quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
@:DJMO, bedankt skat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
@:DJMO, bedankt skat.
PC Hooft natuurlijk.quote:
straks ben je uit verkochtquote:
Poep je toch lekker in je broekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet hopen maar heb geen zin om naar het toilet te lopen
Maar ik heb mijn luier niet omquote:
In Brazil?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef mario390 het volgende:
v
[..]
vannacht ruzie
https://twitter.com/bchartsnet/status/1361534734304739328
Je kan ook als een echte wielrenner in je hand schijten dan weggooienquote:
Waar ging dat over? Ik verstond alleen amo (houden van) maar verder niksquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef mario390 het volgende:
v
[..]
vannacht ruzie
https://twitter.com/bchartsnet/status/1361534734304739328
Is meer te doen dan hierquote:
ja mooie tegelquote:
Dank u.quote:
Ik heb er ongeveer 1300 gemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoe saaier de tegel, hoe meer punten je ermee scoort
Ze staan nog wel ergens.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook als een echte wielrenner in je hand schijten dan weggooien
nominatiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik verstond alleen amo (houden van) maar verder niks
Tuinfluitert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
In UTO had ik een assistente die ze voor me in het topic plaatste.
waarom zo boos dan? Hadden ze elkaar genomineerd om sketjes te latten ?quote:
Zal wel allemaal show zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zo boos dan? Hadden ze elkaar genomineerd om sketjes te latten ?
Anoniem.Echt een lieverd is dat.quote:
Kan ik mij niet meer herinneren maar als jij het zegtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anoniem.Echt een lieverd is dat.
Het was nog erger vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds traag als dikke stroom door de trechter
Je hebt hem nog.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Eentje uit de oude doos
[ afbeelding ]
Reken er maar niet te veel opquote:
Tuurlijk ooit hangt hij daadwerkelijk op mijn pleequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt hem nog.![]()
Dikke knuffel.
Neuhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reken er maar niet te veel op
Hoogleraar: ‘Avondklok kan mogelijk toch blijven via noodverordening’
NIJMEGEN - De avondklok wordt mogelijk tóch niet opgeheven. Nu de rechter de overheid heeft opgelegd de avondklok per direct op te heffen, is er namelijk wel een andere wettelijke manier om de maatregelen vanavond toch te kunnen behouden.
https://www.gelderlander.(...)erordening~aba04071/
Smakelijkquote:
Ik was supervroeg, heb het warm eten al opquote:
jadaag de politie zal inmiddels ook wel zoiets hebben van krijg het heen en weer met je constante veranderingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reken er maar niet te veel op
Hoogleraar: ‘Avondklok kan mogelijk toch blijven via noodverordening’
NIJMEGEN - De avondklok wordt mogelijk tóch niet opgeheven. Nu de rechter de overheid heeft opgelegd de avondklok per direct op te heffen, is er namelijk wel een andere wettelijke manier om de maatregelen vanavond toch te kunnen behouden.
https://www.gelderlander.(...)erordening~aba04071/
Ik wil best een keer met je vechten.quote:
Er is nog niets veranderd tot nu toequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jadaag de politie zal inmiddels ook wel zoiets hebben van krijg het heen en weer met je constante veranderingen
Nu al weer moe van. Hoor het wel als ze iets besloten hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niets veranderd tot nu toehet zijn alleen nog woorden.
Ja het zal wel weer een heel gedoe worden denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nu al weer moe van. Hoor het wel als ze iets besloten hebben
gelukkig wel maar de politie kan nu niks, je kunt de burgers niet kwalijk nemen dat ze niet 24/7 op hun laptop / telefoon zitten te kijken naar wat de coronamaatregel van het uur isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niets veranderd tot nu toehet zijn alleen nog woorden.
Tjaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)eft-veel-vragen.html
Ja was te verwachten, zit te wachten op commentaar van uit het torentjequote:
Gaat nu helemaal een chaos worden FFquote:
Ja zegt de een, de ander zegt neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha maar even serieus wat wordt het nou?
Ik wil weten of ik weer naar illegale feestjes kan enzo
Waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon die schijtcorona afschaffen joh
Waarom heb jij maar 1 punt?quote:
Kinderopvangquote:
Waarom rent stimpy op jouw icoon nu langzamer dan eerst?quote:
Hoi Plyquote:
Bijna 200quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk wel dat ze twee pluspunten heeft.
Hey Plym, nog even lekker geslapen?quote:
" Het ketsende kleutertje."quote:
Gaat de goede kant op gelukkig. Vrijdag en zaterdag waren de ergste dagen, sindsdien gaat het iedere dag wat beter.quote:
Gelukkig. Dan komt ze er goed van afquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op gelukkig. Vrijdag en zaterdag waren de ergste dagen, sindsdien gaat het iedere dag wat beter.
quote:
Omdat FOK traag is misschien?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom rent stimpy op jouw icoon nu langzamer dan eerst?
Je uit elkaar laten trekken alsof je het laatste kaakje op de schaal bent !quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja lekker klaar zijn met corona. Huppa. Feesten en beesten tot ik na 1 feestje er naar genoeg van heb.
Engquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Plym, nog even lekker geslapen?
enginequote:
R. Ff in de schuur bezig geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Plym, nog even lekker geslapen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |