Ik heb niks met hun standpunten, maar hij heeft gelijk dat het vreemd is dat men in de ochtend kennelijk al kan roepen de zelfde dag een uitspraak te kunnen doen zonder het dossier te kennen.quote:
Compleet van de pot geruktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:50 schreef raptorix het volgende:
Pols is wel goed zeg, heeft het goed op rijtje.
Teveel verkeerquote:
Raar tijdstip.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Zipportal het volgende:
Minimaal 30 minuten wachten.
Tied voor koffie.
wat moet de landsadvocaat dan zeggen in deze zitting waar ze geen partij zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
De avondklok is vanaf 9 uur
‘Is mij bekend ja’
BURN
wat begrijp je niet aan niet inhoudelijk ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb niks met hun standpunten, maar hij heeft gelijk dat het vreemd is dat men in de ochtend kennelijk al kan roepen de zelfde dag een uitspraak te kunnen doen zonder het dossier te kennen.
De schorsing moet en zal er komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef trein2000 het volgende:
“Pure belangenafweging” dan weet je wel welke kant het op gaat.
ze zijn er binnen 10 minuutjes al uit, wat een onzin redenen voor de wraking.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef raptorix het volgende:
Hoe kan je aandringen op spoed? Ik vind dat onfatsoenlijk, de wrakingskamer moet gewoon zijn werk kunnen doen.
daar is dit beroep gewoon niet voor.....hoe vaak is dat nu al gezegd ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Die Pols heeft wel gewoon gelijk. Kijk nou gewoon naar de inhoud en denk Engel even weg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
De avondklok is vanaf 9 uur
‘Is mij bekend ja’
BURN
Het gaat ook om de wijze waarop dit proces nu verloopt. (als je tussen de wappietaal door luistert). Wat op zijn minst ook dubieus te noemen is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan niet inhoudelijk ?
Dat valt te bezien, als je al begint met het verkeerd uitspreken van de aanvrager dan zit het al mis.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zijn er binnen 10 minuutjes al uit, wat een onzin redenen voor de wraking.
Het gewone Britse virus was niet ernstig genoeg, het OMT had dringend behoefte aan een betere variant, anders klopt hun model niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef DonDruiper het volgende:
Dus er is nu een nieuwe killermutatie van de britsekillermutatie...
Houdt het dan nooit op?
Wel als deze een R waarde heeft die gigantisch veel hoger ligt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef DonDruiper het volgende:
Houdt het dan nooit op?
nouja een paar maanden terug was het viruswaanzin....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, als je al begint met het verkeerd uitspreken van de aanvrager dan zit het al mis.
Op zich is dat toch best een begrijpelijk standpunt? Als de schorsing er nu niet komt en de avondklok dus twee avonden vervalt, maar de rechter vrijdag oordeelt dat deze wel kan blijven bestaan, heb je een gat van twee avonden in je maatregelen. Aangezien de inhoudelijke zitting al over twee dagen is, is het best te rechtvaardigen om het vonnis twee dagen te schorsen en het definitieve besluit af te wachten. Vind ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De schorsing moet en zal er komen.
vergeet zijn medicatie niet hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef MadMaster het volgende:
20.55 Uur vanavond:
U kunt allen uw jas weer aan de kapstok hangen en de pantoffels weer aanschieten, het feest gaat niet door.
Meneer Engel brengen we zo terug naar de daklozenopvang, waar hem een lekkere, warme, verfrissende douche te wachten staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen...
Het is niet iets wat je uit je hoofd hoeft te leren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nouja een paar maanden terug was het viruswaanzin....
Overheid met een ddos aanval op Fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef DonDruiper het volgende:
FOK! is nog trager dan onze iets te dikke linksachter
Ah deze engnek wordt weer van stal gehaald om ons weer wat angst in te peperenquote:
Ik denk niet dat hij zich wil laat injecteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vergeet zijn medicatie niet he
gooit je tent gewoon open, je trapt toch niet meer in die bangmakerij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef DonDruiper het volgende:
Houdt het dan nooit op?
neem jij dan ook een spuitje. twee vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich wil laat injecteren.
Hoewel ik uiteraard wel hoop dat hij een verlossend spuitje krijgt, niet alleen in het belang van hemzelf...
Ik wacht mijn oproep voor het vaccineren netjes af, ik dring niet voor...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
neem jij dan ook een spuitje. twee vliegen in 1 klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |