SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ook wel ja. Hopelijk vangt de regering bot, met hun overtrokken maatregel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zal aflopen met de avondklok nu.....
Ben er bang voor:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Hopelijk vangt de regering bot, met hun overtrokken maatregel.Fatboy Slim - Praise You (Purple Disco Machine remix)
Het is alleen maar verwarrend, en wie zegt wat het oplevert en of het wat oplevert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zal aflopen met de avondklok nu.....
Ik ben ook bang dat ze het besluit terugdraaien. Ik houd me netjes aan de regels, maar ben wel tegen die avondklok. Het is niet eens aangetoond dat het effect heeft. En ook met de besmettingscijfers van de Britse variant worden we onnodig bang gemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben er bang voor:
De wrakingskamer heeft geoordeeld dat de rechters van dinsdagmiddag niet vooringenomen waren en dat ze dus alsnog uitspraak mogen doen in het schorsingsincident. Dezelfde drie rechters keren dinsdagavond terug en beslissen alsnog of de avondklok de komende dagen van de baan is.
Vind je de mixen vaak/meestal beter dan het origineel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Bobby Brown - Two Can Play That Game (K Klassic radio mix)
In dit geval zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je de mixen vaak/meestal beter dan het origineel?
Ik vind het namelijk lang niet altijd het geval.
draai maar, ik geniet welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie wat meer 60s, 70s, of wat dan ook willen: gewoon aangeven.
U vraagt, wij draaien.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt er iets waarvan ik zelf amper weet hoe het klinkt
Toch welkom. En Symph ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, je doet er 5 minuten over om de site laden en een reactie te plaatsen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
Aangevraagd voor just me.
Was toen nog de enige luisteraar buiten mij.
Ik las vandaag dat er een prijs is uitgereikt aan ene Ferry Kok. Die is kok van beroep, op een ferry...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
Als dit allemaal koks waren geweest zou de titel zijn:
In the gravy!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er een prijs is uitgereikt aan ene Ferry Kok. Die is kok van beroep, op een ferry...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
Als dit allemaal koks waren geweest zou de titel zijn:
In the gravy!
Dan hoop ik maar dat de jus niet te heet is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nondeju met je vingers in de jus
Ik herken de Killers niet hierin eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
The Killers - Spaceman
De DM voor verzoekjes / suggesties staat open deze avond
Tweede single van hun album Day And Age. De opvolger van Human.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken de Killers niet hierin eerlijk gezegd.
Ja, hoewel het wel behoorlijk hard regende. Kennelijk liep ik er wat verloren bij, want een vriendelijke jongen haalde me in en vroeg me waar ik heen moest en of ik hulp nodig hadquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel het wel behoorlijk hard regende. Kennelijk liep ik er wat verloren bij, want een vriendelijke jongen haalde me in en vroeg me waar ik heen moest en of ik hulp nodig had
Ze bestaan nogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel het wel behoorlijk hard regende. Kennelijk liep ik er wat verloren bij, want een vriendelijke jongen haalde me in en vroeg me waar ik heen moest en of ik hulp nodig had
Wat aardigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt beter naarmate je het vaker hoortquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer uit 1980 dat 40 jaar na dato eindelijk een "extended mix" kreeg:Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
Kan gebeuren. Ik maak het straks goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou er niet van, hoe verrassend
De rechters zijn aan het overleggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Er is nog steeds geen duidelijkheid over de avondklok, trouwens...
lekker met ham en kaas en dan in de ovenquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
lekker met ham en kaas en dan in de oven
DDM is vandaag al op de bank bij de fysio geweest, even rustig aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
The Original - I Luv U Baby (radio version)
Hierna even de geleden mentale schade bij Doedezemaar verzachten met een muzikale pleister.
Hadden wij pas, met erg lekkere beenham van de Aldi. Ik smeer er altijd een laagje mosterd tussenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
lekker met ham en kaas en dan in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:38 schreef DJ11 het volgende:
New Order - World (Price of Love)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de prijs van lof.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Weten we dat ook weer. Misschien mag jij vrijdagavond dan wel weg!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
Avondklok blijft gehandhaafd tot in ieder geval vrijdag.
O klinkt goed, ga ik ook eens doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hadden wij pas, met erg lekkere beenham van de Aldi. Ik smeer er altijd een laagje mosterd tussen
Laat ik het hopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer. Misschien mag jij vrijdagavond dan wel weg!
Een bandje waarin ik ooit speelde, had bijna zo gehetenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de prijs van lof.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een bandje waarin ik ooit speelde, had bijna zo geheten
Dit had het artwork van het album kunnen zijn
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een bandje waarin ik ooit speelde, had bijna zo geheten
Dit had het artwork van het album kunnen zijn
Met je opgeheven vingertjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Net op tijd weer thuis...![]()
Achterlijke kneuzen met hun kort geding...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef MadMaster het volgende:
20.55 Uur vanavond:
U kunt allen uw jas weer aan de kapstok hangen en de pantoffels weer aanschieten, het feest gaat niet door.
Meneer Engel brengen we zo terug naar de daklozenopvang, waar hem een lekkere, warme, verfrissende douche te wachten staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat er maar een paar minuten naast:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met mijn vinger gaat het al weer stukken beter...
Beat The Clock is uit 1979.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eén van hun grotere hits. Komt uit 1984 of zo. MM, corrigeer me als ik er te ver naast zit
slap excuusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Doordat de avondklok toch van kracht blijft, moeten sommige mensen hun plannen toch weer omgooien. Misschien maar aan de drugs of zo?
hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een geforceerd bruggetje naar het volgende nummer
Toeval bestaat niet. Soms moet het zo zijn hèquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Toevallig had ik het hier vanmiddag over
Toeval bestaat, net als Murphyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Soms moet het zo zijn hè
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Huishoudelijke mededeling: Ik richt me op ongeveer 21:30 uur als eindtijd
Nee, ik heb hierna nog een paar nummers klaarstaanquote:
Hoe zit dit dan in elkaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Hierna het voorlaatste nieuwe nummer van de show; de allerfijnste bewaar ik uiteraard tot het laatst. Maar wat hierna komt, is ook fijn: een bekende zanger die met nieuw werk komt.
Voorlaatste nieuwe nummer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan in elkaar?
Ik ga je wraken, hoor... ☝🏻
Overruled!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is muziek die ik kan draaien en muziek die ik persé wil draaienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Selectief gelezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Voorlaatste nieuwe nummer.Niet voorlaatste nummer.
Ik vond het wel grappig, deze versie. Maar mijn stem gaat nog naar het origineel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Zowel deze cover als het origineel heb ik voor mijn Top 250 overwogen. Ze zijn er allebei net buiten gevallen. Ik ben er ook nog steeds niet over uit welke versie ik beter vind. Ik vind ze allebei geweldig
Dat wil ik horen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, deze versie. Maar mijn stem gaat nog naar het origineel.
Ik vond je voorlaatste nieuwe nummer eigenlijk mooier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Erg benieuwd wat jullie vinden, maar ik vind dit een fantastische plaat:Thomas Dybdahl feat. Beharie - River
Die is zeker ook prima. Maar ik zal "River" zeker nog eens vaker draaien, dus wie weetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond je voorlaatste nieuwe nummer eigenlijk mooier.
Geinig filmpje, nu weet ik tenminste dat Ron snowglobes verzamelt...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
O ja, dit wilde ik ook nog melden:
Vooral voor @:MadMaster interessant, denk ik. Maar misschien ook wel anderen hier
Ik kwam er nu pas achter dat ze Amerikaans zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinig filmpje, nu weet ik tenminste dat Ron snowglobes verzamelt...
Goedemorgen!
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Vannacht ruim 2,5 uur wakker geweest i.v.m. maagproblemen. Gelukkig rond 5 uur weer in slaap gevallen en nog ruim 2 uur geslapen.
Ik en een pittige rijsttafelquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Dan klinkt niet best. Volgende keer maar niet meer zo'n pittige rijsttafel eten dan.
Nee woensdag + vrijdag zijn normaal gesproken halve werkdagen, maar i.v.m. de gesprekken werk ik deze week en de komende 2 weken hele dagen op woensdag en op vrijdag, m.u.v. 26 februari. Dan ben ik de hele dag vrij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
rustig aan vandaag Diaan, het is toch je vrije dag ?
Nou die heb ik volgens mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan een pittig kapsel heb je genoeg...
Hij moest wel. Kreeg laatst al een hoop commentaar daarop dat hij een net kapsel had, terwijl de kappers gesloten waren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
Vind het trouwens wel mooi dat het kapsel van Rutte ook slecht wordt, geen fan, maar dat doet hij goed.
Ik wil ook weer naar de kapper hoor, maar pas als het normaal mag. Opgeschoren nek is nu paar CM, iedereen heeft dat soort dingen, maar ik ga echt niet naar zo'n illegale kapper, al zou het gratis zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moest wel. Kreeg laatst al een hoop commentaar daarop dat hij een net kapsel had, terwijl de kappers gesloten waren.
Ja ik zat bij de "P'quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor Phil Collins.
Ben jij de veroorzaker daarvan?
Ik had het niet over een kort pittig kapsel, maar over een pittig kapsel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou die heb ik volgens mij ook niet hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt dit weekend mooi weer, dus dan open ik de openluchtkapsalon hier in de tuin wel weer
De buren waren gisteren al weer druk in de weer met z’n ding, ik wacht nog ff een maand voordat ik wat ga snoeien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kappen op anderhalve meter afstand...
Wie had het over snoeienquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buren waren gisteren al weer druk in de weer met z’n ding, ik wacht nog ff een maand voordat ik wat ga snoeien.
Hou je het wel een beetje christelijk qua muziekstijl?quote:
Geen speedcore, Frenchcore etc, beloof ik. Allemaal 90'squote:Op woensdag 17 februari 2021 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou je het wel een beetje christelijk qua muziekstijl?
Je bent te horen tijdens mijn Teams calls...
Nee het is nog steeds koper/rood. Ik vind dat zelf al zo normaal en niet pittig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over een kort pittig kapsel, maar over een pittig kapsel.
Tenzij je het nu asgrijs hebt geverfd...
Meer hoef je niet te doen, ik vind wel terug wat de eerste single was...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je ook gewoon een bandje noemen en dat jij het uitzoekt
Mij heb je niet zo snel met extreme titels...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Heb 3 suggesties gedaan, die bijna niet veel verder uit elkaar konden liggen![]()
Beetje gemeen maar MM houdt wel van een puzzeltje dacht ik, maar laat het verder maar aan hem
En ze hoeven uiteraard niet he MM.
Ik heb prima geluid hier...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn dit demoversies of is er iets met het geluid?
Intrigerend plaatje. Het lijkt wel alsof hij zijn hand in iets heel anders dan een glove heeft, maar ik kan het niet echt ontcijferen.quote:
Alles staat hier in de neutrale stand en ik hoor ook 'normaal' geluid, niks dof of zo...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het klinkt hier heel droog en kil ofzo en de zang een beetje ver weg
Dan ligt het aan onze tvquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles staat hier in de neutrale stand en ik hoor ook 'normaal' geluid, niks dof of zo...
Wacht maar even af...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een soort van hardrockbandje
Het was ongeveer de enige lp van BZN die we niet in huis hadden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag nog een poging wagen...
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bovenaan de trap, loop je er recht tegen aan, allemaal ingelijste vinyl singles van U2...
Echt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Bekende pingelgeluidjes, maar toch onbekend
Wil je die in DM of gewoon in het topic?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Nog wensen voor een specifieke uitvoerende, los van de verzoekjes die nog komen?
DM is prima...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je die in DM of gewoon in het topic?
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef just me het volgende:
Ik denk steeds dat ik goldfinger ga horen
Maar dit lied gaat wel alle kanten op, vind ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Tom Jones![]()
![]()
En hij zingt nog steeds geweldig
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees net dat Tom flauwviel bij de opname hiervan nadat hij de laatste hoge noot eruit geperst had
Een fluitje in je mond staat niet iedereen even goed.quote:
En het zijn niet eens de leden van Chic...quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een fluitje in je mond staat niet iedereen even goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |