Een leverancier van ons verkoopt Office365, maar werkt zelf als het kan met Zoom omdat hij dat fijner vindt dan Teamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Teams echt extreem kut. Maar dat komt ook omdat het een enorme bende ben en ik constant alles kwijt ben. Zodra ik met mijn huidige project klaar ben, ga ik er toch maar eens werk van maken om structuur in Teams te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Een leverancier van ons verkoopt Office365, maar werkt zelf als het kan met Zoom omdat hij dat fijner vindt dan Teams.
Die natoer!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ineens een invasie van waterhoenen. Er loopt een hele posse door de tuin.
Nee, ook een kitten. Ga weg. Nee. Mijn hart zit al vol en er zit een plank voor het gat in de schuur. Ksst.
Doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
De rector van mijn universiteit krijgt een e-mail van een internationale student, die hij naar mij doorstuurt. Ik lees de mail (in het engels) nog een keer aandachtig, om een antwoord op te stellen. Dan zie ik dat ze ondertekend heeft met 'vriendelijke groentes'.
Zal ik antwoorden met 'vriendelijke fruitsoorten'?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
De rector van mijn universiteit krijgt een e-mail van een internationale student, die hij naar mij doorstuurt. Ik lees de mail (in het engels) nog een keer aandachtig, om een antwoord op te stellen. Dan zie ik dat ze ondertekend heeft met 'vriendelijke groentes'.
Zal ik antwoorden met 'vriendelijke fruitsoorten'?
Helaas.. katten tamtam heeft gerammeldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ineens een invasie van waterhoenen. Er loopt een hele posse door de tuin.
Nee, ook een kitten. Ga weg. Nee. Mijn hart zit al vol en er zit een plank voor het gat in de schuur. Ksst.
En dan kan @Candaasje daar een baan krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heeft @:Lucky_Strike ruimte genoeg om tzt een eigen katten opvang te beginnen
Voor lama's is ook vast wel ruimte daarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kan @:candaasje daar een baan krijgen.
Ja joh. Tuurlijk. Geen probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor lama's is ook vast wel ruimte daar
Ohhh dat zou ook gaaf zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja joh. Tuurlijk. Geen probleemDie circusolifant had ook nog een plekje in Nederland nodig toch?
Heerlijk! Toch water, ondanks geen eiland vakantie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Huis(je) geboekt! 5 dagen in mijn maartvakantieweekje.
Ik wil er zoooooo graag even uit.
Het is Drenthe geworden, een huis aan een meer
Ben nu al weer uuuuuuuuuren wandelroutes langs hunebedden aan het uitchecken
Kan er daarvoor geen rechtszaak komen? Dat die meneer Engel zit te storen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat lekker![]()
Viruswaarheid wraakt het hof, zitting geschorst
Viruswaarheid-voorman Willem Engel en zijn advocaten hebben meerdere malen de rechter onderbroken. De rechter dreigde een van de advocaten uit de rechtszaal te verwijderen, maar dat weerhield hem er niet van alsnog zijn ongenoegen over de procedure te uiten.
De protestgroep wraakt het hof in Den Haag. De rechter heeft besloten de zitting te schorsen. Het is niet duidelijk wanneer de zitting weer wordt hervat.
Lekker! Jullie zouden toch in december ook gaan maar toen waren alle restaurants gesloten. Zijn jullie toen nog weggeweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Ik zag net een stukje op twitter, engel steeks z'n hand op en valt meteen iemand in de rede (geen idee of het een rechter was) maar die reageerde meteen "wilt u uw mond houden"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan er daarvoor geen rechtszaak komen? Dat die meneer Engel zit te storen.
Lekker zeg! Toch lekker even eruit, al is het geen zonbestemmingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topiek:
Als je lammetjes wil kijken, zo in de buurt van D6/D10/D15 dan heb ik die wel voor je (jullie).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef Blues het volgende:
Huis(je) geboekt! 5 dagen in mijn maartvakantieweekje.*G*
Nee uiteindelijk niet gedaan, dat was een hotelkamer en zagen t gewoon ff niet zitten met alle nieuwe beperki gen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker! Jullie zouden toch in december ook gaan maar toen waren alle restaurants gesloten. Zijn jullie toen nog weggeweest?
Oh leuk! Ik hou t in gedachten. Mocht t uitkomen dm ik jequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Als je lammetjes wil kijken, zo in de buurt van D6/D10/D15 dan heb ik die wel voor je (jullie).
Die zullen nog wel dicht zijn. Maar wie weet kunnen we afhalen/bezorgen. Het is een compleet huis dus met keukenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker zeg! Toch lekker even eruit, al is het geen zonbestemmingEn golfer vind vast daar ook weer interessante restaurants.
Ja was rechter.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een stukje op twitter, engel steeks z'n hand op en valt meteen iemand in de rede (geen idee of het een rechter was) maar die reageerde meteen "wilt u uw mond houden"
Jaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeet issssssssssssssss traaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
Ervaren jullie ook een vertraging met quoten? Mobiel?
Ben je al aan t typen, verspringt het invoerveld zodat de halve zin boven de quote komt.
Ja, heel lastig. We zijn gewoon te snel voor Fokquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
Ervaren jullie ook een vertraging met quoten? Mobiel?
Ben je al aan t typen, verspringt het invoerveld zodat de halve zin boven de quote komt.
Wat vond Timmy ervan? ;-)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Had iemand al gezegd dat fok traag is?![]()
Ik heb vandaag Timmy de grijze roodstaart papegaai geaaid. Wie wil me aanraken?
Verder eten we vandaag nasi.
Ik aar de nanoprobes nog even hun werk doen en dan durf ik je misschien wel aan te rakenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Had iemand al gezegd dat fok traag is?![]()
Ik heb vandaag Timmy de grijze roodstaart papegaai geaaid. Wie wil me aanraken?
Verder eten we vandaag nasi.
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat vond Timmy ervan? ;-)
Op insta is fefe _the_cutest_gofin te volgen (en nog veel anderen). Zo leuk. Denk dat de diva's het minder vinden (of juist niet maar dan zou een vogel het niet zo leuk vinden.
Is ook niet heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Kinder persconferentie nu al beter dan een gewone. Deze kinderen stellen betere vragen dan de journalisten
Geen Norwegian Blue?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hij![]()
Volgende keer weer.
(Hij zit in de dierenwinkel, niet te koop verder, is van de eigenaar. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van vogels in gevangenschap. Maar goed, deze zit er en zegt vaak gedag dus dan zeg ik natuurlijk wel even gedag terug, wel zo beleefd)
ahhh...Fefe is een geredde vogel. Helemaal kaal en mee naar huis genomen door een vrouw die in de opvang werkt. Haar man was er eigenlijk tegen, maar Fefe is verliefd geworden op hem. Filmpjes zijn hilarisch. Fefe heeft ook een vriendje waar ze mee facetimed, een iets minder kaal mannetje en dan praten ze tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk wel lekker, hij draaide heel zijn kop zodat ik erbij kon. Ik vond het denk ik spannender dan hij![]()
Volgende keer weer.
(Hij zit in de dierenwinkel, niet te koop verder, is van de eigenaar. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van vogels in gevangenschap. Maar goed, deze zit er en zegt vaak gedag dus dan zeg ik natuurlijk wel even gedag terug, wel zo beleefd)
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg moeilijk
Dat niveau van die vragen van journalisten
Nee hoor, ik tikte iets boven de 100 af - en dan kwam ik ze zelf halenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Is voor 70 euro kroketten bestellen teveel?
"Heeft het volk geen beloning verdiend voor het goed aan de maatregelen houden?"quote:
Ik had laatst ¤100,- cakejes en blikvoer dus neenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tikte iets boven de 100 af - en dan kwam ik ze zelf halen
De bloedworst vond ik verbazend meevallen. De gewone rund -al is het een blaarkop- vind ik gewoontjes. De eend proeft naar romige groente, lekker, maar weinig eendig. Monte en parma zijn beide zeer kazig, maar ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden. Rendang is erg rendang, en ik hou eigenlijk niet zo van rendang.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke heb je al gehad en waar was je heel enthousiast over?
Alleen als je ziek bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
De bloedworst vond ik verbazend meevallen. De gewone rund -al is het een blaarkop- vind ik gewoontjes. De eend proeft naar romige groente, lekker, maar weinig eendig. Monte en parma zijn beide zeer kazig, maar ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden. Rendang is erg rendang, en ik hou eigenlijk niet zo van rendang.
Alle kunstkroketten zijn 100x beter dan alle supermarktgevallen. Ook de dure.
En hij heeft lekkere wijntjes bij die kunst van 'm. En een redelijk interessante boekenkast.
Bijna goed!quote:
Het is mij nog nooit gelukt bloedworst te eten. Er zijn grenzen. Wel geprobeerd hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan.![]()
Vind je bloedworst normaal wel lekker? Ik ben namelijk wel benieuwd omdat ik het me niet kan voorstellen. Vind bakbloedworst wel lekker normaal. :0
Zonde van de eend
Ah, ik vind bloedworst wel lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt bloedworst te eten. Er zijn grenzen. Wel geprobeerd hoor!
Vroeger liet ik het wel maken van eigen vark, voor moeder & schoonmoeder. Maar waar we nu slachten maken ze geen bloedworst.
Eend ben ik wel dol op - ik overweeg ze wel eens zelf te nemen, maar ik ben wel wat van het zelf-slachten af.
Ja godsamme wat een gesteggelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar die rechtzaak te kijken. Samenvatting van de rechter op verzoek van Pols "u wilt dus dat de heer van dissel aangeeft hoe vaak een model niet klopt maar wel juist is"
Als het niet zo sneu was zou het haast komisch zijn.quote:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij Intratuin, werd daarna teruggebeld dat het meeste er was, en morgen kan ik het ophalen. Ook best handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Myraela het volgende:
Net bestelling bij de IKEA gehaald, doen ze echt fijn en netjes. Denk dat er best wat mensen willen dat dit ook na corona mogelijk blijft.
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar die rechtzaak te kijken. Samenvatting van de rechter op verzoek van Pols "u wilt dus dat de heer van dissel aangeeft hoe vaak een model niet klopt maar wel juist is"
Kennis van me heeft ruim twee uur in de auto zitten wachtenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Myraela het volgende:
Net bestelling bij de IKEA gehaald, doen ze echt fijn en netjes. Denk dat er best wat mensen willen dat dit ook na corona mogelijk blijft.
Het gaat om de afweging wel/niet de avondklok op te schorten tot de uitspraak in de bodemprocedure. Daarin is een inhoudelijke verdediging van de noodzaak van niet-opschorten (of eigenlijk: opschorting van de opschorting) op z'n plaats.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.
Geen Inhoudelijke behandeling in HB. Dat volgt nog.
Deed ik laatst ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Top dat dit proces gewoon door gaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat om de afweging wel/niet de avondklok op te schorten tot de uitspraak in de bodemprocedure. Daarin is een inhoudelijke verdediging van de noodzaak van niet-opschorten (of eigenlijk: opschorting van de opschorting) op z'n plaats.
Ik hou van goedkope pauperkroketten en garnalenkroketjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook.
Toen kwamen ze te laat en vond ik ze mwah.
Jij houdt ervan. Prima bedrag dus.
Ik hou ook meer van goedkoopquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van goedkope pauperkroketten en garnalenkroketjes![]()
Die laatste al tijden niet op, eens kijken waar ik die kan krijgen.
Waarom vond je ze mwah? Meer van verwacht? Niet zo'n fan van kroketten soberso? Je om laten praten door ons?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook.
Toen kwamen ze te laat en vond ik ze mwah.
Jij houdt ervan. Prima bedrag dus.
Wij kregen op werk de oproep om ons allemaal vooral aan te melden als vrijwilliger dit jaar, omdat er meer mensen nodig zijn ivm covid. Hoef je geen vrije dag voor op te nemen, wordt gewoon doorbetaald.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In februari![]()
Ik heb nog niets gehoord van de gemeente over het stembureau. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik krijg vast voor dei tijd geen vaccin
Wil je echt voor 4:30 al gaan lopen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Wilde morgenochtend vroeg nu alles weggedooid is voor het eerst sinds anderhalve week weer gaan hardlopen (mits ik het nog blijk te kunnen na zo'n enorm hiaat) en dus Nu.nl aan het f5en om te zien hoe vroeg ik al dan niet van start mag
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom vond je ze mwah? Meer van verwacht? Niet zo'n fan van kroketten soberso? Je om laten praten door ons?
Ik probeerde vandaag door het bos te fietsen, maar dat kon echt nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Wilde morgenochtend vroeg nu alles weggedooid is voor het eerst sinds anderhalve week weer gaan hardlopen (mits ik het nog blijk te kunnen na zo'n enorm hiaat) en dus Nu.nl aan het f5en om te zien hoe vroeg ik al dan niet van start mag
Hmm. Ik snap wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.
Maar wat had engel daar dan van doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Van Dissel aanschuift. Het is immers een spoedappel nav uitspraak vanmorgen.
Geen Inhoudelijke behandeling in HB. Dat volgt nog.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou niet van rouxige kroketten. Vind van Dobben bijvoorbeeld ook helemaal niks, eet liever goedkope rundvlees kroketten met lekker donkere vulling en draadjes enzo. Niet die vierkante blokjes niksig vlees. Deze hadden wel veel, en vaak goeie, smaak, maar voor mijn gevoel 90% zompigheid en amper vaste vulling. Vieze textuur.
De lat lag ook wel heel laag natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Kinder persconferentie nu al beter dan een gewone. Deze kinderen stellen betere vragen dan de journalisten
Hm. Die stonden wel allemaal op mijn lijstje. (oke minus de makreel en de sate)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik heb paling, makreel, rendang, saté, bospaddenstoel en garnaal geproefd. Dus op zich genoeg voor een mening.
De eend ligt nog onaangetast in de vriezer, maar die heeft sigme net vakkundig de aantrekkelijkheidsnek omgedraaid.
2 stemmen, wij hebben ook altijd de ongezoetequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Stem voor ongezoete soja staat genoteerd, thanks!
@:Blues Drenthe, tof! Ik vond het zo gaaf daar toen ik er met J. en Günther in het bos sliep
Bij iemand eentje proeven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Die stonden wel allemaal op mijn lijstje. (oke minus de makreel en de sate)
Ben overigens ook wel liefhebber van draadjes en stukjes in mijn kroket. Ik krab me nog eens achter de oren.
Fiets en wandelpaden waren hier net ook nog een grote modderpoel. Door het bos heb ik maar niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag door het bos te fietsen, maar dat kon echt nog niet.
Modder, bevroren ondergrond, grote bulten smotssneeuw en ijsplaten was het hier, op de onverharde paden/wegen. Ik ben teruggefietst naar het asfaltquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Fiets en wandelpaden waren hier net ook nog een grote modderpoel. Door het bos heb ik maar niet geprobeerd.
De meeste sneeuw is wel weg.
Iedereen woont takke-eind weg want ik woon in Enschede.quote:
Daar kan je flink op onderuit gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Modder, bevroren ondergrond, grote bulten smotssneeuw en ijsplaten was het hier, op de onverharde paden/wegen. Ik ben teruggefietst naar het asfalt.
Oh wat goed zeg van je werkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij kregen op werk de oproep om ons allemaal vooral aan te melden als vrijwilliger dit jaar, omdat er meer mensen nodig zijn ivm covid. Hoef je geen vrije dag voor op te nemen, wordt gewoon doorbetaald.
Hoeveel kroketten heb je wel niet voor 70 euroquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iedereen woont takke-eind weg want ik woon in Enschede.
Misschien een kleinere bestelling doen, in plaats van 70 euro.
Mijn wandelschoenen had ik aan toen we die 1500 kg grond gingen elimineren en 800 kg compost in de tuin gooiden dus die waren helemaal zwart.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat sneeuw/ijs goed poetst
Ons grote balkon voor is altijd erg groen zo na de winter en alles weg kunnen schrobben zonder veel moeite inclusief de resten sneeuw en ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |