quote:
Whoop whoof whoopquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleine baas is vandaag jarig.
Mijn vader is er ook zo eentje. Soms is het beter om het maar even te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Alleen het sentiment in vooral dit topic is dat je het vooral eens moet zijn met werkelijk iedere maatregel die ingevoerd is anders ben je automatisch een wappie.
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader is er ook zo eentje. Soms is het beter om het maar even te laten gaan.
Wat is dat voor ras?quote:
Dit is wereldwijdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws, maar.............. er is natuurlijk ook een paar dagen niet getest. Hebben ze dat er in meegenomen?
Zal een stuk lichter fietsen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zonder briefje naar huis mogen fietsen
Ik zeg doorzetten die hap. ik teken er voorquote:
Ja die 2 blaadjes A4 deden het hemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal een stuk lichter fietsen zijn
Dwerg pincher.quote:
Ja, die last ben je nu dan kwijt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die 2 blaadjes A4 deden het hem
O die had mijn tante vroeger ook dat was een kef ding. Deze ook?quote:
Dat doe je zelf, zie genoeg mensen fietsenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Mijn fiets staat al de hele winter werkloos in de schuur
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleine baas is vandaag jarig.
En wou dat voorlopig nog even zo houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Mijn fiets staat al de hele winter werkloos in de schuur
Ik heb een hekel aan nat en koud en het gebrek aan licht aan de horizon. Ik heb die fiets nergens voor nodig en ik kan mezelf niet meer motiveren om nog te bewegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, zie genoeg mensen fietsen
Hey wippert zeg ff tegen die Natte dat hij in corona tijd gewoon mag fietsenquote:
Ja dat doe je dan zelf. Volgens mij ben je een gezonde vent en kan je gewoon je fiets pakken en je conditie op peil houden. Doe je dat niet tja dan ligt het aan jezelf tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan nat en koud en het gebrek aan licht aan de horizon. Ik heb die fiets nergens voor nodig en ik kan mezelf niet meer motiveren om nog te bewegen.
Wat voor beeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |