Dat was weer een bullshitverhaal van Mike om te kunnen verklaren waarom hij niet op Jerrel heeft gestemd. Hij wilde het zo doen overkomen dat hij dat wel van plan was maar dat hij daar in de DBK vanaf is gepraat door BB. Als hij wel op Jerrel had gestemd had die ook 6 stemmen gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:42 schreef bb-fan-1999 het volgende: [..] Maak je geen zorgen die gaan er niet 1 voor 1 uit, ik denk zelfs dat ze in deze nominaties beschermd zijn door BB, Naomi kreeg een immuniteit en Mike werd in de dbk beinvloed op z'n stemming (legde hij vanmiddag in de slaapkamer uit), dat moest wel anders zou de kans groot zijn dat Nick en Michel op de bank zitten met allebei 6 stemmen. dat zou te vroeg in het spel zijn.
oh sorry, was in slaap gevallen, npquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef danilel het volgende:
@:Odie, als je een andere TT wil dan vragen we @:Benny.
Waarom, duurde al lang.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef danilel het volgende:
Als er één iemand is die oprechte complimenten geeft...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef BB-King het volgende:
Ik heb zin om die koude douche open te draaien as die Jerrel eronder staat.
- Vladimir Putinquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Ireth het volgende:
Nav het geneuzel over Aswoensdag, wie/wat zou je in een volgende BB zien?
- een ghotic
- een jehova
- een ras echte Amsterdamse a la Mona uit BB1
Wie vult verder aan???
Ja heel oprecht ja!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Als er één iemand is die oprechte complimenten geeft...
is lief van danilelquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alsof benny niks beters te doen heeft
ghu ghu ghu
@:Sour muisenis
Jammer dat Kim Jung Un al in dit seizoen zat dan.quote:
Een tokkie pur sang.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Ireth het volgende:
- een ghotic
- een jehova
Wie vult verder aan???
Dat ie niet droog is. Maar ja, als je er constant over zeikt wordt die nooooit droog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:52 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Mike nu te zeiken over zijn vloer???
Naomi ook echt gewoon fuck you gasten, ik ga doorquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ie niet droog is. Maar ja, als je er constant over zeikt wordt die nooooit droog.
Halve huis moet eigenlijk nog een koude douchequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:54 schreef Ireth het volgende:
Krijgt Jerrel nou zijn koude douche niet?
Uiteraard niet. Als Zoey dat doet zit Jerrel meteen weer 4 uur in de DBK.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:54 schreef Ireth het volgende:
mooie pic van die twee vorig topicquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Ooh, Zoey gaat mórgen SUPER streng zijn. Niet vandaag. Want dan had medegluiper Jerrel onder de douche gemoeten
Lekker rustigquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Als Zoey dat doet zit Jerrel meteen weer 4 uur in de DBK.
De rest interesseert me weinig, maar had de wezel er graag onder gezienquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Halve huis moet eigenlijk nog een koude douche
Oh, interessantquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net in de voorbeschouwing:
"Er zijn drie andere bewoners met evenveel stemmen. 1 daarvan kan jij redden"
Scenario Jerrel, Nick en Michel lijkt me het grootst.
Of Zoey toont ballen en zet Jill er tegenover.
Razend spannend dit!!!!!
Jerrel had gister al een waarschuwing te pakken, dus met vandaag zit hij op 2.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
Waarom kreeg Julie een waarschuwing en moet Jerrel meteen onder de douche?
Ik had ook geweigerd.
Ik stem voor! (Hangt er eigenlijk een brandslang in dat huis??quote:
Ja ook primaquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
De rest interesseert me weinig, maar had de wezel er graag onder gezien
ik heb wel brandblussers zien hangen, geen haspelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik stem voor! (Hangt er eigenlijk een brandslang in dat huis??)
Ah okay dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel had gister al een waarschuwing te pakken, dus met vandaag zit hij op 2.
Matt moest ook bij 2 onder de douche.
Hij bestaat voor 70% uit make-up, dus ik zou er niet te zeker van zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook primaHij zal niet smelten hoop ik.
Die heeft Jill gesaved. Jill is veel te ontspannen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
Wildersquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Ireth het volgende:
- een ghotic
- een jehova
Wie vult verder aan???
Weet niet zoveel van make-up maar smelt dat door water?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij bestaat voor 70% uit make-up, dus ik zou er niet te zeker van zijn
Michel zal wel degene zijn met 6 stemmen, dus dan gaat het om Nick, Jerrel en Jill...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
3 genomineerden dus?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
Nog nooit een vrouw zien huilen? Die shit loopt meteen alle kanten op manquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet zoveel van make-up maar smelt dat door water?
OH!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
iedereen krijgt eerst een waarsch , die heeft hij gisteren gehadquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
Waarom kreeg Julie een waarschuwing en moet Jerrel meteen onder de douche?
Ik had ook geweigerd.
M'n ex droeg geen make-upquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw zien huilen? Die shit loopt meteen alle kanten op man
Duidelijk. Goede move. Meteen dumpen zo'n slonsquote:
zoey heeft vandaag al verteld dat jill vrij isquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michel zal wel degene zijn met 6 stemmen, dus dan gaat het om Nick, Jerrel en Jill...
Alles om de kijkcijfers een beetje op te krikkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Die nominaties komen vandaag niet meer in het huis, ze zullen het bewaren voor de uitzending zodat de streamers ook gaan kijken...
Dan klopt mijn vermoeden misschien wel...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Duidelijk. Goede move. Meteen dumpen zo'n slons![]()
Thx voor de update.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Razend spannend dit!!!!!
Dan toch maar ff een Vier-account aanmaken! Vond het tot nu toe niet nodig!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick Michel en Jerrel dus
Simpel met het vier account op Nick
Met RTL account op Michel
Jerrel
jaaawel jerel ab in de heimatquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel
naomi gaat strijken en dan hoeft sjerrol niet onder de douche, dit kon ik er van makenquote:
Hoop dan dat mijn scenario klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Dan klopt mijn vermoeden misschien wel...
Jill heeft de meeste stemmen. Zoey heeft moeten kiezen wie gesaved wordt... Nick, Michel of Jerrel
deden ze dat maarquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Alles om de kijkcijfers een beetje op te krikken
Michel heeft de meeste stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill heeft de meeste stemmen. Zoey heeft moeten kiezen wie gesaved wordt... Nick, Michel of Jerrel
Michel meeste stemmen is logischer toch? Dan heeft Zoey moeten kiezen uit Jill, Nick en Jerrel en heeft Jill van de bank gehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel meeste stemmen is logischer toch? Dan heeft Zoey moeten kiezen uit Jill, Nick en Jerrel en heeft Jill van de bank gehaald.
Reminder: BB Bepaald!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel
die krijgt ie later op de avond welquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:54 schreef Ireth het volgende:
2 kleppers en een nietsnut.quote:
Gewoon 1quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Als er 3 op de schopstoel zitten hoop ik dat er 2 naar huis gaan.
Dat is de enige manier dat BB invloed kan uitoefenen op de definitieve nominatie, en later de stemming.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
naomi gaat strijken en dan hoeft sjerrol niet onder de douche, dit kon ik er van maken
Geeft teveel problemen. Nu weer dat stuk in de Story. Slechte reclame voor het programma.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon 1en ik ga geen voorkeur uitspreken maar de wezel mag van mij naar huis
Zonder Mike stond het 5-5-5-5 voor Jill, Jerrel, Michel en Nickquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel meeste stemmen is logischer toch? Dan heeft Zoey moeten kiezen uit Jill, Nick en Jerrel en heeft Jill van de bank gehaald.
Er is ook geen notaris, dus ze kunnen doen wat ze willen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is de enige manier dat BB invloed kan uitoefenen op de definitieve nominatie, en later de stemming.
BB naait ons.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Yolk het volgende:
Als er van de drie maar eentje naar huis gaat (vast en zeker Jerrel), dan is deze week toch een behoorlijke anticlimax.
Was toen ook niet met rene en die 2 vrouwen. Ging alleen rene naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
Als er 3 op de schopstoel zitten hoop ik dat er 2 naar huis gaan.
Mike heeft vandaag tegen Nick en Naomi, en later in de Complimentendouche met Michel, tegen Michel gezegd dat hij op hem gestemd heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder Mike stond het 5-5-5-5 voor Jill, Jerrel, Michel en Nick
Mike had de bepalende stem. Eerder uit de COS bleek dat hij gezegd had dat hij Jill en Liese had genomineerd, omdat hij dacht dat dat neutraal was:
Meerderheid voor Jill. Rest 5 stemmen
Mike heeft niet op jill gestemd, ik denk gewoon op michel en niet op nick maar op een anderquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag tegen Michel gezegd dat hij op hem heeft gestemd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike had de bepalende stem. Eerder uit de COS bleek dat hij gezegd had dat hij Jill en Liese had genomineerd, omdat hij dacht dat dat neutraal was:
Oh, dan is het inderdaad Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Mike heeft vandaag tegen Nick en Naomi, en later in de Complimentendouche met Michel, tegen Michel gezegd dat hij op hem gestemd heeft.
Arme Matt heeft echt een tijd onder de koude douche gestaan. Die lieten ze al voor dat hij eronder stond lopen en vrij lang stond hij daar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Fuck you Zoey. Je was toch zooooo streng? Maar de eerste die een waffel terug geeft komt er meteen me weg.
Jup ze stemmen altijd een zwake tegen Jill of Thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
dus die hele kutklub5 had op jill gestemd
Als hij Jill heeft gestemd, was dat doelbewust want hij wist voor het stemmen al dat de anderen op Jill zouden gaan n.a.v. het hottub gesprek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja en op Jerrel. Was geen complotje maar ze hadden het zelf uitgesproken en toevallig alle anderen dachten er precies hetzelfde over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
dus die hele kutklub5 had op jill gestemd
o wacht de Notarisquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is ook geen notaris, dus ze kunnen doen wat ze willen.
Sportief van Matt welquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Arme Matt heeft echt een tijd onder de koude douche gestaan. Die lieten ze al voor dat hij eronder stond lopen en vrij lang stond hij daar.
En waarvoor, een paar sokken die hij na het dweilen uit had gedaan.
Net als die andere club die ook niet samen stemt, maar wel de 2 finalisten tegen elkaar wil zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jup ze stemmen altijd een zwake tegen Jill of Thomas
En dan zeggen ze dat ze niet samen stemmen
Je telraampje is stukquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:17 schreef odie22 het volgende:
Jerrol 6 , jill , nick en michel 5 stemmen , jill vrijgesteld door zoey
Dat was toch ook keurig opgeborgen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
Jerrel blijft doormekkeren over hoe goed hij altijd alles opruimt![]()
Zeker "palletjesgate" vergeten
Hij wist het toch weer terug te vindenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
Michel en jerrelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Yolk het volgende:
Drie genomineerden, twee naar huis?
Een mens mag hopen, maar het zal wel niet.
Michel. Die is nu aan de beurt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het zal er wel op uitdraaien dat Michel en Jerrel op de bank komen en Jerrel naar huis gaat (past mooi in de verhaallijn op tv). iedereen blji... K5 gesaved en de kijkers happy. Dan is het bij de volgende nominatie cruciaal wie er huismeester wordt.
Dat was ZO goed opgeruimd dat niemand het een dag lang heeft kunnen zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
ik vind dat idd wel heel jammer. ben blij als er een foto voorbij komt of iemand die mij een duimpje op geeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Moet je nagaan hoeveel wij bezig zijn met de nominaties. De eerste weken was dit veel minder. .
Als hij het maar laatquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
Michel zijn pijlen maar op Naomi gericht???
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat idd wel heel jammer. ben blij als er een foto voorbij komt of iemand die mij een duimpje op geeft
yep, de testosteron stijgt naar buiten proportionele hoogtesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
Michel zijn pijlen maar op Naomi gericht???
Tja.. hij is nu 2 weken met Julie bezig geweest... schiet niet echt op..quote:
Ook zo jammer dat dat zo moet gaan iedere week. Hadden ze daar ook gewoon een huisstemming van gemaakt was veel leuker geweest. Hangt toch heel wat vanaf met immuniteit. Maar iedereen moet weer een keer de winnaar zijn enzo. Gemiste kans.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel. Die is nu aan de beurt.
Is tot nu toe in volgorde van binnenkomst.
Jowi, Thomas, Liese, Naomi, de 4 o.g.
Toen Nick, Jill en Zoey.
Dus nu Michel of Julie.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niets gezien vandaag in de streamverslagen.
Wat is de hoogtepunt vandaag?
de sneeuw is wegquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hang.. nominatie gezeur.. hangquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk moet er na 23u25 gewacht worden, De Belgische kijkers moeten tot dan wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef Benny het volgende:
Vriendelijk verzoek om, als de uitslag straks eerder bekend is (Videoland-kijkers, ik kijk naar jullie), niet te spoileren.
Maak zo nodig gebruik van de spoiler-tag en houd het 'geheim' tot de aflevering is afgelopen (ca. 22.25 uur).
Ging vorige week (vrijwel helemaal) goed. Dus dat kan deze week best opnieuw
Dat wil nog niet zeggen dat je graag rottend eten tussen je tanden wil hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
wat zit die sjerrol nou dagen tussen zijn tanden te raggen, die nepzooi kan toch niet kapot
We hebben Mike gevolgd, veel nominatietheorieën gehoord en voor de rest hebben ze veel gehangenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou zal vast niet de 1e keer zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je graag rottend eten tussen je tanden wil hebben.
meuk gaat onder de tanden rottehquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
wat zit die sjerrol nou dagen tussen zijn tanden te raggen, die nepzooi kan toch niet kapot
quote:
Heb dat vaak als ik 's ochtends de streams kijkquote:
ja moet je doen , twitter is echt gaaf!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:22 schreef mario390 het volgende:
ik moet nur op twitter gaan
bb be nl
Goede samenvatting. En als Jerrel straks weg is wordt het alleen maar saaier. Dan pitten ze de hele dag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hang.. nominatie gezeur.. hang
Ik ga moord en brand schreeuwenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Batacuda het volgende:
VIER publiceert op Facebook:
"Big Brother heeft vanavond een speciale mededeling over de nominaties. Dan zal ook duidelijk worden waarom Zoey het zo moeilijk heeft. Er zijn hier zonder twijfel mensen die moord en brand zullen schreeuwen, anderen zullen superblij zijn. En in het huis zal er serieus geteld worden. Wie zal donderdagavond in de voetsporen van Patrick het huis verlaten?"
Wie zal.. impliceert 1 iemand..quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Batacuda het volgende:
"Big Brother heeft vanavond een speciale mededeling over de nominaties. Dan zal ook duidelijk worden waarom Zoey het zo moeilijk heeft. Er zijn hier zonder twijfel mensen die moord en brand zullen schreeuwen, anderen zullen superblij zijn. En in het huis zal er serieus geteld worden. Wie zal donderdagavond in de voetsporen van Patrick het huis verlaten?"
nu gaat t weer hoor. gelijk een neppe rennie genomenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig blijven cossen om je gedachten te verzetten
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dat vaak als ik 's ochtends de streams kijk
omg omg thnxs 4quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Batacuda het volgende:
Jepquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goede samenvatting. En als Jerrel straks weg is wordt het alleen maar saaier. Dan pitten ze de hele dag.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meuk gaat onder de tanden rotteh
duszz .. meuk mot weg
ontstoken muil as je dat niet lkkr fris maakt
NB.. rest is al ontstoken
En weerwolven, maar da's ook hangen...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Dan wordt het hang... hang .., hang
Er mag geen ruzie gemaakt wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goede samenvatting. En als Jerrel straks weg is wordt het alleen maar saaier. Dan pitten ze de hele dag.
Dat idee heb ik ook, daarom is zo ze aangedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Batacuda het volgende:
N.a.v. het persbericht van VIER concludeer ik dat Zoey als huismeester de drie (of meer) genomineerden moet reduceren naar twee.
Als ik Zoëy goed heb begrepen zat er een extra iets aan vast...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, daarom is zo ze aangedaan.
Zoëy maakt hem echt afquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
Dat lijkt me ook niet verstandig van Jerrel om met Zoey de ring in te gaan
Schijnbaar was in belgie te zien in de teaser dat er 3 genomineerden zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, daarom is zo ze aangedaan.
Nee, ze mocht er 1 saven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Batacuda het volgende:
N.a.v. het persbericht van VIER concludeer ik dat Zoey als huismeester de drie (of meer) genomineerden moet reduceren naar twee.
Ik meen echt gehoord te hebben er zijn drie andere bewoners met gelijke stemmen, 1 ervan kan jij savenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar was in belgie te zien in de teaser dat er 3 genomineerden zijn.
Dat is dus hetzelfde, in andere bewoordingen.quote:
Wie zou ze gesaved hebben.. Jill of Jerrelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik meen echt gehoord te hebben er zijn drie andere bewoners met gelijke stemmen, 1 ervan kan jij saven
Ik wou het net zeggen. Thanks for the laugh thoquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde, in andere bewoordingen.
Maakt mij in wezen niets uit. Een van de twee gaat dan vertrekken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zou ze gesaved hebben.. Jill of Jerrel
Denk je echt dat zij zo sterk is? Ik betwijfel het een beetje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ferret wil worstelen met Zoey.
Wat een hoogmoed, die meid vermorzelt hem.
Goede optie trouwens, mocht hij er onverhoopt niet uitgestemd worden.
Dat kan hoor. Ik herhaal alleen wat ik hier lasquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik meen echt gehoord te hebben er zijn drie andere bewoners met gelijke stemmen, 1 ervan kan jij saven
Jill. Dan blijft ze zelf buiten schot. K5 blij en Thomas blij. Jammer voor Jerrel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt mij in wezen niets uit. Een van de twee gaat dan vertrekken.
Ik hoor "Drie andere bewoners"quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
De promo is gefilmd/gedeeld
[ twitter ]
Ja, zonde hoor. Blijkbaar moet het slaapverwekkend blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Er mag geen ruzie gemaakt wordenIedere keer halen ze alle spanning uit het huis met hun rare fratsen.
Waar staat dat bericht? Het staat niet op de officiële Facebook van VIER?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Batacuda het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar staat dat bericht? Het staat niet op de officiële Facebook van VIER?
https://www.facebook.com/Play4be/
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Benny poste hem netquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee iemand is sowieso genomineerd + 3 bewoners met gelijke stemmen.
Dus ze moet kiezen tussen die drie bewoners wie er mag blijven
En dus drie mensen op de lijst
Denk ik, ik zou dolgraag dat fragment willen herbeluisteren...
Ah, van 4 naar 3 dus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Ondertitelingquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoor "Drie andere bewoners"
Dus er is 1 al zeker?
Hoor ik dit goed?
We hebben het al een paar keer kunnen zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Denk je echt dat zij zo sterk is? Ik betwijfel het een beetje.
"VIER fans" bij nader inzien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar staat dat bericht? Het staat niet op de officiële Facebook van VIER?
https://www.facebook.com/Play4be/
oh ja, met Lieze geloof ik!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het al een paar keer kunnen zien.
Wie er op de bank zitten, ik ben uren weggeweest, bezoek eruit getrapt en zie dat er nog steeds gesproken wordt over wie wat gestemd heeftquote:
Wie is Zikko?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef suzi1 het volgende:
zikko heeft liese 3 klappen in haar gezicht gegeven toen ze in die aparte room zaten
Goed dit.quote:
Je kan wel een weekje op vakantie, als je terugkomt is er niets veranderdquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wie er op de bank zitten, ik ben uren weggeweest, bezoek eruit getrapt en zie dat er nog steeds gesproken wordt over wie wat gestemd heeft
Fanpagina dus. Thank you, next.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Batacuda het volgende:
[..]
"VIER fans" bij nader inzien.![]()
https://www.facebook.com/VIER-Fans-1598042966921080
Hahahaquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Wel grappig dat de instagram pagina van Julie alle deelnemers met wie ze goed overeenkomt volgt; met uitzondering van Michel. Duidelijk zijn ze daar thuis niet blij met het soort contact dat ze heeft met Michel.
Oh ja! Was ik vergeten. Was wel een aardige jongen. Dacht alleen dat hij uit zichzelf is opgestapt, of ben ik in de war met een andere bewoner?quote:
Michel 6 dat is bijna niet anders mogelijk. Dan Nick Jill en jerrel 5 stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef jameshond7 het volgende:
Jerrel de meeste stemmen.
Michel, Nick en Jill op plek 2.
Zoey heeft Jill gesaved, dus Michel, Nick en Jerrel zijn genomineerd.
Jerrel vliegt eruit, en volgende week zullen Michel en Nick op Zoey stemmen.
Zoiets?
theo ging zelf wegquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja! Was ik vergeten. Was wel een aardige jongen. Dacht alleen dat hij uit zichzelf is opgestapt, of ben ik in de war met een andere bewoner?
Nee hoor. Volgende week weer een nieuwe stunt om het gelijk te houdenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed dit.
Doordat kunnen we de kleuterkamer volledig naar huis spelen
Michel meeste stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef jameshond7 het volgende:
Zoiets?
Theo,Jowi Daniëlle en Nathalie waren opgestaptquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja! Was ik vergeten. Was wel een aardige jongen. Dacht alleen dat hij uit zichzelf is opgestapt, of ben ik in de war met een andere bewoner?
Andersom wel, viel me op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Wel grappig dat de instagram pagina van Julie alle deelnemers met wie ze goed overeenkomt volgt; met uitzondering van Michel. Duidelijk zijn ze daar thuis niet blij met het soort contact dat ze heeft met Michel en zal ze toch echt moeten oppassen als ze haar relatie niet wil verbreken bij terugkomst.
Theo stapte op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval zal waarschijnlijk Jerrel 50 procent van de stemmen krijgen en zal de overige 50 procent verdeelt zijn over Nick en Michel (ik denk 20 procent voor Nick, 30 procent voor Michel)quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef jameshond7 het volgende:
Zoiets?
Kalf is al verdronken vrees ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Wel grappig dat de instagram pagina van Julie alle deelnemers met wie ze goed overeenkomt volgt; met uitzondering van Michel. Duidelijk zijn ze daar thuis niet blij met het soort contact dat ze heeft met Michel en zal ze toch echt moeten oppassen als ze haar relatie niet wil verbreken bij terugkomst.
Rudy en Freddyquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wie er op de bank zitten, ik ben uren weggeweest, bezoek eruit getrapt en zie dat er nog steeds gesproken wordt over wie wat gestemd heeft
Dan heeft Mike gestemd op Michel en op Liese?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel 6 dat is bijna niet anders mogelijk. Dan Nick Jill en jerrel 5 stemmen
Nick zal wel gesaved worden door het publiekquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die heeft Jill gesaved. Jill is veel te ontspannen.
Ach, blijkt dat er 4 genomineerd zijn en 1 kon er gesaved worden, dus waarschijnlijk nick michel + sjerrel of jill is wat ik nu lees, en gisteren al zeiquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan wel een weekje op vakantie, als je terugkomt is er niets veranderd
Ja, zo was het. Dankquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
theo ging zelf weg
zikko ging los op t eind. niet echt een vriendelijk persoon
Mike schijnt tegen Michel te hebben gezegd dat hij op hem heeft gestemd en dan de 2 de stem kan op Liese ja.. die weet ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan heeft Mike gestemd op Michel en op Liese?
Michel ook. Bye, bye Jerrel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Nick zal wel gesaved worden door het publiek
ik ga met jou meequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
Ga ik naar team mike moeten na donderdag
Dan kun je wel aan je water voelen dat Jerrel riebedebie gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Batacuda het volgende:
team mike lijkt eerder solo mikequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
Ga ik naar team mike moeten na donderdag
Ik denk eerder Nick 45%, Michel 45% en Jerrel 10%quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
In dit geval zal waarschijnlijk Jerrel 50 procent van de stemmen krijgen en zal de overige 50 procent verdeelt zijn over Nick en Michel (ik denk 20 procent voor Nick, 30 procent voor Michel)
wutquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kun je wel aan je water voelen dat Jerrel riebedebie gaat.![]()
Al was het alleen maar omdat deze broekenschijtersproductie niet kan omgaan met een social-media-relletje. Misschien kunnen ze Jerrel qua compensatie wel eindredacteur maken, dan zit er tenminste nog één echte vent in het productieteam.
Devide en conquerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoort naomi niet meer tot K3? ze zit niet in hottub
Iets met spijker en kop PB'tjequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al was het alleen maar omdat deze broekenschijtersproductie niet kan omgaan met een social-media-relletje. Misschien kunnen ze Jerrel qua compensatie wel eindredacteur maken, dan zit er tenminste nog één echte vent in het productieteam.
Ik ben compleet vergeten dat je stemt op diegene die van jou mag blijven, dacht even weer dat je stemt op diegene die van jou mag vertrekkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk eerder Nick 45%, Michel 45% en Jerrel 10%
Ik was ook niet uitgegaan van een andere optie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zal.. impliceert 1 iemand..
en dan liquidatierondesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jeejquote:
Echte vent, Jerrel,quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
alsof er ooit nog een BB komt na deze flopquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Ireth het volgende:
- een ghotic
- een jehova
Wie vult verder aan???
zolang hij niet over sex praat kan ik hem wel velen. je dommer voor doen dan je bent. bij hem klopt dat gegeven welquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jeej![]()
Niet dat ik Mike zo'n leuk persoon vind. Maar van de rest weten we al wat ze gaan doen.
er waren er 4 met 5 stemmen, mike heeft weer gelogen en niet op michel gestemd en zoey heeft jill gesaved, blijven over ferrel nick en michel, ziet er slecht uit voor Ferrel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ik denk dat er buitenlands bloed in zitquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan michel nog zo bruin zijn vergeleken met de anderen. Zonnebankkuur gedaan voordat hij binnen kwam of zo. Of ook uit een spuitbus
Weet je zeker dat er niet een beetje groen bij zit?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan michel nog zo bruin zijn vergeleken met de anderen. Zonnebankkuur gedaan voordat hij binnen kwam of zo. Of ook uit een spuitbus
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Ofwel denkt Zoey: Jill is de favoriet van het publiek dus ik zet haar tegen Michel en Nick zodat een van hun 2 moet vertrekken.
Ik hoop wel dat ze Jerrel niet gered heeft.
Hij zei dat hij echt super bruin wordt in de zomer. Mijn broer is nog wat bruiner en ik ben spierwit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat er buitenlands bloed in zit
Klopt. Gisteren was het leuker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
nou de tube was ooit wel veel gezelliger
Ze plakt teveel aan andere mensen. Eerst aan Lieze; nu aan Michel. Weinig 'eigen' persoonlijkheid. En ook weinig respect voor haar man/vriend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat is er zo leuk aan Julie. Ze ligt echt goed in de groep. Maar ze komt wat saai over.
ik had zo ooit een vriendin en die werd ook stikbruin. haar broer was bleek en blondquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij echt super bruin wordt in de zomer. Mijn broer is nog wat bruiner en ik ben spierwit.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zolang hij niet over sex praat kan ik hem wel velen. je dommer voor doen dan je bent. bij hem klopt dat gegeven wel
en wat mike doetquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het zal er wel op uitdraaien dat Michel en Jerrel op de bank komen en Jerrel naar huis gaat (past mooi in de verhaallijn op tv). iedereen blji... K5 gesaved en de kijkers happy. Dan is het bij de volgende nominatie cruciaal wie er huismeester wordt.
Geen idee. Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat is er zo leuk aan Julie. Ze ligt echt goed in de groep. Maar ze komt wat saai over.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze plakt teveel aan andere mensen. Eerst aan Lieze; nu aan Michel. Weinig 'eigen' persoonlijkheid. En ook weinig respect voor haar man/vriend.
En zweren op het hoofd van de kindjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze plakt teveel aan andere mensen. Eerst aan Lieze; nu aan Michel. Weinig 'eigen' persoonlijkheid. En ook weinig respect voor haar man/vriend.
Pittige tante. Laat niet over zich lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nadat ze geen valentijnsdiner wou met Matt omwille van respect voor haar vriend maar daarna met Michel wat ging knuffelen in bed kan je haar moeilijk nog serieus nemen.quote:
Ja de één heeft gewoon geluk hehe. Eigenlijk alle drie mijn broers redelijk wit en de oudste dus echt mega bruin. Gelukkig wel de ogen van mijn pa..quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had zo ooit een vriendin en die werd ook stikbruin. haar broer was bleek en blond
het kan dus welja
Ja, maar ook hoe makkelijk ze met volle kratten sjouwt en mensen de lucht induwt.quote:
Julie is toch nooit heel zwaar geweest? Meen hier een keer 90 gelezen te hebben. Waarom je dan een maagband neemt en niet wat anders probeert weet ik ookniet maar bij dat soort programmas waren het altijd figuren die nog 2x Thomas waren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind Julie echt redelijk strak in vel. Ik keek vroeger die programma's waarin ze het vel gingen corrigeren. Dat hing echt onwijs.
ik weet niet, wit is wel ok, ik heb er echt vrede mee. trots op mijn#quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja de één heeft gewoon geluk hehe. Eigenlijk alle drie mijn broers redelijk wit en de oudste dus echt mega bruin. Gelukkig wel de ogen van mijn pa..
Wat een saaie stream. Echt ongelooflijk. Altijd als ik tijd heb te kijken is het saai.. Kijk ik niet, dan lees ik hier van alles!
Oja dat had ik hier gelezen! Nou.. Ik zou het erger vinden hoe ze met Michel knuffelt idd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nadat ze geen valentijnsdiner wou met Matt omwille van respect voor haar vriend maar daarna met Michel wat ging knuffelen in bed kan je haar moeilijk nog serieus nemen.
Nee er is er 1 met de meeste stemmen en nog 3 anderen met gelijke stemmen, zie promo gepost door Benny in post #189.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
er waren er 4 met 5 stemmen, mike heeft weer gelogen en niet op michel gestemd en zoey heeft jill gesaved, blijven over ferrel nick en michel, ziet er slecht uit voor Ferrel.
Ik zwaai ferrel alvast uit![]()
![]()
Is ook niks aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
het was denk een foutje, jerrel was 90kgquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Julie is toch nooit heel zwaar geweest? Meen hier een keer 90 gelezen te hebben. Waarom je dan een maagband neemt en niet wat anders probeert weet ik ookniet maar bij dat soort programmas waren het altijd figuren die nog 2x Thomas waren.
Ja dat is wel waar, zij wogen rond de 150. Die maagband snap ik dus ook niet. Misschien onzekerheid en zelf betaald of toch medische achtergrond.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Julie is toch nooit heel zwaar geweest? Meen hier een keer 90 gelezen te hebben. Waarom je dan een maagband neemt en niet wat anders probeert weet ik ookniet maar bij dat soort programmas waren het altijd figuren die nog 2x Thomas waren.
Vroegahhh... Toen schrijfmateriaal verboden was in een RLSquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom heeft die Jerrel continu een pen.
Ze is maar 1,62 en had slaap apneu.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik ruik een mooi verhaallijntje. Helaas hebben ze bij de productie allemaal last van een chronisch verstopte neus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Verklaart ook de ik zal het achteraf uitleggen. Is niet echt nodig bij Jerrel, Michel en Nick lijkt me?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:01 schreef Oranos het volgende:
Jill erop zetten zou tactisch slim zijn, die heeft kans om te winnen en dan vooral omdat stemmen van K5 kant verdeeld gaan worden tussen Michel en Nick.
Maar ik weet niet of Thomas die fok haar in dank af zou nemen
Uit haar voorstelfilmpje bleek wel dat het een combinatie van ijdel en onzekerheid was. Ze moest de bevestiging van haar kinderen krijgen over hoe ze zich kleed en eruit ziet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, zij wogen rond de 150. Die maagband snap ik dus ook niet. Misschien onzekerheid en zelf betaald of toch medische achtergrond.
Nee uitleg zal hoe dan ook nodig zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Verklaart ook de ik zal het achteraf uitleggen. Is niet echt nodig bij Jerrel, Michel en Nick lijkt me?
Spannend wel dit
Misschien gewoon geen zin om de plomp in te gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoort naomi niet meer tot K3? ze zit niet in hottub
Tegenover de andere wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee uitleg zal hoe dan ook nodig zijn
Iets van Jill is heel populair dus die wint het eerder van michel en nick dan sjerrel, dus sjerrel savequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee uitleg zal hoe dan ook nodig zijn
Dan heeft ze allebei de groepen tegen. Jerrel kan ze beter verdedigen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iets van Jill is heel populair dus die wint het eerder van michel en nick dan sjerrel, dus sjerrel save
Kan je dan ook meteen doorspoelen naar de bekendmaking?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef Batacuda het volgende:
Een kleine 12 minuten en de uitzending staat op VL.
Of een verhaal dat Jerrel er nog maar net is en een kans verdiend en dat degene die er langer zijn het maar samen moeten uitvechten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iets van Jill is heel populair dus die wint het eerder van michel en nick dan sjerrel, dus sjerrel save
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |