Ik denk niet dat dat gebeurd, K5 zal echt eerst Mike en Matt stemmen voordat ze Jill en Thomas tegenover elkaar zetten. Ze kiezen nu enkel voor Jill omdat ze haar Jerrel naar huis willen zien sturen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zal een genot zijn, maar daar gaat BB wel een stokje voor steken.
Ja, vandaag hebben ze al aan de noodrem getrokken, kan volgende week gewoon weer ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zal een genot zijn, maar daar gaat BB wel een stokje voor steken.
dat was wel haar gedachtengang heeft ze ook al geuit in haar groepjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtig gedachten van Jill zeg. Alsof Liese expres Jill niet gekozen heeft🙄
We weten nog steeds niet wat Naomi heeft gedaan en of ze al heeft mogen kiezen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vandaag hebben ze al aan de noodrem getrokken, kan volgende week gewoon weer ....
Goeie TT ....
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef Angelflush het volgende:
Precies goed gedaan van Liese en Naomi.
Misschien gaan Jill dr ogen een sooej en zondert ze zich minder af
No worries, ik had al de titel: fikkert traag als het forum, maar die van jou is beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef danilel het volgende:
Sorry flikkert, wil niet kapen, als je een andere TT wil vragen we even aan Benny
het voelt echt klote hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtig gedachten van Jill zeg. Alsof Liese expres Jill niet gekozen heeft🙄
ze staan zeker voor haar open alleen zij zet zichzelf gewoon lager en dan is het makkelijker iemand in een kwaad daglicht te stellen dan kritisch naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef cheanny het volgende:
Zo jammer dat Jill niet gewoon eerlijk zegt hoe ze zich voelt. Denk echt dat Liese en Naomi wel open staan voor haar maar het gewoon hebben opgegeven. Jill zit zichzelf veel te veel in de weg met haar onzekerheid. Leuk met de jongens maar wil liefst ook lekker meidendingen doen.
Er moet toch iemand als laatste gekozen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Liese heeft het uitgesproken met Jill
Op de andere slaapkamer gaat Thomas nog wel even met Julie in discussie dat het niet leuk is dat Jill als laatste gekozen was.
heb nog even gekeken erna en ja het komt weer iets wat terug was even vergeten dat vermenigvuldigen wasquote:
Thanx, jouw titel klopt anders ook, haha.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
No worries, ik had al de titel: fikkert traag als het forum, maar die van jou is beter
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelfquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef cheanny het volgende:
Zo jammer dat Jill niet gewoon eerlijk zegt hoe ze zich voelt. Denk echt dat Liese en Naomi wel open staan voor haar maar het gewoon hebben opgegeven. Jill zit zichzelf veel te veel in de weg met haar onzekerheid. Leuk met de jongens maar wil liefst ook lekker meidendingen doen.
Als Thomas haar weerbaarder wil maken moet hij haar leren dat ze haar muil opentrektquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Liese heeft het uitgesproken met Jill
Op de andere slaapkamer gaat Thomas nog wel even met Julie in discussie dat het niet leuk is dat Jill als laatste gekozen was.
En als je je vitamines vergeet ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Tamiro het volgende:
Sorry maar ik ga even een Patje doen: Als je niet genoeg zelfvertrouwen hebt voor BB kan je beter thuisblijven
onee hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:11 schreef Windhapper het volgende:
Julie en Matt in first dates vanavond, dat gaat vast een interessant gesprek worden.
Nu dan stuur je er wel meteen meer naar huis dan alleen Jill hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Tamiro het volgende:
Sorry maar ik ga even een Patje doen: Als je niet genoeg zelfvertrouwen hebt voor BB kan je beter thuisblijven
wat een onzin. Die drie dames zijn sowieso aan elkaar gewaagd, verstaan elkaar, hebben dezelfde soort (lands) humor en daar zou Jill zich dan maar nederig bij aan moeten sluiten? "mag ik aub met jullie meespelen ?"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelf
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef suzi1 het volgende:
ja toch mar nie. ja ik weet t niet. ik weet t ech nie. ik weet t ook nie
Want een Naomi bv staat zo ontzettend sterk en zelfverzekerd in haar schoenen, als ze alleen zou staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat als ze wat meer met de dames optrekt ze een hoop kan leren en veel zekerder wordt van zichzelf
ik verwacht dat naomi toch slimmer is dan dat zoey haar inschatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey denkt dat Naomi zichzelf immuun stemt.
Toch snap ik wel dat je het niet prettig vind als je als laatste wordt gekozen in een groep. Vooral als je nog niet overtuigd van jezelf bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Het duurt te lang. Ik wil ze horen na de nominaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |