abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198044271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee dat is juist onlogisch.
Want dan zit je 3 dagen zonder avondklok, en vervolgens weer met een avondklok, als het Hof beslist dat hij rechtmatig is.
Maar nú is hij onrechtmatig, dus dat schort je die avondklok gewoon op.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:01:36 #102
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_198044272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
De uitspraak van de rechter snap ik wel. Wat ik niet snap is waarom Van Dissel zich voor het karretje van het kabinet laat spannen. Van Dissel weet niet hoe de besmettingen zich zullen ontwikkelen als de avondklok verdwijnt. Als wetenschapper moet hij eerlijk zijn over onzekerheid en niet vanuit politieke motieven een doemscenario schetsen.
quote:
De uitspraak van de rechter snap ik wel. Wat ik niet snap is waarom Van Dissel zich voor het karretje van het kabinet laat spannen. Van Dissel weet niet hoe de besmettingen zich zullen ontwikkelen als de avondklok verdwijnt. Als wetenschapper moet hij eerlijk zijn over onzekerheid en niet vanuit politieke motieven een doemscenario schetsen.
Van Dissel zit er ook niet in de hoedanigheid van een wetenschapper maar als ambtenaar van het RIVM.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_198044276
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je kunt niet juist stemmen, het merendeel is 1 pot nat en de rest komt niet in de regering. We staan gewoon machteloos tegen de politieke kliek.
Tijd om wat anders te stemmen JA21 ofso.
Zit ook dik in de senaat en heeft ook een broertje dood aan rutte+aanhang.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:01:53 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198044281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Ronald het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ons demissionair kabinet deze toestand zo op de spits laat drijven. Terwijl het schrappen van de avondklok waarschijnlijk geen reet verschil zal maken in besmettingscijfers.
Principekwestie en kuddegedrag
pi_198044291
quote:
Ik snap dan weer niet hoe jij, die ik toch als weldenkend beschouw, zo'n bericht kan schrijven. Hoezo 'voor het karretje laat spannen'? Hij pleit (samen met het OMT) al maandenlang voor een avondklok. Het is juist het kabinet geweest die het maandenlang afgehouden heeft.
pi_198044298
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:01 schreef Ronald het volgende:

[..]

Maar nú is hij onrechtmatig, dus dat schort je die avondklok gewoon op.
Dus je prefereert een jojo.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:02:34 #107
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198044299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:57 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]

3/4 van wat er dus betreft Covid op de IC ligt heeft overgewicht
3/4 Is behoorlijk ja, ik vraag me ook af wat het percentage mensen met overgewicht is in Nederland? Iedereen wordt nu dus ook dikker en dikker.
pi_198044300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tijd om wat anders te stemmen JA21 ofso.
Zit ook dik in de senaat en heeft ook een broertje dood aan rutte+aanhang.
Gewoon Bij1, krijg je allemaal Surinaamse rechters, als je dan een keer gepakt word ergens mee dan word je ergens rond 2051 veroordeeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:02:37 #109
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198044302
Werkt die Engel eigenlijk, of is dat een beroepsprofiteur van ons systeem net zoals Akwasi?
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:02:44 #110
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198044304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Lemsterr het volgende:
Gelukkig is het bijna 2 maart. Dan wordt de avondklok wel opgeheven.

En vergeet niet dat je gewoon mensen thuis mag uitnodigen. Dus de avondklok volhouden lukt ook nog wel een aantal dagen.

Bizar wat er vandaag gebeurd is, maar ook wel te verwachten.
Ik fleur er wel van op dat er iig nog mensen zijn die zich niet als schapen naar de slachtbank laten leiden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198044308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet vreemd. Alhoewel dezelfde dag nog wel heel snel is. (Ik zou daar als viruswaarheid nog wel een dingetje van gemaakt hebben). Ik zeg enkel dat ik mij kan voorstellen dat het gevoel ontstaat van: “zie je wel als de staat een keer een probleem heeft staat het hof al klaar om het op te lossen”.

Ik zeg niet dat men daar gelijk in heeft. Ik zeg dat ik mij kan voorstellen dat het gevoel ontstaat.
Hoe verklaar je anders deze snelle uitspraak?
Alpha kenny one
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:02:56 #112
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198044312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Rustig. De Staat is nog steeds onze grootste vriend en bondgenoot. We zijn nog lang niet beland op het punt dat zij een vijand is. Dit soort viruswappies zijn onze vijanden want we weten dat wat wij willen tot een catastrofe zouden leiden. Dan heb ik liever een Staat die misschien iets te ver gaat.
De staat is onze grootste vriend en bondgenoot? Waar ben jij van? De Stasi?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198044316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Rustig. De Staat is nog steeds onze grootste vriend en bondgenoot. We zijn nog lang niet beland op het punt dat zij een vijand is. Dit soort viruswappies zijn onze vijanden want we weten dat wat wij willen tot een catastrofe zouden leiden. Dan heb ik liever een Staat die misschien iets te ver gaat.
In deze zaak zijn geen vrienden of vijanden. Het is begrijpelijk dat de regering een groot belang heeft hier, maar het is nog steeds nodig dat ze het op een juiste manier doen. Dat is waar het hier fout is gegaan. De regering heeft de maatregelen op een onrechtmatige manier ingezet heeft, en dat dit via een spoedwet gedaan had moeten worden.

Dat heeft viruswaarheid aangekaart. Daar kun je van vinden wat je wil, maar ze hebben wel degelijk een punt daarin. Juist in een situatie als deze wil je dat de wettelijke basis in orde is en blijft.
pi_198044319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:57 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]

3/4 van wat er dus betreft Covid op de IC ligt heeft overgewicht
31% onder de 60 jaar en 58% geen overgewicht, veel meer dan ik dacht. Dat door de media geschetste beeld dat het vooral oude dikkertjes treft klopt dus van geen kant.
pi_198044322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Coelho het volgende:
Werkt die Engel eigenlijk, of is dat een beroepsprofiteur van ons systeem net zoals Akwasi?
Zijn vader is fucking rijk.
pi_198044326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:48 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind het gevoel van Viruswaarheid best begrijpelijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze gelijk hebben met hun onpartijdigheidsgezeur. Maar ik kan me wel voorstellen dat dat gevoel ontstaat.
Draai het eens om. De uitspraak vanochtend was wederom tegen viruswaarheid.

En dat Viruswaarheid dan een of andere spoedprocedure aanvroeg om die uitspraak op te schorsen..

Nou dan werden ze uitgelachen.

Nu wordt het gewoon toegekent. en de basis kan ik nog steeds begrijpen.
Ja Jaap van Dissel liet grafiekjes zien die behandelt waren tijdens de hele zitting voorheen.

Dus wat is er nu precies veranderd, of waarom zou die uitspraak niet gewoon worden ingevoerd? leg het maar uit..

Ja belang van de staat.. Maar de staat heeft verlorern.. Dus als je verliest geldt je belang nog steeds meer dan degene die heeft gewonnen? Althans als je de staat bent
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:03:20 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198044327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ex van Baudet
Ook een lekkere vent :P
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:03:40 #118
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_198044340
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ] :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_198044344
twitter

dit, vooral dit..
pi_198044358
quote:

[..]

Ik vind dat niet vreemd. Alhoewel dezelfde dag nog wel heel snel is. (Ik zou daar als viruswaarheid nog wel een dingetje van gemaakt hebben). Ik zeg enkel dat ik mij kan voorstellen dat het gevoel ontstaat van: “zie je wel als de staat een keer een probleem heeft staat het hof al klaar om het op te lossen”.

Ik zeg niet dat men daar gelijk in heeft. Ik zeg dat ik mij kan voorstellen dat het gevoel ontstaat.
Het was ook sarcastisch. Natuurlijk is het volkomen logisch dat een zaak als deze met veel spoed behandeld wordt. En men voor een gekkieclub niet alles per direct laten vallen...
pi_198044363
twitter
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:04:28 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198044365
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

En dat Viruswaarheid dan een of andere spoedprocedure aanvroeg om die uitspraak op te schorsen..

Ja Jaap van Dissel liet grafiekjes zien die behandelt waren tijdens de hele zitting voorheen.

Dus wat is er nu precies veranderd, of waarom zou die uitspraak niet gewoon worden ingevoerd? leg het maar uit..

Ja belang van de staat.. Maar de staat heeft verlorern.. Dus als je verliest geldt je belang nog steeds meer dan degene die heeft gewonnen? Althans als je de staat bent
Dit was niemand anders gelukt nee. Met je democratie...my ass
pi_198044370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef chratnox het volgende:

[..]

In deze zaak zijn geen vrienden of vijanden. Het is begrijpelijk dat de regering een groot belang heeft hier, maar het is nog steeds nodig dat ze het op een juiste manier doen. Dat is waar het hier fout is gegaan. De regering heeft de maatregelen op een onrechtmatige manier ingezet heeft, en dat dit via een spoedwet gedaan had moeten worden.

Dat heeft viruswaarheid aangekaart. Daar kun je van vinden wat je wil, maar ze hebben wel degelijk een punt daarin. Juist in een situatie als deze wil je dat de wettelijke basis in orde is en blijft.
En daarom een hoger beroep. En dat is prima. Ik ben érg benieuwd, mocht de staat alsnog winnen, welke argumenten daarvoor gebruikt worden.
pi_198044375
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef falling_away het volgende:

[..]

Hoe verklaar je anders deze snelle uitspraak?
De grote maatschappelijke impact.
zie email 27 oktober
pi_198044376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Avondklok als de zomertijd straks is ingegaan, de ziekenhuizen leeg zijn en alle vetkleppen zijn gevaccineerd.

Dan breekt echt de pleuris uit, hoor.
Ik hoop al eerder.

Zeker nu duidelijk is dat de wettelijke basis er niet is. Het hoger beroep zal ongetwijfeld gewonnen worden door de staat, want ze zetten gewoon de juiste rechter er neer en traineren de zaak. Want nu is de tijd aan hun. Uitspraak is opgeschort tot hoger beroep uitspraak staat.

Ik zie niet in waarom ze iets weggooien nu wat zoveel moeite heeft gekost.

Begin mei. Dan gaat het er pas af. Of rond de tijd als vorig jaar toen de lockdown er af ging zelfs.
1947-2016
pi_198044379
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

31% onder de 60 jaar en 58% geen overgewicht, veel meer dan ik dacht. Dat door de media geschetste beeld dat het vooral oude dikkertjes treft klopt dus van geen kant.
Gemiddelde leeftijd is 66, dus van die 31% zal de verre meerderheid 50+ zijn
Alpha kenny one
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:05:21 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198044382
quote:
Goeie twitterlink weer. Eens hoor, deze man moet oprutte
pi_198044383
quote:

[..]

Benieuwd hoe jij hiernaar kijkt trouwens. Aangezien de Raad van State al heeft gewaarschuwd dat de manier waarop de avondklok ingezet is niet goed gedaan is, kan dat niet inhouden dat de regering bij inhoudelijke behandeling dezelfde tik krijgt?

Zo van: Jullie hebben de kans gekregen het goed te regelen, jullie hebben het niet goed geregeld.
pi_198044386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoezo zie je dat gebeuren?
Geen idee. Maar in de geschiedenis zijn terreurgroepen veelal zo ontstaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198044390
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

3/4 Is behoorlijk ja, ik vraag me ook af wat het percentage mensen met overgewicht is in Nederland? Iedereen wordt nu dus ook dikker en dikker.
Ja daarom kan die avondklok er echt niet af.
pi_198044398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef popje het volgende:

[..]

De staat is onze grootste vriend en bondgenoot? Waar ben jij van? De Stasi?
Wie denk je dat ons verdedigt, uitkeringen geeft, steun geeft aan bedrijven en het bestuur van een van de rijkste landen ter wereld leidt? Een grotere vriend kun je je niet wensen.
pi_198044400
quote:

[..]

Tja, we zitten in een crisis, de effectiviteit of noodzaak van de maatregel staat niet ter discussie, maar de rechtmatigheid ervan.
Stel dat de maatregel wel werkt, dan is een overhaaste opschorting nadelig voor het algemeen belang.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198044403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Lemsterr het volgende:
Gelukkig is het bijna 2 maart. Dan wordt de avondklok wel opgeheven.

En vergeet niet dat je gewoon mensen thuis mag uitnodigen. Dus de avondklok volhouden lukt ook nog wel een aantal dagen.

Bizar wat er vandaag gebeurd is, maar ook wel te verwachten.
Denk je dat 2 maart ja? Ik betwijfel het. Het gaat ook niet om het kunnen volhouden. Daar zijn wel mouwen aan te passen, blijven slapen etc. Maar het gaat er om dat zo'n zwaarwegende maatregel, zo'n vrijheidsbeperking wordt opgelegd en verlengd.
pi_198044407
https://www.bndestem.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2F

14 mijoen Eurotjes is zijn vader uitgekocht :)
pi_198044408
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hey MissHobje! Lang niet gezien! Alles goed? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_198044411
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

quote:
Je zou haast denken dat er bijna verkiezingen aankomen als je dit zo leest.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:06:33 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198044412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Geen idee. Maar in de geschiedenis zijn terreurgroepen veelal zo ontstaan.
Het lijkt mij nogal vergezocht. Maar laat me graag verrassen.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:06:35 #138
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_198044413
Ik zit zelf vrij neutraal in dit hele avondklok gebeuren, want het treft mezelf niet zo (jonge kinderen op bed enzo).

Ik krijg de kriegels van zo'n Willem Engel figuur, maar vind het dan juist wel mooi dat ook zij hun gelijk kunnen halen in de rechtbank. Als je maar de juiste argumentatie gebruikt. Ik wist helemaal niet van de wet waarop de avondklok is gebouwd, dus goed punt lijkt me.

Ik snap ook het belang van het kabinet en hun verantwoordelijkheid om de zorg in NL op peil te houden. En dus voor hen ook het recht om in beroep te gaan, en om vandaag uitstel aan te vragen. En dan is vervolgens het hof goed te volgen in hun jojo-redenatie en belangenafweging van de partijen. Dus uitspraak wordt een paar dagen uitgesteld.

Volgens mij een teken dat de rechtspraak prima werkt.
Ben benieuwd naar vrijdag.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:07:12 #139
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198044422
Jammer dat zo´n controversiële maatregel als de avondklok zelfs na de uitspraak van de rechtbank gehandhaafd kan blijven.Heb ook zelden gezien dat een kort geding nog dezelfde dag kan plaatsvinden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198044425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik snap dan weer niet hoe jij, die ik toch als weldenkend beschouw, zo'n bericht kan schrijven. Hoezo 'voor het karretje laat spannen'? Hij pleit (samen met het OMT) al maandenlang voor een avondklok. Het is juist het kabinet geweest die het maandenlang afgehouden heeft.
Het OMT is een onafhankelijk adviesorgaan. Daar is vanavond wel een scheur in ontstaan, want de voorzitter van het OMT heeft namens de regering een maatregel zitten verdedigen..
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:07:57 #141
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198044434
Wat een uitspraak.

Je zou verwachten dat de gezondheid en veiligheid het zwaarwegende belang is om de schorsing uit te voeren. Nee, het Hof gooit het op het jojo-effect. Zo belangrijk is dat niet hoor. Mensen raken echt niet helemaal ontspoord als ze nu even een paar dagen geen avondklok hebben en vrijdag weer wel. Sterker nog; dat had de media vanavond al gelijk duidelijk kunnen maken dat het vrijdag misschien weer in gaat.

Als dat het zwaarst wegende belang is in deze zaak, zwaarder dan meer bewegingsvrijheid; dan moet het hof de uitspraak van vanochtend, vrijdag bekrachtigen. Het Hof is in ieder geval niet meegegaan in de doemscenario's van Jaap, tenminste zo ik begreep.

Maargoed, dan gaat het alsnog via een spoedwet er doorheen. Is dat dan niet verwarrend en jojo?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_198044436
quote:

[..]

76% heeft juist wel overgewicht?
pi_198044439
quote:

[..]

Gemiddeld 66, met maar 31% onder de 60. Plus 42+34%= 76% te dik.

Nog steeds staat dat beeld hoor. Oude mannen met overgewicht.
1947-2016
pi_198044440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Benieuwd hoe jij hiernaar kijkt trouwens. Aangezien de Raad van State al heeft gewaarschuwd dat de manier waarop de avondklok ingezet is niet goed gedaan is, kan dat niet inhouden dat de regering bij inhoudelijke behandeling dezelfde tik krijgt?

Zo van: Jullie hebben de kans gekregen het goed te regelen, jullie hebben het niet goed geregeld.
Die kans is zeer wel aanwezig. Maar ze gaan natuurlijk nog even de tijd nemen voor die uitspraak zodat tegen de tijd dat de staat die tik krijgt de spoedwet er door is en de gevolgen beperkt zijn. En eerlijk? Ik denk dat dat ook de beste koers is.
zie email 27 oktober
pi_198044450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De grote maatschappelijke impact.
Die was dus flink in twijfel getrokken door de rechter, en zoiets kan niet binnen 20 minuten herbeoordeeld worden.
De mondkapjes hebben ook grote maatschappelijke impact, maar een rechtszaak daarover kan maanden duren.
Alpha kenny one
pi_198044456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Ronald het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ons demissionair kabinet deze toestand zo op de spits laat drijven. Terwijl het schrappen van de avondklok waarschijnlijk geen reet verschil zal maken in besmettingscijfers.
Principekwestie waarschijnlijk. Gekrenkt in hun trots.
pi_198044459
Sowieso vind ik het lachwekkend dat men hier staat te springen om de uitspraak van vanochtend. Er is helemaal niets gezegd over nut en noodzaak van de avondklok, alleen over de weg ernaartoe. Het is niet zo alsof de Eerste Kamer deze avondklok tegengehouden zou hebben. Het is hooguit een procedureel ding en heeft niets met 'erdoorheen drukken' te maken.
pi_198044460
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

En dit gevoel begrijp ik dus heel goed. Ik kan je nu gaan uitleggen dat het juridisch allemaal net even wat anders werkt. Maar het gevoel begrijp ik
zie email 27 oktober
pi_198044462
Let op: Over paar maanden pakken ze hem terug, dan zullen ze hem wel van iets vaags beschuldigen, waarschijnlijk een medewerkster die beweerd door hem te zijn aangrand.
pi_198044483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:08 schreef falling_away het volgende:

[..]

Die was dus flink in twijfel getrokken door de rechter, en zoiets kan niet binnen 20 minuten herbeoordeeld worden.
De mondkapjes hebben ook grote maatschappelijke impact, maar een rechtszaak daarover kan maanden duren.
Waar val je nu precies over? De beslissing of de snelheid?
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')