Een leverancier van ons verkoopt Office365, maar werkt zelf als het kan met Zoom omdat hij dat fijner vindt dan Teamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Teams echt extreem kut. Maar dat komt ook omdat het een enorme bende ben en ik constant alles kwijt ben. Zodra ik met mijn huidige project klaar ben, ga ik er toch maar eens werk van maken om structuur in Teams te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Een leverancier van ons verkoopt Office365, maar werkt zelf als het kan met Zoom omdat hij dat fijner vindt dan Teams.
Die natoer!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ineens een invasie van waterhoenen. Er loopt een hele posse door de tuin.
Nee, ook een kitten. Ga weg. Nee. Mijn hart zit al vol en er zit een plank voor het gat in de schuur. Ksst.
Doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
De rector van mijn universiteit krijgt een e-mail van een internationale student, die hij naar mij doorstuurt. Ik lees de mail (in het engels) nog een keer aandachtig, om een antwoord op te stellen. Dan zie ik dat ze ondertekend heeft met 'vriendelijke groentes'.
Zal ik antwoorden met 'vriendelijke fruitsoorten'?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
De rector van mijn universiteit krijgt een e-mail van een internationale student, die hij naar mij doorstuurt. Ik lees de mail (in het engels) nog een keer aandachtig, om een antwoord op te stellen. Dan zie ik dat ze ondertekend heeft met 'vriendelijke groentes'.
Zal ik antwoorden met 'vriendelijke fruitsoorten'?
Helaas.. katten tamtam heeft gerammeldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ineens een invasie van waterhoenen. Er loopt een hele posse door de tuin.
Nee, ook een kitten. Ga weg. Nee. Mijn hart zit al vol en er zit een plank voor het gat in de schuur. Ksst.
En dan kan @Candaasje daar een baan krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heeft @:Lucky_Strike ruimte genoeg om tzt een eigen katten opvang te beginnen
Voor lama's is ook vast wel ruimte daarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kan @:candaasje daar een baan krijgen.
Ja joh. Tuurlijk. Geen probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor lama's is ook vast wel ruimte daar
Ohhh dat zou ook gaaf zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja joh. Tuurlijk. Geen probleemDie circusolifant had ook nog een plekje in Nederland nodig toch?
Heerlijk! Toch water, ondanks geen eiland vakantie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Huis(je) geboekt! 5 dagen in mijn maartvakantieweekje.
Ik wil er zoooooo graag even uit.
Het is Drenthe geworden, een huis aan een meer
Ben nu al weer uuuuuuuuuren wandelroutes langs hunebedden aan het uitchecken
Kan er daarvoor geen rechtszaak komen? Dat die meneer Engel zit te storen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat lekker![]()
Viruswaarheid wraakt het hof, zitting geschorst
Viruswaarheid-voorman Willem Engel en zijn advocaten hebben meerdere malen de rechter onderbroken. De rechter dreigde een van de advocaten uit de rechtszaal te verwijderen, maar dat weerhield hem er niet van alsnog zijn ongenoegen over de procedure te uiten.
De protestgroep wraakt het hof in Den Haag. De rechter heeft besloten de zitting te schorsen. Het is niet duidelijk wanneer de zitting weer wordt hervat.
Lekker! Jullie zouden toch in december ook gaan maar toen waren alle restaurants gesloten. Zijn jullie toen nog weggeweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Ik zag net een stukje op twitter, engel steeks z'n hand op en valt meteen iemand in de rede (geen idee of het een rechter was) maar die reageerde meteen "wilt u uw mond houden"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan er daarvoor geen rechtszaak komen? Dat die meneer Engel zit te storen.
Lekker zeg! Toch lekker even eruit, al is het geen zonbestemmingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Als je lammetjes wil kijken, zo in de buurt van D6/D10/D15 dan heb ik die wel voor je (jullie).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef Blues het volgende:
Huis(je) geboekt! 5 dagen in mijn maartvakantieweekje.*G*
Nee uiteindelijk niet gedaan, dat was een hotelkamer en zagen t gewoon ff niet zitten met alle nieuwe beperki gen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker! Jullie zouden toch in december ook gaan maar toen waren alle restaurants gesloten. Zijn jullie toen nog weggeweest?
Oh leuk! Ik hou t in gedachten. Mocht t uitkomen dm ik jequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Als je lammetjes wil kijken, zo in de buurt van D6/D10/D15 dan heb ik die wel voor je (jullie).
Die zullen nog wel dicht zijn. Maar wie weet kunnen we afhalen/bezorgen. Het is een compleet huis dus met keukenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker zeg! Toch lekker even eruit, al is het geen zonbestemmingEn golfer vind vast daar ook weer interessante restaurants.
Ja was rechter.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een stukje op twitter, engel steeks z'n hand op en valt meteen iemand in de rede (geen idee of het een rechter was) maar die reageerde meteen "wilt u uw mond houden"
Jaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeet issssssssssssssss traaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
Ervaren jullie ook een vertraging met quoten? Mobiel?
Ben je al aan t typen, verspringt het invoerveld zodat de halve zin boven de quote komt.
Ja, heel lastig. We zijn gewoon te snel voor Fokquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
Ervaren jullie ook een vertraging met quoten? Mobiel?
Ben je al aan t typen, verspringt het invoerveld zodat de halve zin boven de quote komt.
Wat vond Timmy ervan? ;-)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Had iemand al gezegd dat fok traag is?![]()
Ik heb vandaag Timmy de grijze roodstaart papegaai geaaid. Wie wil me aanraken?
Verder eten we vandaag nasi.
Ik aar de nanoprobes nog even hun werk doen en dan durf ik je misschien wel aan te rakenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Had iemand al gezegd dat fok traag is?![]()
Ik heb vandaag Timmy de grijze roodstaart papegaai geaaid. Wie wil me aanraken?
Verder eten we vandaag nasi.
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat vond Timmy ervan? ;-)
Op insta is fefe _the_cutest_gofin te volgen (en nog veel anderen). Zo leuk. Denk dat de diva's het minder vinden (of juist niet maar dan zou een vogel het niet zo leuk vinden.
Is ook niet heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Kinder persconferentie nu al beter dan een gewone. Deze kinderen stellen betere vragen dan de journalisten
Geen Norwegian Blue?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hij![]()
Volgende keer weer.
(Hij zit in de dierenwinkel, niet te koop verder, is van de eigenaar. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van vogels in gevangenschap. Maar goed, deze zit er en zegt vaak gedag dus dan zeg ik natuurlijk wel even gedag terug, wel zo beleefd)
ahhh...Fefe is een geredde vogel. Helemaal kaal en mee naar huis genomen door een vrouw die in de opvang werkt. Haar man was er eigenlijk tegen, maar Fefe is verliefd geworden op hem. Filmpjes zijn hilarisch. Fefe heeft ook een vriendje waar ze mee facetimed, een iets minder kaal mannetje en dan praten ze tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hij![]()
Volgende keer weer.
(Hij zit in de dierenwinkel, niet te koop verder, is van de eigenaar. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van vogels in gevangenschap. Maar goed, deze zit er en zegt vaak gedag dus dan zeg ik natuurlijk wel even gedag terug, wel zo beleefd)
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg moeilijk
Dat niveau van die vragen van journalisten
Nee hoor, ik tikte iets boven de 100 af - en dan kwam ik ze zelf halenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Is voor 70 euro kroketten bestellen teveel?
"Heeft het volk geen beloning verdiend voor het goed aan de maatregelen houden?"quote:
Ik had laatst ¤100,- cakejes en blikvoer dus neenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tikte iets boven de 100 af - en dan kwam ik ze zelf halen
De bloedworst vond ik verbazend meevallen. De gewone rund -al is het een blaarkop- vind ik gewoontjes. De eend proeft naar romige groente, lekker, maar weinig eendig. Monte en parma zijn beide zeer kazig, maar ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden. Rendang is erg rendang, en ik hou eigenlijk niet zo van rendang.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke heb je al gehad en waar was je heel enthousiast over?
Alleen als je ziek bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
De bloedworst vond ik verbazend meevallen. De gewone rund -al is het een blaarkop- vind ik gewoontjes. De eend proeft naar romige groente, lekker, maar weinig eendig. Monte en parma zijn beide zeer kazig, maar ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden. Rendang is erg rendang, en ik hou eigenlijk niet zo van rendang.
Alle kunstkroketten zijn 100x beter dan alle supermarktgevallen. Ook de dure.
En hij heeft lekkere wijntjes bij die kunst van 'm. En een redelijk interessante boekenkast.
Bijna goed!quote:
Het is mij nog nooit gelukt bloedworst te eten. Er zijn grenzen. Wel geprobeerd hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan.![]()
Vind je bloedworst normaal wel lekker? Ik ben namelijk wel benieuwd omdat ik het me niet kan voorstellen. Vind bakbloedworst wel lekker normaal. :0
Zonde van de eend
Ah, ik vind bloedworst wel lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt bloedworst te eten. Er zijn grenzen. Wel geprobeerd hoor!
Vroeger liet ik het wel maken van eigen vark, voor moeder & schoonmoeder. Maar waar we nu slachten maken ze geen bloedworst.
Eend ben ik wel dol op - ik overweeg ze wel eens zelf te nemen, maar ik ben wel wat van het zelf-slachten af.
Ja godsamme wat een gesteggelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar die rechtzaak te kijken. Samenvatting van de rechter op verzoek van Pols "u wilt dus dat de heer van dissel aangeeft hoe vaak een model niet klopt maar wel juist is"
Als het niet zo sneu was zou het haast komisch zijn.quote:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij Intratuin, werd daarna teruggebeld dat het meeste er was, en morgen kan ik het ophalen. Ook best handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Myraela het volgende:
Net bestelling bij de IKEA gehaald, doen ze echt fijn en netjes. Denk dat er best wat mensen willen dat dit ook na corona mogelijk blijft.
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar die rechtzaak te kijken. Samenvatting van de rechter op verzoek van Pols "u wilt dus dat de heer van dissel aangeeft hoe vaak een model niet klopt maar wel juist is"
Kennis van me heeft ruim twee uur in de auto zitten wachtenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Myraela het volgende:
Net bestelling bij de IKEA gehaald, doen ze echt fijn en netjes. Denk dat er best wat mensen willen dat dit ook na corona mogelijk blijft.
Het gaat om de afweging wel/niet de avondklok op te schorten tot de uitspraak in de bodemprocedure. Daarin is een inhoudelijke verdediging van de noodzaak van niet-opschorten (of eigenlijk: opschorting van de opschorting) op z'n plaats.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.
Geen Inhoudelijke behandeling in HB. Dat volgt nog.
Deed ik laatst ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Top dat dit proces gewoon door gaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat om de afweging wel/niet de avondklok op te schorten tot de uitspraak in de bodemprocedure. Daarin is een inhoudelijke verdediging van de noodzaak van niet-opschorten (of eigenlijk: opschorting van de opschorting) op z'n plaats.
Ik hou van goedkope pauperkroketten en garnalenkroketjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook.
Toen kwamen ze te laat en vond ik ze mwah.
Jij houdt ervan. Prima bedrag dus.
Ik hou ook meer van goedkoopquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van goedkope pauperkroketten en garnalenkroketjes![]()
Die laatste al tijden niet op, eens kijken waar ik die kan krijgen.
Waarom vond je ze mwah? Meer van verwacht? Niet zo'n fan van kroketten soberso? Je om laten praten door ons?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook.
Toen kwamen ze te laat en vond ik ze mwah.
Jij houdt ervan. Prima bedrag dus.
Wij kregen op werk de oproep om ons allemaal vooral aan te melden als vrijwilliger dit jaar, omdat er meer mensen nodig zijn ivm covid. Hoef je geen vrije dag voor op te nemen, wordt gewoon doorbetaald.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In februari![]()
Ik heb nog niets gehoord van de gemeente over het stembureau. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik krijg vast voor dei tijd geen vaccin
Wil je echt voor 4:30 al gaan lopen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Wilde morgenochtend vroeg nu alles weggedooid is voor het eerst sinds anderhalve week weer gaan hardlopen (mits ik het nog blijk te kunnen na zo'n enorm hiaat) en dus Nu.nl aan het f5en om te zien hoe vroeg ik al dan niet van start mag
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom vond je ze mwah? Meer van verwacht? Niet zo'n fan van kroketten soberso? Je om laten praten door ons?
Ik probeerde vandaag door het bos te fietsen, maar dat kon echt nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Wilde morgenochtend vroeg nu alles weggedooid is voor het eerst sinds anderhalve week weer gaan hardlopen (mits ik het nog blijk te kunnen na zo'n enorm hiaat) en dus Nu.nl aan het f5en om te zien hoe vroeg ik al dan niet van start mag
Hmm. Ik snap wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.
Maar wat had engel daar dan van doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.
Geen Inhoudelijke behandeling in HB. Dat volgt nog.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.
De lat lag ook wel heel laag natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Kinder persconferentie nu al beter dan een gewone. Deze kinderen stellen betere vragen dan de journalisten
Hm. Die stonden wel allemaal op mijn lijstje. (oke minus de makreel en de sate)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik heb paling, makreel, rendang, saté, bospaddenstoel en garnaal geproefd. Dus op zich genoeg voor een mening.
De eend ligt nog onaangetast in de vriezer, maar die heeft sigme net vakkundig de aantrekkelijkheidsnek omgedraaid.
2 stemmen, wij hebben ook altijd de ongezoetequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Stem voor ongezoete soja staat genoteerd, thanks!
@:Blues Drenthe, tof! Ik vond het zo gaaf daar toen ik er met J. en Günther in het bos sliep
Bij iemand eentje proeven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Die stonden wel allemaal op mijn lijstje. (oke minus de makreel en de sate)
Ben overigens ook wel liefhebber van draadjes en stukjes in mijn kroket. Ik krab me nog eens achter de oren.
Fiets en wandelpaden waren hier net ook nog een grote modderpoel. Door het bos heb ik maar niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag door het bos te fietsen, maar dat kon echt nog niet.
Modder, bevroren ondergrond, grote bulten smotssneeuw en ijsplaten was het hier, op de onverharde paden/wegen. Ik ben teruggefietst naar het asfaltquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Fiets en wandelpaden waren hier net ook nog een grote modderpoel. Door het bos heb ik maar niet geprobeerd.
De meeste sneeuw is wel weg.
Iedereen woont takke-eind weg want ik woon in Enschede.quote:
Daar kan je flink op onderuit gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Modder, bevroren ondergrond, grote bulten smotssneeuw en ijsplaten was het hier, op de onverharde paden/wegen. Ik ben teruggefietst naar het asfalt.
Oh wat goed zeg van je werkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij kregen op werk de oproep om ons allemaal vooral aan te melden als vrijwilliger dit jaar, omdat er meer mensen nodig zijn ivm covid. Hoef je geen vrije dag voor op te nemen, wordt gewoon doorbetaald.
Hoeveel kroketten heb je wel niet voor 70 euroquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iedereen woont takke-eind weg want ik woon in Enschede.
Misschien een kleinere bestelling doen, in plaats van 70 euro.
Mijn wandelschoenen had ik aan toen we die 1500 kg grond gingen elimineren en 800 kg compost in de tuin gooiden dus die waren helemaal zwart.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat sneeuw/ijs goed poetst
Ons grote balkon voor is altijd erg groen zo na de winter en alles weg kunnen schrobben zonder veel moeite inclusief de resten sneeuw en ijs
28.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeveel kroketten heb je wel niet voor 70 euro
Ja dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn wandelschoenen had ik aan toen we die 1500 kg grond gingen elimineren en 800 kg compost in de tuin gooiden dus die waren helemaal zwart.
Nu als nieuw.
Geen probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Lekkere post icon hierboven![]()
Sorry Sarabi.
Ik heb speciaal daarom de afgelopen dagen mijn Nikes aangetrokken want het wit was goor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook!
En de hond is ook super zacht en schoon!
Helaas nu die vieze sneeuw, is het zo weer goor.
Slim!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb speciaal daarom de afgelopen dagen mijn Nikes aangetrokken want het wit was goor.![]()
Die rechter is een Badassquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:38 schreef derLudolf het volgende:
Willem werd boos en vertoonde kinderachtig gedrag. Rechter drukt zijn microfoon uit
Ik niet, die Engel trek ik slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga vanavond toch maar naar Op1 kijken
Zijn ze zelfs bij jullie ook aan het ronselen? Normaalgesproken wel standaard bij gemeentes, met dezelfde voorwaarden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij kregen op werk de oproep om ons allemaal vooral aan te melden als vrijwilliger dit jaar, omdat er meer mensen nodig zijn ivm covid. Hoef je geen vrije dag voor op te nemen, wordt gewoon doorbetaald.
Prima om wat minder gepensioneerden/ouderen te hebben en meer niet-risicogroepersquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn ze zelfs bij jullie ook aan het ronselen? Normaalgesproken wel standaard bij gemeentes, met dezelfde voorwaarden.
1 1 2 daar red je levens mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:21 schreef Tele6 het volgende:
Hier ergens in het gebouw is een feestje
Zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima om wat minder gepensioneerden/ouderen te hebben en meer niet-risicogroepers
Ja maar ik heb dus geen idee waar. Dit is een gebouwencomplex met minstens 150 appartementen of zo.quote:
Ik kan het steeds moeilijker verdedigen dat jij goede smaak zou hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ga lekker 112 belasten met deze futiliteitenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan het steeds moeilijker verdedigen dat jij goede smaak zou hebben.
De niet spoedlijn is alleen tijdens kantoortijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus geen idee waar. Dit is een gebouwencomplex met minstens 150 appartementen of zo.
En zou sowieso de niet-spoedlijn zijn, lijkt me.
Hoop dat ze gauw op een balkon gaan staan schreeuwen (meestal gebeurt dat wel na een tijdje), dan kan ik vaststellen waar het is.
En dan op een klef wit bolletje met een lik mosterd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:56 schreef Molo het volgende:
Ik zie tot mijn grote vreugde een door een aantal mensen gedeelde liefde voor pauperkroketten
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De niet spoedlijn is alleen tijdens kantoortijden.
quote:Wanneer kan ik 0900-8844 bereiken?
0900-8844 is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.
Je vergeet dat je m wel even moet pletten tussen de twee helften van het bolletjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan op een klef wit bolletje met een lik mosterd.![]()
huh? Hoe kom je daar nou bij?!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
nee hoor, volgens mij niet, dan kom je bij een normale meldkamer toch Memo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik mis aan op kantoor werken. Bruin bolletje met kroket, curry erover, platstampen en smullen. Dat doe je niet met kunstkrokettenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan op een klef wit bolletje met een lik mosterd.![]()
Hmm ik heb het wel eens gebeld toen ik twee Roemeense busjes goederen zag overladen op de vluchtstrook midden in de nacht, maar kreeg toen geen gehoor. Dus toen maar 112 gebeld, die vonden het prima dat ik daar voor belde.quote:
Dat zei vast de dorpsoudste en dan is het waar want Google en andere informatiebronnen hebben ze daar nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
Dat zei vast de dorpsoudste en dan is het waar want Google en andere informatiebronnen hebben ze daar nog nietNee, feestjes zijn ook niet verboden. Ik kan ook best boos worden op mensen/politie die dat dan willen gaan handhaven. Feestjes zijn onverstandig. Maar gelukkig is er geen wet tegen onverstandig zijn. Dan hadden we heel erg volle gevangenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Corona NSB-ers gaan er anders heerlijk los opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, feestjes zijn ook niet verboden. Ik kan ook best boos worden op mensen/politie die dat dan willen gaan handhaven. Feestjes zijn onverstandig. Maar gelukkig is er geen wet tegen onverstandig zijn. Dan hadden we heel erg volle gevangenissen
Ben je NSB'er als je melding maakt van mensen die bewust de regels overtreden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Corona NSB-ers gaan er anders heerlijk los op![]()
![]()
Oh ja, vergeet ik steedsquote:
Mijn innerlijke logica heeft hier moeite mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je NSB'er als je melding maakt van mensen die bewust de regels overtreden?
Ten eerste zijn mensen mijn achting al verloren als de de vergelijking met WO II maken, maar daarnaast vind ik feestjes houden nu jij verraad richting verzet (zijnde het zorgpersoneel)
Achter de voordeur is een advies, geen wetgevingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je NSB'er als je melding maakt van mensen die bewust de regels overtreden?
Ten eerste zijn mensen mijn achting al verloren als de de vergelijking met WO II maken, maar daarnaast vind ik feestjes houden nu jij verraad richting verzet (zijnde het zorgpersoneel)
Kiek, dat lijkt er al meer op. Klein wolfje al naar bed?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijd voor een toastje met Saint Agur
Ik snap ook wel agenten die dan bij die figuren de telefoon afnemen (heel vroeger wel gehoord dat ze zo'n kabel bij iemand uit de muur trokken, dat kan nu niet meer)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
En ja, dat zit me hoog want dat gedrag vind ik zelf behoorlijk walgelijk en daarnaast ken ik dus mensen bij de meldkamers die overstelpt worden door hijgende mensen die vooral iedereen 'erbij willen lappen' die zich niet aan 'de maatregelen' houden.
En ja, dat gaat dus serieus ten koste van échte zaken qua hulpverlening
Verbaas u niet, Verwonder u slechts. Is de correcte uitspraak. Eentje die MeMo ook kent.quote:
We zijn extreem burgerlijk sinds ze naar school gaat. 18 uur sharp eten, 19 uur naar bed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Kiek, dat lijkt er al meer op. Klein wolfje al naar bed?
Is ook gewoon 24/7 hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
nee hoor, volgens mij niet, dan kom je bij een normale meldkamer toch Memo?
Top! Niet kunnen slapen of last hebben van geluidsoverlast is ook klotequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Tele6 het volgende:
We hebben het al opgelost hoor. Op het geluid afgegaan en diegene gevraagd of het aub zachter kon. Nu kan ik iig geen gebonk meer horen.
Voor hetzelfde geld was diegene met z'n drieën aan het feesten en was het allemaal prima volgens de coronaregels. Nu hij niet meer zo'n herrie maakt, kan het me weinig meer schelen.
Ik denk dat andere open deuren even correct uitgesproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Verbaas u niet, Verwonder u slechts. Is de correcte uitspraak. Eentje die MeMo ook kent.
Misschien herkennen ze jouw nummer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou bijna vannacht dat 0900 nummer bellen.
Ik weet zeker dat ik een soort bandje te horen kreeg dat ik overdag weer moest bellen of 112...
Misschien was er op dat moment geen bezetting voor dat nummer.
Gaat naar een meldkamer ergens in het land vraagt waar jij zit en zal doorverbinden naar politie in de buurt van jouw locatiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou bijna vannacht dat 0900 nummer bellen.
Ik weet zeker dat ik een soort bandje te horen kreeg dat ik overdag weer moest bellen of 112...
Misschien was er op dat moment geen bezetting voor dat nummer.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien herkennen ze jouw nummer.
Dat dachten al die burgersufkutten die vroeger hip en happening waren ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:49 schreef Molo het volgende:
Het is hopelijk ook maar weer even een faaaaase
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat dachten al die burgersufkutten die vroeger hip en happening waren ook
Ok, genoeg open deuren voor 1 dag. Ik ga maar eens douchen. Katten eruit schoppen, en 1 hond, en dan met andere hond en liefste de nacht in.
Niets zo burgerlijk als niet burgerlijk willen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef Molo het volgende:
![]()
Mijn innerlijke burgetkut komt er nu gewoon uit. Hip enzo ben ik nooit geweest
Neh, ik heb er een te grote hekel aan vrees ik. Plus rottijd om te eten en haastig. En rond half tien weer trek en dat is onhandig![]()
Succes ende snurkse! Hoop dat uwen vent zijn nieuwe baan ook bevalt trouwens
Mooi onderwerpquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik blijf nog even wakker. Euthanasie the movie (#BOOS) is erop.
Dank, die wilde ik kijken, maar vergeten. Morgen maar terugkijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik blijf nog even wakker. Euthanasie the movie (#BOOS) is erop.
Doe mij maar een Van Dobbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:56 schreef Molo het volgende:
Ik zie tot mijn grote vreugde een door een aantal mensen gedeelde liefde voor pauperkroketten
Nou, soms komt dat zo uit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wil je echt voor 4:30 al gaan lopen dan?![]()
Houdt die avondklok je nu echt tegen daarin?quote:
Nee hoor, die avondklok houdt me niet tegen, ik was gisterenavond gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 06:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Houdt die avondklok je nu echt tegen daarin?
Is toch geen hond die op dat tijdstip controleert denk ik?
Ja dat is best link en onprettig iddquote:Op woensdag 17 februari 2021 06:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, die avondklok houdt me inderdaad niet tegen. Ik verwacht precies nul handhaving 's morgens vroegMaar sinds de avondklok lag er ook dagenlang een berg halfbevroren sneeuw, dus het is er nog niet zo vaak van gekomen om illegaal buiten te hollen
Moggeh!quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn dag begint moe nu ik mini zo lees
Toch intressant dat de zorg in verschillende steden blijkbaar anders geregeld is..quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeh!
Beetje spannende dag overigens wel vandaag, na enige coronavertraging wordt mijn mams vanmiddag dan toch eindelijk in het ziekenhuis verwacht om een zorgwekkende knobbel in de boob te onderzoeken.. Duimen voor een meevaller dus!
Hoe is het intussen eigenlijk met jouw vader, FFT?
Een mix van veldsla en rucola met balsamicodressing, pijnboompitjes en geschaafde manchego / parmezaan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:45 schreef Barreltje het volgende:
Tevens...
Ik krijg dit weekend een vegetarische dinner gast.
Plan is om de portobello straks te eten + aardappel uit de oven en ik wil er dan eigenlijk nog een kleine salade bij.
Iemand nog een (iets mindersimpele) salade idee er bij? Ik dacht aan iets met manchego kaas oid..
Heeft vooral met eventuele wachtlijsten en bezetting personeel te maken + hoe ernstig de situatie op de vooronderzoeken eruit ziet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toch intressant dat de zorg in verschillende steden blijkbaar anders geregeld is..
K. Moest een echo voor een knobbeltje ging op donderdag naar de huisarts en had op dinsdag een echo. Tevens werd sch.pa van zusje afgelopen donderdag meteen opgenomen en gedottert (+ uiteindelijk pacemaker op dinsdag)
Wellicht dat de zaken ernstiger waren?
Jazeker. Günther heeft er een handje van als -ie in vijf minuten tachtig redenen op weet te noemen waarom -ie ab-so-luut een gesuikerde donut van de bakkerijafdeling van de Lidl moet hebben, duidelijk met de bedoeling de toehoorder/donutverbieder mentaal uit te puttenquote:Op woensdag 17 februari 2021 07:54 schreef Blues het volgende:
Hadden jullie ooit van de Gish Gallop gehoord? Toffe term wel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gish_gallop
Heeeeeej! Hoe voelt dat nou, een jaar erbij?quote:
Als ik aan meets deed, was dit een waardig doel. Samen pauperkroketten en bitterballen eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:56 schreef Molo het volgende:
Blijkbaar hebben ze er heel veel nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn ze zelfs bij jullie ook aan het ronselen? Normaalgesproken wel standaard bij gemeentes, met dezelfde voorwaarden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan het steeds moeilijker verdedigen dat jij goede smaak zou hebben.
Poeh dat is rot dat hiermee gewacht moet worden. Je moet er altijd zo vroeg mogelijk bij zijn zeggen ze. Hoop van harte ook op een meevaller.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeh!
Beetje spannende dag overigens wel vandaag, na enige coronavertraging wordt mijn mams vanmiddag dan toch eindelijk in het ziekenhuis verwacht om een zorgwekkende knobbel in de boob te onderzoeken.. Duimen voor een meevaller dus!
Ja dat kun je zeggen. Maar ondertussen waren hier laatst in de omgeving alle sportclubs, scholen (voor eindexamenleerlingen) en weetikwat nog meer dicht voor alle kinders en jongeren uit het ganse dorp, omdat een of andere wappie een feestje gaf waar eindexamenleerlingen uit verschillende gezinnen en van diverse scholen besmet raakten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
En ja, dat zit me hoog want dat gedrag vind ik zelf behoorlijk walgelijk en
Ja ok. Dat en de Hela en je zwarte deuren maakt een hoop goed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Begin maar met je tegels terugbrengen
Thanks!quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Heeeeeej! Hoe voelt dat nou, een jaar erbij?Gefeliciteerd nog!
Vaccinquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ok. Dat en de Hela en je zwarte deuren maakt een hoop goed.
Ik heb ook spierpijn. Hier heel erg, wel genoeg om er slecht van te slapen. Ik had het ook de halve nacht warm en koud. Ongerelateerd aan de spierpijn, die komt gewoon omdat ik zo'n baas ben met sporten![]()
Cat, komt het bij jou door je vaccin? Zal toch niet?
Ik moest een sprintje trekken vanochtend. De hovenier was 20 minuten te vroeg dus ik moest ineens allemaal dingen doen en bespreken terwijl ik enorm naar de wc moest
Ik wil niet alleen curry, het niet ook Hela zijn. Ik mot geen andere.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo kut als je ergens bent waar dat niet gewoon standaard is en je vergeet het te zeggen
Mijn kozijnen blijken overigens inderdaad zo veel zichtbaar stof aan te trekken als de schilder en mijn moeder en weet ik wie allemaal zei.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ok. Dat en de Hela en je zwarte deuren maakt een hoop goed.
L_S en ik weten nog wel mooiequote:Op woensdag 17 februari 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Ja oud he
Trouwens net antwoord van de voegenspecialist hij durft het niet aan met onze tegelsNog afwachten of misschien de andere het wel aandurven.
Maar ik word bang dat we straks ook nieuwe tegels moeten kopen![]()
![]()
Het is hier nog steeds niet geverfd. En ik twijfel nog wat ik wil. Deel wit, deel zwart. Maar ik weet nog niet welk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn kozijnen blijken overigens inderdaad zo veel zichtbaar stof aan te trekken als de schilder en mijn moeder en weet ik wie allemaal zei.
Interesseert me nog steeds geen holBeter zwart en stoffig dan wit en schoonlijkend.
Ik heb geen idee wat voor mayo ze hier hebben, maar de ene snack heeft idd wel lekkerdere dan de andere.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik regel ook zelf de curry, maar ook de mayo. Men heeft hier Gouda's Glorie. Veel te zoet voor beide sauzen.
Wij hebben beneden zwart en de slaapkamers wit. Geen idee waarom. Van buiten is wel alles zwart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds niet geverfd. En ik twijfel nog wat ik wil. Deel wit, deel zwart. Maar ik weet nog niet welk.
Slimquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen curry, het niet ook Hela zijn. Ik mot geen andere.
Dus als ik ooit nog een frikandel speciaal bestel, bestel ik alleen mayo en uien. Doe ik zelf de Hela erop.
Ik doe dit soort dingen. Een beetjequote:Op woensdag 17 februari 2021 09:31 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot succes aan je moeder
@:Cat-astrophe inmiddels wel iets beter met de spierpijn? Wel voor een goed doel iig
@:Lucky_Strike wat had je gesport?
Ik duim voor julliequote:Op woensdag 17 februari 2021 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeh!
Duimen staan in de hoogste versnelling!quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeh!
Dat is nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen. Een beetjeen
maar voor mij werkt het wel om sterker te worden. Het is een soort Nederland in Beweging plus.
Oh ja, spannend voor jullie @:minilotIk hoop dat er gelijk een uitslag is en dat het meevalt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meer Hela is vaak de juiste oplossing.
Is het nog gelukt met je amandines trouwens of is dat een pijnlijk onderwerp?
Die ik noemde is wel leuk. Ze (Leslie Sansone dus) heeft ook filmpjes met een hele groep mensen waar zij dan voor staat. Die mensen moeten altijd extreem grijnzen. Dat is zo maf dat het me wel vermaakt. Deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is nieten
!
YouTube stelt me ook dat soort filmpjes voor omdat ik er de meest uiteenlopende sportfilmpjes kijk (yoga en dans en krachttraining en HIIT en combinaties daarvan) en ik wilde er eigenlijk nog wel eens eentje uitproberen voor wanneer ik geen zin heb om als een idioot door de kamer te springen. Welke is het leukst? Hebben ze goeie muziek?
Ik heb vanochtend door de kamer gesprongen op 70s disco
Komen wij zo onbetrouwbaar over?quote:
Jullie niet maar ik dacht dat jullie misschien een onbetrouwbare leverancier tegen waren gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Komen wij zo onbetrouwbaar over?![]()
Wij hebben 'toevallig' dezelfde omdat zij zķ onder de indruk was van mijn uitmuntende smaak dat ze mijn huis is komen bestuderen en dezelfde tegels bij dezelfde leverancier heeft gekocht
Ruim 30 jaar oude kunststofkozijnen in houtmotief/kleur in de zon worden ook niet bepaald mooi. Maar ja, ze doen het nog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik lees net pas terug over je moeder, hopelijk valt het mee!![]()
Voor de statistieken; lilleke witte kunststof kozijnen. (Dat ze wit zijn vind ik niet lelijk, het type kunststof wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even zin maken om Dex en Dora uit te laten. Het is niet per se koud maar ik heb het wel koud.Sterkheidsbaas van alles.
Net zoals met bijvoorbeeld de tegels kunnen mij dat soort dingen echt totaal niet boeien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanyel en ik hadden het over de binnenkozijnen
De buitenkozijnen zijn hier van hout. Ik vind weinig dingen lelijker dan kunststofJ heeft hemel en aarde bewogen om hier toch kunststof in te krijgen maar ik geef echt geen centimeter toe. We konden de kunststof voor een heel goede prijs krijgen via een kennis. Maar nee, ik geef liever een paar 1000 extra uit dan me mijn hele leven ergeren aan zoveel wanstaltige en extreme lelijkheid.
Beterschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik duim voor mini-moeder![]()
Hier is het piep en kraak. Voel me echt een watje![]()
Nu overal spierpijn, moe, weer rillerig en een begin van hoofdpijn. Dus het werken maar even opgegeven, opwarmen onder een dekentje en wachten tot de paracetamol met codeine begint te werken. Echt, mijn besmetting maakte me minder blegh.
Ik ben geen wandelende reclame voor vaccinatie nu.
Was gisteren je 2e?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik duim voor mini-moeder![]()
Hier is het piep en kraak. Voel me echt een watje![]()
Nu overal spierpijn, moe, weer rillerig en een begin van hoofdpijn. Dus het werken maar even opgegeven, opwarmen onder een dekentje en wachten tot de paracetamol met codeine begint te werken. Echt, mijn besmetting maakte me minder blegh.
Ik ben geen wandelende reclame voor vaccinatie nu.
Ik heb niet heel veel smaak ofzo en het saaiste huis ever. Maar dit vind ik inderdaad echt heel belangrijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals met bijvoorbeeld de tegels kunnen mij dat soort dingen echt totaal niet boeien.
Maar wel goed dat je op je strepen bent gaan staan, als je daar wel oog voor hebt (en het niet mooi vindt) dan is het wel wat waard.
echt? Ik vind dat eigenlijk helmeaal niet zo lelijk. En het feit dat ik er geen onderhoud aan heb maakt ze nog mooier!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanyel en ik hadden het over de binnenkozijnen
De buitenkozijnen zijn hier van hout. Ik vind weinig dingen lelijker dan kunststofJ heeft hemel en aarde bewogen om hier toch kunststof in te krijgen maar ik geef echt geen centimeter toe. We konden de kunststof voor een heel goede prijs krijgen via een kennis. Maar nee, ik geef liever een paar 1000 extra uit dan me mijn hele leven ergeren aan zoveel wanstaltige en extreme lelijkheid.
Het is duidelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niet heel veel smaak ofzo en het saaiste huis ever. Maar dit vind ik inderdaad echt heel belangrijk.
Als we over een paar jaar geen zin hebben om zelf de buitenboel even te verven, sparen we er wel voor. En vanaf dat moment elke maand 10 euro in een potje om het uit te besteden.
Ik had veel ergernissen in ons vorige huis maar die kozijnen stonden met stip op 1. Nog niet eens vanwege het uiterlijk, die van ons waren mooier dan 90% van de rest van de straat. Maar het schoonmaken is zo kut. Een keer kattenkots op de vensterbank en zo'n vlek verdwijnt nooit meer als de zon er even op schijnt. Dat gekut met die inzethorren die door het hele huis stonden. Moeilijk doen met gordijnen want de ramen klappen naar binnen. Ramen die naar binnen openden dus waar we steeds omheen moesten lopen. Je kunt nooit beschadigingen repareren (inmiddels is daar wel spul voor). Je zit voor de rest van je leven tegen dezelfde kleur aan te kijken. 3 Keer zo veel randjes en richels en rubbers om schoon te maken. Alles kruipt in die 'prachtige' houtnerf. En je kunt er niet lekker met Cif ofzo over want dan krijg je krassen.
Ja, stokpaardjequote:
Waarom gebruik je de spoiler free website nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, stokpaardje![]()
Ik zit trouwens een stamboom van Dark te maken nu. Even een klein overzicht voor mezelf om er bij te houden tijdens het kijken.
Die gebruik ik om mijn eigen stamboom te maken. Ik wil mijn telefoon er niet bij hoeven pakken tijdens het kijken. En opschrijven helpt om te onthouden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de spoiler free website niet
https://dark.netflix.io/en
Hoera dan maarquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeterschapJe immuunsysteem is wel hard aan het werk
Nee, de 1e.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was gisteren je 2e?
Hoor ook van mensen (ouders, buurvrouw) dat ze soms grieperig worden direct na een griepprik.
De haat zit diepquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel smaak ofzo en het saaiste huis ever. Maar dit vind ik inderdaad echt heel belangrijk.
Als we over een paar jaar geen zin hebben om zelf de buitenboel even te verven, sparen we er wel voor. En vanaf dat moment elke maand 10 euro in een potje om het uit te besteden.
Ik had veel ergernissen in ons vorige huis maar die kozijnen stonden met stip op 1. Nog niet eens vanwege het uiterlijk, die van ons waren mooier dan 90% van de rest van de straat. Maar het schoonmaken is zo kut. Een keer kattenkots op de vensterbank en zo'n vlek verdwijnt nooit meer als de zon er even op schijnt. Dat gekut met die inzethorren die door het hele huis stonden. Moeilijk doen met gordijnen want de ramen klappen naar binnen. Ramen die naar binnen openden dus waar we steeds omheen moesten lopen. Je kunt nooit beschadigingen repareren (inmiddels is daar wel spul voor). Je zit voor de rest van je leven tegen dezelfde kleur aan te kijken. 3 Keer zo veel randjes en richels en rubbers om schoon te maken. Alles kruipt in die 'prachtige' houtnerf. En je kunt er niet lekker met Cif ofzo over want dan krijg je krassen.
Ha, lief dat je eraan denkt. Ik heb gistermiddag gevideobeld en nu eerst bloedprikken, dat heb ik vanmorgen laten doen. Volledig bloedbeeld (kunnen ze geloof ik ook bloedarmoede mee bekijken), vitamine D, vitamine B12, nierfunctie, glucose, schildklier en inhalatie allergenen. Die laatste om te kijken of ik wellicht inmiddels op meer dingen reageer dan eerder en of m'n al bekende allergieën wellicht erger zijn geworden. En volgende week dinsdag dan uitslag bespreken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:40 schreef AnneX het volgende:
Dat is schrikken mini voor je moeder! en ik wilde al eens vragen hoe het met haar quarantaine ging in het verre Oosten.
Toen ik het las, ging ik wel gelijk mijn boobs palperen. Fwiw. Doe ik wel vaker trouwens.
Cat ...dat klinkt als een griepje post vaccin. Is wel eerder beschreven toch?
In één adem: zou Vlindertje al bij de ha zijn geweest?
Opsom: alle houten kozijnen en stucmuren in/buiten huis zijn wit. In de schuur ben ik losgegaan met gekleurde (blauwe) kozijnen. Geen succes, zuigt licht.
Ooh het 3 weken tussenin vaccin heb je nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee, de 1e.
Mijn laatste vaccinatie was toen ik 12 was (rode hond). Lijf is het blijkbaar niet echt gewend.
Naar het schijnt levert de 2e prik minder van dit gedoe op. Al ben ik nu wel blij dat ik die op 4 mei heb gepland. Dag erna sowieso vrij.
Ja, dit was wel een goede kwaliteit verbinding. Herstel duurt zeker 3 maanden. Vanaf nu. Dat valt me wat tegenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heb je je virtuele ziekenhuis afspraak al gehad? Ging die wat beter dan de vorige editie? Hoe gaat je herstel?
Nope. Ik kreeg/krijg Astra Zenica, daar zit 12 weken tussen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh het 3 weken tussenin vaccin heb je niet
Fijn dat de verbinding nu goed was!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een goede kwaliteit verbinding. Herstel duurt zeker 3 maanden. Vanaf nu. Dat valt me wat tegenDat ik zo snel duizelig ben komt omdat de nieren de bloeddruk regelen daar moet mijn lichaam zich nog op instellen. Verder niet veel bijzonderheden. Langzaam bewegen, huishouden etc opbouwen. Steeds een paar minuten en dan weer rust. Ik voel me een oud wijf
Happy babyquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik word hier gewoon keihard uitgelachen om mijn Les Mills filmpjes, en ik kijk dan weer ietwat smalend als vriend de Happy-Baby-pose uitvoert, dus gewoon lekker genieten van het bewegen Lucky![]()
Ik ben aan het wachten totdat vriend eens 5 minuten uitgemeetinged is. Ik heb even zijn advies nodig.
Als ik rustig zit of lig of wandel ben ik ook niet duizelig. Het is meer als ik op sta, buk, of door de knieën ga (iets uit een keukenkastje pakken) en dan weer omhoog kom. Ook omdraaien in bed trouwensquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat de verbinding nu goed was!
En ja, dat oude wijven gevoel is herkenbaar. Op een geven moment ben je klaar met ziekzijn.
Naar je lijf blijven luisteren en dan merk je na een poosje dat je energie stiekem toch best alweer terug aan het komen isHet is niet alsof je nog drie maanden op dit niveau blijft
Wel balen van de duizeligheid. Dat had ik de eerste twee weken maar was (laag) hb gerelateerd naar mijn idee. Nooit echt naar gevraagd of besproken trouwens.
Scheelt het als je de bewegingen op een uitademing uitvoert.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik rustig zit of lig of wandel ben ik ook niet duizelig. Het is meer als ik op sta, buk, of door de knieën ga (iets uit een keukenkastje pakken) en dan weer omhoog kom. Ook omdraaien in bed trouwens
Tot ik weer volledig kan werken, volgens die arts. Maar ik vind het een beetje nonsensquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef AnneX het volgende:
Scheelt het als je de bewegingen op een uitademing uitvoert.
Als in “Pfffft”.
Gaat het herstel drie maanden duren? totdat je weer een beetje fit bent, om te gaan werken bijv.
#stepbystep
Kijk naar wat lukt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot ik weer volledig kan werken, volgens die arts. Maar ik vind het een beetje nonsens
1-3 dagen. Beter is het maar 1 dagquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Jee zeg @:Isabeau, dat duurt lang. Was dat ook bekend? Heb je ook nog pijn of is jet een last dat je lojf zich moes instellen op de nieuwe situatie? Gaat het met je neef wel steeds beter?
Hier houten kozijnen in het gebouw, geen idee wanneer ze vervangen moeten worden, maar dan ga ik in ieder geval ervoor liggen wanneer er kunststof besproken gaat worden.
Hoe lang staat ervoor @:Cat-astrophe, deze klachten? Ik zou juist gedacht hebben omdat je al corona gehad hebt dat jij nergens last van zou krijgen.
Ja, deze arts benoemde ook het concentratieverlies, geheugenverlies en gewoon moe worden van nadenken. Yupquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kijk naar wat lukt.
In mijn kantoorbaan ben ik zeven weken post-operatief gaan integreren. Na een week of vier weer op volle kracht. En daarna opgestart bij de zorg. Omdat dat natuurlijk een stuk fysieker is, maar ook een klein contract dus uren opbouw was nauwelijks nodig.
Bij de kantoorbaan viel het trouwens best tegen hoorDrie kwartier reizen kostte al energie, dan nog een paar uur werken en weer naar huis. En er in de weken erna achter komen dat ik blijkbaar zaken had toegezegd om te regelen die zo *poef* uit mijn hoofd waren. En dus niet gedaan
![]()
Post operatief concentratie verlies is a bitch. Dat heeft echt wel een half jaar geduurd voor dat weer helemaal ‘goed’ was.
Toch matigquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
1-3 dagen. Beter is het maar 1 dag![]()
Ik ben er ook verbaasd over, maar wellicht heb je juist meer klachten als je een sterk immuunsysteem hebt (en dus weinig klachten bij besmetting). Of zo.
Volgens de bijsluiter heeft 30-40% van de mensen een of meer van de genoemde klachten. Dus heel apart is het niet.
Para met codeine doet het trouwens een stuk beter! Nu alleen nog lichte spierpijn en beetje koortsig gevoel.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Onschuldige cystetjesPhew! Jeuj voor mijn mams
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Zķveel?!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 op de 9 vrouwen krijgt borstkanker, dat is best idioot hoog, dus altijd alles laten nakijken wat 'anders' is
Iets met energie nodig voor vitale processen en je lichaam zit je hersenen niet als vitaal. Zoiets zei meneer dokterquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Goh, iets dat ik als leek echt niet zou verwachten. Nier eruit, concentratie- en geheugenverlies.. Hoe komt dat dan?
Anyway, eenerop voor Isa!
Ja, idioot hčquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is niet zozeer de schuld van de nier als van de narcose.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Goh, iets dat ik als leek echt niet zou verwachten. Nier eruit, concentratie- en geheugenverlies.. Hoe komt dat dan?
Anyway, eenerop voor Isa!
Ach, dat klinkt best logisch. Dat de interne prioriteiten even anders liggen als er duidelijk reparatiewerk nodig is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met energie nodig voor vitale processen en je lichaam zit je hersenen niet als vitaal. Zoiets zei meneer dokter
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, idioot hč
edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achterOefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was daar nou al een betere/minder helse methode voor dan die mammografie trouwens?
[..]
Ja, idioot hč
edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achterPfoe. Ik heb wel begrepen dat het langdurig borstvoeding geven wel voor een verminderd risico zorgt (Günther nog onverminderd enthousiastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar geen idee hoeveel eigenlijk..
Let me see you stripped down to the bone
JOEPIE!! Wat fijn!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:
Oef![]()
Was daar nou al een betere/minder helse methode voor dan die mammografie trouwens?
Ik krijg van jouw post instant zin in van dat donzigedekbedachtige Aziatische melkbroodquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:06 schreef z80 het volgende:
Voor de verandering eens een keer Nederlands brood. Een bal lucht dat ook nog eens geen energie geeft. Gelukkig maar 1 brood, want hier wordt ik niet bepaald vrolijk van.
Die is er al een aantal jaren. Maar eerst moet de oude apparatuur afgeschreven worden. Pas daarna als de reparatie en onderhoudskosten te hoog worden gaan deze vervangen worden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef![]()
Dat niet, maar mijn moeke heeft net wel een olijk likeurtje van me naast haar koffie gekregenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JOEPIE!! Wat fijn!!
Tijd voor taart
Stoombroodjes is iets totaal anders. En dan graag met vullingquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik krijg van jouw post instant zin in van dat donzigedekbedachtige Aziatische melkbrood
Ik krijg Duits brood ook wel prima weg hoor, maar met pietsie minder blijdschap
Ah, zoals de moeder van een vriendin zei; 'als mannen voor een onderzoek elke keer hun piemel moesten laten pletten, was er allllaang een nieuwe methode'quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja.
Maar ziekenhuizen/wagens van het bevolkingsonderzoek hebben dure apparatuur aangeschaft en dat moet eerst worden afgeschreven voor ze nieuw spul kopen. Geloof dat fietsie's ziekenhuis al wel een tietvriendelijk onderzoeksapparaat had.
Ik denk ook dat de reden dat veel meer vrouwen borstkanker krijgen heeft te maken met steeds minder kinderen en steeds minder borstvoeding geven. Nonnen kregen extreem veel vaker borstkanker dan niet-nonnen
[..]
Ja, idioot hč
edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achterNr 1 oorzaak weinig of geen kinderen/borstvoeding..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Op 7 is vreselijk.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ah zo! Ook wel logisch ja. Zelf best een aantal keer onder het mes geweest (kunsttrommelvlies ahoy!) maar altijd maar heel kortstondig onder narcose, dus had dat nooit zo meegekregen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer de schuld van de nier als van de narcose.
Ook een traktatiequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn moeke heeft net wel een olijk likeurtje van me naast haar koffie gekregen
Jaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Stoombroodjes is iets totaal anders. En dan graag met vulling.
Kill it with alcoholquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn moeke heeft net wel een olijk likeurtje van me naast haar koffie gekregen
Korte narcoses hebben dat effect inderdaad een stuk minder.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah zo! Ook wel logisch ja. Zelf best een aantal keer onder het mes geweest (kunsttrommelvlies ahoy!) maar altijd maar heel kortstondig onder narcose, dus had dat nooit zo meegekregen.
Het vraagt best een lange termijn denk slag. Zou het daarin zitten?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:16 schreef minilot het volgende:
Gek eigenlijk dat die invloed op borstkanker maar zelden duidelijk wordt genoemd als voordeel van borstvoeding als je je als zwangere aan het oriënteren bent. Niet dat die informatie niet te vinden is, maar als borstkanker zo verschrikkelijk vaak voorkomt, dan zou je toch denken dat zoiets preventiefs wat steviger gepromoot zou kunnen worden? Of zijn daar bezwaren tegen die ik in mijn borstvoedingtunnelvisie over het hoofd zie?
Yeahquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Er werd gezegd 6-8 weken niet werken, na half jaar weer de oude. Maar dan nog kan je je daar geen voorstelling van maken. Oh, en ze zeiden in het ziekenhuis bij de eerste gesprekken dat ik er rekening mee moest jouden dat ik echt heel ziek zou worden. Gezond zkh in, als patiënt weer naar buiten. Dus op zich was het wel duidelijk. En had niets uitgemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:29 schreef AnneX het volgende:
Hoera voor mini’s moeder en G’s oma.![]()
Ook een beetje voor de 3 keukenplanken, die zijn opgeruimd.
Goh Isa had je enig idee van te voren van de hersteltijd?
Niet dat het wat had uitgemaakt natuurlijk.
Dat lukt ook zonder geopereerd te worden gelukkigquote:
Dat soort gasten moet je uit laten razen. Om vervolgens hard op de vingers te meppen door het aangedragen argument dat het zwakst is, of zelfs een leugen compleet uit te diepen. Ongeacht wat er aan stortvloed aan andere argumenten achteraan komt. Steeds weer terug naar dit ene argument. En stuk blijven volhouden. Hiermee ram je op de rode knop. Steeds weer. Waarmee je een grotere stortvloed aan halve waarheden uitlokt en de positie nog verder verzwakt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:37 schreef Candaasje het volgende:
Gish gallop.... eigenlijk een methode die we altijd ten zeerste afraden tijdens demonstraties/out reach. Ooit geleerd dat je er vooral mensen mee bereikt die eigenlijk al overtuigd zijn, niet zozeer de mensen die juist aan het denken wil zetten.
En laatst ook een TED-(?)talk gezien waarin werd uitgelegd (ook aan de hand van studies) dat zwakkere argumenten juist een enorm averechts effect hebben op je sterke argumenten (Dus liever iets minder argumenten en dan goede, dan teveel waarvan een paar zwakke/onjuiste).
Maar gezien die Engel zoveel succes heeft, ga ik er toch eens even over lezen. (Niet om het zelf toe te passen hoor)
Ja hoor alleen de afschrijvingsregels in ziekenhuisfinanciering gaan uit van 10 jaar gebruik van dit type dure apparaten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Hielden de sponningen het?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat soort gasten moet je uit laten razen. Om vervolgens hard op de vingers te meppen door het aangedragen argument dat het zwakst is, of zelfs een leugen compleet uit te diepen. Ongeacht wat er aan stortvloed aan andere argumenten achteraan komt. Steeds weer terug naar dit ene argument. En stuk blijven volhouden. Hiermee ram je op de rode knop. Steeds weer. Waarmee je een grotere stortvloed aan halve waarheden uitlokt en de positie nog verder verzwakt.
Eens collega gehad die met een stortvloed aan argumenten probeerde te winnen. Had alleen aan mij een slechte als het een onderwerp was waar ik in thuis was. Resultaat was een collega die kwaad wegliep en controleerde of de deur nog goed sloot.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor alleen de afschrijvingsregels in ziekenhuisfinanciering gaan uit van 10 jaar gebruik van dit type dure apparaten.
Er zijn inmiddels "inhang" scanners (onder 45 graden vooroverhangen) en "buiklig" scanners, en een low-impact "personal scan device" waarmee je beide borsten ieder ongeveerd 2 minuten moet "masseren" om een warmtebeeld te genereren, wat dan vergeleken wordt met de voorgaande sessie. Moet dan 4x per jaar met huidige technologie, maar kan gewoon bij bv huisarts.Ah, interessant! Daarvoor zou ik nu toch ook al graag wat verder reizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Niet meer een week bont en blauw. Hier was het altijd in de zomer en dan draag je geen coltruien 😉quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, interessant! Daarvoor zou ik nu toch ook al graag wat verder reizen.
Voor biopten is ook een "cool device" beschikaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, interessant! Daarvoor zou ik nu toch ook al graag wat verder reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor biopten is ook een "cool device" beschikaarIk geloof dat ik serieus groen zag bij het lezen van deze spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ik zal de huidige methode weglaten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik serieus groen zag bij het lezen van deze spoiler
En dit is nog zonder het plaatje van de naald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik serieus groen zag bij het lezen van deze spoiler
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor biopten is ook een "cool device" beschikaarKlinkt niet als een feestje, maar wel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En wel verdoofd dus. Dat zouden ze down-under misschien ook eens kunnen overwegen, hoewel je dan misschien langer met het ongemak van de verdoving zit dan de daadwerkelijke pijn van de handeling. Anderzijds ken ik veel vrouwen ken die de 'eendenbek' wel echt heel pijnlijk vinden, dus dan doet de handeling ook al veel langer zeer. (ik merkte daar zelf dan gelukkig weer weinig van)
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:10 schreef z80 het volgende:
[..]
En dit is nog zonder het plaatje van de naald.
Mijn baarmoeder ligt gekanteld daar doet zo’n eendebek onwijs veel zeer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt niet als een feestje, maar wel interessant!
(En wel verdoofd dus. Dat zouden ze down-under misschien ook eens kunnen overwegen, hoewel je dan misschien langer met het ongemak van de verdoving zit dan de daadwerkelijke pijn van de handeling. Anderzijds ken ik veel vrouwen ken die de 'eendenbek' wel echt heel pijnlijk vinden, dus dan doet de handeling ook al veel langer zeer. (ik merkte daar zelf dan gelukkig weer weinig van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |