Ziet er niet gezond uit iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:37 schreef Bocaj het volgende:
Is Wilders uitgeschoten met scheren ofzo?
Gebasseerd op de situatie wanneer alles weer helemaal versoepeld is volgens een viroloog gister aan tafel bij op1quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet automatisch zeggen dat hij gelogen heeft.
Daarvoor moet eerst worden onderzocht op welke gegevens het RIVM hun conclusie heeft gebaseerd.
Jongeren komen niet in de ziekenhuizen, of althans niet substantieel, kortom als we 90 procent minder 60+ers krijgen, en 300 procent meer 60-ers dan dalen we keihard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ze nog steeds om de ziekenhuizen te doen is en dat ze dat niet gaan verruimen zodra de ouderen en risico groepen gevaccineerd zijn.
Overbodig is het sowieso. Vorige zomer ging het ook gewoon goed. En toen waren er nog niet eens mensen met vaccinaties. Ik zou het echt heel erg kut vinden als ze dan dit jaar opeens moeilijk gaan doen. Een van mijn grootste passies, dus ik hoop van de zomer wel weer echt weg te kunnen. Al is het ergens in de natuur van Duitsland of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij ook alleen maar zin hebben als men elders een significant lagere vaccinatiegraad heeft. Als het allemaal gelijk opgaat dan lijkt mij dit vrij overbodig.
Snap ik. Maar ik hoop dat dat ook genoeg gaat zijn voor het kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jongeren komen niet in de ziekenhuizen, of althans niet substantieel, kortom als we 90 procent minder 60+ers krijgen, en 300 procent meer 60-ers dan dalen we keihard.
Het is wel mooi dat hij als eerste mag beginnen in debatten!quote:
Ja exact. Duizenden Nederlanders op vakantie naar Duitsland, en dezelfde hoeveelheid hierheen. Voor het virus moet het niets uitmaken, die kijkt niet naar nationaliteit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Overbodig is het sowieso. Vorige zomer ging het ook gewoon goed. En toen waren er nog niet eens mensen met vaccinaties. Ik zou het echt heel erg kut vinden als ze dan dit jaar opeens moeilijk gaan doen. Een van mijn grootste passies, dus ik hoop van de zomer wel weer echt weg te kunnen. Al is het ergens in de natuur van Duitsland of zo.
Puur die gedachte om te willen gaan kijken doet mij heel wat anders denken aan de wens om mensen toch op grond van gedrag en voorkomen, te gaan beoordelen. Zelfs de kiem tot een gedachte moet in het begin van het ontstaan al worden gesmoord in de grootste weerstand van het bestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:31 schreef zalkc het volgende:
Het stelt me wel gerust dat ze naar een app gaan kijken voor het 'coronatestbewijs'
Eer ze daar mee klaar zijn zijn we een jaar verder.
Ik heb niet zoveel met WIlders zijn poliek, maar speechen kan hij welquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat hij als eerste mag beginnen in debatten!
Het zijn geen bizarre beschuldigingen. Dezelfde beschuldigingen hebben gisteren in de kranten gestaan en een deel ervan is vanochtend door Wim Voermans gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:40 schreef Drekkoning het volgende:
Wilders weer volgas in de verkiezingsmodus met allerlei bizarre beschuldigingen
Ik hoop het ook, maar VVD zal wel weer ruim winnen. Toch veel mensen die (on)bewust automatisch voor dezelfde partij blijven stemmen. Tenzij ze zelf echt keihard geraakt worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:42 schreef Djeez het volgende:
Wilders is een held! Hopelijk betaalt dit zich uit op 17 maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |