SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ook wel ja. Hopelijk vangt de regering bot, met hun overtrokken maatregel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zal aflopen met de avondklok nu.....
Ben er bang voor:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Hopelijk vangt de regering bot, met hun overtrokken maatregel.Fatboy Slim - Praise You (Purple Disco Machine remix)
Het is alleen maar verwarrend, en wie zegt wat het oplevert en of het wat oplevert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zal aflopen met de avondklok nu.....
Ik ben ook bang dat ze het besluit terugdraaien. Ik houd me netjes aan de regels, maar ben wel tegen die avondklok. Het is niet eens aangetoond dat het effect heeft. En ook met de besmettingscijfers van de Britse variant worden we onnodig bang gemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben er bang voor:
De wrakingskamer heeft geoordeeld dat de rechters van dinsdagmiddag niet vooringenomen waren en dat ze dus alsnog uitspraak mogen doen in het schorsingsincident. Dezelfde drie rechters keren dinsdagavond terug en beslissen alsnog of de avondklok de komende dagen van de baan is.
Vind je de mixen vaak/meestal beter dan het origineel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Bobby Brown - Two Can Play That Game (K Klassic radio mix)
In dit geval zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je de mixen vaak/meestal beter dan het origineel?
Ik vind het namelijk lang niet altijd het geval.
draai maar, ik geniet welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie wat meer 60s, 70s, of wat dan ook willen: gewoon aangeven.
U vraagt, wij draaien.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt er iets waarvan ik zelf amper weet hoe het klinkt
Toch welkom. En Symph ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, je doet er 5 minuten over om de site laden en een reactie te plaatsen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
Aangevraagd voor just me.
Was toen nog de enige luisteraar buiten mij.
Ik las vandaag dat er een prijs is uitgereikt aan ene Ferry Kok. Die is kok van beroep, op een ferry...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
Als dit allemaal koks waren geweest zou de titel zijn:
In the gravy!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er een prijs is uitgereikt aan ene Ferry Kok. Die is kok van beroep, op een ferry...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
Als dit allemaal koks waren geweest zou de titel zijn:
In the gravy!
Dan hoop ik maar dat de jus niet te heet is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nondeju met je vingers in de jus
Ik herken de Killers niet hierin eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
The Killers - Spaceman
De DM voor verzoekjes / suggesties staat open deze avond
Tweede single van hun album Day And Age. De opvolger van Human.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken de Killers niet hierin eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |