Weet ik veelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
serieus? ze gaat op hem stemmen
Tegen Jill, ik heb maar 1 stream, kijk naar de tijd van mijn post.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en op welke stream en hoeveel minten terug?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:48 schreef Tamiro het volgende:
Nick zei weer iets negatief (?) over BB en stream ging naar huilende Julie.
Iemand gehoord waarover het ging?
Niks bijzonders. Ze hebben allemaal niet op elkaar gestemd zeiden ze.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:48 schreef zodeju het volgende:
Wat deden Mike Naomi en Zoey in de slaapkamer????Fluisterend.
Heeft Zoey Naomi om kunnen praten.?
net daarvoor zegt hij tegen jer heel kort "tzit goe"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjerrel vertelt een heel boeiend verhaal over de vlekken in zijn trui... en mute
Dat weten ze niet. Zij denken niet echt tactisch na.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef SLP_ het volgende:
Waarom zou Naomi niet voor Michel of Nick gaan? Ze weten toch wel dat de babies op hen gaan?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:50 schreef Cargamelk het volgende:
Julie heeft op mooiboy gestemd om haar relatie buitenhuis te beschermen.
Nee dat zien ze niet aankomen blijkbaar.. en nick kan niet (heb ik hier gelezen iig)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef SLP_ het volgende:
Waarom zou Naomi niet voor Michel of Nick gaan? Ze weten toch wel dat de babies op hen gaan?
Ze zuigt dus niet alleen, maar zo te zien bijt ze er ook nog in.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:48 schreef Jockari het volgende:
Dees is wel een goei voor de dames die hier meestreamen
[ afbeelding ]
Neeeee, zei ze dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:50 schreef Cargamelk het volgende:
Julie heeft op mooiboy gestemd om haar relatie buitenhuis te beschermen.
En dat hoopje Nederlanders (Jill, Matt, Jerrel) niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
DIe Belgen verprutsen echt alles .... wat een dombo's
Op Zoey en Thomas na snappen ze vrij weinig van het spel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
DIe Belgen verprutsen echt alles .... wat een dombo's
Zoey is ook immuun en mag toch ook stemmen ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Naomi heeft een heel mooi gebaar gedaan
De kijker gaat de belgen er niet uitstemmen hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Whuzz het volgende:
Nah, dan zijn de laatste 6 bij deze bekend.
Matt, Mike, Zoey, Jill, Thomas, Jerrel
quote:
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat weten ze niet. Zij denken niet echt tactisch na.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoey is ook immuun en mag toch ook stemmen ?
neej bij mij niet, ze is gewoon te liefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi dendert hiermee dus wel ff mijn top 3 uit
De kijker beslist dat niet he? De bewoners bepalen wie er op de bank zit. De kampen zijn nu 5vs6 verdeeld. Na donderdag is dat 4 tegen 6.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef brasta het volgende:
[..]
De kijker gaat de belgen er niet uitstemmen hoor...
Matt en Jerrel staan echt niet sterk bij de kijkers
je bedoelt juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Zoey.![]()
Zij weet gewoon dat Naomi totaal niet in gevaar was.
Naomi kan niet iemand van bank halen, immuniteit gegeven aan juliquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario: Michel, Jarrel, Jill en Thomas alle vier genomineerd.
Zoey haalt Jerrel van de bank
Naomi haalt Michel van de bank
Dan gaat het tussen Jill en Thomas....
Maar dat kan dus niet, want Michel zat niet in het groepje bij Naomi.
Naar men mag dromen.
Noami heeft Julie immuniteit gegeven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar men mag dromen.
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt
Naomi denkt wel tactisch, zij gaf Julie immuniteit omdat als Julie tegenover Jerrel staat er kans is dat Jerrel blijft,
Omdat ze Julie wil redden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi dendert hiermee dus wel ff mijn top 3 uit
Big Brother zal hier wel een stokje voor steken hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De kijker beslist dat niet he? De bewoners bepalen wie er op de bank zit. De kampen zijn nu 5vs6 verdeeld. Na donderdag is dat 4 tegen 6.
Trutje ? Nennt etwas exotisch in nederlands...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef mario390 het volgende:
op welke dag hadde liese dat trutje an?
was dat gisteren?
bij mij is zoey gezakt, dat compliment was echt nasty met een dubbele bodem die naomi nu nog niet snaptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef Snoosh het volgende:
Zoey nu bij Naomi in de douche. Ik ga over mijn nek. Zoey is gewoon aan het lachen met het feit dat Julie vrijgesteld is.
naomiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Whuzz het volgende:
Neeeeeeeee Noom wtfffff doe je !?
Nah, die keldert meteen 3 plaatsen op mijn lijstje.
Ik Kamp Zoey zitten ook belgen én nederlanders, dus dat kan prima door naar de finale.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef brasta het volgende:
[..]
Big Brother zal hier wel een stokje voor steken hoor...
Er zal dan altijd wel een Belg tegen een Nederlander gezet worden.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef cheanny het volgende:
Tenzij Mike ook op Jerrel heeft gestemd zie ik het somber in voor Nick en Michel.
Misschien niet slim van Naomi maar wel superlief dat ze niet voor zichzelf heeft gekozen.![]()
Hele stemming over, hoe weet Thomas het en Jill die nog moest stemmen .. Natuurlijk van Zoey....allemaal tijdens de stemming.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:59 schreef Mjelleke het volgende:
Zoey vindt het allemaal wel prachtig zo... Haar plannetje kan gewoon doorgaan... Nu hoop ik zo dat er meer dan 2 genomineerd zijn.
Dus jij denkt dat Mike op Jill heeft gestemd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Het wordt voor Jill een zware dag.
Eerst zich vernederd voelen omdat zij als laatste is gekozen bij een spel.
En straks dat ze genomineerd is.
Heftig
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Naomi heeft dus Julie vrijgesteld
[..]
Wat hebben ze gedaan?
Huisregel van Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom voeren ze de een op een gesprekken in de douche?
Morgenavond in de uitzending, en live in het huis er vlak na.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:01 schreef D. het volgende:
Ik vergeet het iedere keer, maar krijgen we de uitslag nu pas morgen?
Nee. Ik denk dat de Belgen op Jill hebben gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Mike op Jill heeft gestemd?
Complimentendouchequote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Same. Als de bank Michel vs Nick wordt dan houd het voor mij op. Ik ga niet nog een week naar Jerrel, Zoeysnake en de hobbits zitten kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef Oranos het volgende:
Zoey kan wel denken dat ze het slim speelt, maar de kijker kotst haar uit en ze zal het nooit winnen zo.
Maar BB is voor mij wel gedaan nu, van kamp Jill/Thomas vind ik er geen een leuk
Duurt lang!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgenavond in de uitzending, en live in het huis er vlak na.
Naomi kan niemand meer van de bank halen, ze heeft julie al vrijstelling gegeven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar men mag dromen.
Maakt niet uit, gewoon het feit dat er over de stemming gepraat wordt terwijl er nog gestemd wordt.....hou het voor gezien....bye bye....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef Oranos het volgende:
Zoey kan wel denken dat ze het slim speelt, maar de kijker kotst haar uit en ze zal het nooit winnen zo.
Maar BB is voor mij wel gedaan nu, van kamp Jill/Thomas vind ik er geen een leuk
Maar als m m j t z j op Nick en Michel hebben gestemd .. komen er 2 op de bankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de Belgen op Jill hebben gestemd.
Nee ik bedoel Naomi. Zoey zei iets van "oh zo mooi dat je jezelf in gevaar brengt door een ander safe te zetten". Maar Zoey weet van de beide groepen op wie ze stemmen, niet op Naomi.quote:
Ik heb nog een beetje vertrouwen dat het toch goedkomtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef danilel het volgende:
en toch denk ik dat jerryl in michel tegenover elkaar komen te staan
Welke belgen? Heel kamp Zoey (6 man) hebben afgesproken op Nick+Michel te stemmen. Dus tenzij Mike daarvan is afgeweken kan Jill helemaal genomineerd worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de Belgen op Jill hebben gestemd.
dezequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Trutje ? Nennt etwas exotisch in nederlands...
RTquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Als de bank Michel vs Nick wordt dan houd het voor mij op. Ik ga niet nog een week naar Jerrel, Zoeysnake en de hobbits zitten kijken.
ik snap deze even niet de heeft der eigen niet immuun gezet tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Zoey.![]()
Zij weet gewoon dat Naomi totaal niet in gevaar was.
Omdat Naomi bloedirritant is wat betreft nomineren!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef SLP_ het volgende:
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Naomi heeft totaal geen idee waar mee ze bezig is! Geen. Idee!
Ze wilden toch op Julie stemmen? Of een paar. Die heeft nu vrijstelling.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als m m j t z j op Nick en Michel hebben gestemd .. komen er 2 op de bank
regelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
3 maar? Zij doet dit soort dingen altijd! Ik dacht dat Liese haar BFF was!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Whuzz het volgende:
Neeeeeeeee Noom wtfffff doe je !?
Nah, die keldert meteen 3 plaatsen op mijn lijstje.
Jerrel had gister op een vraag van zoey geantwoord dat hij het liefst dan tegen Michel wilde staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef danilel het volgende:
en toch denk ik dat jerryl in michel tegenover elkaar komen te staan
Nee maar ze weet wel dat Naomi geen stemmen zou krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap deze even niet de heeft der eigen niet immuun gezet toch
Weet niet zeker maar heb het vermoeden dat het op aanraden is van Zoei...Ze bedankte Naomi er ook voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Naomi. Zoey zei iets van "oh zo mooi dat je jezelf in gevaar brengt door een ander safe te zetten". Maar Zoey weet van de beide groepen op wie ze stemmen, niet op Naomi.
De bedoeling was Nick en Michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wilden toch op Julie stemmen? Of een paar. Die heeft nu vrijstelling.
Zoe is niet voor niets zo blij. Die wist dat er op Julie gestemd zou worden.
Nee, dat plan was al een paar dagen van tafel omdat Zoey dat pertinent niet wil. Het zijn daarom (op aangeven van Zoey) Michel en Nick geworden. Zoey wist dat gewoon dus die acteert nu haar "blijdschap" dat Julie immuniteit (zonder waarde) heeft gekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kamp K5 had afgesproken op Jerrel en Jill te gaan stemmen. Gelijk al op donderdagavond in de slaapkamer nadat patrick vertrokken was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welke belgen? Heel kamp Zoey (6 man) hebben afgesproken op Nick+Michel te stemmen. Dus tenzij Mike daarvan is afgeweken kan Jill helemaal genomineerd worden.
Toen ze niet op Nathalie wou stemmen omdat die Liese het huismeesterschap had gegund.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Omdat Naomi bloedirritant is wat betreft nomineren!
Ze is zo beïnvloedbaar. Dit was een andere keer ook al zo. Weet even niet meer met wat. Maar van mij mag zij eruit.
Oh het is dus persoonlijk als jij je aangevallen voelt ondanks die larie die je uitkraamtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom nu weer persoonlijk worden?
Beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welke belgen? Heel kamp Zoey (6 man) hebben afgesproken op Nick+Michel te stemmen. Dus tenzij Mike daarvan is afgeweken kan Jill helemaal genomineerd worden.
Ja maar die kon ze niet saven omdat die niet in haar spelteam zatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:07 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
3 maar? Zij doet dit soort dingen altijd! Ik dacht dat Liese haar BFF was!
Precies. Naomi heeft Zoey een enorm plezier gedaan. En zichzelf "vertraagd geëlimineerd". Nu is het aftellen tot haar eigen nominatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
De bedoeling was Nick en Michel
En door de vrijstelling hebben ze het ook over ernn2de optie gehad
Zoëy wil liever niet on Julie
Oh ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, dat plan was al een paar dagen van tafel omdat Zoey dat pertinent niet wil. Het zijn daarom (op aangeven van Zoey) Michel en Nick geworden.
Ze gingen voor Nick en Michel....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat nog veel raarder voelen als je alleen nog Zoey, Jill, Thomas, Mike, Matt en Jerrel over hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh ok.
Het voelt raar. Nick en Michel op de bank in deze fase van het spel.
Laat Mike fijn meestemmen met Zoëyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Naomi heeft Zoey een enorm plezier gedaan. En zichzelf "vertraagd geëlimineerd". Nu is het aftellen tot haar eigen nominatie.
Onze enige hoop is Mike. "And isn't it ironic..... "
Idd. En maar klagen dat thomas een bondje had. Zelf doen ze niet anders, maar dat mag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blijdschap dat ze haar doel bereikt heeft,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, dat plan was al een paar dagen van tafel omdat Zoey dat pertinent niet wil. Het zijn daarom (op aangeven van Zoey) Michel en Nick geworden. Zoey wist dat gewoon dus die acteert nu haar "blijdschap" dat Julie immuniteit (zonder waarde) heeft gekregen.
Vraag me af of Zoëy het zomin haar hoofd heeft.. denk het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat nog veel raarder voelen als je alleen nog Zoey, Jill, Thomas, Mike, Matt en Jerrel over hebt.
Ik hoop het zo erg! Wat is dat kind naïef zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Naomi gaat door de grond zodra ze hoort dat nick en michel op de bank zitten, janken
Jij hoopt serieus op Zoey, Jill, Thomas, Mike, Matt en Jerrel als laatst overgeblevenen? Want dat is het gevolg er vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat Mike fijn meestemmen met Zoëy
Als het zo is met elk 6 stemmen tegen ga ik voor de eerste keer toch is naar dat spel van de genomineerden in de gameroom kijken. Die gaan schrikken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh ok.
Het voelt raar. Nick en Michel op de bank in deze fase van het spel.
Die zijn wel veel eerder bereid ruzie en chaos te scheppen voor de overwinning...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat nog veel raarder voelen als je alleen nog Zoey, Jill, Thomas, Mike, Matt en Jerrel over hebt.
whoooow jij denkt dat mike op jill heeft gestemd ? als dat zo is gaat hij het zwaar krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Het wordt voor Jill een zware dag.
Eerst zich vernederd voelen omdat zij als laatste is gekozen bij een spel.
En straks dat ze genomineerd is.
Heftig
nee .. wel Zoëy Jill Naomiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij hoopt serieus op Zoey, Jill, Thomas, Mike, Matt en Jerrel als laatst overgeblevenen? Want dat is het gevolg er van
Matt mag door blijven dromen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:13 schreef Harry het volgende:
Matt had drie wensen:
- entertainer worden
- rijk worden
- bekend worden, een icoon op tv
Het is ellende met die streamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me kapot, al een hele tijd geen geluid op stream 2. Zo slecht als deze RLS qua streams heb ik nog niet eerder meer gemaakt. En ik heb alles in nederland gevolgd.
Zo slaapverwekkend die pipo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:14 schreef cheanny het volgende:
Matt praat alsof hij een sollicitatiegesprek heeft
Nah..het schijnt dat ik er helemaal naast zitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
whoooow jij denkt dat mike op jill heeft gestemd ? als dat zo is gaat hij het zwaar krijgen
Kan wel eens zijn. Julie heeft een kinderdagverblijf. Hij heeft al ervaring met Jill.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:14 schreef cheanny het volgende:
Matt praat alsof hij een sollicitatiegesprek heeft
Eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd. En maar klagen dat thomas een bondje had. Zelf doen ze niet anders, maar dat mag.
Niet alleen de streams... Fok is ook supersloomquote:
Oja dat stuk! Toen stemde ze ook al zo naïef!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Toen ze niet op Nathalie wou stemmen omdat die Liese het huismeesterschap had gegund.![]()
Het is allemaal mooi en goed bedoeld maar je komt er niet ver mee.
Misschien server eens herstarten ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:15 schreef suzi1 het volgende:
dit is niet leuk meer, die traagheid met plaatsen van je bericht. hoeneer is dat opgelost?
FOK! is helemaaal een dramaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet alleen de streams... Fok is ook supersloom
zoey wist ook dat dan nog julie niet in de gevarenzone zou komen, dus dat compliment in de douche daarna vond ik achterbaksquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En nog altijd niet doorhebben dat Zoey nooit iets zegt. Het ligt ook wel voor een groot stuk aan hen zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:17 schreef greysbones het volgende:
Liese vissen .. wie heeft er op mij gestemd..
Echt als je iemand quote duurt 20 secondenquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt als je iemand quote duurt 20 seconden
In dat deel van het script zijn ze nog niet aan beland...geduld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En nog altijd niet doorhebben dat Zoey nooit iets zegt. Het ligt ook wel voor een groot stuk aan hen zelf.
Ieuwww dan zit je hele beeldscherm straks onderquote:
Dan mag Zoey kiezen (HM), dus Jill vrij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat michel 6 stemmen heeft jerrel,nick en jill dus 5. Dan ligt het eraan wie vrijstelling krijgt.
Ik ben daar nog niet zo zeker van voor hetzelfde geld heeft Zoey thomas belazerd en krijgt mike de schuld. Zoey is nog niet klaar om haar cover op te geven dan is ze onnodig bij team thomas, want dit zijn met genoeg tegen de 4 die overblijven en k4 gaat haar uitspuwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:17 schreef aswesleep het volgende:
Zoey kijkt er maar moeilijk bij, die gaat morgen juichen.
ik hou van dat soort complimentenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:18 schreef danilel het volgende:
[..]
zoey wist ook dat dan nog julie niet in de gevarenzone zou komen, dus dat compliment in de douche daarna vond ik achterbaks
Er zquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan mag Zoey kiezen (HM), dus Jill vrij.
iEr zitten er altijd maar 2 op de bankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hypocrisie minder.quote:
Zoey is prima bereid haar cover op te geven, want als haar plan werkt (Nick en Mies nomineren), dan is het daarna 6 tegen 4 en heeft ze geen cover én geen K4 meer nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:20 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet zo zeker van voor hetzelfde geld heeft Zoey thomas belazerd en krijgt mike de schuld. Zoey is nog niet klaar om haar cover op te geven dan is ze onnodig bij team thomas, want dit zijn met genoeg tegen de 4 die overblijven en k4 gaat haar uitspuwen.
Dan zet Zoey Nick op de bank bij Michel. Maar dan zouden we wel snel moeten horen dat er een gelijke stand is bij het stemmen en de huismeester naar de DBK moet komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat michel 6 stemmen heeft jerrel,nick en jill dus 5. Dan ligt het eraan wie vrijstelling krijgt.
Maar de Belgen klikken dus dat is geen bondje , en Thomas is slecht , heult met de Nederlanders dus dan is het wel een bondjequote:
sjerrel vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien wil hij grappig van treurigheid worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Matt wilde entertainer worden, zijn grote voorbeeld; Andre van Duin...
Niet altijd, erik liese en naomi hebben ook samen gezetenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er z
[..]
iEr zitten er altijd maar 2 op de bank
Ik ga niet eens kijken , stream wisselen duurt mij te langquote:
Oh, Da's heel lekker! heb ik van horen zeggen...quote:
das mooi! hij hoeft maar 1 verhaaltje te vertellen en de kindjes vallen in slaapquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
Kan wel eens zijn. Julie heeft een kinderdagverblijf. Hij heeft al ervaring met Jill.
Zoey krijgt meer steun van Julie, dan van Naomi, daarom is Zoey blij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Naomi. Zoey zei iets van "oh zo mooi dat je jezelf in gevaar brengt door een ander safe te zetten". Maar Zoey weet van de beide groepen op wie ze stemmen, niet op Naomi.
Je kan het hier doorgeven. Hebben er meer last van, ik ook en tijdens het plaatsen van dit bericht ook weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:15 schreef suzi1 het volgende:
dit is niet leuk meer, die traagheid met plaatsen van je bericht. hoeneer is dat opgelost?
Of Mike heeft toch op Jerrel gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat Zoey niet wordt geroepen kan ook betekenen dat Michel en Nick allebei 6 stemmen hebben gekregen
Fok is traag.ligt niet aan je mobiel GB.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
Zo maar mijn laptop pakken... want op mijn mobiel is het nog slomer
Je kan toch gewoon beide streams in verschillende browsers aanzetten? Dat heb ik in ieder geval. Spelen naast elkaar af.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken , stream wisselen duurt mij te lang
Gaat niet gebeuren, er komt er nog sowieso 1 bij. Het gaat tussen 3. Zo stom zal BB toch niet zijn om 2 potentiële winnaars tegenover elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef BB-King het volgende:
Michel en Nick nietsvermoedend het eten klaar maken.
Vervolgens beide een mes in de rug.![]()
Zou dan echt iedereen vanaf morgen zelf hun vreten klaar laten maken.
Nogmaals er zitten er altijd maar 2 op de bank. De huismeester mag dan bepalen wie van de bank afmogenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zet Zoey Nick op de bank bij Michel. Maar dan zouden we wel snel moeten horen dat er een gelijke stand is bij het stemmen en de huismeester naar de DBK moet komen.
Wat bedoel je met vrijstelling? Naomi heeft de immuniteit aan Julie gegeven.
heb je nog drie op de bankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
I know maar laptop ging vanmorgen wel ietsje sneller.. but thnx FFquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fok is traag.ligt niet aan je mobiel GB.
Dan loopt de boel helemaal vastquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide streams in verschillende browsers aanzetten? Dat heb ik in ieder geval. Spelen naast elkaar af.
De mensen die klagen over bondjes, maar daar vanaf week 1ook zelf aan meedoen bv. En ook nu nog.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef marsan het volgende:
[..]
De mensen die klagen over bondjes, maar daar vanaf week 1ook zelf aan meedoen bv. En ook nu nog.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef BB-King het volgende:
Nee altijd 2 dus ben benieuwdquote:
Zoey wil Michel eruit.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey krijgt meer steun van Julie, dan van Naomi, daarom is Zoey blij.
Naomi doet dit opdat Zoey achter haar zou staan.
Naomi weet ook dat Nic haar fel steunt. Michel is maatjes met Julie, nu Naomi dit voor Julie gedaan heeft, heeft ze misschien ook Michel in haar zak (Michel die als vriendjes Julie en Liese had)
Toch zaten er een keer 3 op de bank.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals er zitten er altijd maar 2 op de bank. De huismeester mag dan bepalen wie van de bank afmogen
En nogmaals: Zoey wil Michel en Nick op de bank. Daar heeft ze de hele week over lopen stoken, trekken en sleuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals er zitten er altijd maar 2 op de bank. De huismeester mag dan bepalen wie van de bank afmogen
Nogmaals, dat is niet waar, rene liese en naomi hebben ook met 3 op de bank gezeten, en als er 4 genomineerde zijn mag zoey er 1 afhalen lijkt me... als zoey niet naar de DBK wordt geroepen zitten er maar 2 opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wanneer dan want dat heb ik dan net meegekregenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Toch zaten er een keer 3 op de bank.
Dat beseft Zoey prima, maar het maakt haar niet uit. Als haar plan slaagt, dan heeft haar clubje de overhand en is ze de komende paar weken sowieso safe.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef mabogent het volgende:
Zoey moet toch beseffen dat ze indien hun plan lukt ze volledig door de mand valt. En ze dus toegeeft dat ze liever met de club-med kinderopvang door wil dan met the girlzzzz. Ben benieuwd of ze haar dan minder alleen ga voelen.... NOT. Zeer domme zet van haar. Hoe kunt ge nu de kans(zeer kleine) op winst preferen boven daar nog minstens 5 weken een leukere tijd te hebben. Niet te verstaan
Oké ik heb dat wel met Videoland streams en Windowsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan loopt de boel helemaal vast
Hadden we kunnen bijhouden, ik weet het niet meer, zal de updates nalezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Toch zaten er een keer 3 op de bank.
De keer met Liese, Naomi en Renequote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wanneer dan want dat heb ik dan net meegekregen
Ah ja, de Belgen en Michel klikken en dan is het geen bondje... Maar Thomas en Jill worden geleid door de duivelse Zoey.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar de Belgen klikken dus dat is geen bondje , en Thomas is slecht , heult met de Nederlanders dus dan is het wel een bondje
En ook nog eens zo schijnheilig bedanken en lachend en mes in iemand steken heel bewust.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef mabogent het volgende:
Zoey moet toch beseffen dat ze indien hun plan lukt ze volledig door de mand valt. En ze dus toegeeft dat ze liever met de club-med kinderopvang door wil dan met the girlzzzz. Ben benieuwd of ze haar dan minder alleen ga voelen.... NOT. Zeer domme zet van haar. Hoe kunt ge nu de kans(zeer kleine) op winst preferen boven daar nog minstens 5 weken een leukere tijd te hebben. Niet te verstaan
Dat was omdat Rene die keer ervoor net weg hoefde toen hij met els wat genomineerd. Want toen ging Theo weg en bleef voor Rene wel gelden dat hij de week erop alsnog genomineerd was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet waar, rene liese en naomi hebben ook met 3 op de bank gezeten, en als er 4 genomineerde zijn mag zoey er 1 afhalen lijkt me... als zoey niet naar de DBK wordt geroepen zitten er maar 2 op
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:30 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Oké ik heb dat wel met Videoland streams en Windows
De week dat er niemand uitging en de verliezer een nominatie meenam naar de week erop.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wanneer dan want dat heb ik dan net meegekregen
Ja precies!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:30 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ah ja, de Belgen en Michel klikken en dan is het geen bondje... Maar Thomas en Jill worden geleid door de duivelse Zoey.
Ik vind het heerlijk wat er nu gebeurd. Naomi heeft haar immuniteit verbeurd aan Julie. Dat is toch prachtig?
Dit is toch precies hoe het spel gespeeld moet worden en Zoey snapt dat!
tenzij mike op Jerrel en michel stemde dan is het 6-6 en wordt zoey ook niet geroepenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat Zoey niet wordt geroepen kan ook betekenen dat Michel en Nick allebei 6 stemmen hebben gekregen
Als die er niet op zit dan wil BB nog niet van hem af. Moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Toch wel te hopen dat Jerrel erop zit
ik vind dat onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef BB-King het volgende:
Door jouw post weet ik nu dat het niet aan mijn laptop ligt. Bedankt. Je staat er zeker niet alleen in en voor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:29 schreef suzi1 het volgende:
heb ik ook gedaan tuinfluiter
zal proberen niets meer er hier over te zeggen, want sta er niet alleen in
En loslippigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:31 schreef cheanny het volgende:
Indien Nick en Michel er beiden 6 hebben dan is Mike echt schijnheilig, maar ook als hij er niet op stemt maar dan naar de andere club toe waar hij zogenaamd voor 99% met ze mee zou stemmen. Dus heb maar 1 conclusie:
Mike is schijnheilig.
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik hoop dat dit de keer is dat je de statistieken laat klopen en gelijk hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt er nog sowieso 1 bij. Het gaat tussen 3. Zo stom zal BB toch niet zijn om 2 potentiële winnaars tegenover elkaar te zetten.
Je zegt zelf 6st voor Michel en 5st voor Jerrel Nick en Jill. Zoey mag 1 ervanaf halen Is bij mij drieman die overblijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Nee altijd 2 dus ben benieuwd
Ik open de streams gewoon extern via de link eentje in Chrome en de tweede in Edge en zet ze naast elkaar. Werkt goed.quote:
regels kunnen altijd veranderen hoeven er niet perse 2 te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wie weet mag het in de geval niet omdat er al 1 iemand immuniteit krijgt.......quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:34 schreef Oranos het volgende:
Enige hoop is dat Mike op Jerrel gestemd heeft
op een blote billen boot?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel zou graag met de gaypride een BB Boot willen
mocht het doorgaan in Adam 2021
Ik klaag niet over bondjes. In het huis wordt daar wel over geklaagd, maar dan zijn ze allemaal dus hypocriet. Team Michel-Liese wellicht iets meer hypocriet dan team Thomas-Jill...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef marsan het volgende:
[..]
De mensen die klagen over bondjes, maar daar vanaf week 1ook zelf aan meedoen bv. En ook nu nog.
In edge? Oh daar heb ik nooit bij stilgestaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:34 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik open de streams gewoon extern via de link eentje in Chrome en de tweede in Edge en zet ze naast elkaar. Werkt goed.
Wel even de videokwaliteit iets lager op beide gezet.
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Jerrel heeft gister tegen zoey gezegd dat ze hem dan maar naast michel moet zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook.
Ik kon uit jouw post alleen niet opmaken dat je met vrijstelling die van de huismeester bedoelde.
Maar wie denk jij zal Zoey kiezen als ze moet kiezen uit Jerrel, Nick en Jill om op de bank naast Michel te zetten?
ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:25 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide streams in verschillende browsers aanzetten? Dat heb ik in ieder geval. Spelen naast elkaar af.
Ik ook want die jerrel mag van mij er wel uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef danilel het volgende:
[..]
wie weet mag het in de geval niet omdat er al 1 iemand immuniteit krijgt.......
Ik hoop op michel en jerrl
Dat was een grapje...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
Nick zei daarnet dat hij een dubbele stem had gekregen, ik heb het nog eens teruggespoeld en opnieuw beluisterd om zeker te zijn dat ik het juist gehoord had en hij heeft dit toch echt gezegd.. Hij zei dit tegen Naomi en Mike net nadat Julie naar de DBK werd geroepen
dat zou nog eens een feestje zijn dan is Ferrel de pineutquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
Nick zei daarnet dat hij een dubbele stem had gekregen, ik heb het nog eens teruggespoeld en opnieuw beluisterd om zeker te zijn dat ik het juist gehoord had en hij heeft dit toch echt gezegd.. Hij zei dit tegen Naomi en Mike net nadat Julie naar de DBK werd geroepen
Ik had t ook niet over jou, maar over de bewoners. Idd allemaal hypocriet en liese eno idd meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik klaag niet over bondjes. In het huis wordt daar wel over geklaagd, maar dan zijn ze allemaal dus hypocriet. Team Michel-Liese wellicht iets meer hypocriet dan team Thomas-Jill...
Oh als dat zo is dan vind hij dat zeker niet oneerlijk. Van de week met die snowboard strijd was alles oneerlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
Nick zei daarnet dat hij een dubbele stem had gekregen, ik heb het nog eens teruggespoeld en opnieuw beluisterd om zeker te zijn dat ik het juist gehoord had en hij heeft dit toch echt gezegd.. Hij zei dit tegen Naomi en Mike net nadat Julie naar de DBK werd geroepen. Daarna versprong het beeld
Dat was een grapquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
Nick zei daarnet dat hij een dubbele stem had gekregen, ik heb het nog eens teruggespoeld en opnieuw beluisterd om zeker te zijn dat ik het juist gehoord had en hij heeft dit toch echt gezegd.. Hij zei dit tegen Naomi en Mike net nadat Julie naar de DBK werd geroepen. Daarna versprong het beeld
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jerrel heeft gister tegen zoey gezegd dat ze hem dan maar naast michel moet zetten.
@DGKtegengas, kun jij dit nakijken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
ik ook maar moet zeggen heb een top Laptop, ik merk ook niets van traag vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:30 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Oké ik heb dat wel met Videoland streams en Windows
ff terug geluisterd maar dat dit was echte een grapje van nickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef Stargazing het volgende:
Waarom niet? In de wintermaanden staan er sowieso allerlei stamppotten op het menu overalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef suzi1 het volgende:
chez patrick zou echt geen pejenstamp voorschotelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |