Geen last van sinds ik mijn Giulia heb!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat er verrassend veel gifjes zijn van mensen die in een auto zitten te huilen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat vanochtend in een auto te huilen en vroeg me daarna af of dat iets universeels was. Ik vermoed van wel. 't Is ook wel een symbolisch moment om te besluiten dat je even niet verder kunt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Sterkte joh. Waar rij je op dit moment heen?![]()
Of zit je niet in de auto en was dit zomaar een kickje?
[ afbeelding ]
Had je een lekke band?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in een auto te huilen en vroeg me daarna af of dat iets universeels was. Ik vermoed van wel. 't Is ook wel een symbolisch moment om te besluiten dat je even niet verder kunt.
Dan bel ik de Wegenwacht. Ik zou niet weten waarom ik daarover zou gaan zitten huilen! Al is een lekke band misschien soms de druppel.quote:
Snap ik wel. Is een lekkere, veilige kleine ruimte om even te jankenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat er verrassend veel gifjes zijn van mensen die in een auto zitten te huilen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat doe ik wel. Heel hulpeloos doen. En dan komen allemaal sterke mannen je helpen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan bel ik de Wegenwacht. Ik zou niet weten waarom ik daarover zou gaan zitten huilen! Al is een lekke band misschien soms de druppel.
Ja en nee. Het verdriet om de dood van m'n moeder overvalt me soms nog. Dat komt nooit meer goed. En ook weer wel, want het leven gaat door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel. Heel hulpeloos doen. En dan komen allemaal sterke mannen je helpen.
Maar eh... gaat het weer een beetje?
😲😲😲 Ok, jaloers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen last van sinds ik mijn Giulia heb!
Je ziet het ook vaak in films, het lijkt wel iets te zijn vol symboliek ook. En universeel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in een auto te huilen en vroeg me daarna af of dat iets universeels was. Ik vermoed van wel. 't Is ook wel een symbolisch moment om te besluiten dat je even niet verder kunt.
Dat is heftig ja. Maar af en toe lekker janken in de auto lucht lekker op! Sterkte!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja en nee. Het verdriet om de dood van m'n moeder overvalt me soms nog. Dat komt nooit meer goed. En ook weer wel, want het leven gaat door.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja en nee. Het verdriet om de dood van m'n moeder overvalt me soms nog. Dat komt nooit meer goed. En ook weer wel, want het leven gaat door.
[ afbeelding ]
Onder de douchequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Je ziet het ook vaak in films, het lijkt wel iets te zijn vol symboliek ook. En universeel.
Net als in het water...zuiverend, reinigend enzo.
Anyway...sterkte.![]()
[ afbeelding ]
Nu even werken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte, Claudia!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pinguins zijn de meest fantastische dieren! Vind ik al jaren, als kind spaarde ik beeldjes van pinguins. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik er zelf 1 had, in de vijver in de tuin.quote:
Bij mij is het echt al jaren terug dat ik bij een kapper ben geweest, dus heb weinig recht van spreken eigenlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga altijd maar drie keer per jaar naar de kapper. Voordeel van krullen hebben. Ben in november nog geweest.
Bij veel mannen vind ik het inderdaad wel leuk, van dat te lange slordige haar.
Het is inderdaad een stuk relaxter wakker worden!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Normaal lees ik bij het wakker worden altijd de laatste pagina’s van het centrale topic, de SC teruglezen is veel leuker![]()
Sterkte trouwens Claudia! Dat soort momenten zijn erg vervelend, helaas ervaring mee.
En pinguïns
Sommigen doen er wat langer over dan anderen, he?!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:50 schreef dick_laurent het volgende:
Inb4 wakker worden om 11:45![]()
Hebben jullie allemaal geen werk ofzo?
Technisch gezien 11:00quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:50 schreef dick_laurent het volgende:
Inb4 wakker worden om 11:45![]()
Hebben jullie allemaal geen werk ofzo?
Ik zie een lange blokjesverjaardag aankomen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Technisch gezien 11:00vandaag een extra vrije dag. Man is dit weekend jarig, dus wilden een lang weekend. En dan hoort uitslapen er wel bij
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Technisch gezien 11:00vandaag een extra vrije dag. Man is dit weekend jarig, dus wilden een lang weekend. En dan hoort uitslapen er wel bij
Oh ja, elke dag minimaal vijf mensen. Even goed rebels doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie een lange blokjesverjaardag aankomen!![]()
En je dan 'vergissen' bij de inkoop en voor een normale verjaardag halen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh ja, elke dag minimaal vijf mensen. Even goed rebels doen.![]()
Komt alleen morgen een vriendin van zijn werk langs die ons nieuwe huis nog niet heeft gezien. Dus weinig mensen om de taart mee te delen![]()
![]()
Sow. Netjes. Doe ik je niet na!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
Zo phheeewwww dat was de ochtendgymnastiek!
- 200 squats
- 200 pushups
- 200 torture tucks
Nu mag ik weer zitten van mezelf
Shit, ik wist dat er iemand mee keek toen ik die bestellingen aan het plaatsen wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En je dan 'vergissen' bij de inkoop en voor een normale verjaardag halen!![]()
[ afbeelding ]
Ja probeer als thuiswerkende ICT'er een beetje dit uiterlijk te voorkomen >quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow. Netjes. Doe ik je niet na!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Shit, ik wist dat er iemand mee keek toen ik die bestellingen aan het plaatsen was
Yeah... I know... Zit me ook niet voor niets uit te sloven!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja probeer als thuiswerkende ICT'er een beetje dit uiterlijk te voorkomen >
[ afbeelding ]
Respectquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja probeer als thuiswerkende ICT'er een beetje dit uiterlijk te voorkomen >
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die strakke hardloopbroeken moeten ze verbieden hoor. Of het ziet er niet uit, of ik parkeer weer bijna tegen een lantaarnpaal.
Nee zou niet durven.quote:
niet met je eens al is het voor sommigen beter om in een burka te lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die strakke hardloopbroeken moeten ze verbieden hoor. Of het ziet er niet uit, of ik parkeer weer bijna tegen een lantaarnpaal.
Doen we al.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens al is het voor sommigen beter om in een burka te lopen
Moest even opzoeken wat torture tucks zijn. Maar chapeau Henk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
Zo phheeewwww dat was de ochtendgymnastiek!
- 200 squats
- 200 pushups
- 200 torture tucks
Nu mag ik weer zitten van mezelf
laatste keer in Londen zag ik toch wat teveel burka's en niet deze, vind dat toch geen heel prettig gezicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doen we al.
Meestal met strakke hardloopbroek. Niet altijd.
[ afbeelding ]
Thanks Truus!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat torture tucks zijn. Maar chapeau Henk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Lente hangt in de lucht he jongens en meisjes
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Henk van den Tillaart bedoelde ik! Welke Truus bedoel jij?
[ afbeelding ]
Henk vd Tillaart niet kennenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?
Ik dacht dat je refereerde naar ome Henk en tante Truus
Haha, van Mengvoeders United. Die is briljant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?
Ik dacht dat je refereerde naar ome Henk en tante Truus
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Enkeltje noordkaap voor jou dan maar
[ afbeelding ]
Ohja joh?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Henk vd Tillaart niet kennen
@:henkvandentillaart check deze gast
Godverdomme, ik had/heb kaartjes voor Hans Teeuwen! Eerst zou het in mei zijn, toen in september. En nou weet ik het eigenlijk niet meer...quote:
Kijk naar buiten. Het is er al!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:
Kan niet wachten op het betere weer!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het is er al!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
De schapen hier gaan helemaal uit hun dak met dit weer!
[ afbeelding ]
Die kan er echt nooit meer uit zonder hulp. Maar er is iemand bij, zal wel goed zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Vraag me wel een beetje af hoe leuk ie dat vindt!
Ik ook eigenlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die kan er echt nooit meer uit zonder hulp. Maar er is iemand bij, zal wel goed zijn gekomen.
De rest staat er overigens wel bij te kijken van: ik wil ook!
Dat is geen Bambi toch?quote:
Cruise control betekent niet dat je kan gaan lopen FOK!en achter het stuur hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dit weer is veel beter ja. Zonnebril op, cruise control aan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dit weer is veel beter ja. Zonnebril op, cruise control aan.
Hebben ze dat ook al verboden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cruise control betekent niet dat je kan gaan lopen FOK!en achter het stuur he
Geen cabrio, wel open dak.quote:
Nee, alleen happy things hier...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef Questular het volgende:
Is er eigenlijk een bingokaart beschikbaar die we kunnen gebruiken in het corona topic.
Ik heb vandaag al gezien:
Overheid maakt bewust de economie kapot
Waarom werkt de 2e kamer niet thuis?
Kun je kiezen welk vaccin je krijgt?
Kijk, veel beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind je maar streng, maar vooruit....![]()
[ afbeelding ]
Oh leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef Questular het volgende:
Is er eigenlijk een bingokaart beschikbaar die we kunnen gebruiken in het corona topic.
Echt wel! Héérlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Kijk, veel beter.Dit weer maakt alles in ieder geval heel wat vrolijker.
Nee!quote:
- Wacht maarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh leuk!
Zijn:
- Daar gaat het niet om!
- Bron?
- Nee, dat is dus niet hoe het werkt.
- Maatregelen worden verlengd, ga daar maar vanuit.
al voorbij gekomen vandaag?
Gewoon blijven slapen toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Kom maar bij mij in de tuin zitten dan!![]()
Wel voor 21.00 weer weg he?!![]()
Of heeft de rechter al anders besloten?
Nah.... vooruit dan.... Probeer ik dat ook te doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Zit ik gewoon een beetje open minded te zijn hier.
Damn, die bekijk ik vanavond na wat verdovende middelen nog een keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah.... vooruit dan.... Probeer ik dat ook te doen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Damn, die bekijk ik vanavond na wat verdovende middelen nog een keer.
Vergeet de schooldiscussie niet. Altijd leuke bommetjes om te laten ontploffenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef Questular het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |