abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:01:49 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_198051077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ergens in het afgelopen halfjaar lijkt de motivatie van beleidsmakers verschoven, van het vooral (in het begin vaak op nogal klungelige wijze) oprecht willen indammen van het virus tot het haast hysterisch bedrijven van symboliek en politieke stokpaardjes. Zo terugkijkend vind ik het opvallend, en ook wel zorgelijk, hoe een overheid binnen relatief korte tijd zo kan transformeren.
Oprecht willen indammen?

Ze hebben in het begin schromelijk gefaald wat tot heel veel doden heeft geleid, en willen dat waarschijnlijk niet nog een keer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198051096
Office staff to be told to keep working from home once lockdown eases

https://f7td5.app.goo.gl/Bh3rVa

Sent via @updayUK

Hmmm maar heel veel bedrijven waaronder ook multinationals zijn daar dus al bezig voor als het wel weer mag vaccinatie verplicht te maken 😌😇

Israël ook, alles gaat ook begin volgende maand maar concerten, andere grote evenementen, en ik las nu toch ook sportschool enzo alleen nog maar voor gevaccineerden.

In de praktijk lijkt het er toch op dat het normale leven alleen terugkomt voor gevaccineerden 😂

Benieuwd of nl uiteindelijk ala enige anders gaat zijn... als internationaal georienteerd handelsland... afhankelijk van reputatie dus... "Benieuwd".

Blij dat ik het vaccin zowieso neem 😂
#WeesGeenWhales
pi_198051103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je kunt dat niet presenteren als een feit. Ik zit met veel personeel dat langdurig ziek is vanwege na effecten van covid. Maanden geleden covid gehad, nog altijd niet inzetbaar.

Nou, doe me dan maar een paar extra patiënten.

Het gaat niet zozeer om het in quarantaine gaan, maar vooral om langdurig verzuim door covid.
bijzondere opmerking. liever meer patienten met het virus dan dat 1 zorgmedewerker het virus heeft? die waarschijnlijk jong is en er wel boven op komt
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:03:48 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198051107
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

bijzondere opmerking. liever meer patienten met het virus dan dat 1 zorgmedewerker het virus heeft? die waarschijnlijk jong is en er wel boven op komt
Hij zegt net dat die langdurig thuis zitten?

Lees je wel of?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:04:33 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_198051118
quote:
Ga ergens anders domme gotchas uithalen.
quote:
die waarschijnlijk jong is en er wel boven op komt
'waarschijnlijk'
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Sport woensdag 17 februari 2021 @ 10:05:18 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198051135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:02 schreef eragon2890 het volgende:
Office staff to be told to keep working from home once lockdown eases

https://f7td5.app.goo.gl/Bh3rVa

Sent via @:updayUK

Hmmm maar heel veel bedrijven waaronder ook multinationals zijn daar dus al bezig voor als het wel weer mag vaccinatie verplicht te maken 😌😇

Israël ook, alles gaat ook begin volgende maand maar concerten, andere grote evenementen, en ik las nu toch ook sportschool enzo alleen nog maar voor gevaccineerden.

In de praktijk lijkt het er toch op dat het normale leven alleen terugkomt voor gevaccineerden 😂

Benieuwd of nl uiteindelijk ala enige anders gaat zijn... als internationaal georienteerd handelsland... afhankelijk van reputatie dus... "Benieuwd".

Blij dat ik het vaccin zowieso neem 😂
Logisch, mutaties wil je zoveel mogelijk de kop in drukken.
Anders blijf je aanmodderen. Dus of een streng testbeleid, of een streng vaccinatiebeleid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198051138
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hij zegt net dat die langdurig thuis zitten?

Lees je wel of?
ja dit heb ik gelezen, vond het bijzonder.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:06:01 #263
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198051149
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:05 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

ja dit heb ik gelezen, vond het bijzonder.
Ik niet, zie het ook in de praktijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:06:28 #264
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198051155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:48 schreef Ronald het volgende:

[..]

En die overtuiging is best wel een probleem. Ik heb zelf niet heel vast last van de avondklok met een jonge zoon die ligt te slapen 's avonds. Dus heel veel ga ik toch niet de deur uit, maar geef de jeugd eens weer wat vertier en perspectief. Dit begint echt idiote vormen aan te nemen. Het hele beleid is een zwart gat zonder exit strategie.
De avondklok is volgens mij vrij snel van een middel tot een doel geworden. Het is de Betuwelijn onder de virusmaatregelen. Het is niet uit te rekenen wat het kost, het is twijfelachtig of het ooit wat gaat opleveren maar hij zal en moet er komen. Een prestigeproject dat je je niet door een of ander suf rechtertje laat afpakken.

En verder is het totale gebrek aan vergezicht natuurlijk al sinds april een probleem. We nemen maatregelen om gevolgen op korte termijn te besturen, maar schuiven alle gevolgen op de lange termijn onder het kleed als onbelangrijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198051164
quote:

[..]

Valt wel mee toch. Een zorgmedewerker kan voor meerdere mensen zorgen. Ook niet COVID gerelateerd. Het zorgen dat je de roosters op orde hebt in het ziekenhuis lijkt me wel degelijke prio 1. Wel moet je je afvragen of mensen in verpleeghuizen en 80 en 90 plussers je hoogste prioriteit moet zijn.
pi_198051191
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Oprecht willen indammen?

[ afbeelding ]

Ze hebben in het begin schromelijk gefaald wat tot heel veel doden heeft geleid, en willen dat waarschijnlijk niet nog een keer.
Dat fotootje toont inderdaad het klungelige aspect, maar ten tijde van de eerste intelligente lockdown (iets minder dan een jaar geleden?) was het mijn indruk dat men toen wat minder met symboliek bezig was.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:10:32 #267
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198051212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De avondklok is volgens mij vrij snel van een middel tot een doel geworden. Het is de Betuwelijn onder de virusmaatregelen. Het is niet uit te rekenen wat het kost, het is twijfelachtig of het ooit wat gaat opleveren maar hij zal en moet er komen. Een prestigeproject dat je je niet door een of ander suf rechtertje laat afpakken.

En verder is het totale gebrek aan vergezicht natuurlijk al sinds april een probleem. We nemen maatregelen om gevolgen op korte termijn te besturen, maar schuiven alle gevolgen op de lange termijn onder het kleed als onbelangrijk.
Precies. Ik werk in de zorg en ben al vanaf begin januari aan het proberen een afspraak in te plannen om me te laten vaccineren.
Ik heb al ontelbare keren gebeld.
Eerst waren de vaccins op, nu krijg ik niet eens iemand aan de lijn om een afspraak in te plannen.
Ik hoor van collega’s dat ze een uur aan de telefoon hingen voor ze iemand te spreken kregen.
Ik weiger daar m’n telefoonrekening aan te verspillen. Na 10 minuten hang ik maar weer op.

Het is schandalig en met dit tempo duurt het een eeuwigheid voor iedereen is gevaccineerd.

Waarom gaan ze niet verbeteren in alles omtrent het vaccineren?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198051227
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat was toch al meteen de eerste nacht duidelijk, toen er met een groot machtsvertoon fuiken op werden gegooid? Als doelmatig het doel was geweest, had je de situatie gezien die de voorzitter van de politiebond had voorgespiegeld (met alleen handhaving op excessen).
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:12:10 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_198051238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat fotootje toont inderdaad het klungelige aspect, maar ten tijde van de eerste intelligente lockdown (iets minder dan een jaar geleden?) was het mijn indruk dat men toen wat minder met symboliek bezig was.
Een shelter in place lockdown is geen symboliek. Dat is zelfs het enige dat goed werkt, zoals we in Aziatische landen wel hebben gezien. Elleboogstoten en voetklapjes zijn symboliek. Van Dissels antimask-geneuzel is symboliek.
pi_198051247
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Precies. Ik werk in de zorg en ben al vanaf begin januari aan het proberen een afspraak in te plannen om me te laten vaccineren.
Eerst waren de vaccins op, nu krijg ik niet eens iemand aan de lijn om een afspraak in te plannen.
Ik hoor van collega’s dat ze een uur aan de telefoon hingen voor ze iemand te spreken kregen.
Ik weiger daar m’n telefoonrekening aan te verspillen. Na 10 minuten hang ik maar weer op.

Het is schandalig en met dit tempo duurt het een eeuwigheid voor iedereen is gevaccineerd.

Ze kakelen liever nog weken door over een avondklok.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:13:50 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198051271
Kan me ook moeilijk voorstellen dat gezien de moeite die nu wordt gedaan voor die avondklok ze volgende week gaan aankondigen dat deze die dinsdag erop wordt opgeheven.

Maar ik laat me graag verrassen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198051283
quote:
19s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:59 schreef Gunner het volgende:
Ach laten we daar doorheen prikken. De media speelt een hele twijfelachtige rol. Fear sells. alles voor de clicks.
Ik hoorde gisteren dat de britse variant ook al is gemuteerd en 1x is gevonden in NL.
Fear sells want mutaties is nu eng in tegenstelling tot de vorige 3000+ mutaties in 2020 waar er in de msm nauwelijks aandacht was.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198051304
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Tja. :N
pi_198051312
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Kan me ook moeilijk voorstellen dat gezien de moeite die nu wordt gedaan voor die avondklok ze volgende week gaan aankondigen dat deze die dinsdag erop wordt opgeheven.

Vlak voor de verkiezingen gaat Rutte pas beginnen met echt versoepelen. Tot die tijd angst hoog houden.
pi_198051338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:15 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Vlak voor de verkiezingen gaat Rutte pas beginnen met echt versoepelen. Tot die tijd angst hoog houden.
> BNW
pi_198051363
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren dat de britse variant ook al is gemuteerd en 1x is gevonden in NL.
Fear sells want mutaties is nu eng in tegenstelling tot de vorige 3000+ mutaties in 2020 waar er in de msm nauwelijks aandacht was.
De vorige 3000+ zijn niet dominant geworden en niet besmettelijker, dus niet gevaarlijker dan de oorspronkelijke variant.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198051397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

> BNW
Haha jahoor is realistisch. Eind maart, beter weer, golf voorbij. Politiek de beste zet die je kan maken.

De avondklok was 2 maanden geleden nog BNW, dus kom met een beter argument.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 februari 2021 @ 10:20:16 #278
426493 crew  PippenScottie
pi_198051400
quote:

Dat zou nu ook een beetje politiek gezichtverlies betekenen. Niet iets dat de koploper in de peilingen graag wil, een maand voor de verkiezingen.

Het is spijtig dat dit een rol speelt, maar zo werkt democratie natuurlijk ook
My friends all drive horses
pi_198051403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

De vorige 3000+ zijn niet dominant geworden en niet besmettelijker, dus niet gevaarlijker dan de oorspronkelijke variant.
En nu is er elke week een mutatie die keer op keer wel dominant is?

Er is nu ook een Nigeriaanse mutatie
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:20:30 #280
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_198051405
M'n zus was twee dagen ziek van haar eerste prik, enkele van haar collega's ook. Allemaal personen die eerder besmet geweest waren.
are we infinite or am I alone
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:13 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198051444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef crystal_meth het volgende:
M'n zus was twee dagen ziek van haar eerste prik, enkele van haar collega's ook. Allemaal personen die eerder besmet geweest waren.
Mensen met een zwak afweersysteem worden sneller ziek van welke prik dan ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:34 #282
426493 crew  PippenScottie
pi_198051454
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

Virussen muteren, daar is niets geks aan.
Virussen die wereldwijd miljoenen dragers hebben, hebben een grote kans om te muteren.
My friends all drive horses
  Redactie Sport woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:36 #283
pi_198051458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

> BNW
Politiek handelen vind ik niet per se BNW-stuff.
pi_198051473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Politiek handelen vind ik niet per se BNW-stuff.
De insinuatie dat het kabinet 'angst aan het hooghouden' is vind ik wel BNW.
pi_198051479
quote:

[..]

Nigeriaanse ken ik niet, maar als een nieuwe mutatie nieuws is komen er natuurlijk vanzelf berichten van andere mutaties.
Verder wordt er ook wel naar gezocht.
Zo leerde ik via dit forum van een hybride Californisch-Britse variant.
Via de reguliere media die ik volg had ik daar verder niet van gehoord.
De Nigeriaanse ben ik ook nog niet tegen gekomen.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:24:35 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198051489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat na de onthullingen in ons GIDSLAND nog echt weg kan zetten als BNW.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 17 februari 2021 @ 10:25:02 #287
pi_198051495
quote:

[..]

Ja oke, zit wel net over het randje.
pi_198051517
quote:

[..]

Die toespraak van gisteren was van het kaliber angst hooghouden. Angst hooghouden leidt tot regels beter opvolgen, met het doel dat de cijfers sneller dalen, is niks BNW aan.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:26:58 #289
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198051530
Hee als die spoedwet er komt he, betekent het dan ook dat we een stuk langer aan de avondklok vastzitten omdat er dan geen einddatum meer aan zit?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:27:00 #290
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_198051532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen met een zwak afweersysteem worden sneller ziek van welke prik dan ook.
Zwak afweersysteem? De bijwerkingen zijn net een het gevolg van een sterke immuunreactie. Iemand zonder immuunsysteem zou niets van de prik merken.
are we infinite or am I alone
pi_198051536
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat maakt voor de media toch niks uit?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198051544
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:26 schreef popje het volgende:
Hee als die spoedwet er komt he, betekent het dan ook dat we een stuk langer aan de avondklok vastzitten omdat er dan geen einddatum meer aan zit?
Nee
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:29:07 #293
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198051569
quote:
Die heeft er nooit aangezeten hoor. Ze doen gewoon wat ze zelf willen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198051572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nigeriaanse ken ik niet, maar als een nieuwe mutatie nieuws is komen er natuurlijk vanzelf berichten van andere mutaties.
Verder wordt er ook wel naar gezocht.
Zo leerde ik via dit forum van een hybride Californisch-Britse variant.
Via de reguliere media die ik volg had ik daar verder niet van gehoord.
De Nigeriaanse ben ik ook nog niet tegen gekomen.
De nigeriaanse doet zich voor als een andere goede mutatie zodat mensen erin gaan geloven.
pi_198051574
Interessante data uit UK:

Coronavirus (COVID-19) latest insights

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198051576
quote:

[..]

Ach, bij de buren doen ze het ook.

https://nos.nl/artikel/23(...)st-op-te-wekken.html
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:30:38 #297
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198051592
quote:
In juridische zin hangt dat af van de tekst van de wet. In de praktijk hangt het af van de politici die besluiten of hij afloopt of niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198051607
quote:

[..]

Even in de Nigeriaanse gedoken: dat was rond de kerst vorig jaar, toen in Nigeria de cijfers plotseling opliepen. Toen werd ook een nieuwe variant ontdekt en net als in VK werd de piek toegeschreven aan de nieuwe variant.
In Europa maakten ze zich niet echt zorgen omdat de piek in Afrika nog altijd vele malen lager is dan hier.
pi_198051644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

De nigeriaanse doet zich voor als een andere goede mutatie zodat mensen erin gaan geloven.
Waarin geloven?
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:36:21 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198051703
quote:

Tot laatste weekend maart (zomertijd). Ik gok dat ie er dan de dinsdag daarvoor afgaat.

Pakken ze mooi nog 3 weken extra, zijn de verkiezingen achter de rug en heb je een 'natuurlijk' moment om het op te heffen.
pi_198051746
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat maakt voor de media toch niks uit?
Blijkbaar wel, want ze hadden amper nieuwswaarde.
Pas toen een variant de oorspronkelijke begon te verdringen werd het nieuws en dat is begrijpelijk, want dat roept vragen op.
Verder is het te verwachten dat wereldwijd op een gegeven mutaties komen die de oorspronkelijke variant verdringen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')