Gast, doe even normaal...quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel; ik ga naar de dagb kamer
en BB moet tegen mij zeggen
hou die medijnen voor jezelf
ander wrd het een groot ding
Matt; ja ik ook mn kleding
Tarre; ;;ljaaaah
alles wrd zo groot gemaaaakt
WAT VOOR MEDICIJNE SMERIG KUTJONG
Gatver! Zit net aan een broodje chocopasta.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef danilel het volgende:
ik geloof er geen reet van dat het diarree was, dat ruik je en zoey zei dat het plakkerig was
lieff van Feboquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef Koekeloeren het volgende:
Omg en ze switchen van dit gesprek af. Terwijl febo geeft beloofd dat het niet op de stream is geweest
Arme knulquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef Kinga het volgende:
Jawel hoor Matt, we weten ALLEMAAL van je ongelukje.
Jammer joh, too little too late.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Damn!! Ik ben weer om!!
Jerry moet blijven
ja die terror jerrol is niet meer, misschien na vanavond? Hope so!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:00 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de rebelse jerrol? Vind hem maar erg soft de laatste tijd. Mag wel weer wat drama in
Die heeft op zijn flikker gehad en mag niets meer. Staat voor de exit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:00 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de rebelse jerrol? Vind hem maar erg soft de laatste tijd. Mag wel weer wat drama in
I hope so. En anders mag die eruitquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
ja die terror jerrol is niet meer, misschien na vanavond? Hope so!
Denk het niet, best wel leuk gesprekje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Gemaakt onderonsje tussen Matt en Jerrel
Gast? Ben je altijd zo aso naar vrouwenquote:
zwak, als je stoer doet moet je stoer blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey ligt ook de hele dag al in haar nest met haar luie ass
Ut kereltie komt net kiekn!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef danilel het volgende:
matt denkt de vaderfiguur te kunnen spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Durft een aantal mensen niet onder ogen te komen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Mens speelt het slimquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef danilel het volgende:
[..]
zwak, als je stoer doet moet je stoer blijven
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
is matt zijn broekhoestboxer ritueel aan het verbranden
Ja, maar dat kan toch haast niet. Zie geen ander volwaardige finalist voor de Nederlanders....alleen kinderen. Zelfs Mike loopt te huppelen en verstop plekjes te zoeken hohoe waar ben ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als Nick en Michel genomineerd zijn is Michel out.
Niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Had ie die Pamper nog maar gehad laatst...quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef Kefke04 het volgende:
Matt die zegt dat ie wel de vaderfiguur kan spelen, hij is net uit de pampers.![]()
20 jaar. Meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt denkt dat ie wel de vader figuur zou kunnen zijn
als er nog 6 overblijven
Klopt, dat is het gewoon.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Durft een aantal mensen niet onder ogen te komen.
Dat is een van de weinige mensen daar die loopt te kuisenquote:
Ik heb Zoey zien puzzelen vanmorgen en daarna is ze ondergedoken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb geen hekel aan haar, maar heb ook niets met haar. Slangquote:
Julie?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:07 schreef Benny het volgende:
Wie ging er nou naar bed om te huilen?
Pilletjes?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb Zoey zien puzzelen vanmorgen en daarna is ze ondergedoken.
Die neemt weer geen pilletjes in en slaapt de hele dag.
Uurtje per dag en dan terug haar nest in. Slaapt 's nachts ook slecht zegt ze maar misschien komt dat omdat ze overdag iedere keer ligt te pitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige mensen daar die loopt te kuisen
Ze mag van mij stoppen want ze zijn er allemaal ingetrapt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef aswesleep het volgende:
Hoelang is Zoey al bezig met dit kweken van medelijden?
Thomas ziet eruit als een knuffelbeer, maar is net zo'n slang als Zoey.quote:
Zal toch echt haar bed moeten uitkomen als huismeester. Zitten de gasten nog niet aan tafel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef danilel het volgende:
[..]
zwak, als je stoer doet moet je stoer blijven
Oh echt, wat zei Nick daarop?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft het ook tegen hem gezegd.
Dat heb ik niet meegekregen. Matt zei het net.quote:
Dat 'slang' en 'vals' steeds zie ik niet. Ze zitten in een spelquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thomas ziet eruit als een knuffelbeer, maar is net zo'n slang als Zoey.
Een slang draait ook overal omheen. Wat snap je daar niet aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'slang' en 'vals' steeds zie ik niet. Ze zitten in een spel
Thomas heeft nooit tegenover iemand gedaan alsof ie niet op die iemand zou stemmen
Op het scherm laten zien wie wie heeft genomineerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:13 schreef Tamiro het volgende:
Boooooooooooooring. Komaan BB gooi wat drama ertegenaan.
Drop de bom
Netjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft het ook tegen hem gezegd.
Ik snap wat een slang is, ik zie het alleen niet terug bij Thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een slang draait ook overal omheen. Wat snap je daar niet aan.
Thomas speelt nu toch ook het spel met die biggen. Was ook zijn ideequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap wat een slang is, ik zie het alleen niet terug bij Thomas
Ferrel is vals, en Mike doet ook een goede poging
Welke biggen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thomas speelt nu toch ook het spel met die biggen. Was ook zijn idee
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, je zegt het goed, hij speelt het spelquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Black cobraquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zoey is helemaal geen slang ...
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef Batacuda het volgende:
Matt: "Ik denk dat ik wel een beetje de vader-figuur kan spelen als we met zessen overblijven."
Ja dat was toch al dagen duidelijk?quote:
Klopt, was hier niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was toch al dagen duidelijk?
De grootste slangquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zoey is helemaal geen slang ...
Vader figuur voor wie?quote:
Ook een slang waar voedsel doorheen gaatquote:
Ook een beetje verzuurd merk ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
De grootste slang
Maar speelt ook, dus geen problemen mee
10 dagen ben je eraf geflikkerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang was Videoland ook alweer gratis
Weet ik niet, kijk via die Belg. Gratisquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Proefperiode? 2 weken dacht ik?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mag ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook een beetje verzuurd merk ik
14 dagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Het was een retorische vraagquote:
Komt stront uit die muil van hemquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben gekomen om sfeer te maken en mensen te verbinden"
Chill man. Gaat lukken met je tactiek van op de achtergrond blijven
In een groep heeft niemand denk ik iets echt tegen hem. Maar het is ook niet iemand die echt bij de groep hoort. Zo eentje die je soms spontaan vergeet om uit te nodigen zonder daar kwaad bij te willen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef BB-King het volgende:
Matt is een sociale kameleon die met iedereen kan opschieten.
Miaauuuwwquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:21 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill natuurlijk en moet zij hem daddy noemen.
Wacht maar tot ie zijn overige 80% Matt inzetquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben gekomen om sfeer te maken en mensen te verbinden"
Chill man. Gaat lukken met je tactiek van op de achtergrond blijven
Zit inderdaad geen kwaad bij....quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
In een groep heeft niemand denk ik iets echt tegen hem. Maar het is ook niet iemand die echt bij de groep hoort. Zo eentje die je soms spontaan vergeet om uit te nodigen zonder daar kwaad bij te willen.
Een slijmjurk, zoals al die andere slijmjurken die "met iedereen opschieten kunnen" Off-Stream lullen ze raar genoeg elkaar allemaal het mes in de rug volgens iedereen On-Streamquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef BB-King het volgende:
Matt is een sociale kameleon die met iedereen kan opschieten.
Op het hele huisquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef danilel het volgende:
dus mike heeft dus op michel gestemd en op wie nog meer?
Matt op 20%:quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie zijn overige 80% Matt inzet
Die jongen heeft best een grote verantwoordelijkheid binnen het gezin. Beide ouders gehandicapt en ziek meende ik? lijkt me zwaar voor een jongen van 20quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:21 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill natuurlijk en moet zij hem daddy noemen.
Hij zei Liese. Maar hij heeft al zoveel gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef danilel het volgende:
Ik las homotrainerquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef Kefke04 het volgende:
na kroepoekgate, gaat het nu weer over hometrainergate
met 24 wegwerp-emailadressen slechts 24 ct/jrquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk Jerrel maar weet het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef danilel het volgende:
Nopequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef danilel het volgende:
[..]
aha nog steeds niet duidelijk dus
Best zwaar als je een paar maanden optieftquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die jongen heeft best een grote verantwoordelijkheid binnen het gezin. Beide ouders gehandicapt en ziek meende ik? lijkt me zwaar voor een jongen van 20
Ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Best zwaar als je een paar maanden optieft
dat kan niet want dan was er geen gelijkspel dan hadden ze beide 6quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk Jerrel maar weet het niet.
Hij blijft niet hangen iigquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Windhapper het volgende:
Matt is ook zo ieamd waar je je later van afvraagt of hij er nou wel of niet bij was. Maakt gewoon totaal geen indruk.
100%quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan staat Michel erop als hij nu niet liegt.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Windhapper het volgende:
Matt is ook zo iemand waar je je later van afvraagt of hij er nou wel of niet bij was. Maakt gewoon totaal geen indruk.
Wie?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Windhapper het volgende:
Matt is ook zo iemand waar je je later van afvraagt of hij er nou wel of niet bij was. Maakt gewoon totaal geen indruk.
Bedoel jequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:25 schreef suzi1 het volgende:
je merkt wel als matt erbij is. iig 1 a 2 mensen zullen het zeker opmerken
Ah!! Mike heeft gezegd dat hij op Michel heeft gestemd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan staat Michel erop als hij nu niet liegt.
Gisteren. Vanavond uitslagquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:26 schreef Soury het volgende:
Hebben deze gesprekken nog zin? Ik neem aan dat de stemmen al lang gedaan zijn.
nou op bovenstaande reacties. dat mensen niet door hebben als hij in je vriendengroep zou zittenquote:
Okquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou op bovenstaande reacties. dat mensen niet door hebben als hij in je vriendengroep zou zitten
Met als voordeel voor Matt dat hij nog geen stemmen krijgt en er morgenavond nog niet uitligt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Windhapper het volgende:
je moet ook kleur bekennenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe Homo's in TV programma's zonder uitzondering denken net iets meer belangrijk te zijn vanwege hun zelf gekozen status dan "normale" mensen .. idem ook Vegans en aanverwante minderheid soort...
Domme vraag idd. Kijk naar die bakkus van dat ventje, dan weet je dat hij niet in een hoek zit met zijn maten en gezellig een advocaatje aan het wegzuipen is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ben jij een extravagant persoon in de club? Of iemand die lekker aan de bar gaat zitten?"
Waar hebben ze die dombo gevonden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
Matt aan Jerrel: "Ben jij een extravagant persoon in de club? Of iemand die lekker aan de bar gaat zitten?"
Toch misschien wel leuk om "speciaal" te zijn en niet gemiddeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe Homo's in TV programma's zonder uitzondering denken net iets meer belangrijk te zijn vanwege hun zelf gekozen status dan "normale" mensen .. idem ook Vegans en aanverwante minderheid soort...
incl zelfde rek nr?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je 10 email adressen aanmaakt kan je nog 100 dagen
...live op het scherm in de woonkamerquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
oproepje aan grote broer: maak de nominaties bekend
hij zat zelfs bij de laatste 40 ving ik op!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:31 schreef Batacuda het volgende:
Hoe is Matt door zo een casting heen gekomen? Op basis van zijn evenementenfoto's?
Laatste 4 zelfsquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij zat zelfs bij de laatste 40 ving ik op!
Jill met Michel toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
Oh, Moeten Michel en Zoey in het restaurant eten.
Ze vraagt met een bedeest stemmetje wat hij lekker vindt.
hij deed al het e.a. voor TV..ietsen jeugdquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:31 schreef Batacuda het volgende:
Hoe is Matt door zo een casting heen gekomen? Op basis van zijn evenementenfoto's?
Hij schijnt ook contact met die Peter Van de Veire te hebben via zijn radioshow?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:31 schreef Batacuda het volgende:
Michel, Zoey én Jill, omdat ze met een oneven aantal zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
Zoey gaat serveren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
Vanavond na 22.30 uur als we geluk hebben. Bij pech morgenochtend vroeg pas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
oproepje aan grote broer: maak de nominaties bekend
Altijd 2 toch? Morgen Jerrel en Nick, dat zal een feest worden.quote:
Deze keer met zijn drietjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Altijd 2 toch? Morgen Jerrel en Nick, dat zal een feest worden.
Het is niet toevallig. Sommige mensen zitten in een kaartenbak omdat ze graag op tv willen. Altijd al zo geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij schijnt ook contact met die Peter Van de Veire te hebben via zijn radioshow?
Wel erg toevallig allemaal.
Nee, want morgen is de exit, en het zal toch echt in de uitzending moetenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond na 22.30 uur als we geluk hebben. Bij pech morgenochtend vroeg pas.
De lat lag niet heel hoogquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Benny het volgende:
Matt komt het gesprek met Jerrel samenvatten aan Thomas en Jill:
"We hebben echt goed gepraat. Echt leuke onderwerpen."
Vorige week was het ook donderdagochtend omdat Patrick zijn verrassing kreeg op woensdagavond, opa geworden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want morgen is de exit, en het zal toch echt in de uitzending moeten
Vorige week was het ook op de dag van vertrekquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want morgen is de exit, en het zal toch echt in de uitzending moeten
Dat was toen hij 10 was toch? Niet zo lang geleden op zich.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij schijnt ook contact met die Peter Van de Veire te hebben via zijn radioshow?
Wel erg toevallig allemaal.
Dat waren twee nare boodschappenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook donderdagochtend omdat Patrick zijn verrassing kreeg op woensdagavond, opa geworden.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook op de dag van vertrek
Huh?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook donderdagochtend omdat Patrick zijn verrassing kreeg op woensdagavond, opa geworden.
Woensdag op tv, donderdagochtend aan bewoners.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Dan hebben de tv-kijkers dus alleen tijdens de live-show kunnen stemmen
Erg kort, die tijden om te kunnen stemmen steeds
Nee kijkers kregen wel de nominaties te zien op woensdagavond, de bewoners kregen de uitslag pas op donderdagochtend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Zal toch niet alvast het afscheidsgesprekje geweest zijn....zoals zo duidelijk was in Utopia die tweegeprekken wat ze allemaal mee hadden gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Benny het volgende:
Matt komt het gesprek met Jerrel samenvatten aan Thomas en Jill:
"We hebben echt goed gepraat. Echt leuke onderwerpen."
Als Nick en Michel genomineerd zijn en de helft uit protest het huis verlaat zijn daarop straks de nieuwe bewoners weer te zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:37 schreef Batacuda het volgende:
Met die schermen in de keuken wordt ook niet veel mee gedaan behalve digitaal behang spelen.
[ afbeelding ]
Je zit me na te pratenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb een droge slaapbek. Alsof ik een dode rat heb gegeten"
Juist.
Jullie verwarren de bekendmaking op tv met de bekendmaking in het huis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Huh?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Woensdag op tv, donderdagochtend aan bewoners.
Ah, zie, maar daar ging het om toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee kijkers kregen wel de nominaties te zien op woensdagavond, de bewoners kregen de uitslag pas op donderdagochtend.
En Jill vind het héél ergquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:41 schreef M.Ritcher het volgende:
En ploft ongevraagd naast Jill op bed. Die gozer heeft echt een bord voor zijn dikke harses.
Het is zijn bedquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:41 schreef M.Ritcher het volgende:
En ploft ongevraagd naast Jill op bed. Die gozer heeft echt een bord voor zijn dikke harses.
Hoop toch dat de bewoners het ook gewoon vanavond te zien krijgen. Misschien nog wat actie op de streams.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ah, zie, maar daar ging het om toch?
Dat WIJ weten wie de genomineerden zijn
Ik snap echt niet wat Tokkie fans bezield om overal over te zeiken en te jankenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Batacuda het volgende:
Waar kunnen we de petitie tekenen?
[ afbeelding ]
Hoeft niet, hij gaat er morgen gewoon uit. Problem solved en Endemol Shine houdt zijn straatje schoon.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ligt met haar poten op zijn kussen en wil nu zijn been knuffelen, heul zat yahquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer duidelijk laten merken hem toch echt zat te zijn.
Als het ff kan, graagquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoop toch dat de bewoners het ook gewoon vanavond te zien krijgen. Misschien nog wat actie op de streams.
Het is wel grappig dat mensen in een tv programma zich er mee gaan bemoeien. Met glitter plaatjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap echt wat Tokkie fans bezield om overal over te zeiken en te janken
Ongelofelijk hoe ver mensen kunnen gaan.
Jill is een aandachtsorgel ,,wordt met de dag vervelenderquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze ligt met haar poten op zijn kussen en wil nu zijn been knuffelen, heul zat yah
okequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh ..
is een belgisch kook ding
vorige keer ook
Merk er niks vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan hyvesquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat mensen in een tv programma zich er mee gaan bemoeien. Met glitter plaatjes
Als het haar uitkomt, ja. Maar als ze dan weer aandachttekort komt zoekt ze hem weer op. Vind het een vervelend meisje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Naar wijf is hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als het haar uitkomt, ja. Maar als ze dan weer aandachttekort komt zoekt ze hem weer op. Vind het een vervelend meisje.
Dan smaakt het toch naar ietsquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Gooien die Belgen kennelijk overal overheen
Die mag echt zo snel mogelijk terug naar Opaquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:46 schreef Flow3r het volgende:
We mogen niet zien hoe Jill weer bovenop Matt springt
Als ik mag kiezen tussen iemand of Ferrel mag iemand blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:48 schreef Kefke04 het volgende:
Als ik moet kiezen tussen ferrel en Jill dan mag ferrel van mij blijven
Theo en Patje en Els zijn thuisquote:
Ik heb een smaak in m'n mond alsof er een muis in heeft liggen jongen, zeg ik dan altijd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb een droge slaapbek. Alsof ik een dode rat heb gegeten"
Juist.
IK boer in haar smoelquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:49 schreef puzziepie het volgende:
Jill moet ff scheetjes laten ,...lekker tegen Matt aan
Wat mij betreft fluit Jerry nog eens lekker in haar oortjes
Ik ben helemaal voorrrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:48 schreef Kefke04 het volgende:
Als ik moet kiezen tussen ferrel en Jill dan mag ferrel van mij blijven
Misschien moeten ze vanavond nog intensief tv maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef Toweler het volgende:
Jill en Thomas hebben dus geslapen vanmiddag
Zal Matt niet erg vindenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:49 schreef Flow3r het volgende:
Jill moet een scheetje laten op Matt;s bed maar het lukt niet
Oh ik kan maar één duimpje makenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vanavond nog intensief tv maken.
Alleen Patje was tofquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:54 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Theo en Els volwassen noemen gaat me ook wat ver
Normaal wordt er bij BB een nummer gemaakt vanwege een boze partner die niet kan aanzien dat zijn geliefde daar met een ander tussen de klamme lappen duikt en hem/haar er dan uit wil halen, maar ja, ze willen daar maar niet neuken, dus moeten ze het over een andere boeg gooien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Mattje in de glasbak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:55 schreef Batacuda het volgende:
Wat zouden ze zingen bij de poort?
"Mattje bedankt"
of "Mehèèt bedankt"?
Als ik met een polonaise uit bed wordt gerukt gaan er dooien vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey haar slaap is belangrijk. Wijf pit de hele dag
LOLquote:
Coolquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik met een polonaise uit bed wordt gerukt gaan er dooien vallen.
dat zei zoey inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:57 schreef Toweler het volgende:
Hoorde ik het goed?
"Jill gaat helemaal niet naar huis geloof mij"
Ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:57 schreef Toweler het volgende:
Hoorde ik het goed?
Ja er is niks te vreten daarquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ietsje meer onderkin lijkt
zal het licht zijn
ze gaan bijna kapot van de hongurr
Ik vind haar ondertussen strontvervelend, dus dat past welquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:49 schreef Flow3r het volgende:
Jill moet een scheetje laten op Matt;s bed maar het lukt niet
Daar mag ze eigenlijk niks over zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:57 schreef Toweler het volgende:
Hoorde ik het goed?
Is dat zo?quote:
Not my food ! Zoete aardappel lust ik niet ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eeeeeeeeeetehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Conjo's
zuure boon ,zoete aardappel..kippie
Wat denk je zelf,vraag muttie even voor uitlegquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:02 schreef mario390 het volgende:
wat daar wel vor en kind heruitkomt
bij thomas met jerel
Aangezien jij al jaaaaren alles beter weet ... vertel : Wie komt er op de bank?quote:
lekker manquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Not my food ! Zoete aardappel lust ik niet ....
Alles is goed al jaren als je het tegenovergestelde denktquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aangezien jij al jaaaaren alles beter weet ... vertel : Wie komt er op de bank?
Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles is goed al jaren als je het tegenovergestelde denkt
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo klaar als een klontje, heb jij vandaag een jankende Jill gezien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |