Ah ja, op die manier inderdaad. Dank!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te constateren, door sluiten van teststraten verschuiven er een hoop testen naar nieuwe dagen en zijn piekdagen weer anders.
We moeten denk ik weer een paar dagen wachten voor dit uitgemiddeld is.
Voor jezelf, prima, maar zij willen het iedereen opleggen en daar gaat het nét even een boel te ver voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben zelf christen en kan me wel vinden in veel van deze standpunten. Sue me, maar ik ben tegen het homohuwelijk en tegen het uitvoeren van abortus, omdat je 'de pil was vergeten'. Abortus als gevolg van verkrachting of een ernstig gehandicapt kind is natuurlijk prima
Dat zeg ik toch ook niet? Op "Kees is een held" valt wat af te dingen. En natuurlijk is dat een mening. Misschien ligt dat anders als je behoort tot een van de groepen van wie hij grondrechten wil inperken. Het is hoe dan ook belangrijke context bij een debat over de weging tussen individuele vrijheid en algemeen (gezondheids-) belang.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn toch niet veel mensen die aangeven op hem te willen stemmen? Ik vind Azarkan een kwal, maar hij heeft ook best hard gevochten tegen de avondklok, en dat vind ik fijn. Datzelfde geldt voor mij bij van der Staaij.
Deze kerel is wat mij betreft het voorbeeld om zo snel mogelijk te stoppen met de avondklok.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:05 schreef deedeetee het volgende:
Die man is niet echt een levende reclame voor het voortzetten van de avondklok. Zeker niet na het verhaal over de 1000 extra doden. Dat dodental wisselt toch elk jaar man.
Politiekquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Op "Kees is een held" valt wat af te dingen. En natuurlijk is dat een mening. Misschien ligt dat anders als je behoort tot een van de groepen van wie hij grondrechten wil inperken. Het is hoe dan ook belangrijke context bij een debat over de weging tussen individuele vrijheid en algemeen (gezondheids-) belang.
Scholen meteen ook allemaal weer dicht met dit argument, en ziekenhuizen ook!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
"We hebben een avondklok nodig omdat crematoria aangeven het drukker dan vorig jaar te hebben"
Goed, dank u wel meneer van 50+, doen we niets mee.
90+ers spuiten geven die toch niet van hun kamer komen, makes sensequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Het hele land moet wel kromliggen om het ongezonde deel van de achterban van 50+ te beschermen natuurlijk.
Wil wel zien hoeveel hij er van bakt als hij zelf verantwoordelijk is. Zeer waarschijnlijk helemaal niets. Hij kan alleen goed dingen benoemen. Heeft nooit realistische oplossingen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:42 schreef Djeez het volgende:
Wilders is een held! Hopelijk betaalt dit zich uit op 17 maart
Houd toch op, joh. Ik plaats als een van de weinigen hier consequent onderbouwing en achtergrond bij het coronanieuws. Ga zeuren in het feedbacktopic.quote:
Oh op die manier, ja snap ik. Op dit onderdeel vind ik hem inhoudelijk sterk, maar ik zou naast je op de barricades staan om te vechten tegen een verbod op abortus e.d, dat vind ik niet van deze tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Op "Kees is een held" valt wat af te dingen. En natuurlijk is dat een mening. Misschien ligt dat anders als je behoort tot een van de groepen van wie hij grondrechten wil inperken. Het is hoe dan ook belangrijke context bij een debat over de weging tussen individuele vrijheid en algemeen (gezondheids-) belang.
VRAAG GESTELT OVER DE GOOGLE DATA!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef Abyss33 het volgende:
Hij houdt een 10 minuten betoog zonder enige vraag te stellen..
Is ie nu aan begonnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef Abyss33 het volgende:
Nu komt hij, hij wil Google data.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef Abyss33 het volgende:
Precies dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Scholen meteen ook allemaal weer dicht met dit argument, en ziekenhuizen ook!
Niemand mag meer dood!
Dit doet mij denken aan die Senator die aan Mark Zuckerberg vroeg hoe Facebook geld binnenhaalt zonder geld aan hun gebruikers te vragenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
VRAAG GESTELT OVER DE GOOGLE DATA!
Ik schakel over een uurtje of anderhalf wel weer in.quote:4. W.R. van Haga FVD 12 min
5. J. van Wijngaarden VVD 10 min
6. E.M. van Esch PvdD 12 min
7. C.J.L. van Dam CDA 5 min
8. H.P.M. Hijink SP 10 min
9. A.H. Kuiken PvdA 8 min
10. T. Kuzu DENK 15 min
11. S.C. Kröger GroenLinks
12. M. Groothuizen D66 7 min
13. H.C.M. Krol Krol 7 min
14. S.J.F. van der Graaf ChristenUnie 10 min
15. F.M. van Kooten-Arissen Van Kooten-Arissen 15 min
Jawel, hij vroeg naar verschil in reisbewegingen tussen voor en na de avondklok. Overdag en in de avond/nacht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef Abyss33 het volgende:
Uiers. @Cocoquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schakel over een uurtje of anderhalf wel weer in.
Het is net als met termieten die in hun heuvels ventilatiesystemen hebben waarmee ze de temperatuur kunnen reguleren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef ijs. het volgende:
Wat is dat toch met kamerleden en vergezochte analogieën.
Van Kooten-Arissen als eenmansfractie 15 minuten gevenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schakel over een uurtje of anderhalf wel weer in.
Ik snap ook niet dat mensen hier waarde aan hechten want dit is precies zoals het zal gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef falling_away het volgende:
Ik stoor me nu al aan het slot straks.. veel kritische vragen waar wat halfbakken antwoorden op komen van een smalende Rutte en vervolgens is de wet toch aangenomen.
Denk dat veel mensen op dat moment het geluid uit hebben staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Kooten-Arissen als eenmansfractie 15 minuten geven
Waar hebben we dit aan verdiend
Onszelfquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wat zou dit uit moeten maken? Grote partijen dragen toch ook één standpunt uit? Ze zitten er niet hoofdzakelijk als individuen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eindelijk iemand met verstand van zaken aan het woordquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga met een hoop nonsens
Ik zit klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |