Hij krijgt geld van Ferd om het tegengeluid te dempen, zoals ik al schreef ligt hij nu in Thailand naast Ted met een lekkere ladyboy tegen zich aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Danny heeft de rekeningen niet betaald
Komende maandag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat je weer voor de klas staat
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is ook een forum dat wel werkt hoor
Ze hebben mij blauw gemaakt vandaag, dat kan FOK niet aan. Al dat data verkeer!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Sfancta het volgende:
Wat i er eigelijk aan de hand met het forum hier vandaag?
Want? Die wraking staat helemaal los van de inhoud van de procedure, dit vergroot (noch verkleint) de kansen van de Staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote kans dat de overheid toch ‘wint’ dus.
Toch een daling van zo'n 2,5%. En dat in een week met 7 dagen sneeuw en/of ijzelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook echt een daling van 195.000 naar 190.000, waar gaat het over.
Er kwam net een vrouwtje aan het woord die het over "zo direct" had, dus zal niet lang duren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:12 schreef vosss het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze verder gaan? Ik moet nog bier halen!!!!
Ze spinnen naar hun eigen gelijk en sturen dat door naar het landsbestuur wat hun beleid uitvoert, blind.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook al gehoord: dalingen afgelopen weken komt door de avondklok terwijl er vorige week nog geen cijfers waren die het effect van de avondklok konden onderbouwen. In welke surrealistische wereld leven we zeg
Niet al om 10:00 uur je dagelijkse voorraad bier in huis hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:12 schreef vosss het volgende:
ook nog nootjes?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:12 schreef vosss het volgende:
Voor de webcam, das wat anders.quote:
Het wachten is op Jaap, die stond bij de tweede kamer met zijn projecter omdat hij dacht dat hij daar moest spreken, ze brengen hem nu naar de rechtbank.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:12 schreef vosss het volgende:
Vivaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is ook een forum dat wel werkt hoor
En goeie tijden komt over 3 kwartier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:12 schreef vosss het volgende:
Nee, gewoon in een lokaal met echte leerlingen. Maar dat is omdat ik examenklassen lesgeef. Voor de rest: geen idee. Ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor de webcam, das wat anders.
Het was toch een 'niet inhoudelijke' zitting?quote:
Dias vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:15 schreef Oliver23 het volgende:
Jaap van Dissel gaat zo dadelijk “sheets” tonen in de rechtbank
Aah zo, maar jij had ook niet examenklassen toch. Anyway, voor die laatste groep zie ik het niet gebeuren voor mei/juni. Zelfelfde geldt voor sport en horecaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een lokaal met echte leerlingen. Maar dat is omdat ik examenklassen lesgeef. Voor de rest: geen idee. Ik hou mijn hart vast.
Typisch virologen gelul inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu is het al: er zijn minder testen afgenomen waardoor het zicht op het virus weg isJa dan kun je bezig blijven met angst aanpraten. Hoge cijfers bevestigen je model en bij lage cijfers zoek je excuses om ze te negeren. Zak er in.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |