En Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje, etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:56 schreef quirina het volgende:
We bevinden ons in de zwaarste economische crisis sinds de tweede wereldoorlog.
logisch dat mensen alle maatregelen beu zijn helemaal als het je persoonlijk financieel raakt!
Het gaat niet lang meer duren voordat hier in Nederland ook in opstand komt.
In Tsjechië is het volk het ook zat, gaat hier ook gebeuren.
Je mag ook een Jeruzalem-dansje doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:57 schreef Noek het volgende:
Zeg, gaan we dit voor 21u redden of moet ik alsnog om 20u gaan klappen voor de zorg ipv 21u?
Genoeg mensen die ik ken die nu bij vrienden blijven slapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal, want ik ken vrijwel niemand die zich er wel aan houdt.
Dat reken ik dan ook even mee ja, of mensen die met de hont ergens heengaan. (lol) Of ze blijven gewoon tot 04:30 zuipen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ik ken die nu bij vrienden blijven slapen.
Verboden ze dat maar eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je mag ook een Jeruzalem-dansje doen.
Ik zal het doorgeven aan de voorzitter dan kan ze het meenemen in haar besluit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Dus een advocaat gaat even bepalen wat noodzakelijk is en wat niet.
Nee, dan geef ik toch liever mijn vertrouwen (waar ik kritisch genoeg op ben) op Van Dissel.
praat tenminste als een Advokaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Nee, dan geef ik toch liever mijn vertrouwen (waar ik kritisch genoeg op ben) op Van Dissel.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de voorzitter dan kan ze het meenemen in haar besluit.
Ik vertrouw liever een rechter die de noodzaak toetst aan de letter van de wet (en dan heb ik het niet over deze rechter die bijna een orgasme kreeg toen van Dissel binnen kwam wandelen) .. Anders kan de overheid maar doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |