Goedemorgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:24 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Druk druk druk enzo. Maar nu even een inkakmoment
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef Prisha het volgende:
nog steeds dezelfde topic als gisterenochtend
het valt me op vanwege die Epic Violin Guy omdat ik me gister steeds afvraag wat/wie dat dan is....en nu is ie er nog steedsquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMaar goed, meerdere users die nu even druk zijn met andere dingen; komt vast binnenkort wel weer goed
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
het valt me op vanwege die Epic Violin Guy omdat ik me gister steeds afvraag wat/wie dat dan is....en nu is ie er nog steeds
jaaaaaaaaquote:
Oh jaquote:
streams van NASA vanaf ongeveer 20:00quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaDat wil ik ook wel zien eigenlijk
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
streams van NASA vanaf ongeveer 20:00
https://mars.nasa.gov/mars2020/timeline/landing/watch-online/
Om 12 uur is het pauzequote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
GEZELSCHAP![]()
![]()
Hopelijk gaat het zo beter! Is het al tijd voor pauze?
Jaa dan zien we @H_T (nou ja zijn naam danquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
streams van NASA vanaf ongeveer 20:00
https://mars.nasa.gov/mars2020/timeline/landing/watch-online/
aha! Ik ga zo luisteren. Tnx!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan die knakker op de viool in het begin![]()
Iedereen heeft het altijd over de Epic Sax Guy, de viool verdient meer waardering!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef Arizona het volgende:
Jaa dan zien we @:H_T (nou ja zijn naam dan) landen op Mars
Nog even! Je kan het!quote:
Jaaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef Arizona het volgende:
Jaa dan zien we @:H_T (nou ja zijn naam dan) landen op Mars
Ergens is dit heel rustgevend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef Prisha het volgende:
nog steeds dezelfde topic als gisterenochtend
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:36 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin wanneer moest jij nu weer werken? Morgen?
ja eigenlijk welquote:
Ah, iemand meldt zich met een motiefquote:
Ik lag tot 12 uur in bed, lui te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, iemand meldt zich met een motief![]()
Vertel eens, want deed jij gisterochtend en waar was je?
Is er een getuige die dit verhaal kan bevestigen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lag tot 12 uur in bed, lui te zijn.
Als je mijn situatie een beetje kent, weet je dat die er niet was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er een getuige die dit verhaal kan bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je mijn situatie een beetje kent, weet je dat die er niet was.Je vergeet de website Cyan9slaapt.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
*checkt slaapkamer op verborgen camera's*quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet de website Cyan9slaapt.nl
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je mijn situatie een beetje kent, weet je dat die er niet was.Geen getuige dus, verdacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat zou ik maar doen jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
*checkt slaapkamer op verborgen camera's*
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen getuige dus, verdacht!Voor jou is er elke woensdag aoibhinslaapt.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gelukkig dan maar dat ik goed weet waar de camera is en wie daarachter zitten!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is er elke woensdag aoibhinslaapt.nl
Hopelijk komt het straks nogquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Al 5 uur wakker, maar toch heb ik nog het gevoel dat ik slaap. Jemig, wat voel ik me loom vandaag.![]()
Dat laatste weet je juist niet. Want wij zijn niet degene die de website bezoekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik goed weet waar de camera is en wie daarachter zitten!
Ik kan me niet voorstellen dat er lurkers zijn die vrijwillig naar mijn gaapfestijn willen kijken. Die weet ik wel weg te jagenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste weet je juist niet. Want wij zijn niet degene die de website bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |