Ik denk niet dat dat gebeurd, K5 zal echt eerst Mike en Matt stemmen voordat ze Jill en Thomas tegenover elkaar zetten. Ze kiezen nu enkel voor Jill omdat ze haar Jerrel naar huis willen zien sturen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zal een genot zijn, maar daar gaat BB wel een stokje voor steken.
Ja, vandaag hebben ze al aan de noodrem getrokken, kan volgende week gewoon weer ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zal een genot zijn, maar daar gaat BB wel een stokje voor steken.
dat was wel haar gedachtengang heeft ze ook al geuit in haar groepjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtig gedachten van Jill zeg. Alsof Liese expres Jill niet gekozen heeft🙄
We weten nog steeds niet wat Naomi heeft gedaan en of ze al heeft mogen kiezen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vandaag hebben ze al aan de noodrem getrokken, kan volgende week gewoon weer ....
Goeie TT ....
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef Angelflush het volgende:
Precies goed gedaan van Liese en Naomi.
Misschien gaan Jill dr ogen een sooej en zondert ze zich minder af
No worries, ik had al de titel: fikkert traag als het forum, maar die van jou is beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef danilel het volgende:
Sorry flikkert, wil niet kapen, als je een andere TT wil vragen we even aan Benny
het voelt echt klote hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtig gedachten van Jill zeg. Alsof Liese expres Jill niet gekozen heeft🙄
ze staan zeker voor haar open alleen zij zet zichzelf gewoon lager en dan is het makkelijker iemand in een kwaad daglicht te stellen dan kritisch naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef cheanny het volgende:
Zo jammer dat Jill niet gewoon eerlijk zegt hoe ze zich voelt. Denk echt dat Liese en Naomi wel open staan voor haar maar het gewoon hebben opgegeven. Jill zit zichzelf veel te veel in de weg met haar onzekerheid. Leuk met de jongens maar wil liefst ook lekker meidendingen doen.
Er moet toch iemand als laatste gekozen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Liese heeft het uitgesproken met Jill
Op de andere slaapkamer gaat Thomas nog wel even met Julie in discussie dat het niet leuk is dat Jill als laatste gekozen was.
heb nog even gekeken erna en ja het komt weer iets wat terug was even vergeten dat vermenigvuldigen wasquote:
Thanx, jouw titel klopt anders ook, haha.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
No worries, ik had al de titel: fikkert traag als het forum, maar die van jou is beter
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelfquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef cheanny het volgende:
Zo jammer dat Jill niet gewoon eerlijk zegt hoe ze zich voelt. Denk echt dat Liese en Naomi wel open staan voor haar maar het gewoon hebben opgegeven. Jill zit zichzelf veel te veel in de weg met haar onzekerheid. Leuk met de jongens maar wil liefst ook lekker meidendingen doen.
Als Thomas haar weerbaarder wil maken moet hij haar leren dat ze haar muil opentrektquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Liese heeft het uitgesproken met Jill
Op de andere slaapkamer gaat Thomas nog wel even met Julie in discussie dat het niet leuk is dat Jill als laatste gekozen was.
En als je je vitamines vergeet ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Tamiro het volgende:
Sorry maar ik ga even een Patje doen: Als je niet genoeg zelfvertrouwen hebt voor BB kan je beter thuisblijven
onee hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Windhapper het volgende:
Julie en Matt in first dates vanavond, dat gaat vast een interessant gesprek worden.
Nu dan stuur je er wel meteen meer naar huis dan alleen Jill hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Tamiro het volgende:
Sorry maar ik ga even een Patje doen: Als je niet genoeg zelfvertrouwen hebt voor BB kan je beter thuisblijven
wat een onzin. Die drie dames zijn sowieso aan elkaar gewaagd, verstaan elkaar, hebben dezelfde soort (lands) humor en daar zou Jill zich dan maar nederig bij aan moeten sluiten? "mag ik aub met jullie meespelen ?"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelf
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef suzi1 het volgende:
ja toch mar nie. ja ik weet t niet. ik weet t ech nie. ik weet t ook nie
Want een Naomi bv staat zo ontzettend sterk en zelfverzekerd in haar schoenen, als ze alleen zou staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelf
ik verwacht dat naomi toch slimmer is dan dat zoey haar inschatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey denkt dat Naomi zichzelf immuun stemt.
Toch snap ik wel dat je het niet prettig vind als je als laatste wordt gekozen in een groep. Vooral als je nog niet overtuigd van jezelf bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Het duurt te lang. Ik wil ze horen na de nominaties.quote:
Matt zei net in de keuken tegen Julie dat ze vanavond aan de beurt waren, Julie bevestigde maar leek niet te enthousiast.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
onee he![]()
door wie is dit aangemoedigd
mijn god die gozer krijg gelijk weer hoop dan
Is dat gezegd? Wat waren de teams dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
mag niet moet iemand van haar spel team zijn van vanochtend
Precies. In de eerste 2/3 weken had ze ook nog geen vast plekje in de groep. Constant janken is wat ze deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want een Naomi bv staat zo ontzettend sterk en zelfverzekerd in haar schoenen, als ze alleen zou staan?
Die liet zich meteen kennen!
Naomi was echt boos toen Jill HM werd en immuun werd.quote:
ik zie naomi echt haar zelf niet immuun maken die denkt zo nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi was boos dat ze haar huismeesterschap niet kon gebruiken voor immuniteit
Dat was ook zo. Ze was daar er verontwaardigd over. En terecht ook wel. Daarom mooi dat ze nu die kans krijgtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi was boos dat ze haar huismeesterschap niet kon gebruiken voor immuniteit
Ach, we hebben allemaal wel eens een Jerreldagjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Die dag was Naomi alleen maar aan het zaniken, zeiken en zeuren.
Nee want thomas en matt geven alleen maar steeds dezelfde complimenten waar ze totaal niet zekerder van wordt... die zijn zelf ook zo onzeker als de pest... thomas misschien iets minderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want een Naomi bv staat zo ontzettend sterk en zelfverzekerd in haar schoenen, als ze alleen zou staan?
Die liet zich meteen kennen!
Ik begrijp dus Julie of Michel uit Naomi's team. De anderen zijn van de andere club.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
mag niet moet iemand van haar spel team zijn van vanochtend
Jill is gewoon veel te kinderlijk. Die 3 staan buiten op eigen benen, hebben een baan, relaties al die dingen. Jill gedraagt zich alsof ze op de kleuterschool zit. Zelfde reden als dat Matt geen aansluiting vindt. Die mensen hebben geen gespreksstof.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin. Die drie dames zijn sowieso aan elkaar gewaagd, verstaan elkaar, hebben dezelfde soort (lands) humor en daar zou Jill zich dan maar nederig bij aan moeten sluiten? "mag ik aub met jullie meespelen ?"
Dat gaat nooit werken en leren doe je daar niets van, alleen maar nog onzekerder worden.
De ene meer dan de anderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal wel eens een Jerreldagje
maar ik denk, hoop en verwacht dat ze michel gaat saven en zo krijgen we nick tegen jerrul waarbij jerrul kan vertrekken ( en is febo weer verlost van jerrel haters)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Ze was daar er verontwaardigd over. En terecht ook wel. Daarom mooi dat ze nu die kans krijgt
Haar sterkste puntquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef aswesleep het volgende:
Julie zit weer energie te steken in iets dat totaal niet belangrijk is.
Maar Jill is ook jonger dan die 3, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill is gewoon veel te kinderlijk. Die 3 staan buiten op eigen benen, hebben een baan, relaties al die dingen. Jill gedraagt zich alsof ze op de kleuterschool zit. Zelfde reden als dat Matt geen aansluiting vindt. Die mensen hebben geen gespreksstof.
Moet niets uitmaken waar je vandaan komt. Wat wel klopt is dat die BE meiden makkelijker met elkaar klikken maar ze staan veel sterker in hun schoenen en zo'n meisje als Jill heeft er moeite mee aansluiting te vinden omdat ze zichzelf niet goed genoeg vind. En dat vind ik jammer. Als ze dat los zou laten zou ze echt veel lol met ze kunnen hebben. En ze hoeft echt niet nederig te doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Verida het volgende:
wat een onzin. Die drie dames zijn sowieso aan elkaar gewaagd, verstaan elkaar, hebben dezelfde soort (lands) humor en daar zou Jill zich dan maar nederig bij aan moeten sluiten? "mag ik aub met jullie meespelen ?"
Dat gaat nooit werken en leren doe je daar niets van, alleen maar nog onzekerder worden.
Ik denk dat ze verwacht dat Zoey Julie zal redden. Dan hoop ik dat ze Michel kiest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik zie naomi echt haar zelf niet immuun maken die denkt zo niet
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Julie heeft het over Jill dat die beter had gekund over die fiets.
Type " mensen ter verantwoording roepen" en daar dan over door mekkeren.quote:
Dan blijft ze toch lekker bij matt plakken, die heeft vast meer levenservaring dan liese en naomi... de event managerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Julie weet dat ze in de gevarenzone zit en stemt dus met een zo groot mogelijke groep mee. Ik denk wel dat ze daar achter staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef danilel het volgende:
julie zou stemmen waar ze niet achter staat,..............geloof er geen snars van
Jill is 21 dacht ik. Maar voor een 21 jarige vind ik haar nog erg kinderachtig. Leuk voor een half uur maar laat daarna maar weer gewoon de volwassenen praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Jill is ook jonger dan die 3, toch?
Het zou wat zijn als die 3 nog zo waren, op die leeftijd
O ja hoor, eens. Maar om nu te vergelijken met bv een vrouw die al een fulltime baan heeft en kinderen....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill is 21 dacht ik. Maar voor een 21 jarige vind ik haar nog erg kinderachtig. Leuk voor een half uur maar laat daarna maar weer gewoon de volwassenen praten.
Tja, sjerrel probeert een beetje jowi op te volgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze na de kookplaat nu ook al de oven gesloopt?
Volgens mij de blender met bevroren bananen voor Jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze na de kookplaat nu ook al de oven gesloopt?
22 zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill is 21 dacht ik. Maar voor een 21 jarige vind ik haar nog erg kinderachtig. Leuk voor een half uur maar laat daarna maar weer gewoon de volwassenen praten.
nou die loopt achter haar aan hoor met z'n botte kopquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan blijft ze toch lekker bij matt plakken, die heeft vast meer levenservaring dan liese en naomi... de event manager
Die hebben het te druk met de nominaties en hun pionnetjes goed zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:31 schreef Windhapper het volgende:
Hebben Jerrelen Zoey zich niet ingeschreven voor het Petanque?
nu moet jerrel er zeker uit hahquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jerrel en Mat hebben de smootieshaker gesloopt door er bevroren bananen in te doen. Motor vast of verbrand.
Heb ik ook wel eens gedaan met avacadopitten...
Ja, michel had het erover in de keuken nadat het spel gespeeld was, jill hoorde dat toen ze richting de tuin liepquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel dat iemand dat gezegd heeft en of jill dat soms had gehoord.
Waarom gooi je avocadopitten in de smoothieshaker?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jerrel en Mat hebben de smootieshaker gesloopt door er bevroren bananen in te doen. Motor vast of verbrand.
Waarom zou je avocado pitten in je smoothie willenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik neem aan daar. Want wat betreft streams heb je nu twee opties om commentaar op te leveren: "wat een mooie worp zeg" en "wat kan die Matt swifferen".quote:
zo doet thomas dat ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef diditje64 het volgende:
Euhm ik weet niet veel van het huishouden maar het ziet er naar uit dat Mat de vloer nat maakt in plaats van dweilt.
Lekker knapperig maken misschie n? Ik ben ook zo een licht hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zou je avocado pitten in je smoothie willen
Dat is inmiddels een thema, doet Thomas ook altijd. Ik vermoed een geheime opdracht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef diditje64 het volgende:
Euhm ik weet niet veel van het huishouden maar het ziet er naar uit dat Mat de vloer nat maakt in plaats van dweilt.
de vriendin van de buurvrouw die haar zus heeft een dochter en die liesquote:
Had ik ergens gelezen dat die gezond waren en in een groente/ fruitsmootie kon. Maar ja....ik had een simpele shaker en geen keukenmachine.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Waarom gooi je avocadopitten in de smoothieshaker?
Liese toonde ballen (dat is een gezegde voor Lieze is stoer/heeft lef)quote:
waarom ligt ze weer in bedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
vreselijk die lippenstift bij jerrel
en blijft hij zoey wakker maken
heb je het over jezelf , een bekende of algemeen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:40 schreef Rockiejj het volgende:
Moet je nagaan, studeer je 4 jaar als montage technicus, stage gelopen bij BNNVARA, aangenomen bij Talpa, helemaal blij, je mag een van de twee livestream camera's gaan besturen, dit is waar je al die tijd voor hebt gewerkt, je hebt je beste onderbroek aangetrokken, je tanden een extra keer gepoetst en je was een half uur te vroeg vannochtend...
... om Matt te volgen met z'n swiffer.
Zoey wil niks niks niks! Ook jou niet Jerrel!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel gaat nog een poging doen bij Zoey
Ah ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:32 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Volgens mij de blender met bevroren bananen voor Jerrel
ze slaapt snachts heel slecht egens angsten geloof ik wat ze vertelde en dan ligt ze vaak wakkerquote:
Uithuiszetting.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Overdag slapen zou wat mij betreft ook verboden moeten worden, met een flinke sanctie erop
dan helpt slapen overdag ook niet echtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze slaapt snachts heel slecht egens angsten geloof ik wat ze vertelde en dan ligt ze vaak wakker
yep dankzij thomasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Omdat ze deze morgen met een dweil 2 en halve liter water van de grond heeft opgeruimd.
In het algemeenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je het over jezelf , een bekende of algemeen?
Wanneer zijn die eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef cheanny het volgende:
Jerrel staat op knappen, moet zich van Zoey al dagen inhouden![]()
Na de nominaties gaat hij weer los
sinds jowi haar hoofd heeft gek gemaakt voor ie vertrokquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
Op welk moment van het spel is Zoey volledig naar team Thomas getrokken en heeft Mike haar dubbelrol overgenomen?
Zoey is niet meer bij de andere dames te vinden
Vanaf het vertrek van Patje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
Op welk moment van het spel is Zoey volledig naar team Thomas getrokken en heeft Mike haar dubbelrol overgenomen?
Voor mijn gevoel een beetje toen de 3 NL'ers het huis uit gingen en de nieuwelingen kwamen. Ze zag dat ze t met K3 niet ging redden, en de nieuwelingen zijn voor haar een kans. Maar het is nu idd wel naar bijna 0 communicatie gegaan idd. Michel is eerder de 4e K dan Zoey op dit moment.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
Volgens mij heeft haar gesprek met Jowi voor hij vertrok een grote invloed gehad. En het feit dat Liese een paar keer (grappend) heeft gezegd dat zij en Michel/Nick al met 1 been in de finale staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat ze daar na het vertrek van Daniëlle, Nathalie en Jowi een knoop heeft doorgehakt. Toen kwam haar spelidee in stroomversnelling. De reële angst om opgeofferd te worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
ach oke maar jill is overstoer om help an te nehmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Liese toonde ballen (dat is een gezegde voor Lieze is stoer/heeft lef)
Ze is samen met naomi naar jill gegaan om te proberen een stuk onzekerheid weg te pakken welke weer was ontstaan na de week game waar jill als laatste in een team werd gekozen.
Een grap met een kern van waarheid. Denk dat Liese dat wel in haar hoofd heeft. In ieder geval wordt Zoeys naam dan noooooit genoemd. Daar is niets mis mee, maar waarom zou Zoey hen dan helpen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef cheanny het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar gesprek met Jowi voor hij vertrok een grote invloed gehad. En het feit dat Liese een paar keer (grappend) heeft gezegd dat zij en Michel/Nick al met 1 been in de finale staan.
dat niemand die nog geen klap heeft gegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef Predator40 het volgende:
Jerrel WEER boeren over Matt heen !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF bezielt die ranzige "kerel" ?
Zit zeker bij jill?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
die matt kan iemand ook niet opvrolijken he praat der alleen maar dieper in de put
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat niemand die nog geen klap heeft gegeven
Met een milliseconde zat er iets op zn oog. Mijn hand, vuist of elleboog, reflex heet datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat niemand die nog geen klap heeft gegeven
DAAAAAAAAAAAAG Jerrolquote:
Zoals Zoey zelf al zei dat ze geen "trash" is! Ik geef haar groot gelijk. Zou ook niet willen afwachten. Blijft wel moeilijk want nu hoort ze niet meer bij K5. Ze voelt dat en heeft het er wel zwaar mee dat ze nergens bij hoort. Maar dat is de consequentie dus als ze het zo wil spelen moet ze die aanvaarden en niet over zeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef Yolk het volgende:
Een grap met een kern van waarheid. Denk dat Liese dat wel in haar hoofd heeft. In ieder geval wordt Zoeys naam dan noooooit genoemd. Daar is niets mis mee, maar waarom zou Zoey hen dan helpen?
Dat zou fantastisch zijn. Eerst K5 naar K4, en dan ook nog een week de tirannie van de poederjongen. Spanningen alom!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef Predator40 het volgende:
jerrel denkt dat hij erin blijft:
"ik ga huismeester worden"
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:03 schreef aswesleep het volgende:
Michel heeft nog gesproken met Naomi voor ze de immuniteit moest kiezen. Hij had het over of de immuniteit voor haar zelf houden of op Julie zetten. Ai ai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zongen dus het Antwerps volkslied voor Patrick ....
http://www.antwerps.be/tekst/115/de-strangers-aentwaerpe.
Thomas dr op gaan zitten?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:05 schreef Joke43 het volgende:
Jill der vinger ergens tussen. Bloed!!
nee dat is der huid is zijkant van der vingerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:06 schreef Whuzz het volgende:
Oei Jill gewond door de crosstrainer. Nagel gescheurd.
Fantastisch ? lekker boeren over jan en alleman vind ik niet fantastischquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Eerst K5 naar K4, en dan ook nog een week de tirannie van de poederjongen. Spanningen alom!
Keep on dreaming, Yolk. Keep on dreaming.
Als we hadden moeten voorspellen, hadden we ook Jill gekozen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef BB-King het volgende:
En daarom wordt Jill altijd als laatste gekozen. Te onhandig.
Naomi is onbenulliger/onhandigerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef BB-King het volgende:
En daarom wordt Jill altijd als laatste gekozen. Te onhandig.
wat een onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef Enemyboy3 het volgende:
Toch ook enkel Jill wie haar nagel kan scheuren bij het gebruiken van een crosstrainer..
Waarom? Het is voor de eerste keer dat ze zo'n ding ziet, aanraakt en probeert na te doen wat anderen ermee doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef Enemyboy3 het volgende:
Toch ook enkel Jill wie haar nagel kan scheuren bij het gebruiken van een crosstrainer..
dat is der vel nagel zit nog gewoonquote:
Geen paniek!! Matt is in de buurt voor hulp.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:05 schreef Joke43 het volgende:
Jill der vinger ergens tussen. Bloed!!
wat een onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:09 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Waarom? Het is voor de eerste keer dat ze zo'n ding ziet, aanraakt en probeert na te doen wat anderen ermee doen.
Dan mag je toch foutjes maken?
Nee Naomi is altijd wel goed met opdrachtjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi is onbenulliger/onhandiger
Dat kan zeer pijnlijk zijn,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is der huid is zijkant van der vinger
Nee, lekker ook serieus op in gaan....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Ding staat er al een tijdje, ze heeft er ook al meerdere malen op getraind
Ik heb haar een aantal keren een ongelukje zien krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee Naomi is altijd wel goed met opdrachtjes.
Ze won de evenwichtschallenge in de eerste week en won ook van Jill met balletje centraal balanceren.
Thomas is buiten bezig dan grijpt Matt z'n kansquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
oh en matt zit er natuurlijk eerste rang bij
Matt zal zo wel proberen er een kusje op te geven.quote:
Hup Naomiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef Kefke04 het volgende:
Hier geen jill drama. rustig het UC petanque kijken
En terecht. Lekker vanaf blijven en iemand met een ehbo cursus laten afhandelen. Michel heeft een medisch iets gehaald in het leger en Liese zal ook wel iets hebben vanuit de ouderenzorg. Moeten dumb en dumber dat samen gaan doen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:08 schreef Fikkert2 het volgende:
'Ik word echt niet goed kan iemand iets doen'... sjerrel en matt rennen weg om hulp te halen, wie lost het op, michel dus.... en maar zeiken dat michel de baas speelt, vooral die sjerrel![]()
[ afbeelding ]
een niet goed behandelde schaafwond waar ze lekker mee in de hottub ging zitten....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar een aantal keren een ongelukje zien krijgen
Ik zit dit met grote ogen te aanschouwen ..... soort van die Mike ogen zeg maar...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
Pleister > condoompje erover > icepack erop
Ik begrijp dat Jill's vinger eraf moet?
Nee zeker niet, maar er had er wel 1 bij kunnen blijven om haar gerust te stellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En terecht. Lekker vanaf blijven en iemand met een ehbo cursus laten afhandelen. Michel heeft een medisch iets gehaald in het leger en Liese zal ook wel iets hebben vanuit de ouderenzorg. Moeten dumb en dumber dat samen gaan doen dan?
ik weet ik heb in een snijmachine gezeten met me middelvinger precies topje vanaf me nagel schuin na beneden gesneden dus ik weet er alles van me vinger is na 20 jaar nog steeds gevoelig als ik hem stootquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
een niet goed behandelde schaafwond waar ze lekker mee in de hottub ging zitten....
zenuwtje geraakt ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet ik heb in een snijmachine gezeten met me middelvinger precies topje vanaf me nagel schuin na beneden gesneden dus ik weet er alles van me vinger is na 20 jaar nog steeds gevoelig als ik hem stoot
Een hottub die qua hygiëne zou afgekeurd moeten worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
een niet goed behandelde schaafwond waar ze lekker mee in de hottub ging zitten....
Arrgghhhh, ik voel het in mijn botten nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet ik heb in een snijmachine gezeten met me middelvinger precies topje vanaf me nagel schuin na beneden gesneden dus ik weet er alles van me vinger is na 20 jaar nog steeds gevoelig als ik hem stoot
Als ik terugdenk aan m'n eigen snijmachine ongelukjes staat me altijd het meest het geluid bij. Om de 1 of andere reden heel anders dan de vleeswaren. Krijg er nog rillingen van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of deze blijft staan, Jill heeft gezweet van haar anus tot aan haar kut ...
Doet ze anders nooit, want ze is een luie donderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zou kunnen want topje lag nog tussen de sla en ik bloede wel als en rund maar ziekenhuis heeft het verbonden ook strak dus dat deed michel wel goed.quote:
?????quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Arrgghhhh, ik voel het in mijn botten nu
Echt spannend deze keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wacht op dat nomineren. Laat het deze keer een open nominatie zijn. Reuring in de tent
wat gaat die daar noi weer doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
Matt naar de DBK. Stream 2 in SL in 3... 2... 1...
Niet dat ik weet. Zit met een schuin oog naar Den Haag te kijken ne af en toe de streams en het werk moet ook nog gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Echt spannend deze keer.
Heeft Naomi al gekozen?
het duurt wel weer erg lang pfffquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wacht op dat nomineren. Laat het deze keer een open nominatie zijn. Reuring in de tent
Ik denk dat er 4 op de bank komen. Michel, Jill, Jerrel en Nick. Naomi zal Nick vrijstellen. Zoiets zal het zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt tegen zoey dat ze op jill en jerrel stemt.
en gisteren zei ze dat jerr niet op de bank mocht komenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt tegen zoey dat ze op jill en jerrel stemt.
Recht in Zoey haar kaarten? Domme Julie heeft Zoey nog niet door. Zoey kan nu rustig verder briefen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef aswesleep het volgende:
Julie vertelt haar nominaties aan Zoey.
Nee daar wordt altijd een TV momentje van gemaakt door het alarm en de BB stem dat de nominaties gaan starten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:38 schreef TheLuckyman het volgende:
Zouden de nominatie al begonnen zijn zonder aankondiging misschien?
DGK geweest in het laatste uur:
Julie
Matt
Naomi
Zoey heeft wel gezegd dat het gesprek tussen hen bleef.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Recht in Zoey haar kaarten? Domme Julie heeft Zoey nog niet door. Zoey kan nu rustig verder briefen.
Ze kan alleen Julie of Michel saven. Of zichzelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat er 4 op de bank komen. Michel, Jill, Jerrel en Nick. Naomi zal Nick vrijstellen. Zoiets zal het zijn.
Het is geen wet van Meden en Perzen dat dit elke keer op die manier moet gaan, zelfs BB kan een uitstapje maken naar een andere manier van nominerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee daar wordt altijd een TV momentje van gemaakt door het alarm en de BB stem dat de nominaties gaan starten.
Petanque ballenquote:
Tot nu toe gaat het altijd zo, dus zie niet in waarom het nu anders zal gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen wet van Meden en Perzen dat dit elke keer op die manier moet gaan, zelfs BB kan een uitstapje maken naar een andere manier van nomineren
Waarom alleen die 2?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kan alleen Julie of Michel saven. Of zichzelf.
Haar eigen team van het spel.quote:
Helemaal niets. Maar liese dus t was allemaal geweldig ofzoquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:13 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je ook niets aan bij calamiteiten!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of deze blijft staan, Jill heeft gezweet van haar anus tot aan haar kut ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was de machine aan opzoeken maar ja 20 jaar terug ofzo dus word moeiljk denk ik hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje visueel ingesteld
Klopt, maar daar zal in het echte leven ook vaker voor komen en zal ze zich met haar 22jaar toch tegen moeten weren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat je het niet prettig vind als je als laatste wordt gekozen in een groep. Vooral als je nog niet overtuigd van jezelf bent.
Ze is het zelf begonnen met opstarten dus ze moet niet zielig gaan doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:55 schreef Tamiro het volgende:
Zoey weet het volgens mij zelf niet meer.
Kinderclub zal haar nek beginnen uit te hangen.
Ze voelt sowieso meer connectie met de Belgen.
Tactisch of emotioneel stemmen...
Volgens mij houdt ze dat wel vol hoor. In feite doet ze dat al vanaf het begin met Jowi dus die geeft nu niet op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:55 schreef Tamiro het volgende:
De belgen zullen niet blij zijn als ze erachter komen dat zoey op michel en nick heeft gestemdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:55 schreef Tamiro het volgende:
Nee, eens komt het uit.....dat Zoey vanaf dag 1 eigenlijk al dubbel spel speelde.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De belgen zullen niet blij zijn als ze erachter komen dat zoey op michel en nick heeft gestemd
Met jowi kreeg ze veel info uit team nl maar ze gaf bitter weinig terug, Jowi kloeg daar wel eens over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij houdt ze dat wel vol hoor. In feite doet ze dat al vanaf het begin met Jowi dus die geeft nu niet op.
Inderdaad, je kunt eigenlijk maar een keer switchen. En zelfs dat is al risky.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De belgen zullen niet blij zijn als ze erachter komen dat zoey op michel en nick heeft gestemd
Nope, maar het spel dat Zoey speelt (iig de gok die ze neemt) is na donderdag ook gewonnen, áls haar plan lukt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kloeg? Is dat Belgisch ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:59 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Met jowi kreeg ze veel info uit team nl maar ze gaf bitter weinig terug, Jowi kloeg daar wel eens over.
Uhuh, en beide kampen zullen zoey wantrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope, maar het spel dat Zoey speelt (iig de gok die ze neemt) is na donderdag ook gewonnen, áls haar plan lukt.
Dan is of Michel of Nick er uit, en heeft K4 nog maar 4 stemmen tegen de 6 in haar clubje. Dan probeert ze met haar clubje die andere 4 er uit te werken door alle stemmingen te domineren en blijft ze over met haar clubje van 6.
Daar zitten zowel belgen als nederlanders is, dus dat is prima te verdedigen met een "dan blijven wij als 6 over en hebben allemaal evenveel kans op finale".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |