot een paar weken terug in het VK waren, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Steekproef weer, nu op 3 of op 4 mensen
Dat werd er niet bij gezegd, maar dat is mijn eigen toevoeging.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was geografisch gelukkig wel goed gespreid. Iemand uit Hoek van Holland en drie mensen uit Londen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog steeds geen data gezien maar stukjes die Rutte voorlees, die hij niet eens terug kan vinden in zijn papierbergquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Steekproef is afgenomen bij mensen die tot een paar weken terug in het VK waren, maar dat geheel terzijde.
Dus je verzint er gewoon dingen bij die je niet zeker weet, werk je voor Rutte ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat werd er niet bij gezegd, maar dat is mijn eigen toevoeging.
Die zal je natuurlijk nooit krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom wil ik die ruwe data hebben zodat ik gewoon zelf kan bepalen wat de statistische afwijking is.
Sowieso is vandaag stemmen ridicuul. Wacht eerst de uitspraak eens af.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
ChristenUnie wil graag de weging van het kabinet ten aanzien van proportionaliteit op papier. Volgende week graag.
Hoe zouden ze dan vandaag kunnen stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |