Dat lijkt mij juridisch vrij kansloos. Maar als je genoeg media aandacht weet te genereren kan het electoraal schadelijk zijn voor D66. Dat zou dan ook winst voor je kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Zou het mogelijk zijn aangifte te doen wegens doodsbedreiging?
Stond ook in telegraaf en ew... daar was het premium... ik heb een wel leesbaar alternatief gevonden!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:07 schreef Peter het volgende:
Jas-nieuws als bron? Kan dit naar BNW?
Die aflevering ga ik nog even bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:41 schreef DarkwingDuck het volgende:
Kaag maakte in WLN geen beste beurt. https://www.npostart.nl/wnl-op-zondag/14-02-2021/POW_04917537
De D66 campagne is schijnbaar geijkt op angst.
ja zee zat toen maar een beetje te smilen zonder een woord te zeggen, alsof ze al premier wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:41 schreef DarkwingDuck het volgende:
Kaag maakte in WLN geen beste beurt. https://www.npostart.nl/wnl-op-zondag/14-02-2021/POW_04917537
De D66 campagne is schijnbaar geijkt op angst.
Meer EU en minder NLquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:42 schreef maan_man het volgende:
Maar wat willen ze nu eigenlijk concreet? Wat gaan ze voor mij doen als ik op ze stem?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:22 schreef the-eye het volgende:
Off Topic:
Ze heeft echt het gezichtje van een cliniclown.
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.briefjevanjan.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F12%2Fkaag.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Clowntje Kaag is niet grappig, wel lachwekkend
Ja, ik weet waar D66 voor staat, ging gewoon even over dat idiote filmpje. Wat zegt ze nou eigenlijk, wat wil ze? Gaat dit echt mensen overtuigen? Moed die de leegte kan vullen met een wenkend perspectief.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Meer EU en minder NL
als je op D66 gaat stemmen dan kun je beter thuis blijven
Stem dan op Omtzigt die doet wat
Nee Omtzigt stijgt boven het CDA uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
En tja, Omtzigt is een meer dan voortreffelijk kamerlid, maar met ons politieke stelsel is een stem op Omtzigt indirect ook een stem op Hugo en Ferd en dat zie ik niet echt zitten.
Jouw nieuwe leider zegt letterlijk ''het klimaat; doen of doodgaan''.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:30 schreef Hexagon het volgende:
Oei, iemand die dingen zegt die vervuiltokkies niet leuk vinden. Snel zwart maken!!!!
Nee, is idd een lelijk anglicisme.quote:Op donderdag 18 februari 2021 04:05 schreef Horzula het volgende:
´Doen of doodgaan´ is toch geen Nederlands?
maaruh, we gaan toch sowieso dood, had ze dat al begrepen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jouw nieuwe leider zegt letterlijk ''het klimaat; doen of doodgaan''.
Like, for real bro? Tjezus, wat een wanhopig gejank. Wat een, voor jou zo gehate, populistische ondertoon (om opportunistisch misbruik te maken van de zogenaamde klimaaatcrisis en zodoende kiezers van links binnen te trekken).
Nou, laten we kijken naar de peilingen -en dat vind ik altijd maar een beetje zo zo- maar; het ''Kaag-effect'' lijkt echt in zijn full swing hoor.
Je zou ook kunnen stellen dat het iets zegt van de persoon.quote:Op donderdag 18 februari 2021 05:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, is idd een lelijk anglicisme.
Daardoor komt de opmerking ook wat extremer over dan bedoeld denk ik. Beter was “nu of nooit” geweest oid.
Het is simpelweg zo. Doen we niks aan het milieu dan is de mensheid ernstig in gevaar. Maar jij steekt liever je kop in het zand zie ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jouw nieuwe leider zegt letterlijk ''het klimaat; doen of doodgaan''.
Like, for real bro? Tjezus, wat een wanhopig gejank. Wat een, voor jou zo gehate, populistische ondertoon (om opportunistisch misbruik te maken van de zogenaamde klimaaatcrisis en zodoende kiezers van links binnen te trekken).
Nou, laten we kijken naar de peilingen -en dat vind ik altijd maar een beetje zo zo- maar; het ''Kaag-effect'' lijkt echt in zijn full swing hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |