Welke stream kijken jullue? Hier zitten ze net goed en wel en nog niemand aan het woord.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:01 schreef Caland het volgende:
Geen vooringenomenheid dus geen wraking.
Ook al gehoord: dalingen afgelopen weken komt door de avondklok terwijl er vorige week nog geen cijfers waren die het effect van de avondklok konden onderbouwen. In welke surrealistische wereld leven we zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Testen niet betrouwbaar kan nog gespeel worden, en anders: We hadden een storing/hack/gespoofed.
Dictatorschap to the max.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef raptorix het volgende:
Ik ga snel naar de winkel, denkt dat Ferd morgen wraak op ons gaat nemen door een algehele ophokplicht in te voeren.
Ach, dan valt er tenminste wat te lachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef RipCity het volgende:
Jammer. Weer die rechter in de overgang
Terwijl het logischer is om te stellen dat er vanwege een week lang sneeuw minder testen zijn afgenomen. Ik denk dat mensen met lichte klachten zich wat minder snel hebben laten testen. Dan kijk je het toch sneller nog eventjes aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu is het al: er zijn minder testen afgenomen waardoor het zicht op het virus weg isJa dan kun je bezig blijven met angst aanpraten. Hoge cijfers bevestigen je model en bij lage cijfers zoek je excuses om ze te negeren. Zak er in.
Geen idee wat je kijkt, maar je loopt slechts 6 minuten achter, met een beetje geluk kun je nog net de uitschakeling van Feyenoord in de CL zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke stream kijken jullue? Hier zitten ze net goed en wel en nog niemand aan het woord.
Het OMT heeft vooraf besloten dat de avondklok werkt en noodzakelijk is. Dus dat communiceren ze.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook al gehoord: dalingen afgelopen weken komt door de avondklok terwijl er vorige week nog geen cijfers waren die het effect van de avondklok konden onderbouwen. In welke surrealistische wereld leven we zeg
Grote kans dat gezien de overheid als partij direct schade lijdt bij het opschorten van de maatregel, dat het hoger beroep wordt afgewacht. Dan zullen we ook op de inhoud ingaan. Waarschijnlijk alleen op de reden waarom ze deze wet hebben willen misbruiken en niet op de werkzaamheid en zinvolheid van de maatregel zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote kans dat de overheid toch ‘wint’ dus. Jammer. Die avondklok zou er alleen mogen zijn als ze het effect echt duidelijk uit zouden kunnen leggen. Dat kunnen ze nog steeds niet met zekerheid.
Hauptsache de cijfers blijven reden geven voor de Osterhausen, Gommersen en Bontens van deze wereld om in talkshows aan te kunnen schuiven. Never let a good crisis go to waste!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook al gehoord: dalingen afgelopen weken komt door de avondklok terwijl er vorige week nog geen cijfers waren die het effect van de avondklok konden onderbouwen. In welke surrealistische wereld leven we zeg
Hier in Zwitserland zonder avondklok dalen de cijfers net zo hard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had die discussie liever in de kamer gehad dan in een rechtszaak met Willem Engel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote kans dat de overheid toch ‘wint’ dus. Jammer. Die avondklok zou er alleen mogen zijn als ze het effect echt duidelijk uit zouden kunnen leggen. Dat kunnen ze nog steeds niet met zekerheid.
Deletes van posts maken een database heel traag omdat je dan table fragmentatie krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:08 schreef capricia het volgende:
Ik kijk wel NOS. Want fok is niet te doen zo. Mss kan ik NOS nog modereren.![]()
Ook echt een daling van 195.000 naar 190.000, waar gaat het over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu is het al: er zijn minder testen afgenomen waardoor het zicht op het virus weg isJa dan kun je bezig blijven met angst aanpraten. Hoge cijfers bevestigen je model en bij lage cijfers zoek je excuses om ze te negeren. Zak er in.
Er is ook een forum dat wel werkt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:08 schreef capricia het volgende:
Ik kijk wel NOS. Want fok is niet te doen zo. Mss kan ik NOS nog modereren.![]()
Danny heeft de rekeningen niet betaaldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Sfancta het volgende:
Wat i er eigelijk aan de hand met het forum hier vandaag?
Staat wint altijd wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wanneer denk jij dat je weer voor de klas staatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het OMT heeft vooraf besloten dat de avondklok werkt en noodzakelijk is. Dus dat communiceren ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |