Nee.... vertel eens?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is leuk.hoor. Naar mijn vriend. Seks. You know the works
Verlaat dit topic nooit meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ga es heel gauw terug naar het Covid-topic!
En dat is dus precies waarom ik al een poos niet eens meer de moeite neem om daar mee te lezen, laat staan posten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk niet dat ik wakker wil worden. In het centrale topic is het al all sarcasme and stuff om de dag mee te starten
Hier zwaar bewolkt, snoeiharde wind en hagelbuien!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ik al een poos niet eens meer de moeite neem om daar mee te lezen, laat staan posten.
[ afbeelding ]
Correct me if I'm wrong, but do you need coffee?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef Salina het volgende:
Mogguh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig in het andere topic?
Sterkte joh. Waar rij je op dit moment heen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat er verrassend veel gifjes zijn van mensen die in een auto zitten te huilen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |