Ik heb niks met hun standpunten, maar hij heeft gelijk dat het vreemd is dat men in de ochtend kennelijk al kan roepen de zelfde dag een uitspraak te kunnen doen zonder het dossier te kennen.quote:
Compleet van de pot geruktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:50 schreef raptorix het volgende:
Pols is wel goed zeg, heeft het goed op rijtje.
Teveel verkeerquote:
Raar tijdstip.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Zipportal het volgende:
Minimaal 30 minuten wachten.
Tied voor koffie.
wat moet de landsadvocaat dan zeggen in deze zitting waar ze geen partij zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
De avondklok is vanaf 9 uur
‘Is mij bekend ja’
BURN
wat begrijp je niet aan niet inhoudelijk ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb niks met hun standpunten, maar hij heeft gelijk dat het vreemd is dat men in de ochtend kennelijk al kan roepen de zelfde dag een uitspraak te kunnen doen zonder het dossier te kennen.
De schorsing moet en zal er komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef trein2000 het volgende:
“Pure belangenafweging” dan weet je wel welke kant het op gaat.
ze zijn er binnen 10 minuutjes al uit, wat een onzin redenen voor de wraking.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef raptorix het volgende:
Hoe kan je aandringen op spoed? Ik vind dat onfatsoenlijk, de wrakingskamer moet gewoon zijn werk kunnen doen.
daar is dit beroep gewoon niet voor.....hoe vaak is dat nu al gezegd ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Die Pols heeft wel gewoon gelijk. Kijk nou gewoon naar de inhoud en denk Engel even weg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
De avondklok is vanaf 9 uur
‘Is mij bekend ja’
BURN
Het gaat ook om de wijze waarop dit proces nu verloopt. (als je tussen de wappietaal door luistert). Wat op zijn minst ook dubieus te noemen is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan niet inhoudelijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |