Er is een reden dat ik op een binnensport zitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doe je dan zelf. Volgens mij ben je een gezonde vent en kan je gewoon je fiets pakken en je conditie op peil houden. Doe je dat niet tja dan ligt het aan jezelf toch
waar is je cijfer naar toequote:
doe jij ook mee met de fapolympics?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik op een binnensport zit
Die heb ik vorig jaar een keer laten verdwijnenquote:
Gisteravond wel ff gelachen man met karten. Was mooi. Toch leuk om zo een beetje de avonden door te komenquote:
Nee,geen keffer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had mijn tante vroeger ook dat was een kef ding. Deze ook?
Die ligt nu met in beton gegoten voetjes ergens in een grachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar een keer laten verdwijnen
Thanks.quote:
Voor mij zit je goed hoorquote:
Oke dan zet je een hometrainer binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik op een binnensport zit
Nu heb ik beeld. Enigne en Dot.quote:
Gelukkig maar is best irritant zo schel keffertjequote:
Ja ik vind het echt gaafquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Gisteravond wel ff gelachen man met karten. Was mooi. Toch leuk om zo een beetje de avonden door te komen
Verkeerd beeld zitten vele km tussenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld. Enigne en Dot.
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt gaafwel echt een frustratiespel af en toe. Als je zo voor de finish afgeschoten wordt
Met die ballontjes vind ik ook leuker nu ik het een beetje door heb.
Altijd leuk. Vermaak je je nog een beetje met die BBers?quote:
Natuurlijk niet. Het is m'n favoriete getalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die ligt nu met in beton gegoten voetjes ergens in een gracht
Had jij een getal achter je naam staan dan? Was mij nooit opgevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is m'n favoriete getal
Gezellig.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
Ik heb het idee dat @:ggmm echt tering goed is in mariokart.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar nu spelen jullie weer op donderdag, dan kan ik dus ook niet.
Ik ben woest
Smoesjes kunnen we niks meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar nu spelen jullie weer op donderdag, dan kan ik dus ook niet.
Ik ben woest
Hey SBE, hoe is het met de kou?quote:
Vanwege het afschaffen van de avondklok kan @GGMM nu weer naar buiten dus opzich....quote:
Meh beetje saai laatste dagenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd leuk. Vermaak je je nog een beetje met die BBers?
Jup en twee hoofdletters ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij een getal achter je naam staan dan? Was mij nooit opgevallen
Waarom heb je hem dan gedumpt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is m'n favoriete getal
Ik heb het vanaf het begin af aan saai gevonden. Ik heb denk ik in totaal nog een uur gekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Meh beetje saai laatste dagen
[..]
Jup en twee hoofdletters ook
Dan moeten ze snel de EL uit anders kan je bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf 21:00 altijd wel
Behalve als Ajax speelt!
Gelukkig is het niet zo koud meer.quote:
Vies dik varken gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan nat en koud en het gebrek aan licht aan de horizon. Ik heb die fiets nergens voor nodig en ik kan mezelf niet meer motiveren om nog te bewegen.
Hier ga ik even over nadenken.quote:
Vorige week was een uurtje leukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin af aan saai gevonden. Ik heb denk ik in totaal nog een uur gekeken.
Reageer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / ONZ heeft een Admin nodig. SwJ is het antwoord. regeer allen
Regeerbuisbabyquote:
Ruttebuis.quote:
Dat scheelt wel he gelukkig maar voor jouquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo koud meer.
1 leuk uurtjequote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb @FreshFruit gespot in Amsterdam
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ha je was me voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
@:DJMO, bedankt skat.
Super mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |