De vorige 3000+ zijn niet dominant geworden en niet besmettelijker, dus niet gevaarlijker dan de oorspronkelijke variant.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat de britse variant ook al is gemuteerd en 1x is gevonden in NL.
Fear sells want mutaties is nu eng in tegenstelling tot de vorige 3000+ mutaties in 2020 waar er in de msm nauwelijks aandacht was.
Haha jahoor is realistisch. Eind maart, beter weer, golf voorbij. Politiek de beste zet die je kan maken.quote:
Dat zou nu ook een beetje politiek gezichtverlies betekenen. Niet iets dat de koploper in de peilingen graag wil, een maand voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Kan me ook moeilijk voorstellen dat gezien de moeite die nu wordt gedaan voor die avondklok ze volgende week gaan aankondigen dat deze die dinsdag erop wordt opgeheven.
Maar ik laat me graag verrassen.
En nu is er elke week een mutatie die keer op keer wel dominant is?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
De vorige 3000+ zijn niet dominant geworden en niet besmettelijker, dus niet gevaarlijker dan de oorspronkelijke variant.
Mensen met een zwak afweersysteem worden sneller ziek van welke prik dan ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef crystal_meth het volgende:
M'n zus was twee dagen ziek van haar eerste prik, enkele van haar collega's ook. Allemaal personen die eerder besmet geweest waren.
Virussen muteren, daar is niets geks aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
En nu is er elke week een mutatie die keer op keer wel dominant is?
Er is nu ook een Nigeriaanse mutatie
Politiek handelen vind ik niet per se BNW-stuff.quote:
De insinuatie dat het kabinet 'angst aan het hooghouden' is vind ik wel BNW.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Politiek handelen vind ik niet per se BNW-stuff.
Nigeriaanse ken ik niet, maar als een nieuwe mutatie nieuws is komen er natuurlijk vanzelf berichten van andere mutaties.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat na de onthullingen in ons GIDSLAND nog echt weg kan zetten als BNW.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De insinuatie dat het kabinet 'angst aan het hooghouden' is vind ik wel BNW.
Ja oke, zit wel net over het randje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die toespraak van gisteren was van het kaliber angst hooghouden. Angst hooghouden leidt tot regels beter opvolgen, met het doel dat de cijfers sneller dalen, is niks BNW aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwak afweersysteem? De bijwerkingen zijn net een het gevolg van een sterke immuunreactie. Iemand zonder immuunsysteem zou niets van de prik merken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen met een zwak afweersysteem worden sneller ziek van welke prik dan ook.
Dat maakt voor de media toch niks uit?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
De vorige 3000+ zijn niet dominant geworden en niet besmettelijker, dus niet gevaarlijker dan de oorspronkelijke variant.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:26 schreef popje het volgende:
Hee als die spoedwet er komt he, betekent het dan ook dat we een stuk langer aan de avondklok vastzitten omdat er dan geen einddatum meer aan zit?
Die heeft er nooit aangezeten hoor. Ze doen gewoon wat ze zelf willen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:26 schreef popje het volgende:
Hee als die spoedwet er komt he, betekent het dan ook dat we een stuk langer aan de avondklok vastzitten omdat er dan geen einddatum meer aan zit?
De nigeriaanse doet zich voor als een andere goede mutatie zodat mensen erin gaan geloven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nigeriaanse ken ik niet, maar als een nieuwe mutatie nieuws is komen er natuurlijk vanzelf berichten van andere mutaties.
Verder wordt er ook wel naar gezocht.
Zo leerde ik via dit forum van een hybride Californisch-Britse variant.
Via de reguliere media die ik volg had ik daar verder niet van gehoord.
De Nigeriaanse ben ik ook nog niet tegen gekomen.
Ach, bij de buren doen ze het ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In juridische zin hangt dat af van de tekst van de wet. In de praktijk hangt het af van de politici die besluiten of hij afloopt of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:26 schreef popje het volgende:
Even in de Nigeriaanse gedoken: dat was rond de kerst vorig jaar, toen in Nigeria de cijfers plotseling opliepen. Toen werd ook een nieuwe variant ontdekt en net als in VK werd de piek toegeschreven aan de nieuwe variant.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Waarin geloven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De nigeriaanse doet zich voor als een andere goede mutatie zodat mensen erin gaan geloven.
Tot laatste weekend maart (zomertijd). Ik gok dat ie er dan de dinsdag daarvoor afgaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Kan me ook moeilijk voorstellen dat gezien de moeite die nu wordt gedaan voor die avondklok ze volgende week gaan aankondigen dat deze die dinsdag erop wordt opgeheven.
Maar ik laat me graag verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |