Het zijn voor het gros ook gewoon mensen die toch binnen afzienbare tijd het leven wel zou laten. Maar oké, dat zeg je natuurlijk niet als dat je stemvolk is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef Piles het volgende:
Sorry, maar van 1000 doden extra in een pandemie wordt niemand bang toch?
Ah ja, op die manier inderdaad. Dank!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te constateren, door sluiten van teststraten verschuiven er een hoop testen naar nieuwe dagen en zijn piekdagen weer anders.
We moeten denk ik weer een paar dagen wachten voor dit uitgemiddeld is.
Voor jezelf, prima, maar zij willen het iedereen opleggen en daar gaat het nét even een boel te ver voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben zelf christen en kan me wel vinden in veel van deze standpunten. Sue me, maar ik ben tegen het homohuwelijk en tegen het uitvoeren van abortus, omdat je 'de pil was vergeten'. Abortus als gevolg van verkrachting of een ernstig gehandicapt kind is natuurlijk prima
Dat zeg ik toch ook niet? Op "Kees is een held" valt wat af te dingen. En natuurlijk is dat een mening. Misschien ligt dat anders als je behoort tot een van de groepen van wie hij grondrechten wil inperken. Het is hoe dan ook belangrijke context bij een debat over de weging tussen individuele vrijheid en algemeen (gezondheids-) belang.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn toch niet veel mensen die aangeven op hem te willen stemmen? Ik vind Azarkan een kwal, maar hij heeft ook best hard gevochten tegen de avondklok, en dat vind ik fijn. Datzelfde geldt voor mij bij van der Staaij.
Deze kerel is wat mij betreft het voorbeeld om zo snel mogelijk te stoppen met de avondklok.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:05 schreef deedeetee het volgende:
Die man is niet echt een levende reclame voor het voortzetten van de avondklok. Zeker niet na het verhaal over de 1000 extra doden. Dat dodental wisselt toch elk jaar man.
Politiekquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Op "Kees is een held" valt wat af te dingen. En natuurlijk is dat een mening. Misschien ligt dat anders als je behoort tot een van de groepen van wie hij grondrechten wil inperken. Het is hoe dan ook belangrijke context bij een debat over de weging tussen individuele vrijheid en algemeen (gezondheids-) belang.
Scholen meteen ook allemaal weer dicht met dit argument, en ziekenhuizen ook!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
"We hebben een avondklok nodig omdat crematoria aangeven het drukker dan vorig jaar te hebben"
Goed, dank u wel meneer van 50+, doen we niets mee.
90+ers spuiten geven die toch niet van hun kamer komen, makes sensequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Het hele land moet wel kromliggen om het ongezonde deel van de achterban van 50+ te beschermen natuurlijk.
Wil wel zien hoeveel hij er van bakt als hij zelf verantwoordelijk is. Zeer waarschijnlijk helemaal niets. Hij kan alleen goed dingen benoemen. Heeft nooit realistische oplossingen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:42 schreef Djeez het volgende:
Wilders is een held! Hopelijk betaalt dit zich uit op 17 maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |