Valt wel op wanneer hij niet de grootste malloot is iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is user @:tjacka eigenlijk?
Heerlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleur je toch lekker op naar je elitaire Hoolzclubje
Ik vind dit zo schattig.quote:
Perrmban zelfs. Moet me nu weer inhouden tegen het rechts-extremisme. Geen idee wat deze post te weeg brengt. Oe er wordt een sallliet gelanceerd. Dooien of vreugde. Vreugde nu live in beeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang niet gezien meneer Tong. Had je weer een ban te pakken?
Ik vrees het laatste. Of we hebben te maken met een overijverige moddereter.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh is mijn totaal onschuldige post nou gedelete of word ik gek?
In dat geval is het maar weer tijd om fok te verlaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Of we hebben te maken met een overijverige moddereter.
Welkom terug terug.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Perrmban zelfs. Moet me nu weer inhouden tegen het rechts-extremisme. Geen idee wat deze post te weeg brengt. Oe er wordt een sallliet gelanceerd. Dooien of vreugde. Vreugde nu live in beeld![]()
![]()
Laatste denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh is mijn totaal onschuldige post nou gedelete of word ik gek?
Dit was zelfs ooit een leuke topic-reeks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
AD stemwijzertje gedaan.
Rutte bovenaan .
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.
Avondklokje ook overschrijden @:caland
Jij dan?
Heb een verjaardag vanavond, dus een biertje gaat er wel in. Ik houd me wel gewoon aan de avondklok (Harriegoat gaat gewoon overal mee naartoe)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard maat. Heb gisteren voor ruim 200 Euro aan bier binnengekregen, dus kan even vooruit.
Avondklokje ook overschrijden @:caland
Jij dan?
Dat is wel genot ja, helemaal met zo'n kuitenbijtertje. Heb je toch geen last van.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb een verjaardag vanavond, dus een biertje gaat er wel in. Ik houd me wel gewoon aan de avondklok (Harriegoat gaat gewoon overal mee naartoe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |