abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198042884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmiddag een appje: "YES de avondklok is afgeschaft. Je kan weer op de koffie komen :P ".

Sommigen mensen snappen er geen reet en verwarren de avondklok met de bezoeksregeling.
gelijk afgezet....hahaha
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198042885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Steam is kapot.

Lekker dit.
Doet het weer
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:06:40 #103
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198042887
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_198042890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Weet niet of het slim is van de advocaat het woord weer aan Engel en Pols te geven. Beter hadden ze het hierbij gehouden.
Ik denk precies hetzelfde ja.

Wel wat typisch dat viruswaarheid amper de kans krijgt om wat te zeggen en dat Jaap met z'n grafiekjes minutenlang mag lullen.
pi_198042904
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198042906
Is Geert Wilders trouwens uit een zombiefilm gestapt? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:07:04 #107
14505 OProg
A Life in Music
pi_198042907
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:56 schreef quirina het volgende:
We bevinden ons in de zwaarste economische crisis sinds de tweede wereldoorlog.
logisch dat mensen alle maatregelen beu zijn helemaal als het je persoonlijk financieel raakt!
Het gaat niet lang meer duren voordat hier in Nederland ook in opstand komt.
In Tsjechië is het volk het ook zat, gaat hier ook gebeuren.
Dat tweede gedeelte wil ik niet zeggen maar het eerste twee delen van je post geven wel aan waar de discussie werkelijk over zou moeten gaan. Niet over deze twee en de gekte rond deze rechtzaak.

Mijn beste maat heeft een eigen zaak. Niet eens horeca of iets. Die vertelde dat januari ¤45.000 verlies opleverde. En dat hij niet gaat zitten wachten zo tot het op is. Of er moet een duidelijk idee of een uitweg komen of hij gaat sturen op het klappen van de zaak. Dan kan hij zelf gewoon prima weer iets opzetten, maar er loopt personeel waarvan hij weet dat het dan voorlopig echt niet direct een baan gaat vinden. Dat heeft hij tot op heden proberen te voorkomen en dat wil hij nog steeds niet maar hij gaat echt niet zitten wachten tot hij zelf ook de lul gaat zijn.

En hij is niet de enige van de bedrijven die hij kent die er zo over denken. Laat ik dan maar niet beginnen over mensen die ik ken in horeca of iemand die een vrij grote kapsalon heeft.

Daarom moet de discussie en het hele beleid nu vooral over een exitroute gaan en hoe wel er alles aan gaan doen uit deze shit te komen. Ik haal hem nog maar een keer aan. Zoals Jaap Goudsmit ook aangeeft. En die is nu ook al weer naar de achtergrond. Ik heb liever dat we daar met zijn alles opduiken dan op deze twee clowns. Hoe vermakelijk is nu ook weer eventjes is.

Hoe gaan we dit - het liefst als een militaire operatie trouwens - zo snel mogelijk oplossen met het vaccinatieprogramma. En welke risicoafweging gaan we dan maken?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198042923
Er wordt hier verderop vuurwerk afgestoken :')
pi_198042928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Dus een advocaat gaat even bepalen wat noodzakelijk is en wat niet.

Nee, dan geef ik toch liever mijn vertrouwen (waar ik kritisch genoeg op ben) op Van Dissel.
Het zou niet om de inhoud gaan...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:08:01 #110
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198042943
Pols begint weer over de inhoud en kan alleen nog drogredenen bedenken op basis van het hellende vlak. Eeuwige lockdown, man man man :')

Heeft die vent geen kennissen in Oost-Azië, Australië of Nieuw-Zeeland?

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 16-02-2021 20:09:17 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198042972
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het zou niet om de inhoud gaan...
Ik heb nu volgens mij al 30 keer gezegd waarom het echt VOLKOMEN logisch is dat er inhoudelijke argumenten aangedragen werden om de noodzaak aan te tonen van het schorsen voor vanavond 21:00 tot aan vrijdag.
pi_198042976
De sleur is wel lekker doorbroken zo met eerst sneeuw en nu dit.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:09:33 #113
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198042978
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat tweede gedeelte wil ik niet zeggen maar het eerste twee delen van je post geven wel aan waar de discussie werkelijk over zou moeten gaan. Niet over deze twee en de gekte rond deze rechtzaak.

Mijn beste maat heeft een eigen zaak. Niet eens horeca of iets. Die vertelde dat januari ¤45.000 verlies opleverde. En dat hij niet gaat zitten wachten zo tot het op is. Of er moet een duidelijk idee of een uitweg komen of hij gaat sturen op het klappen van de zaak. Dan kan hij zelf gewoon prima weer iets opzetten, maar er loopt personeel waarvan hij weet dat het dan voorlopig echt niet direct een baan gaat vinden. Dat heeft hij tot op heden proberen te voorkomen en dat wil hij nog steeds niet maar hij gaat echt niet zitten wachten tot hij zelf ook de lul gaat zijn.

En hij is niet de enige van de bedrijven die hij kent die er zo over denken. Laat ik dan maar niet beginnen over mensen die ik ken in horeca of iemand die een vrij grote kapsalon heeft.

Daarom moet de discussie en het hele beleid nu vooral over een exitroute gaan en hoe wel er alles aan gaan doen uit deze shit te komen. Ik haal hem nog maar een keer aan. Zoals Jaap Goudsmit ook aangeeft. En die is nu ook al weer naar de achtergrond. Ik heb liever dat we daar met zijn alles opduiken dan op deze twee clowns. Hoe vermakelijk is nu ook weer eventjes is.

Hoe gaan we dit - het liefst als een militaire operatie trouwens - oplossen zo snel mogelijk met het vaccinatieprogramma.
Dat zou moeten, maar dat gebeurt al niet sinds de start van de crisis. En tijdens de eerste maanden was het wel logisch ook, maar inmiddels is het totale gebrek aan langetermijnvisie wel schokkend.

Je plaatst goeie posts vandaag trouwens.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!Fotograaf dinsdag 16 februari 2021 @ 20:09:34 #114
842 Zorro
Z
pi_198042981
Er is een pol gedaan :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198042988
Wat denken jullie. Zullen we de avondklok in de grondwet zetten? Dat zal die rechters leren!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_198043002
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:08 schreef Gretzl het volgende:
Pols begint weer over de inhoud en kan alleen nog drogredenen bedenken op basis van het hellende vlak. Eeuwige lockdown, man man man :')

Heeft die vent geen kennissen in Oost-Azië, Australië of Nieuw-Zeeland?
had zijn mond moeten houden, wekt alleen maar irritatie op bij de rechter.
pi_198043014
Poll gedaan op de site van viruswaarheid? _O-
pi_198043016
Oma verspreekt zich.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198043032
Dan gaan we zo als afgesproken de zaak voor 21.00 uitspreken
pi_198043037
Nog 50 minuten :')
Zal ik de partytenten kunnen afbreken of gewoon verder opbouwen? :')
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:11:26 #121
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198043040
quote:
'Tweederde van de bevolking staat achter het afschaffen van de #avondklok'
twitter

twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_sly op 16-02-2021 20:25:57 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198043042
Hahaha wat een niveau
pi_198043043
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb nu volgens mij al 30 keer gezegd waarom het echt VOLKOMEN logisch is dat er inhoudelijke argumenten aangedragen werden om de noodzaak aan te tonen van het schorsen voor vanavond 21:00 tot aan vrijdag.
Als ze hem vrijdag alsnog afschaffen kan ik daar prima mee leven hoor.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198043047
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Sfancta het volgende:
Nog 50 minuten :')
Zal ik de partytenten kunnen afbreken of gewoon verder opbouwen? :')
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')