Ik zou vooral over willen blijven met de mensen die ik leuk vind. Ik zou mijn ziel nooit aan zo'n kleuterklas verkopen om maar van de bank te blijven, laat dan het publiek maar beslissen of ze me willen houden...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand wil genomineerd worden, maar hé dat is het spel en dat weet je van te voren als je er aan mee doet
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Ja, maar nu net op beeld voor de stemming en dat haar groepje misschien niet goed doet bij het publiek......daarom vloog ze eruit . Anders is ze er niet uit te branden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Bah wat een scheve uitleg van Zoey tegen Jerrel en Jill.
Thomas en niemand anders moest die smodder opkuisen.
Dramaqueens gonna drama.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Mike en Thomas halen een grap uit. Michel is het slachtoffer. Lacht er vervolgens met Thomas om. Klaar.
Julie geïrriteerd dat er iemand gewond kon raken en het geen leuk grapje is.
Zoey geirriteerd dat niemand de verantwoordelijkheid neemt om de bende op te ruimen en bewoners er overheen stappen.
Wel typisch dat de mensen die niks met de grap te maken hebben het zich het meest aantrekken.
dat gelul steeds over zijn gebit. iedereen moet het ook weten dat hij een klapper heeft, hij is er wel trots opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Heeft gewoon mazzel dat hij groot is, en als je iets langs je hoofd ziet vliegen denk ik dat iedereen dat doet, of een stap terug kweet niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
je flubbert als er een heel deel weg isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Als je onderlip naar binnenvalt ,lijkt het mij moeilijk pratenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Vastlopen niet ,maar wel haperenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen die er last van hebben dat de streams op videoland zo vaak vast lopen ?
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen die er last van hebben dat de streams op videoland zo vaak vast lopen ?
Ja sure ... weet wel wie ik liever de strijd in stuur...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.
We zouden een oorlog kunnen winnen met een leger vol Jerrels
Het zegt wel veel van fans als zij overal zo moeilijk over doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Yolk het volgende:
Plusje voor Michel, die wel kan lachen om een grapje, in tegenstelling tot zijn rabiate Twitterfanbase die eisen van BB dat Thomas en Mike niet mogen stemmen.
Haperen ja dat is wat ik bedoel...maar zo erg dat je een gesprek niet kunt volgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vastlopen niet ,maar wel haperen
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.
Dat is wel kut!! Ik heb geen idee wat je daaraan kan doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Haperen ja dat is wat ik bedoel...maar zo erg dat je een gesprek niet kunt volgen.
[..]
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijk
720p bijv ipv auto? dat soort opties heb ik hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Probeer de kwaliteit eens te verlagen van "Onbeperkt" naar "Hoog". Je ziet en hoort nauwelijks verschil en de verbinding is stabieler.
Yup grote bagger is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef RobjeGeus het volgende:
dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Fallus van Feghel heeft dikke kakk
gewoon lkkr zonder onderprothese toch in beeld durven blijven
niks schaamte gewoon doen
Het een sluit het ander niet uit. Zie het als een Trojaans paard. Beetje de tegenstander verwarren met een leger Jerrels en dan het Michel-leger binnen laten komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja sure ... weet wel wie ik liever de strijd in stuur...
Zei ze een uur geleden al.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie over de prank
als zy het was geweest..
had ze iedereen wakker gemaakt
Ze kunnen het proberen je weet maar nooit. Baat het niet dan schaad het niet.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Yolk het volgende:
Plusje voor Michel, die wel kan lachen om een grapje, in tegenstelling tot zijn rabiate Twitterfanbase die eisen van BB dat Thomas en Mike niet mogen stemmen.
Soooo die heeft ook weer azijn gedronken,wat een zeur zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : Als dat bij mij gebeurd was vannacht, ik had iedereen wakker gemaakt om het op te kuisen. Ik was niet boos geweest hoor..
Jajajajaja ... ze is nu nog steeds pissig en het is haar niet eens overkomen
Nee... Julie blijft steken .. heeft het er nu al weer over ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Klik even op LIVE, je stream loopt bijna een uur achter.
thomas dboek nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Klik even op LIVE, je stream loopt bijna een uur achter.
Letterlijk durf ik het niet zo te zeggen, want het wil nog weleens afwijken per merk en/of type. Maar als het goed is heb je tijdens het streamen rechtsbovenin wel de mogelijkheid om naar instellingen te gaan. Daar zou je de streamingkwaliteit ook kunnen wisselenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hoe doe ik dit via de tv ? Ik kijk op de tv namelijk
Nog geen stemming???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Daarom heeft Thomas het gedaan, dat hij eindelijk weer eens naar de DBK kon...
Jankert van een emmer op je kom je niet zomaar in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:48 schreef engine het volgende:
Nick vindt het ook geen leuke grap en praat over het ziekenhuis
Ja hij had het er gisteren over dat hij al dagen niet in de DBK was geroepen en dat jammer vond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Daarom heeft Thomas het gedaan, dat hij eindelijk weer eens naar de DBK kon...
Heb zelf zo'n emmer....wil je zelfs niet leeg op je hoofd krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jankert van een emmer op je kom je niet zomaar in het ziekenhuis
Stuur je de Jerrels vooruit... en tegen de tijd dat je het land hebt veroverd is zit het helemaal vol met op hakjes lopende, opgemaakte en "ROLL THE CLIPS BITCH" roepende transformers. Laat maar zitten dan, we hoeven dit land nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Zie het als een Trojaans paard. Beetje de tegenstander verwarren met een leger Jerrels en dan het Michel-leger binnen laten komen.
Laat de Russen.... Of Belgen... Whatever... maar komen
Hij valt niet van een flatgebouw hé. 30cm ofzo... Voel je amper zoals Michel het nu ook amper voelde dat die emmer op zijn arm viel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb zelf zo'n emmer....wil je zelfs niet leeg op je hoofd krijgen.
Dat laatste. Ik denk dat hij zelf neit eens meer weet dat hij heeft meegedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas is terug, geen waarschuwing gekregen.
Heeft Mike al gezegd dat hij ook heeft meegedaan of houdt hij zich van de domme?
Mike houdt zich van de dommequote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas is terug, geen waarschuwing gekregen.
Heeft Mike al gezegd dat hij ook heeft meegedaan of houdt hij zich van de domme?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Schijnheil die Mike
Julie zegt maar weer eens : 'Als ik het was geweest, was ik naar die kamer gekomen..'
Mike : 'Ho ho ... ik lig daar ook he'
Michel vat het wel sportief opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Vannacht is te snel, ik moet er even over nadenken. Het moet leuk zijn....'
hij doet ook de bovenkant ff uit met nominerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:58 schreef Ireth het volgende:
Straks krijgen we een nominerende Mike met half gebit in de dbk
Daarnaa nog even Zoey en dan is het compleet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
Thomas naar de dagboekkamer, heeft even toelichting moeten geven over de grap. Eenmaal terug vraagt hij meteen waar Michel is. Ook hij moet naar de dagboekkamer.
Tv momentje
Het gaat nu weer over de Petanque bekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:00 schreef Jockari het volgende:
Matt wordt verdacht als tweede dader. Kan niet, want legt enkel zijn broek op de deur.
Thomas weet ook dat hij iets terug kan verwachten zal het dan ook sportief opnemen zoals hij gisteravond al zeiquote:
En het liefst tegen iemand aan. Zelfs als die zit te eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Sestra666 het volgende:
Die mike kan ook niet normaal op de bank zitten.. hij ligt altijd.
geen porum imoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft ie toch ook gedaan gister. Iets verstopt of zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:08 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht eigenlijk dat nick een prank zou uithalen. dat was toch een tt van een cos gister?
Nou zijn dít volgens mij ook geen banken waar je fatsoenlijk op kán zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Sestra666 het volgende:
Nee joh, die worden als eerste onder vuur genomenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.
We zouden een oorlog kunnen winnen met een leger vol Jerrels
Zijn inderdaad van die irritante banken. Nét te laag, nét te diep en te lage rugleuning.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou zijn dít volgens mij ook geen banken waar je fatsoenlijk op kán zitten
heb ik niet meegekregen. maar bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ie toch ook gedaan gister. Iets verstopt of zo
zal wel lekker goedkoop zijn geweest voor productiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn inderdaad van die irritante banken. Nét te laag, nét te diep en te lage rugleuning.
Prijs zegt niet alles. Maat van me heeft zo'n designer-stoel van 4500 euro. Ding zit voor geen fucking meter. Ziet er wel mooi uit, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zal wel lekker goedkoop zijn geweest voor productie
Denk inderdaad dat commando's niet getraind worden om discussies te winnen van irritante jochies. Denk dat ze leren daar anders mee om te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
over het getrainde van Michel.
Heeft toch weinig met bb te maken?
ook getrainde millitairen zijn mensen
Zijn ook meer pronkstukken inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prijs zegt niet alles. Maat van me heeft zo'n designer-stoel van 4500 euro. Ding zit voor geen fucking meter. Ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel
Ze zien dat als een stukje profilering volgens mij dus ik snap dat hij dat jammer vindtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja hij had het er gisteren over dat hij al dagen niet in de DBK was geroepen en dat jammer vond.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat commando's niet getraind worden om discussies te winnen van irritante jochies. Denk dat ze leren daar anders mee om te gaan.
Yup. Daar heb ik verder niets op tegen hoor. Maar voor dat geld had je ook een stoel kunnen vinden die er cool uit ziet én lekker zit lijkt mequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn ook meer pronkstukken inderdaad.
Een hele zithoekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Daar heb ik verder niets op tegen hoor. Maar voor dat geld had je ook een stoel kunnen vinden die er cool uit ziet én lekker zit lijkt me
Die kans is vrij groot, tenzij er iemand van Kamp Thomas op 'm stemt, maar anders gaat ie nooit op de bank komen met 5 stemmen omdat Zoey hem dan redt ten koste van Nick.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Jerrel net de dans zal ontspringen
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:24 schreef Hznootje het volgende:
Zou toch wel zuur zijn als dan b.v. een Jill moet vertrekken
Ik ook, maar na gister denk ik dat het mee valt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Jerrel net de dans zal ontspringen
Mwah... zou ik ook wel een kleine overwinning vinden... dan de wezel maar een week later...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:24 schreef Hznootje het volgende:
Zou toch wel zuur zijn als dan b.v. een Jill moet vertrekken
Matt is een enorme schijterd..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar na gister denk ik dat het mee valt.
Matt heeft gezegd dat hij 1 stem op gevoel doet en 1 stem tactisch. Matt gaf eerder aan veel moeite te hebben met een stem op Nick. Ook vroeg hij aan mensen of je na het nomineren in de gameroom echt te weten kan komen wie er op je heeft gestemd. Ofwel, hij wil liever niet op Nick stemmen en al helemaal niet als Nick er achter zou kunnen komen.
Zijn tactische stem zal dus wel op Michel zijn, en de andere niet op Nick.
Ook Mike lijkt niet volledig met Zoey mee te willen stemmen.
Kans is dus groot dat Nick niet genoeg stemmen gaat krijgen om Jerrel van de bank te houden.
Ik vind het nog wel vermakelijk om te volgen ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat weer nergens over .. maar Nick maar er een mooie show van, de ontmaskering van de daders die de wereldbeker Petanque hebben gestolen
Later zei hij nog dat hij met Thomas zou meestemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt heeft gezegd dat hij 1 stem op gevoel doet en 1 stem tactisch. Matt gaf eerder aan veel moeite te hebben met een stem op Nick. Ook vroeg hij aan mensen of je na het nomineren in de gameroom echt te weten kan komen wie er op je heeft gestemd. Ofwel, hij wil liever niet op Nick stemmen en al helemaal niet als Nick er achter zou kunnen komen.
Kans is dus groot dat Nick niet genoeg stemmen gaat krijgen om Jerrel van de bank te houden.
Denk niet dat ik het nog een week kan verdragen..Heb echt moeite met die gast..irriteer me mateloosquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... zou ik ook wel een kleine overwinning vinden... dan de wezel maar een week later...
maarr dat was toch al 2 weken geledenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor zover ik weet waren het Liese en Jill
Hou nou eens op over zijn broekpoepen!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt is een enorme schijterd..
Dat zou ook nog kunnen. Kutquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Later zei hij nog dat hij met Thomas zou meestemmen.
Gevoelsstem: Michel
Tactische stem: Nick
heb er gewoon helem,aal niks mee net als Juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hou nou eens op over zijn broekpoepen!
Ja ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maarr dat was toch al 2 weken geleden
bij gebrek aan iets te doen..gaan we iets herhalen wat al 2 weken geleden is...quote:
Echt he, ze vervelen zich helemaal rot..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij gebrek aan iets te doen..gaan we iets herhalen wat al 2 weken geleden is...
Juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er gewoon helem,aal niks mee net als Julie
Ach ... het is niet echt serieus hoor ... het is tijdsverdrijfquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick mischien niet maar Michel wel. En als dat evenveel stemmen oplevert met Jerrel dan weten we wie Zoey zou kiezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
nee .. maar verzin wat nieuws...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach ... het is niet echt serieus hoor ... het is tijdsverdrijf
Ze denken dat er zo een opdracht komtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zitten ze trouwens ergens op te wachten
nomineren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is óf dit óf nominatiegelulquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof ook best dat je na een aantal weken een beetje weird wordt.. omdat er niks nieuws in komtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is óf dit óf nominatiegelul
Tis nu niet dat ze ff de krant open kunnen slaan voor een gespreksonderwerp
heftig sjizzel hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de waarheid is boven tafel : Het waren Liese en Jill
Ze komen er voor uit ... weer een BB mysterie opgelost
Dan is dat wel het einde van haar dubbelspel. Want als ze Jerrel kiest boven Nick of Michel is K3+M/N klaar met haar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nick mischien niet maar Michel wel. En als dat evenveel stemmen oplevert met Jerrel dan weten we wie Zoey zou kiezen.
Zoey weet echt wel dat het een keer uitkomt.. wanneer heeft ze zelf ook niet heel veel invloed op..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is dat wel het einde van haar dubbelspel. Want als ze Jerrel kiest boven Nick of Michel is K3+M/N klaar met haar.
Als ze Nick of Michel kiest boven Jerrel, dan ligt ze uit de kleuterklas.
Wat betreft kon haar huismeesterschap haar nog wel eens in de kont bijten...
Er gaat in ieder geval iets gebeuren als cam 2 staat geparkeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Broekpoepers zijn ook mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hou nou eens op over zijn broekpoepen!
gaat om 2 weken geleden de beker van Nickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:35 schreef Rockiejj het volgende:
Wat hebben ze gestolen? Ik zet hem net pas aan
De wereldbeker van Nick was gestolen. Het ging er al 2 weken over wie het zou hebben gestolen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:35 schreef Rockiejj het volgende:
Wat hebben ze gestolen? Ik zet hem net pas aan
Jezus en daar komen ze nu pas achter?!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat om 2 weken geleden de beker van Nick
STREAMLOCK!!! PLEASE!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:35 schreef Whuzz het volgende:
Jill houd wel van saus over haar heen. Dat wordt een BBukkake party.
goed luisteren ze houdt van knoflooksausquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:35 schreef Whuzz het volgende:
Jill houd wel van saus over haar heen. Dat wordt een BBukkake party.
Knoflooksaus is toch... uh... sausquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed luisteren ze houdt van knoflooksaus
Alles wordt spannender met een Whuzz er bijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:whuzz maakt het spannender dan het is
geen zin om het gaan terug te luisteren,. maar naar mijn idee zei ze.. niet helemaal over me heen he.. ach maakt ook niet uit ik houdt van knoflooksausquote:
irriteer me er al aan vanaf het beginquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:37 schreef Jockari het volgende:
Die stem van Julie begint irritant te worden.
OMG GREYSBONES HOUD OOK VAN SAUS OVER D'R HEEN!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om het gaan terug te luisteren,. maar naar mijn idee zei ze.. niet helemaal over me heen he.. ach maakt ook niet uit ik houdt van knoflooksaus
das waarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alles wordt spannender met een Whuzz er bij
asl je me echt ongelukkig wil maken,.. moet je met knoflooksaus aankomenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMG GREYSBONES HOUD OOK VAN SAUS OVER D'R HEEN!
Ja, hij heeft van BB te horen gekregen dat hij zich koest moet houden en dat is in een nachtelijk gesprekje met Zoey ook door haar nog eens op zijn hart gedrukt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:39 schreef Jockari het volgende:
Die Jerrel kan zich al 2 dagen gedeisd houden. Dadelijk vergeten ze die nog te nomineren.
Dacht al veel eerder, en de nieuwe er nog niet bij waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : Het heeft 3 seconden geduurd, en we zijn er nu 2 weken mee bezig
Nee, de finale van het WK Petanque was op de vrijdag dat Mike binnenkwam. Dus eigenlijk is het nog maar 1 week geleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht al veel eerder, en de nieuwe er nog niet bij waren.
Ik vind haar sowieso irritantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:37 schreef Jockari het volgende:
Die stem van Julie begint irritant te worden.
Hij neuriet er wel zachtjes bij, toch gezellig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
oh ja laten we gaan kijken naar michel die sneeuw harkt
ik hoor hem alleen maar hijgen???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij neuriet er wel zachtjes bij, toch gezellig.
En die willen ze kwijt....vijf weken nog te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij neuriet er wel zachtjes bij, toch gezellig.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor hem alleen maar hijgen???
liese had haar deel toch al de dag erna bekendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
[..]
De wereldbeker van Nick was gestolen. Het ging er al 2 weken over wie het zou hebben gestolen.
Liese heeft nu bekend dat zij en Jill de daders waren
Denk eerder voor jeu de boule....hadden de mannen weer zin in. Even nog drogen en ze kunnen weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef Jockari het volgende:
Michel is het pad al ijsvrij aan het maken, zodat Jerrel donderdagavond niet uitglijdt.
Ze willen spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
gewoon wat geduld dan is die sneeuw zo weg..
Waardeloosquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Leuk 2 streams op de tuin waar alleen Michel is
verplichte Michel kost...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Leuk 2 streams op de tuin waar alleen Michel is
Precies, nutteloze kijk mij nu eens bezig zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
gewoon wat geduld dan is die sneeuw zo weg..
juistquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, nutteloze kijk mij nu eens bezig zijn.
Met dat gekwetter in huis, zou ik ook liever nutteloos op m'n eentje nutteloos sneeuw gaan scheppen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, nutteloze kijk mij nu eens bezig zijn.
Zou grappiger zijn als 'ie op z'n weg naar buiten nog even uitglijdtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef Jockari het volgende:
Michel is het pad al ijsvrij aan het maken, zodat Jerrel donderdagavond niet uitglijdt.
[ afbeelding ]
Juist, Maar daar komt Thomas en Nick niet op terwijl die dat het liefst doen..... Alles beter dan de hele dag op de bank hangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef danilel het volgende:
gisteren in de hottub hadden ze het er al over om het gras vrij te maken van sneeuw zodat ze kunnen petanquen
Dat valt wel mee want het was gisteren al bekend gemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef Jockari het volgende:
Naomi en Liese gekozen tot sterkste vrouwen van BB. Dat doet pijn bij Zoey denk ik.
NIVEAquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef Jockari het volgende:
Naomi en Liese gekozen tot sterkste vrouwen van BB. Dat doet pijn bij Zoey denk ik.
was gisteren al bekend gemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk eens een uitslag van een poll die wel naar mijn wens is; Naomi sterkste als sterkste vrouw had ik gestemd.
Niet geheel nutteloos......quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met dat gekwetter in huis, zou ik ook liever nutteloos op m'n eentje nutteloos sneeuw gaan scheppen.
D'n Patrickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Jockari het volgende:
Als er dan toch niets anders te volgen is... Wie is dit ?
[ afbeelding ]
Patrickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Patje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ,niet leuk meer .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Lrod01 het volgende:
En de streams kunnen weer uit. Leuk programma zo. Bedankt productie!
Patje??quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpelijk toch?quote:
vind het hele huis wat krakkemikkig ogenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Die draden bij de lamp/camera/iets links op de SL zien er wat krakkemikkig uit
(N)ietquote:
Echt? Ik vind het juist wel een mooi huisjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het hele huis wat krakkemikkig ogen
u gaat door voor de wasmachinequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
(N)ietnvullen (v)oor (e)en (a)nder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ziet er wel mooi uit.. maar als je er naar kijkt met een ander oog..dan valt er een boel opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist wel een mooi huisje
Tja. Pre-fab in-elkaar-klik huis. Dat wordt al snel een Pre-fab uit-elkaar-val huis.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het hele huis wat krakkemikkig ogen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef rinardo het volgende:
off topic maar belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
off topic maar belangrijkBoem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Vond het wel lekker rustig buiten met het laatste rondje met de hond...quote:
dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja. Pre-fab in-elkaar-klik huis. Dat wordt al snel een Pre-fab uit-elkaar-val huis.
Het heeft ook helemaal geen zin gehad allemaal, is gebleken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het wel lekker rustig buiten met het laatste rondje met de hond...
off topic maar belangrijkWajoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
off topic maar belangrijkAbsoluut heel belangrijk. Moet maar eens afgelopen zijn met die idioterie. Dit is de eerste stap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Heb liever een nieuwe PCquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
u gaat door voor de wasmachine
off topic maar belangrijkNice, ik ga vanavond alsnog niet naar buiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
heeel off topic.. maar ben er reuze blij mee. klaar met deze politiestaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het wel lekker rustig buiten met het laatste rondje met de hond...
Stukje massapsychose.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut heel belangrijk. Moet maar eens afgelopen zijn met die idioterie. Dit is de eerste stap.
Zoooo met je eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut heel belangrijk. Moet maar eens afgelopen zijn met die idioterie. Dit is de eerste stap.
Jerrrellllquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeel off topic.. maar ben er reuze blij mee. klaar met deze politiestaat
on topic... we kijken nog steeds naar de spannende ontknopping van het weekspel...
wie o wie zal er vrijstelling krijgen( reken er maar op dat dit gebeurt)
Wat zullen de inbrekers blij zijn, kunnen ze eindelijk weer aan het werkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nice, ik ga vanavond alsnog niet naar buiten!
Dat zou wel heeeeel laf zijn van BBquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Weekspel... 2 teams. Zou het ene team vrijgesteld worden van nominaties?
Of juist dubbele stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Weekspel... 2 teams. Zou het ene team vrijgesteld worden van nominaties?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat zullen de inbrekers blij zijn, kunnen ze eindelijk weer aan het werk
ik hoop het... ben die manipulatie zoooo beuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:13 schreef zodeju het volgende:
Heeft volgens mij niks met vrijstelling te maken....
Dat klopt. Maar Jowi kreeg in een van die opdrachten toen ook mee dat hij niet mocht stemmen, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Weekspel is altijd voor geld voor de pot.. Zal nu toch niet anders zijn.
juist.. en precie s op een heel belangrijk moment was datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jowi kreeg in een van die opdrachten toen ook mee dat hij niet mocht stemmen, toch?
Echt, was dat met de groepsopdracht....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jowi kreeg in een van die opdrachten toen ook mee dat hij niet mocht stemmen, toch?
Ja, dit is wel zo'n beetje de laatste kans voor BB om nog te manipuleren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat was trouwens wel huismeester opdracht ... Liese werd toen HMquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
[..]
de 3 nieuwen mochten toen niet mee doen , daan had hen aangewezen om niet mee te doen tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, was dat met de groepsopdracht....
En de drugdealers...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat zullen de inbrekers blij zijn, kunnen ze eindelijk weer aan het werk
Ik was het ook al aan het opzoeken inderdaad. Geen weekopdracht. Beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was trouwens wel huismeester opdracht ... Liese werd toen HM
Was voor huismeesterschap, want daarbij kreeg Liese van Nathalie het hms maar dan mocht ze niet op Nathalie stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, was dat met de groepsopdracht....
die zorgen echt wel dat ze alles voor die tijd hadden gedaan hoorquote:
Zie nog zo voor me dat Jowi in de huiskamer kwam en het de rest van de groep vertelde...en als het met een groepsopdracht is dan wisten ze dat toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
de 3 nieuwen mochten toen niet mee doen , daan had hen aangewezen om niet mee te doen toch
liever voor geld voor de pot... dan blijft het alsnog dat degene die populair is een opdracht goedgekeurd krijgt ook al zou het waardeloos zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Benny het volgende:
Leukst zou zijn als we als kijker mogen bepalen wie een geheime opdracht meot krijgen. Wordt die goed uitgevoerd (wel een goede moeilijke opdracht) dat diegene dan vrijgesteld is van nominaties
Jerrel laten winnen, dan is die "ontsnapt" aan het BB huis. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef Benny het volgende:
Zouden ze een escape room doen in die gameroom?
dat zou betekenen dat BB creatief is geweest.. kan het me bijna niet voorstellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef Benny het volgende:
Zouden ze een escape room doen in die gameroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |