Moest even opzoeken wat torture tucks zijn. Maar chapeau Henk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
Zo phheeewwww dat was de ochtendgymnastiek!
- 200 squats
- 200 pushups
- 200 torture tucks
Nu mag ik weer zitten van mezelf
laatste keer in Londen zag ik toch wat teveel burka's en niet deze, vind dat toch geen heel prettig gezicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doen we al.
Meestal met strakke hardloopbroek. Niet altijd.
[ afbeelding ]
Thanks Truus!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat torture tucks zijn. Maar chapeau Henk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Lente hangt in de lucht he jongens en meisjes
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Henk van den Tillaart bedoelde ik! Welke Truus bedoel jij?
[ afbeelding ]
Henk vd Tillaart niet kennenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?
Ik dacht dat je refereerde naar ome Henk en tante Truus
Haha, van Mengvoeders United. Die is briljant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Wie de F is Henk van den tillaart?
Ik dacht dat je refereerde naar ome Henk en tante Truus
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Enkeltje noordkaap voor jou dan maar
[ afbeelding ]
Ohja joh?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Henk vd Tillaart niet kennen
@:henkvandentillaart check deze gast
Godverdomme, ik had/heb kaartjes voor Hans Teeuwen! Eerst zou het in mei zijn, toen in september. En nou weet ik het eigenlijk niet meer...quote:
Kijk naar buiten. Het is er al!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:
Kan niet wachten op het betere weer!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het is er al!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
De schapen hier gaan helemaal uit hun dak met dit weer!
[ afbeelding ]
Die kan er echt nooit meer uit zonder hulp. Maar er is iemand bij, zal wel goed zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Vraag me wel een beetje af hoe leuk ie dat vindt!
Ik ook eigenlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die kan er echt nooit meer uit zonder hulp. Maar er is iemand bij, zal wel goed zijn gekomen.
De rest staat er overigens wel bij te kijken van: ik wil ook!
Dat is geen Bambi toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |