Was dit in de buurt van Bedum?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
GENOT.
@:Wereldgozer @:Onlogisch
Nee, dit is in de stad zelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was dit in de buurt van Bedum?
Erasmus is Nyenrode voorbij op alle fronten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen Nyenrodefake news alert.
Als alumnus van de EUR kan ik dit bevestigen en begrijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erasmus is Nyenrode voorbij op alle fronten.
@:lenny_leonard @:erasmus @:wereldgozer @:fetx
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij niet altijd blauw?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ooit twee BOA's aan de deur gehad. Het belde aan. Je ziet blauw
Welkom terug maat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ooit twee BOA's aan de deur gehad. Het belde aan. Je ziet blauw en m'n eerste vraag aan beiden was of het ernstig was. Je denkt bij blauw aan een dodelijk ongeluk. Het ging over iets te veel papier bij het plastic. Ik telde tot tien. Bij negen was ik de weg kwijt.
Ik vind je nieuwe UI echt waardeloos.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:24 schreef Nober het volgende:
Waardeloze verkiezing. @:johannes_vermeer
[ twitter ]
Natuurlijkquote:
Pleur je toch lekker op naar je elitaire Hoolzclubjequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef tong80 het volgende:
FOK!-M0D : Wat heb jij gegeten. Of eventueel niet.
FOK! gaat naar de kloten. Niet over voetballen posten in het voetbaltopic.
Lekker weertje trouwens.
Nog een woonboot aangelegd ?
VBL in de scquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef tong80 het volgende:
Lekker weertje trouwens.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is user @:tjacka eigenlijk?
Ga wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef tong80 het volgende:
Lekker weertje trouwens.
Valt wel op wanneer hij niet de grootste malloot is iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is user @:tjacka eigenlijk?
Heerlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleur je toch lekker op naar je elitaire Hoolzclubje
Ik vind dit zo schattig.quote:
Perrmban zelfs. Moet me nu weer inhouden tegen het rechts-extremisme. Geen idee wat deze post te weeg brengt. Oe er wordt een sallliet gelanceerd. Dooien of vreugde. Vreugde nu live in beeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang niet gezien meneer Tong. Had je weer een ban te pakken?
Ik vrees het laatste. Of we hebben te maken met een overijverige moddereter.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh is mijn totaal onschuldige post nou gedelete of word ik gek?
In dat geval is het maar weer tijd om fok te verlaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Of we hebben te maken met een overijverige moddereter.
Welkom terug terug.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Perrmban zelfs. Moet me nu weer inhouden tegen het rechts-extremisme. Geen idee wat deze post te weeg brengt. Oe er wordt een sallliet gelanceerd. Dooien of vreugde. Vreugde nu live in beeld![]()
![]()
Laatste denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh is mijn totaal onschuldige post nou gedelete of word ik gek?
Dit was zelfs ooit een leuke topic-reeks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
AD stemwijzertje gedaan.
Rutte bovenaan .
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.
Avondklokje ook overschrijden @:caland
Jij dan?
Heb een verjaardag vanavond, dus een biertje gaat er wel in. Ik houd me wel gewoon aan de avondklok (Harriegoat gaat gewoon overal mee naartoe)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.
Avondklokje ook overschrijden @:caland
Jij dan?
Dat is wel genot ja, helemaal met zo'n kuitenbijtertje. Heb je toch geen last van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb een verjaardag vanavond, dus een biertje gaat er wel in. Ik houd me wel gewoon aan de avondklok (Harriegoat gaat gewoon overal mee naartoe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |