Een erge toevallige samenloop is het wel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het lijkt op georkestreerd. Want op de beeb vind je er niks over terug. Zit daar best vaak, maar heb het daar nog niet gelezen.
Tot hij een appje krijg van markie met het pleidooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Jaap wacht nog even buiten, goed om te weten.
Dat zat ik mij dus ook al af te vragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef Abyss33 het volgende:
Waarom is van Dissel opgetrommelt? Het gaat hier over of een wet rechtsmatig is ingevoerd..
Ik heb dat vertrouwen al een hele tijd geleden verloren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hm. Voorlopig heb ik in dit land nog steeds vertrouwen in de onafhankelijkheid van de rechtspraak. Ook als de uitspraak vanmiddag niet is wat ik wil horen.
Ik dacht altijd dat je tussen de 2e en 5e dag het meest besmettelijk bent. Dat is ook één van de redenen dat om tot de berekening van de R met 2,7 moest vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
2 tot 5 lijkt me heel kort? Volgens mij ben je in de eerste vijf dagen het meest besmettelijk en neemt het daarna af.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef capricia het volgende:
Van Dissel is er ook? Hoorde ik dat goed?
quote:
Als je op internationale nieuws sites kijkt komt er genoeg voorbij hoor over Britse variant (bijvoorbeeld gisteren nog in Nieuw-Zeeland). Of over ZA variant.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Een erge toevallige samenloop is het wel ja.
Collega's uit het buitenland hebben uberhaupt nog nooit van die gevaarlijke variant gehoord. Alleen van EEN variant.
Hierbij besluit ik dat de avondwinkel vanaf 21.00 wordt gesloten. Ow, avondklok,... dat had ik niet goed verstaan. Ik dacht dat het over de avondwinkel ging.quote:
Er is ook een mevrouw Ronteltap? Wie is dat? Wat is uw functie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je tussen de 2e en 5e dag het meest besmettelijk bent. Dat is ook één van de redenen dat om tot de berekening van de R met 2,7 moest vermenigvuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |