Vergeleken met dit productieteam is Jerrel een Schwarzenegger.quote:
Ik ga vast wat dingen klaarleggen om mee te gooien dadelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Sunflower01 het volgende:
Bij mij loopt de spanning ook redelijk op... eerlijk.
Onderschat nooit de kracht van het reallifesoap-bloemetjesjurklegioen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Als het Nick vs Michel vs Jill wordt zie ik Michel nog wel verliezen omdat de stemmen van Nick en Michel tussen hun beiden gaan verdeeld worden terwijl alle stemmen voor Jill specifiek naar haar gaan.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef Benny het volgende:
Vriendelijk verzoek om, als de uitslag straks eerder bekend is (Videoland-kijkers, ik kijk naar jullie), niet te spoileren.
Maak zo nodig gebruik van de spoiler-tag en houd het 'geheim' tot de aflevering is afgelopen (ca. 22.25 uur).
Ging vorige week (vrijwel helemaal) goed. Dus dat kan deze week best opnieuw
Rene vs liese en naomiquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van het reallifesoap-bloemetjesjurklegioen.
Kunnen we dan afspreken dat dat dingen zijn als knuffels? Het kan zijn dat ik er straks wat lood in verwerk...quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga vast wat dingen klaarleggen om mee te gooien dadelijk
Nee, ondanks dat Jill minder populair is geworden, zal ze nog steeds genoeg stemmen krijgen van alle fans van het Thomas en Jill bondje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van het reallifesoap-bloemetjesjurklegioen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:13 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Kunnen we dan afspreken dat dat dingen zijn als knuffels? Het kan zijn dat ik er straks wat lood in verwerk...
En ook graag niet reageren op de spoiler, vorige week kon ik uit de reacties ook al wel de genomineerden afleiden.quote:
Iets van Dracula heeft hij wel, dus zal het wel Slavisch zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat er buitenlands bloed in zit
Dus jill mag wel erop staan samen met een van hun. Wat een gelul toch van die lui iedereen moet stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik neem Zoey niks kwalijk"
Liese: "Ook niet als jullie er beide op staan"
Michel: "Dan wel, dan neem ik het haar heel kwalijk"
Nick: "Ik ook"
Zoëy mag niet op hem stemmen van Michel en Nickquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus jill mag wel erop staan samen met een van hun. Wat een gelul toch van die lui iedereen moet stemmen
Volgende week wel interessant, Zoey is niet bereidt op de meisjes te stemmen, maar zijn de meisjes wel bereidt op Zoey te stemmen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Klinkt nu al goed! Ben nu de uitzending aan het kijken. Zal niets verklappen!quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kussens, badjas, dekentje van Nick of kroepoek.
was niet in die context ze nemen het zoey kwalijk als jerrel er niet op staatquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |